Ja, met andere woorden.quote:
I loll'dquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef R2cksson het volgende:
Nee, dat spuitmondje zakt bij veel bussen omlaag, dus dan spuit die bus half in zijn eigen dop, vervolgens zitten je handen onder de deodorant... JA DAT IS DUS KANKERIRRITANT!
Rot eens op.quote:
gozer rustig, hij heeft anders wel gelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 01:46 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Oh, dus jij ontleent je identiteit aan een deodorantmerk? Dan ben je vast geen dertien in een dozijn mannetje...
Moet jij niet naar bedje toe?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
TS is een 14 jarig pubertje dat een biertje nam met indrinken en vervolgens nog deo wou opspuiten maar zijn dop er niet af kreeg omdat hij na 1 biertje al straalbezopen is en dus niet uit kon gaan met schone handjes.
Ik had anders een klein glimlachje vanwege zijn post.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bedje toe?
Weet mama dat je stiekem zit te pjoeteren?
Ga slapen, vort!quote:Op maandag 27 juni 2011 02:41 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ik had anders een klein glimlachje vanwege zijn post.
Dat zegt iets over je niveau.quote:Op maandag 27 juni 2011 02:41 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ik had anders een klein glimlachje vanwege zijn post.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
Axe is sowieso kut deodorant voor jongetjes van 17 die "wijven willen versieren" op Starbeach.
quote:
TS heeft last van een falende fallus!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef R2cksson het volgende:
Nee, dat spuitmondje zakt bij veel bussen omlaag, dus dan spuit die bus half in zijn eigen dop, vervolgens zitten je handen onder de deodorant... JA DAT IS DUS KANKERIRRITANT!
Iets dat lekker ruikt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Chillaaaaxxxx, man.
Waarom koop je dan geen ander merk?
Nou dat zullen ze voelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:04 schreef R2cksson het volgende:
Of de bus verandert van dop, of ik verander van bus.
Dat is precies wat ik net deed met een nieuwe bus. En toch ging het stuk.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef 1299 het volgende:
De eerste lading was puur aids. Maar de laatste jaren geen last. Je draait de dop tot hij klik zegt en klaar is kees? How hard can it be?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |