Om het compleet te maken had je eigenlijk een cup of tea moeten hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:53 schreef erkel het volgende:
Federer vs Nalbandian, McEnroe als commentator en een bakje koffie erbij. Good times, goood times.
Het is gewoon een gezonde stevige jongen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef DeMessias het volgende:
Nalbandian, is dat z'n lichaamsbouw of staat die gewoon vet?
Dat gebeurt ook bij de mannen, zie de 2008 finale.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Bartoli - Pennetta 6-6 in de derde set
Ik verwacht meer van Kirilenko-Serena.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik vrees van ook, maar ik doe net alsof oude tijden herleven (voor Nalby).
Soms denk ik dat je een grapje maakt en dan ben je opeens toch serieus..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind die Nederlanders gewoon vaak van die prutsers en Haase staat dan hoog op mijn lijstje.
Qua spanning misschien, maar kwaliteit van tennis ligt 10 niveaus lager.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van Kirilenko-Serena.
Ik heb hier zes grote plasmaschermen aan mijn woonkamermuur hangen en ik weet van gekkigheid niet meer waar ik moet kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik kijk nu Nalbandian - Federer en Del Potro - Simon en Monfils - Kubot
Dat komt zo zelden voor dat ik het er meestal bij zeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een grapje maakt en dan ben je opeens toch serieus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |