Dat had ik je 5 jaar geleden al kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef luckass het volgende:
Haase. Dit wordt nooit wat met die fysiek van 'm.
Ik vind die Nederlanders gewoon vaak van die prutsers en Haase staat dan hoog op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:45 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op, kan haase toch niks aan doen
Toen was het nog 5-4.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is al even 5-5 snapte dat bericht al niet.
oh je bedoelt de chirurgen die zijn knie gefixt hebben, of is het een jinx?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind die Nederlanders gewoon vaak van die prutsers en Haase staat dan hoog op mijn lijstje.
Dat vind ik van Belgische tennissers ook, met uitzondering van Malisse en Olivier Rochus. Malisse voor de show en Olivier omdat hij ondanks z'n kleine gestalte zowat het maximum uit z'n carriere haalt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind die Nederlanders gewoon vaak van die prutsers en Haase staat dan hoog op mijn lijstje.
Had dat gedaan dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat had ik je 5 jaar geleden al kunnen vertellen.
Mooi dat je jezelf daarbij telt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zijn de Nederlanders toch altijd kneuzen zeg mijn god
Gegeloofd?quote:
En in drie sets klaar...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:53 schreef erkel het volgende:
Federer vs Nalbandian, McEnroe als commentator en een bakje koffie erbij. Good times, goood times.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |