quote:
quote:
Ja, weer BP nu.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef luckass het volgende:
Overduidelijk dat Haase deze set met 5-7 gaat verliezen.
En de volgende met 6-2quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef luckass het volgende:
Overduidelijk dat Haase deze set met 5-7 gaat verliezen.
Michaella Krajicek.. of telt WTA niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:40 schreef Piperidine het volgende:
Wat is überhaupt de laatste keer dat een Nederlandse tennisser minstens de vierde ronde heeft bereikt op een Grand Slam? Schalken in 2004 op Wimbledon?
Misa telt natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Michaella Krajicek.. of telt WTA niet?
Ik zei bewust tennisser, want we volgen nu toch Haase?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrouwentennisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Schalken haalde zelfs kwartfinale toen, netjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:41 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik zei bewust tennisser, want we volgen nu toch Haase?
Als je een man wil zien sporten zijn er ook leukere sporten, kijk maar eens op BBC1.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vrouwentennis
Als je een vrouw wil horen schreeuwen zijn er leukere dingen.
Scherp.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Haase wint de set of het wordt een tiebreak.
No shit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Haase wint de set of het wordt een tiebreak.
Que? Zo sterk volhouden tegen een speler die simpelweg beter is.quote:
Schalken is denk ik de beste Nederlander in dit millennium, tot op heden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Schalken haalde zelfs kwartfinale toen, netjes
Ik bekeek gisteren nog wat beelden van Schalken op NOS.nl, heldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:43 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Schalken is denk ik de beste Nederlander in dit millennium, tot op heden.
Helaas te zwakke service.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:43 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Constant bezig met randzaken waardoor hij niet zijn niveau haalt. Fish is inderdaad beter dan Haase, maar niet zoveel beter als hij vandaag beter is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Que? Zo sterk volhouden tegen een speler die simpelweg beter is.
Martin Verkerk haalde tenminste nog een GS single finale.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:43 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ja, als die van mannelijk niveau was geweest, had hij een finale kunnen halen.quote:
Was dat niet US Open 2002 (halve finale)?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef Sebartiaan het volgende:
was dat nou de kwartfinale dat schalken er in 3 sets (2 tiebreaks eerste 2 sets) uitvloog tegen sampras?
Halve finale us open wasdaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef Sebartiaan het volgende:
was dat nou de kwartfinale dat schalken er in 3 sets (2 tiebreaks eerste 2 sets) uitvloog tegen sampras?
5% op de eerste servicequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef BobW het volgende:
Nadal heeft maar 16% van de punten gewonnen op de service van Muller
Onedayfly, dat wel. Ik denk dat ik eerder voor de carrière van Schalken zou kiezen met drie keer op rij Wimbledon kwartfinale, kwartfinale + halve finale US Open en zo'n tien titels.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Martin Verkerk haalde tenminste nog een GS single finale.
Maar Martin had de vrouwen, drank en telefoons om in de Rijn te gooienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:46 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Onedayfly, dat wel. Ik denk dat ik eerder voor de carrière van Schalken zou kiezen met drie keer op rij Wimbledon kwartfinale, kwartfinale + halve finale US Open en zo'n tien titels.
60-40 volgens zijn trainer... aldus Telegraaf gisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Sebartiaan het volgende:
de odds van haase beginnen te lijken op die van vóór de wedstrijd
Die mij maar de carriere van Michiel Schamers. Nooit een toernooi winnen maar wel zes(?) keer in een finale staan en zelfs 1 ker verliezen na MP's te hebben gehad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:46 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Onedayfly, dat wel. Ik denk dat ik eerder voor de carrière van Schalken zou kiezen met drie keer op rij Wimbledon kwartfinale, kwartfinale + halve finale US Open en zo'n tien titels.
Laatste set met 6-4quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
Rafa gaat gewoon in drie tie-breaks winnen denk ik.
Als hij een set dreigt te gaan winnen zeker?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Robin Baase noem ik hem wel eens.
quote:
Wat een bizarre stat inderdaad, voor iemand die nooit top 50 heeft gestaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Müller staat 5-7 tegen top 10-spelers
quote:
Maar die komt niet op de BBC?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed gedaan!
Straks Kirilenko op Court 1
Ruim zelfs.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:53 schreef Ambrosius het volgende:
BBC noemt Nadal de beste returner of the game, ben ik het niet mee eens eigenlijk. Murray en Djokovic schaar ik daarboven.
Dan is het zo, hij is alwetend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:53 schreef El_Bassie het volgende:
Theo Bakker vindt deze 1-1 in het voordeel van Haase.
Denk het niet want op Centre Court speelt dan Federer.quote:
Maar die wint wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het niet want op Centre Court speelt dan Federer.
Op mijn tv komt sowieso helemaal nergens tennis?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het niet want op Centre Court speelt dan Federer.
Ja en ik kijk liever naar Kirilenko dan Federerquote:
BBC HD.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef senswal het volgende:
[..]
Op mijn tv komt sowieso helemaal nergens tennis?
Tenzij Federer tegen Djokovic of Nadal speelt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en ik kijk liever naar Kirilenko dan Federer
Liever geen Federer Nadal meer, dat maakt Federer helemaal gekquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Tenzij Federer tegen Djokovic of Nadal speelt.
Kijk al weer uit naar zijn foto`squote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:58 schreef El_Bassie het volgende:
Gelukkig, Hein Koster, ik had hem niet willen missen.
Henk toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:58 schreef El_Bassie het volgende:
Gelukkig, Hein Koster, ik had hem niet willen missen.
sport 1quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar valt Haase te volgen, behalve op dat scorebord?
Ben het ook aan het volgen, vermakelijke partij wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:58 schreef Salamando het volgende:
Muller staat wel als een koning te spelen hoor.
OK, zal tegen me moeder zeggen dat ze dat maar eens moet nemen dan.quote:
Nóg een keer op Wimbledon.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:56 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Liever geen Federer Nadal meer, dat maakt Federer helemaal gek
Geniaalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:02 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ga je met je 3d-bril op de tribune zitten?
Was het niet zo'n eclips zonnebril?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:02 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ga je met je 3d-bril op de tribune zitten?
3d TV + bril ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoor net dat de Wimbledonfinale op Sport1 in 3D is. Kan iemand me uitleggen wat ik me daarbij moet voorstellen? Geen idee hoe dat werkt. Heb je daar tegenwoordig nog een 3D-bril voor nodig?
Idd.quote:
Nee, het werkt alleen als je met een 3D-bril op de tribune gaat zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoor net dat de Wimbledonfinale op Sport1 in 3D is. Kan iemand me uitleggen wat ik me daarbij moet voorstellen? Geen idee hoe dat werkt. Heb je daar tegenwoordig nog een 3D-bril voor nodig?
Bedankt.quote:
92equote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:05 schreef DeMessias het volgende:
Hoeveelste staat Muller op de ranking?
92e.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:05 schreef DeMessias het volgende:
92quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:05 schreef DeMessias het volgende:
Eh ja, en toen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:06 schreef Nober het volgende:
Ik zet Nadal-Muller op en Muller mist de bal.
Maar da's een Roddick ook..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:06 schreef TheGeneral het volgende:
Het is dat Muller een zeer matige retourneerder is..
Zat er aan te komen jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Muller.SP Nadal. Hoe voorspelbaar is dit alles.
Zeer zeker, maar die man staat wel jaren in de top 10 en zelfs even op 1, terwijl Muller geen top 50 gehaald heeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja en dat is toch ook een belemmering voor hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat Haase ook speelt, moest ik hieraan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
bookmakers / myp2p.eu / googlequote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:11 schreef Tompsen het volgende:
nog ergens uitgezonden op bbc?
Of anders een goeie stream?
bvd
Gelijk al? Na twee sets pas... al moet ie zijn eigen service nog wel even behouden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En Nadal heeft óók gelijk al een breakpoint...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
Muller is van adel. Hij is baron. Ik moest hieraan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat Haase ook speelt, moest ik hieraan denken.Ik zag een vogel in een kooi, dus moest ik denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
@ ambrosius en TheGeneral: jullie vinden beiden dat de return van Murray en Djokovic beter is dan die van Nadal. Maar op basis waarvan, want Nadal is vaak wel heel efficient met het verzilveren van zijn BP's, al weet ik niet hoe hij scoort qua percentage gewonnen punten op de service van de tegenstander.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag een vogel in een kooi, dus moest ik denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Op basis van wat ik vind eigenlijk en dus wat ik heb gezien. Voor m'n gevoel slaan Murray en Djokovic veel vaker return winners, het aantal aces wat ze tegenkrijgen is naar mijn gevoel ook lager dan bij de meeste anderen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
@ ambrosius en TheGeneral: jullie vinden beiden dat de return van Murray en Djokovic beter is dan die van Nadal. Maar op basis waarvan, want Nadal is vaak wel heel efficient met het verzilveren van zijn BP's, al weet ik niet hoe hij scoort qua percentage gewonnen punten op de service van de tegenstander.sig verwijderd door FA![]()
Nadal zijn returns zijn waardeloos, net als die van Federer, maar ze krijgen wel vaak de bal terug. Murray en Djoko zijn veel beter in het direct het punt pakken na een return."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Nadal heeft maar 1 punt meer dan Muller gepakt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Oké, ik kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor want zij zijn ook wel de twee spelers aan wie ik denk bij de beste retourneerders. Maar op de allerallerbelangrijkste momenten lijkt Nadal me beter maar dat is dan meer het mentale aspect dan het speltechnische aspect.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op basis van wat ik vind eigenlijk en dus wat ik heb gezien. Voor m'n gevoel slaan Murray en Djokovic veel vaker return winners, het aantal aces wat ze tegenkrijgen is naar mijn gevoel ook lager dan bij de meeste anderen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:19 schreef Tompsen het volgende:
Wat is de stand? Wie een goeie stream? op sopcast niks te vinden
1-1 in sets
4-1* Fish![]()
Ach dit had natuurlijk in 3 sets klaar moeten zijn, maar hulde voor de vechter Robin in de 2e set."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties Forumhop: Hop naar: