Onedayfly, dat wel. Ik denk dat ik eerder voor de carrière van Schalken zou kiezen met drie keer op rij Wimbledon kwartfinale, kwartfinale + halve finale US Open en zo'n tien titels.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Martin Verkerk haalde tenminste nog een GS single finale.
Maar Martin had de vrouwen, drank en telefoons om in de Rijn te gooienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:46 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Onedayfly, dat wel. Ik denk dat ik eerder voor de carrière van Schalken zou kiezen met drie keer op rij Wimbledon kwartfinale, kwartfinale + halve finale US Open en zo'n tien titels.
60-40 volgens zijn trainer... aldus Telegraaf gisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Sebartiaan het volgende:
de odds van haase beginnen te lijken op die van vóór de wedstrijd
Die mij maar de carriere van Michiel Schamers. Nooit een toernooi winnen maar wel zes(?) keer in een finale staan en zelfs 1 ker verliezen na MP's te hebben gehad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:46 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Onedayfly, dat wel. Ik denk dat ik eerder voor de carrière van Schalken zou kiezen met drie keer op rij Wimbledon kwartfinale, kwartfinale + halve finale US Open en zo'n tien titels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |