gooi je msn vanavond maar aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Vicky het volgende:
Succes KD. Welke films?
Ik ga straks eens uitzoeken hoe R4 werkt voor de DS. Iemand nog spelideetjes voor een bijna 6 (en 34) jarige??
Och, ze heeft iig flinke eigenschappenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Serieus he, als ik em dan al een aantal keer voorbij heb moeten zien komen op FB dan gun ik dit jullie ook
Waarvoor wedden dat ze volgend jaar meedoen aan babyboom. En ze zijn vast bevriend met die Marinjo
oh I see conspiracy!
ik bedoelde ook pinoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ino is nog wel een leuke naam ook! Kon je niks lelijks verzinnen? Herman ofzo
Whehe, ik kan deze niet kijken omdat er geen rechten voor zijn afgegevenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:26 schreef Poppejans het volgende:
Ze hebben nog meer hits!
Ik moest heel hard lachen om die reactie die ergens onder staat '' kijk uit voor die dikke bij naast je''
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo jammer dat de gemeente opruimwoede altijd meteen afstraft, de kliko zit zo snel vol en die wordt maar eens per 14 dagen geleegd....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Vicky het volgende:
Ik ben moe van mijn huishoudelijke taken.. Ik moet alleen de wc nog schoonmaken en de strijk doen. Oh ja en berghok opruimen.
Ik had vanmorgeb een opruimwoede en dat resulteerde in 4 vuilniszakken met troep.
wij hebben van die grote containers die 3x per week geleegd worden ofzo...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat de gemeente opruimwoede altijd meteen afstraft, de kliko zit zo snel vol en die wordt maar eens per 14 dagen geleegd....
Die Stoopjes!![]()
![]()
Dat gele gewaad!
Eva heeft alleen Dora vooralsnog.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Vicky het volgende:
Succes KD. Welke films?
Ik ga straks eens uitzoeken hoe R4 werkt voor de DS. Iemand nog spelideetjes voor een bijna 6 (en 34) jarige??
Met die reuze wipwap waar ze nėt in pastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben fan! vooral van die mevrouw![]()
![]()
die clip is echt briljant![]()
![]()
![]()
Ik heb er nooit een gekendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:22 schreef lily het volgende:
gecondoleerd Ssserpente
je opa klinkt geweldig trouwens...opa's
vind ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef Raissa het volgende:
Soms komt de wetenschap dat niemand onsterfelijk is wel heel vervelend dichtbij hè? Naar gevoel
Iddquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 08:48 schreef livelink het volgende:
Dat klinkt spannend, ET.
Ik had gisteren ook een feestje van mijn werk, maar ik was braaf om 20.30 thuis.
en dat de namen Jayden en Delano al bezet zijn door ons (doe ik mijzelf ook een pleizer mee, straks krijg ik een delanoneefje ofzoquote:Op zondag 26 juni 2011 12:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ja anoniem en vertellen dat we beide zwanger zijn van meneer Emmer
Ze zou je zomaar kunnen verrassen, en het klein jungske gewoon Jan noemen.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dat de namen Jayden en Delano al bezet zijn door ons (doe ik mijzelf ook een pleizer mee, straks krijg ik een delanoneefje ofzo)
Niks mis meequote:Op zondag 26 juni 2011 12:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, of zo jaren 80 Flodder-achtig:
'Zeg hoe heet jij eigenlijk?'
'Kees, net als mun broeah'
die kan mij niet meer verrassen, trust mequote:Op zondag 26 juni 2011 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zou je zomaar kunnen verrassen, en het klein jungske gewoon Jan noemen.
Of Marjolein als het een meid is.
Daar was ik wel een beetje vanuit gegaan. Daarom komt het ook extra hard aan. Ik heb gewoon nog steeds een kater. Niks meer gewend...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef _Bar_ het volgende:
Ssserpente gecondoleerd, bijzondere man jou opa!
Psst voel je je alweer beter?
Hier met droog weer en een relatief fijne temperatuur, een heel gezellige bbq gehad.
Nu nog lekker buitenzittend, bij de tuinhaard met een glas prosecco. Heerlijk !
en ik wilde nog wel met je trouwen als ik lesbie zou zijn...maar nu weet ik het niet meer hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die kan mij niet meer verrassen, trust me
en gewoon Jan? hallo *toktoktok opje voorhoofd*
ja, vanmorgen alles weer opgeruimd, kort na het middaguur werden de tafels, stoelen en tent opgehaald. Vaatwasser is nu bezig met de laatste wasronde. Scheelt ook omdat ik wegwerp bestek en borden had. Was allemaal zo weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Daar was ik wel een beetje vanuit gegaan. Daarom komt het ook extra hard aan. Ik heb gewoon nog steeds een kater. Niks meer gewend...
Fijn dat het droog was! De troep al opgeruimd?
Ik moet m'n opa bellen, heb 'm nog niet gesproken. Zie er tegenop. Mss dat ik eerst maar even een middagdutje doe. Hoewel, daarna moeten we meteen door naar de verjaardag van Nils z'n vader.
Ik heb dr net arrow classic rock ff voor afgezet...quote:Op zondag 26 juni 2011 13:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Wel bbq!
Ik had net traantjes, nu heb ik dat de laatste week wel opvallend vaak
Maar zeg nou zelf, dit is toch prachtig... zoals zij het kan brengen
GMTA Snoopy!quote:
Van harte! The BIG TRHEE OOOO!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:23 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen!
Ik gooi er maar een ontbijtbuffetje tegenaan voor mijn 30e verjaardag!
[ afbeelding ]
Geniet ervan
en vrouwen! Ik werd vannacht wakker door de waterpomptang op mn bedquote:Op maandag 27 juni 2011 10:22 schreef Ssserpente het volgende:
Laten alle mannen altijd hun gereedschap op het aanrecht slingeren (weken lang) of zijn dat toevallig alleen mijn vader en Nils..?
Yes! amper an hoorquote:
potverdorie Rocka, da's nie goed nie. beterschap enzo. heb je een kuur?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef RockabeIIa het volgende:
En nog steeds ziek. Mijn griep is naadloos overgelopen in een voorhoofds- en kaakholte ontsteking
Ja alleen ik krijg natte voeten straksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! wat geweldig! en wat een kop met krullen heeft ie!leuk van die wat langere haartjes.
![]()
en jij dacht: ik blijf in thema, zo met je slippers?
whahaah ik heb geen idee waar diequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Nog steeds?! en da's toch niet '' jonguh
niet haren wassen, lekker veel gel erin. Luizen houden van schone hoofden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja alleen ik krijg natte voeten straks
Hij heeft inderdaad heel veel krullen maar zijn haar is ook wel iets van 12 cm lang op sommige plaatsen. Net voordat we op vakantie gaan moet hij nog wel even naar de kapper, lekker een fris koppie. En er is hoofdluis op het kdv, bah, ben nu steeds angstvallig aan het controleren.
Dat komt mooi uit want Seb heeft een enorme hekel aan zijn haren wassenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet haren wassen, lekker veel gel erin. Luizen houden van schone hoofden.
Ja he?quote:
Dat kan ik me voorstellen! Dat is wel echt een enorme officiele stap in de goede richting zeg!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja he?
Morgen draagmoederschapscontract tekenen. Ik dacht ik mag dat hier vast wel even melden. Ik ben er nogal vol van.
noh wat gekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja he?
Morgen draagmoederschapscontract tekenen. Ik dacht ik mag dat hier vast wel even melden. Ik ben er nogal vol van.
Nee geen stekels ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had Seb helemaal gemist op de vorige pagina!!Hij is klaar voor de zomer/vakantie!!
![]()
Ga je het voor de vakantie helemaal kort doen?![]()
Lennon heeft het ook vrij lang, ondanks dat hij niet zo lang geleden naar kapster is geweest... maar ik twijfel nog.
nou, da's wel een hele opgave zeg. Weet wat je tekent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Contract is eigenlijk een beetje voor de sier. Een soort intentieverklaring. Er staan allerlei punten in waaraan je je bereid verklaart je eraan te houden. Varierend van dat de wensouders alle rekeningen betalen tot dat ik mijn best doe geen geslachtsziektes op te lopen in de tussentijd
Augustus gaat mijn spiraaltje eruit en bij mijn tweede menstruatie daarna begint het hele circus!
Ik heb er echt zin in. (understatement)
Ik wilde net zeggen... ik vind het wel lastig om te zeggen wat of hoe ik het geknipt wil hebben... soms vind ik het te netjes/kort en anders weer te lang haha. Lastig hoor die krullen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee geen stekels ofzoMaar afgelopen keer was het wat aan de lange kant.
Spannend Sorbo!
Ja dat wordt afzien. Ik denk dat ik mijn leger minnaars wat moet gaan uitdunnen. Selecteren op betrouwbaarheid enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, da's wel een hele opgave zeg. Weet wat je tekent.hahahaha, grappig. wel spannend je spiraal eruit lijkt me, helemaal omdat je daarna ook nog 2 menstruaties moet wachten. Zo een sexueel overdraagbare aandoening moet je ook nog zien te voorkomen dan
ik bedoelde dus ook een baby, voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja dat wordt afzien. Ik denk dat ik mijn leger minnaars wat moet gaan uitdunnen. Selecteren op betrouwbaarheid enzo.
Ik snapte 'm wel buufquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde dus ook een baby, voor de duidelijkheid.van je eigenste. Qua sexueel overdraagbaar enzo.
lama, *raaskal*
Ik zie het nu op omroep brabant, brrr... da's wel echt een flinke klap geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Damn, dat ongeluk op de A2 is wel heftig trouwens, 1 dode en 14 gewonden
Nee dit was pas het voorproefje. De echte buien vormen zich nu boven Frankrijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef Vicky het volgende:
Hoosbui? waar?? Ja het heeft even geregend maar dat stelde niet zo heel veel voor.. Als dit nou echt alles was kunnen ze het KNMI idd wel opdoeken...
het zonnetje begint hier weer te schijnen en het is droog.
ik wacht in spanning!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dit was pas het voorproefje. De echte buien vormen zich nu boven Frankrijk.
Sorbo spannend joh!
ik geloof wat ik ziequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijken jullie allemaal geen journaal?Daar hebben ze uitgelegd dat het ergste tussen 14.00-16.00uur in het zuidwesten het land binnen trekt. Het midden krijgt het vanavond en het oosten pas vannacht.
Journaal?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kijken jullie allemaal geen journaal?Daar hebben ze uitgelegd dat het ergste tussen 14.00-16.00uur in het zuidwesten het land binnen trekt. Het midden krijgt het vanavond en het oosten pas vannacht.
hier, 40 km onder je was het zonet 31 graden. maar toen was de zon er nét weer even door, ik ben bang dat we nog wel ff gaan stijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:12 schreef Sorbootje het volgende:
Pfoe... ik ben net buitengeweest. Gewoon GOOR! Zo klef en plakkerig.
40km, da's eigenlijk best dichtbij! Hier qua temp ook wel zoiets denk ik. En ik houd heel erg van warm, maar niet van klef.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier, 40 km onder je was het zonet 31 graden. maar toen was de zon er nét weer even door, ik ben bang dat we nog wel ff gaan stijgen.
ja man, twee keer vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:18 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
40km, da's eigenlijk best dichtbij! Hier qua temp ook wel zoiets denk ik. En ik houd heel erg van warm, maar niet van klef.
nOU, DAT KLOPT DAN TOCH? WANT IK BEN DE BUURVROUW.dUSquote:
uhh jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Zullen we vrijdag een algehele boycot doen??
Vicky, jullie gaan gewoon zaterdag al op vakantie!!Lekker zeg....
Rocka Yeah voor snuiven en slikken!!Nu gaat het vast snel over.
ah, een koud vloeibaar dieet. Alles door een rietje? maar goed snuiven en slikken, ben je zo weer boven jan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik hoefde deze week iig nog niet te denken over werken. Beetje vakantie zeg maar, maar dan met een enorme hoofdpijn (en ik kan niet kauwen want mijn kaken sluiten niet door de ontsteking). Verder gaat het prima!
Dat dus. Ik ben overal vrij dun, behalve op m'n buik, da's echt de enige plek waar zich vet ophoopt bij mij. Ik zou ook niet weten wat ik op zo'n broek moet doen behalve een shirtje erin, dus begin ik er maar helemaal niet aan. Laat staan sinds ik twee keer door collega's ben gefeliciteerd met mn tweede zwangerschap...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:23 schreef mefke79 het volgende:
ik zie namelijk steeds de shirtjes in de broek, maar dat is met een buik die nog niet ontzwangert is natuurlijk niet echt een optie...
Als het nou eens zou afkoelen...dan kan ik even in mijn kast op zolder snuffelen. Als ik dat nu doe, dan ga ik onderuit van de hitte vrees ik.
nou ja, echt heel plat zal die van mij wel nooit meer worden, maar hangbuik is het ook niet. En anders doen correctiehemdjes en broekjes wonderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
nou lekker laag doet niks voor mijn hangbuikzwijnzebra anders.behalve accentueren dan.
Maar netelroos is toch een allergische reactie? Tenminste zo heb ik het begrepen toen Isa het had. Vervelend is het welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef Vicky het volgende:
bummer Rocks en beterschap!
Mijn zusje had mega uitslag tijdens d'r zwangerschap. Ze was naar de huisarts geweest en die zei dat het een allergische reactie was en dat ze maar moest smeren met menthol. Ze verrotte van de jeuk. Ze is bevallen en had gehoopt dat het minder zou worden (zoals bij pupp) maar het werd alleen maar erger, is de ha geweest van de week, heeft ze netelroos ipv een allergische reactie...
netelroos is een allergische reactie. Antihistamine helpt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef Vicky het volgende:
bummer Rocks en beterschap!
Mijn zusje had mega uitslag tijdens d'r zwangerschap. Ze was naar de huisarts geweest en die zei dat het een allergische reactie was en dat ze maar moest smeren met menthol. Ze verrotte van de jeuk. Ze is bevallen en had gehoopt dat het minder zou worden (zoals bij pupp) maar het werd alleen maar erger, is de ha geweest van de week, heeft ze netelroos ipv een allergische reactie...
KNMI mag vertrekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de hevige buien lijken zo vanuit Frankrijk richting Engeland te trekken. Storm in een glas water dus
27 hier met airco aanquote:
Owquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
`hier is t nog steeds bloedjeheet.
en mn lieve klaine maisje flikkerde zomaar in slaap in r badje![]()
Willen ze het niet komen repareren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef livelink het volgende:
Volgens mij kan het onweer hier echt elk moment gaan losbarsten. Het wordt ineens wel erg donker.
Handdoeken en teiltjes staan klaar. Helaas lekt het bij ons op de slaapkamers![]()
Sterker nog, bij Katja regent het binnen bijna net zo hard als buiten.
nouja t zelfde als bij jou, zitten dan ook bij elkaar in de buurtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef lady-wrb het volgende:
hier is net wat onweer losgebarsten. het regent aardig en het rommelt wat.
lijkt (nog) niet op noodweer iig
t komt zo jullie kant op hoor!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij zitten buiten! In de zon.Volgens het weerstation hier twee huizen verder is het 31 graden. As we speak
Kim honey! Ik was je al kwijt! Daar ben jequote:
Net onder jou! Amsterdam noord!quote:
echt?? het is pik donker hier!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij zitten buiten! In de zon.Volgens het weerstation hier twee huizen verder is het 31 graden. As we speak
We hebben echt nog naks gehad ook. Zelfs vanmiddag niet. Eerst zien dan geloven dus. Alle jongens zijn nog op. Windstil ook dusnafkoelen door de ramen open te doen zit er niet in. Ik geniet er maar van, wat een aanstellers bij het KNMIquote:
echt! We zijn weer naar binnen gevlucht wegens te heet.quote:
Idemquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
echt! We zijn weer naar binnen gevlucht wegens te heet.
ha fijn he!! dat ze zich toch beseffen dat mama dergelijk weet waar ze het over heeft!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag best in angst gezeten. het werd hier tot twee keer toe heel donker.
luca was met zijn klas op excursie naar amsterdam en met die weersvoorspelling zat het me helemaal niet lekker
ik heb een paar keer een vriend in amsterdam gebeld hoe het weer daar was. ik was echt heel ongerust
bovendien weigerde luca een regenjas mee te nemen omdat die niet op het lijstje stond. (en niet te overtuigen, dus he, met buienradar erbij om te bewijzen dat het wel degelijk handig zou zijn)
nou moet ik zeggen dat hij het wel goed opgelost heeft. hij had van mij geld meegekregen en daar heeft hij een paraplu van gekocht, maar hij moest toegeven dat het handiger was geweest als hij naar zijn moeder had geluisterd
het is acheraf reuze meegevallen. het heeft twee keer flink geregend en dat was het. maar vanmorgen op buienradar kwam er echt een boel wolken met rood aan. ik ben ook vanochtend naar school geweest om te kijken of ze echt wel gingen, want ik zag het helemaal niet zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef livelink het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je ongerust was, Lady. Ik maak me ook wel zorgen over Job. Ik hoop maar dat hij al slaapt, hij is zo bang voor onweer.
Doen we!quote:
nouja als t komt dan komt t ook hard hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We hebben echt nog naks gehad ook. Zelfs vanmiddag niet. Eerst zien dan geloven dus. Alle jongens zijn nog op. Windstil ook dusnafkoelen door de ramen open te doen zit er niet in. Ik geniet er maar van, wat een aanstellers bij het KNMI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |