gooi je msn vanavond maar aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Vicky het volgende:
Succes KD. Welke films?
Ik ga straks eens uitzoeken hoe R4 werkt voor de DS. Iemand nog spelideetjes voor een bijna 6 (en 34) jarige??
Och, ze heeft iig flinke eigenschappenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Serieus he, als ik em dan al een aantal keer voorbij heb moeten zien komen op FB dan gun ik dit jullie ook
Waarvoor wedden dat ze volgend jaar meedoen aan babyboom. En ze zijn vast bevriend met die Marinjo
oh I see conspiracy!
ik bedoelde ook pinoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ino is nog wel een leuke naam ook! Kon je niks lelijks verzinnen? Herman ofzo
Whehe, ik kan deze niet kijken omdat er geen rechten voor zijn afgegevenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:26 schreef Poppejans het volgende:
Ze hebben nog meer hits!
Ik moest heel hard lachen om die reactie die ergens onder staat '' kijk uit voor die dikke bij naast je''
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo jammer dat de gemeente opruimwoede altijd meteen afstraft, de kliko zit zo snel vol en die wordt maar eens per 14 dagen geleegd....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Vicky het volgende:
Ik ben moe van mijn huishoudelijke taken.. Ik moet alleen de wc nog schoonmaken en de strijk doen. Oh ja en berghok opruimen.
Ik had vanmorgeb een opruimwoede en dat resulteerde in 4 vuilniszakken met troep.
wij hebben van die grote containers die 3x per week geleegd worden ofzo...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat de gemeente opruimwoede altijd meteen afstraft, de kliko zit zo snel vol en die wordt maar eens per 14 dagen geleegd....
Die Stoopjes!![]()
![]()
Dat gele gewaad!
Eva heeft alleen Dora vooralsnog.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Vicky het volgende:
Succes KD. Welke films?
Ik ga straks eens uitzoeken hoe R4 werkt voor de DS. Iemand nog spelideetjes voor een bijna 6 (en 34) jarige??
Met die reuze wipwap waar ze nėt in pastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben fan! vooral van die mevrouw![]()
![]()
die clip is echt briljant![]()
![]()
![]()
Ik heb er nooit een gekendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:22 schreef lily het volgende:
gecondoleerd Ssserpente
je opa klinkt geweldig trouwens...opa's
vind ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef Raissa het volgende:
Soms komt de wetenschap dat niemand onsterfelijk is wel heel vervelend dichtbij hè? Naar gevoel
Iddquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 08:48 schreef livelink het volgende:
Dat klinkt spannend, ET.
Ik had gisteren ook een feestje van mijn werk, maar ik was braaf om 20.30 thuis.
en dat de namen Jayden en Delano al bezet zijn door ons (doe ik mijzelf ook een pleizer mee, straks krijg ik een delanoneefje ofzoquote:Op zondag 26 juni 2011 12:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ja anoniem en vertellen dat we beide zwanger zijn van meneer Emmer
Ze zou je zomaar kunnen verrassen, en het klein jungske gewoon Jan noemen.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dat de namen Jayden en Delano al bezet zijn door ons (doe ik mijzelf ook een pleizer mee, straks krijg ik een delanoneefje ofzo)
Niks mis meequote:Op zondag 26 juni 2011 12:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, of zo jaren 80 Flodder-achtig:
'Zeg hoe heet jij eigenlijk?'
'Kees, net als mun broeah'
die kan mij niet meer verrassen, trust mequote:Op zondag 26 juni 2011 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zou je zomaar kunnen verrassen, en het klein jungske gewoon Jan noemen.
Of Marjolein als het een meid is.
Daar was ik wel een beetje vanuit gegaan. Daarom komt het ook extra hard aan. Ik heb gewoon nog steeds een kater. Niks meer gewend...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef _Bar_ het volgende:
Ssserpente gecondoleerd, bijzondere man jou opa!
Psst voel je je alweer beter?
Hier met droog weer en een relatief fijne temperatuur, een heel gezellige bbq gehad.
Nu nog lekker buitenzittend, bij de tuinhaard met een glas prosecco. Heerlijk !
en ik wilde nog wel met je trouwen als ik lesbie zou zijn...maar nu weet ik het niet meer hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die kan mij niet meer verrassen, trust me
en gewoon Jan? hallo *toktoktok opje voorhoofd*
ja, vanmorgen alles weer opgeruimd, kort na het middaguur werden de tafels, stoelen en tent opgehaald. Vaatwasser is nu bezig met de laatste wasronde. Scheelt ook omdat ik wegwerp bestek en borden had. Was allemaal zo weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Daar was ik wel een beetje vanuit gegaan. Daarom komt het ook extra hard aan. Ik heb gewoon nog steeds een kater. Niks meer gewend...
Fijn dat het droog was! De troep al opgeruimd?
Ik moet m'n opa bellen, heb 'm nog niet gesproken. Zie er tegenop. Mss dat ik eerst maar even een middagdutje doe. Hoewel, daarna moeten we meteen door naar de verjaardag van Nils z'n vader.
Ik heb dr net arrow classic rock ff voor afgezet...quote:Op zondag 26 juni 2011 13:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Wel bbq!
Ik had net traantjes, nu heb ik dat de laatste week wel opvallend vaak
Maar zeg nou zelf, dit is toch prachtig... zoals zij het kan brengen
GMTA Snoopy!quote:
Van harte! The BIG TRHEE OOOO!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:23 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen!
Ik gooi er maar een ontbijtbuffetje tegenaan voor mijn 30e verjaardag!
[ afbeelding ]
Geniet ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |