gooi je msn vanavond maar aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Vicky het volgende:
Succes KD. Welke films?
Ik ga straks eens uitzoeken hoe R4 werkt voor de DS. Iemand nog spelideetjes voor een bijna 6 (en 34) jarige??
Och, ze heeft iig flinke eigenschappenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Serieus he, als ik em dan al een aantal keer voorbij heb moeten zien komen op FB dan gun ik dit jullie ook
Waarvoor wedden dat ze volgend jaar meedoen aan babyboom. En ze zijn vast bevriend met die Marinjo
oh I see conspiracy!
ik bedoelde ook pinoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Ino is nog wel een leuke naam ook! Kon je niks lelijks verzinnen? Herman ofzo
Whehe, ik kan deze niet kijken omdat er geen rechten voor zijn afgegevenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:26 schreef Poppejans het volgende:
Ze hebben nog meer hits!
Ik moest heel hard lachen om die reactie die ergens onder staat '' kijk uit voor die dikke bij naast je''
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo jammer dat de gemeente opruimwoede altijd meteen afstraft, de kliko zit zo snel vol en die wordt maar eens per 14 dagen geleegd....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Vicky het volgende:
Ik ben moe van mijn huishoudelijke taken.. Ik moet alleen de wc nog schoonmaken en de strijk doen. Oh ja en berghok opruimen.
Ik had vanmorgeb een opruimwoede en dat resulteerde in 4 vuilniszakken met troep.
wij hebben van die grote containers die 3x per week geleegd worden ofzo...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:48 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat de gemeente opruimwoede altijd meteen afstraft, de kliko zit zo snel vol en die wordt maar eens per 14 dagen geleegd....
Die Stoopjes!![]()
![]()
Dat gele gewaad!
Eva heeft alleen Dora vooralsnog.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Vicky het volgende:
Succes KD. Welke films?
Ik ga straks eens uitzoeken hoe R4 werkt voor de DS. Iemand nog spelideetjes voor een bijna 6 (en 34) jarige??
Met die reuze wipwap waar ze nėt in pastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben fan! vooral van die mevrouw![]()
![]()
die clip is echt briljant![]()
![]()
![]()
Ik heb er nooit een gekendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:22 schreef lily het volgende:
gecondoleerd Ssserpente
je opa klinkt geweldig trouwens...opa's
vind ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef Raissa het volgende:
Soms komt de wetenschap dat niemand onsterfelijk is wel heel vervelend dichtbij hè? Naar gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |