Heb ik de laatste maand geen vraag goed beantwoord?quote:
Het laatste topic niet nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb ik de laatste maand geen vraag goed beantwoord?
Ergens in 1984 of 1985..., ben ff de juiste nummers kwijt...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:46 schreef belsen het volgende:
Of Roger Taylor van Duran Duran en Queen.
84, I Want to Break Free en The Reflex.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef Burnett het volgende:
Ergens in 1984 of 1985..., ben ff de juiste nummers kwijt...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Djiezes. ranja alwéér meer punten dan ik.
Ik voel de hete adem in de nek..
Er is jou een punt gegeven voor Fink.quote:
Langer bezig met bewerken dan dat de vraag er staat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rancid - ..and out come the wolves
Ik laat aan mensen zelf de verantwoordelijkheid om ergens +(1) achter te zetten, als ze dat niet doen, tel ik het niet. Als ik het terloops zie pas ik posts aan, maar ik kan niet mijn tijd gaan steken in het diepgaand analyseren van het scoreverloop binnen de individuele topics.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:05 schreef bartrid het volgende:
Heb je Burnett een punt gegeven voor Grandmaster Flash?
Ja, want ik ga geen halve punten opnemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Diezelfde Burnett heeft 2 keer een punt uitgedeeld bij zijn Dylan-vraag. Dat kan ook niet de bedoeling zijn. Weet niet of je ze allebei geteld hebt?
Stimmt, maar ik zou ook denken aan de hoogste hitnotering en dat was Wig wam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, op zich is het simpel. Als ze allebei in hetzelfde jaar uitkwamen, stond de 1 hoger in de top 40 eindjaarlijst dan de ander. Probeer dan nog maar eens hard te maken dat die ander de grotere hit was.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed. 2 punten it is. De jongens kunnen het gebruiken.
Close, but noquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:32 schreef Blogman het volgende:
On topic: Zijn ze allemaal geschreven uit liefdesverdriet ?
Vooruit. Het zijn allen 'echtscheidingsalbums'quote:
Idd sorry , bedankt voor het punten toekennen bartridquote:
nogmaals sorryquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik laat aan mensen zelf de verantwoordelijkheid om ergens +(1) achter te zetten, als ze dat niet doen, tel ik het niet. Als ik het terloops zie pas ik posts aan, maar ik kan niet mijn tijd gaan steken in het diepgaand analyseren van het scoreverloop binnen de individuele topics.
6quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Blogman het volgende:
Oh, reguliere albums, dus geen verzamel of livealbums.
Af en toe soepel die regeltjes hanteren..., n00b kan wel wat tegenstand gebruiken...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Diezelfde Burnett heeft 2 keer een punt uitgedeeld bij zijn Dylan-vraag. Dat kan ook niet de bedoeling zijn. Weet niet of je ze allebei geteld hebt?
Burnett +1quote:5
quote:Face Value (1981)
Hello, I Must Be Going! (1982)
No Jacket Required (1985)
...But Seriously (1989)
Both Sides (1993)
Lekkere wijvuh op de hoes. Duh.quote:
Altijd nog lekkerder wijven dan Phil Collins.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef Blogman het volgende:
Bij Roxy Music ? Dat benne helegaar geen lekkere wijve..
1 | Ah, die Both Sides was uit mijn geheugen verdwenen. Nu de rest nog. |
True.quote:Altijd nog lekkerder wijven dan Phil Collins.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Altijd nog lekkerder wijven dan Phil Collins.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vooruit. Het zijn allen 'echtscheidingsalbums'
belsen +1quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:07 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dank jequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef Bookie65 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 25 juni 2011 14:18 schreef lubje25 het volgende:
ah eentje nog?
[ afbeelding ]
quote:Rotterdams trio rondom de virtuoze gitariste Arjo Klingens die rock combineert met dance. De band krijgt in 1999 een platencontract aangeboden door major EMI. Hun single Do It Again is de themasong van de Nederlandse speelfilm The Delivery. In de zomer kan het trio zich voor een groter publiek bewijzen op festivals als Lowlands en Waterpop. In april 2001 verzorgt de band een Marlboro Flashbacktoer waarbij liedjes van de IJslandse zangeres Björk worden gecovered. In 2002 hield de band ermee op.
Knap.quote:
Gespeld als Rumours, maar vooruit. Docenten Engels klaagden steen en been dat na deze plaat hun studenten Rumors massaal met ou gingen spellen.quote:
Docenten Engels in de States dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gespeld als Rumours, maar vooruit. Docenten Engels klaagden steen en been dat na deze plaat hun studenten Rumors massaal met ou gingen spellen.
belsen +1
Correct!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Docenten Engels in de States dan.
Wat een grappig weetjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gespeld als Rumours, maar vooruit. Docenten Engels klaagden steen en been dat na deze plaat hun studenten Rumors massaal met ou gingen spellen.
belsen +1
Het staat bekend als 'de echtscheidingsplaat allertijden', dus wat dat betreft een gelegetimeerd gokje.quote:
Welke metafoor gebruikte Kinderen Voor Kinderen voor hun echtscheidingslied?quote:Dat ik van mijn vader hou doet moeder soms verdriet
En dat ik van mijn moeder hou, dat weet mijn vader niet
Zo draag ik mijn geheimen mee en loop van hier naar daar
Nog altijd hou ik van die twee, die hielden van elkaar
quote:Dat was zo rot in het begin, dat heeft geen kind verdiend
Nu heeft mijn vader een vriendin en moeder heeft een vriend
En alles went wel op den duur, dan doet het minder zeer
Maar soms, in een verloren uur...![]()
Dan is het toch Monica!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:04 schreef belsen het volgende:
The Kinks hebben ook een liedje met dezelfde titel (maar dan in het Engels) op The Village Green Preservation Society. Dat werd nog niet zolang terug gebruikt in een reclame voor HP Printers.
Het is ook echt een metafoor voor een vergaan huwelijk.
Krèk die andere van hetzelfde album, met ongeveer hetzelfde thema.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was toch People take pictures of eachother, in die reclame?
De nummers:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of Fotoalbum, dat klinkt beter over Magic Moments
Ik heb ook te weinig tijd om het te precies te krijgen, dusquote:
Best fout eigenlijk; twee verschillende commercials, twee nummers van The Kinks, twee keer hetzelfde onderwerp, twee keer hetzelfde album.quote:
Ook de politie inzet speelde wel mee, niet alleen die wc'squote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb ook te weinig tijd om het te precies te krijgen, dus
Alle mobiele toiletten gaan richting Spelen. dus dat zou niet zo'n frisse editie worden.
Nope. Zou het minder in de rock richting zoeken en meer in de folkrichtingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Kings of Leon?
(een gok in het wild)
Ik ken geen folk-hits. Maar als ik denk aan vorige week De Beschaving met Midlake op het podium, zelden zoveel gitaren gezien op 1 podium (die tegelijk bespeeld werden dan).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:36 schreef Arn0 het volgende:
Nope. Zou het minder in de rock richting zoeken en meer in de folkrichting
Jazeker! Het antwoord stond de hele tijd in mijn sigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Felagund het volgende:
Noah and the whale - L.I.F.E.G.O.E.S.O.N. ?
Over wie gaat dit stukje?quote:is binnenkort ook in stripvorm te bewonderen. De strip uit de serie Female Force laat volgens maker Bluewater enkele belangrijke momenten uit haar carrière zien.
Volgens Jason Schultz van Bluewater is door het verhaal te zien hoe ze het fenomeen geworden is wat ze op dit moment nog steeds is:" De meeste sterren hebben alles aan deze vrouw te danken." In de serie Female Force zijn eerder strips gemaakt over Carla Bruni, Ellen DeGeneres en JK Rowling.
Het stripboek overzal bestaan uit 32 pagina's en zal vanaf augustus verkrijgbaar zijn.
quote:
quote:
Misschien wordt dat wel bedoeld, want 4 minutes staat volgens mij inderdaad als co-feature op de lijst. Dus niet onder haar eigen naam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef Grobbel het volgende:
Als je de vraag heel letterlijk neemt kun je zelfs heel wijsneuzerig William Orbit en Mirwais noemen. (wel met anderen samengewerkt, maar "toch onder haar naam" uitgebracht. Zelfs al waren dat de producers). Er staat nergens expliciet dat het om een co-feature gaat.
Afgaande op de single hoesjes zou ik dat dan nog eerder van de single met Britney zeggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien wordt dat wel bedoeld, want 4 minutes staat volgens mij inderdaad als co-feature op de lijst. Dus niet onder haar eigen naam.
Ik ging af op de Top 40 lijst van Michajans.quote:Justin en ook met zijn ex-lief Britney S met 4 minutes en me against the music oid.
Mad'housemaster +1quote:Mad House - Like A Prayer
Ja mag, maar 't is 'm nietquote:
Dat nummer heet dan ook 'Turn Up The Bass'...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:47 schreef Noa0501 het volgende:
Tyree Cooper --> naar een nummer van hem is heel de TUTB serie genoemd
Die eerste 2 had ik ook, die zijn ook goed en de 3e heb ik opgezocht.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:41 schreef pipster het volgende:
Ik zit meer bij Joe Smooth (promised land), Paul Elstak (promised land) en Het Goede Doel met Belgie.
Hier had ik dus om gewed...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:43 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Ten derde dan toch:
The Les Humpries Singers - We'll fly you to the promised land?
Nee, hij is van de electro en rap, van rock en zo weet hij niks...quote:Op maandag 27 juni 2011 13:16 schreef bukgeit het volgende:
Kerel, leg me nu eens uit: heb jij een soort muzikale hippieopvoeding genoten dat jij dit weet? Een bescheiden hit uit 1971, jij bent geboren in 1991. Hoe?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
waarom zijn de vragen haast altijd in het rock-genre & rockbands en nooit eens elektro of rap, o.i.d.
MM +1quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien m'n moeder dit nummer wel luistert en ik er gek van wordtquote:Op maandag 27 juni 2011 13:16 schreef bukgeit het volgende:
Kerel, leg me nu eens uit: heb jij een soort muzikale hippieopvoeding genoten dat jij dit weet? Een bescheiden hit uit 1971, jij bent geboren in 1991. Hoe?
quote:
#1 in 1981...quote:Je loog tegen mij alsof ik een kind was
Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
Zeg schat denk je dat je me aankan
Zeg schat je bent heel wat van plan dan
Wie isquote:is a three-piece band formed in 2000 consisting of Angus Andrew (vocals/guitar), Aaron Hemphill (percussion, guitar, synth), and Julian Gross (drums). Although initially lumped into the New York dance-punk scene of the early 21st century, they have come to be categorized by their dramatic stylistic shifts between albums, while retaining a consistent interest in rhythm and sound texture.
Toch de muzikale opvoeding.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Aangezien m'n moeder dit nummer wel luistert en ik er gek van wordt
Het zal de hitte wel zijn hier...pffffquote:Greg Ginn.
quote:The soundtrack features songs by punk rock bands such as The Plugz, Black Flag, the Circle Jerks, Suicidal Tendencies, Iggy Pop and others. The film score was created by Tito Larriva and Steven Hufsteter of The Plugz.
Die ga ik zeker een keer lezen, klinkt goed. Dank voor de tip.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:43 schreef bartrid het volgende:
Aanrader:
http://en.wikipedia.org/wiki/Our_Band_Could_Be_Your_Life
Neequote:Op maandag 27 juni 2011 15:26 schreef iggyinthehouse het volgende:
Liar Liar is hem in ieder geval niet, he?
quote:Depressed and broke, Otto falls in with Bud (Harry Dean Stanton), a seasoned repossession agent, working for a small automobile repossession agency. Although Otto is repelled at first by the concept of repossessing cars, his opinion changes rapidly when he gets paid in cash for his first "job".
ranja +1quote:
quote:Four girls at a Los Angeles Catholic school form a coven of witches that cast spells on their classmates and each other. Their new powers overwhelm them, leading to an internal power struggle
Stimmt.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Space
The female of the species is more deadly than the male
Ik vind 'm wel goedquote:Op maandag 27 juni 2011 19:31 schreef belsen het volgende:
Toch nog iets gehad aan het feit dat ik die film gezien heb...
Ow...precies andersom dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan Tom Jones is correct. Maar niet met Tom.
Volgens mij ook op dat album met o.a. Sex bomb...quote:Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
YouTube zegt dat ze samen wel eens Sunny Afternoon gecoverd hebben op tv.
Correctquote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij ook op dat album met o.a. Sex bomb...
alledaagsewaanzin+1quote:Op maandag 27 juni 2011 12:43 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Joe Smooth & Paul Elstak hadden we al...
Ten derde dan toch:
The Les Humpries Singers - We'll fly you to the promised land?
Ik moest eigenlijk de nieuwe vraag bedenken, maar we zijn inmiddels al wat verder dus registreer de punten alleen maarquote:
belsen + 1quote:
Nou, gooi hem erin.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:48 schreef ranja het volgende:
De band weet ik wel maar ik ken de clip niet
quote:I could feel at the time
There was no way of knowing
Fallen leaves in the night
Who can say where they're blowing
F.R. David heeft niet op de 1e plaats gestaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:05 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zijn we er al met Bee Gees en FR David...
dat was inderdaad degene die ik zocht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef cafca het volgende:
Yvonne Keeley & Scott Fitzgerald - If I had Words
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:14 schreef Noa0501 het volgende:
[..]
dat was inderdaad degene die ik zocht.
Burnett +0.5
Cafca+0.5
Die had ik ook bedacht toen ik op de fiets zat jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef cafca het volgende:
Yvonne Keeley & Scott Fitzgerald - If I had Words
iets oudere foto helpt misschien:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef ranja het volgende:
Hm ik loop een paar jaargangen Story achter vrees ik
Teveel eer, punt voor cafca.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:14 schreef Noa0501 het volgende:
[..]
dat was inderdaad degene die ik zocht.
Burnett +0.5
Cafca+0.5
quote:I like the way that you talk dirty
Don't wash your mouth out I like it dirty
You like to please yeah I like that yeah yeah yeah yeah me like it
alledaagsewaanzin +1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Nicole Scherzinger - Right there
primaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Bløf - Mens
Empire Of The Sun - We Are The People
The Prodigy - Voodoo People
Bruce Springsteen - Human Touch
The Killers - Human
Ramses Shaffy - Mens Durf Te Leven
Cosmic Gate - Human Beings
Sak Noel - Loca People
Fluitsma & Van Tijn - 15 Miljoen Mensen
John Legend - Ordinary People
Uit welk nummer van wie?quote:Ze kijkt me even aan,
kan nauwelijks op me benen staan.
En ik snap niet hoe komt, ik weet niet eens d'r naam.
Maar ik ben helemaal gek van haar
van die blauwe ogen, dat perfecte haar.
En ik weet niet wat het is
maar volgens mij is zij het meisje van m'n leven,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |