Heb ik de laatste maand geen vraag goed beantwoord?quote:
Het laatste topic niet nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb ik de laatste maand geen vraag goed beantwoord?
Ergens in 1984 of 1985..., ben ff de juiste nummers kwijt...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:46 schreef belsen het volgende:
Of Roger Taylor van Duran Duran en Queen.
84, I Want to Break Free en The Reflex.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef Burnett het volgende:
Ergens in 1984 of 1985..., ben ff de juiste nummers kwijt...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Djiezes. ranja alwéér meer punten dan ik.
Ik voel de hete adem in de nek..
Er is jou een punt gegeven voor Fink.quote:
Langer bezig met bewerken dan dat de vraag er staat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rancid - ..and out come the wolves
Ik laat aan mensen zelf de verantwoordelijkheid om ergens +(1) achter te zetten, als ze dat niet doen, tel ik het niet. Als ik het terloops zie pas ik posts aan, maar ik kan niet mijn tijd gaan steken in het diepgaand analyseren van het scoreverloop binnen de individuele topics.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:05 schreef bartrid het volgende:
Heb je Burnett een punt gegeven voor Grandmaster Flash?
Ja, want ik ga geen halve punten opnemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Diezelfde Burnett heeft 2 keer een punt uitgedeeld bij zijn Dylan-vraag. Dat kan ook niet de bedoeling zijn. Weet niet of je ze allebei geteld hebt?
Stimmt, maar ik zou ook denken aan de hoogste hitnotering en dat was Wig wam.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, op zich is het simpel. Als ze allebei in hetzelfde jaar uitkwamen, stond de 1 hoger in de top 40 eindjaarlijst dan de ander. Probeer dan nog maar eens hard te maken dat die ander de grotere hit was.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed. 2 punten it is. De jongens kunnen het gebruiken.
Close, but noquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:32 schreef Blogman het volgende:
On topic: Zijn ze allemaal geschreven uit liefdesverdriet ?
Vooruit. Het zijn allen 'echtscheidingsalbums'quote:
Idd sorry , bedankt voor het punten toekennen bartridquote:
nogmaals sorryquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik laat aan mensen zelf de verantwoordelijkheid om ergens +(1) achter te zetten, als ze dat niet doen, tel ik het niet. Als ik het terloops zie pas ik posts aan, maar ik kan niet mijn tijd gaan steken in het diepgaand analyseren van het scoreverloop binnen de individuele topics.
6quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Blogman het volgende:
Oh, reguliere albums, dus geen verzamel of livealbums.
Af en toe soepel die regeltjes hanteren..., n00b kan wel wat tegenstand gebruiken...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Diezelfde Burnett heeft 2 keer een punt uitgedeeld bij zijn Dylan-vraag. Dat kan ook niet de bedoeling zijn. Weet niet of je ze allebei geteld hebt?
Burnett +1quote:5
quote:Face Value (1981)
Hello, I Must Be Going! (1982)
No Jacket Required (1985)
...But Seriously (1989)
Both Sides (1993)
Lekkere wijvuh op de hoes. Duh.quote:
Altijd nog lekkerder wijven dan Phil Collins.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef Blogman het volgende:
Bij Roxy Music ? Dat benne helegaar geen lekkere wijve..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |