quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil zo'n shirt alleen dan met 3 nijlpaarden
[..]
[..]
quote:
Nah ik ook niet. Mag je ook niet weg van je moeder?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik kom niet op de picnick.
fok is openbaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:47 schreef ValHallen het volgende:
Echt zo zonde dat er zo'n negatief imago aan deze man kleeft
Ik kan nooit in het openbaar zeggen dat deze muziek tof is
Fantaquote:
het is gewoon een falerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:47 schreef ValHallen het volgende:
Echt zo zonde dat er zo'n negatief imago aan deze man kleeft
Ik kan nooit in het openbaar zeggen dat deze muziek tof is
Doe er wat aanquote:
Hoe twaalf ben je als je niet weg mag van je oudersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:48 schreef quaas het volgende:
[..]
Nah ik ook niet. Mag je ook niet weg van je moeder?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef quaas het volgende:
[..]
Je pakt de tetten van Faye en stopt je penis er tussen.
quote:
Je hebt nog 10 minuten om de hand aan jezelf te slaan.quote:
Dus....quote:
en naar rechts te kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nog 10 minuten om de hand aan jezelf te slaan.
Ik doe nog 10 minuten mijn bestquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
Zo, broodje pindakaas is op, fles jagermeister staat klaar, koptelefoon op, vermaak me.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
Zo, broodje pindakaas is op, fles jagermeister staat klaar, koptelefoon op, vermaak me.
ik kan in 3 minuten klaar zijn jah, maar das ook weer zo lullig voor fayequote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Alsof jij er niet minder dan 3 minuten over doet
waarom zou hij, als ik naast hem zit?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nog 10 minuten om de hand aan jezelf te slaan.
Niet minderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Alsof jij er niet minder dan 3 minuten over doet
Alsof Faye er ook niet minder dat 3 minuten over doet met haar vingersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan in 3 minuten klaar zijn jah, maar das ook weer zo lullig voor faye
Dat is toch veel minder lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:52 schreef quaas het volgende:
[..]
Alsof Faye er ook niet minder dat 3 minuten over doet met haar vingers
zit je nog steeds aan de bierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga ook ff broodje eten, mn kop is wazig jongen
GTAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef robdriessen het volgende:
Kom Sint, Guitar Hero gitaartje om. Epic battle tijd.
heb ik wel echt zin in nuquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef robdriessen het volgende:
Kom Sint, Guitar Hero gitaartje om. Epic battle tijd.
Fijne muziekjes waren het allemaalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
Het laatste nummer alweer. En wat voor 1
Dit is echt een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
Het laatste nummer alweer. En wat voor 1
omdat ze die zelf niet hebben, of anders hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
Waarom gaat het altijd over Naatje en zijn seksleven
Laat ze toch
hier is maar een reactie op mogelijk:quote:
Dat klopt helemaal!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ze die zelf niet hebben, of anders hebben
Ja, leuk, maar niet elk topic er weer over beginnen. Als ik jouw was had ik al een paar keer flink geirriteerd geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ze die zelf niet hebben, of anders hebben
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Valt niemand mijn geniale TT op
naatje heeft schijt!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar niet elk topic er weer over beginnen. Als ik jouw was had ik al een paar keer flink geirriteerd geweest.
hij doet het nog 20 keerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:57 schreef monkyyy het volgende:
hij pakt het ijsje steeds verkeerd om beet, meot ik nog verder kijken?
rustig blijven, rustig blijven en nogmaals rustig blijven. Met irritatie los je niets op, dus daarom blijf ik zo goed en zo kwaad als het kan rustig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar niet elk topic er weer over beginnen. Als ik jouw was had ik al een paar keer flink geirriteerd geweest.
Ik had er zo hard aan meegedaan als ik wist dat het niet over mij gingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloersquote:
Een keer virtueel van je afbijten wil ook nog weleens helpen anders. Maarja ik zou willen dat ik jouw geduld hadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rustig blijven, rustig blijven en nogmaals rustig blijven. Met irritatie los je niets op, dus daarom blijf ik zo goed en zo kwaad als het kan rustig.
Dittem!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KENTERKARSJORKUSN!!
moet ik nog iets speciaals meenemen morgen?
Ietsjepietsje erover. Minuutje ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef naatje_1 het volgende:
er is een tijd van komen en er is een tijd van naatje, VH, wordt het precies?
jezelf, iets om op te zitten en uhm.. bier?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KENTERKARSJORKUSN!!
moet ik nog iets speciaals meenemen morgen?
Jillz?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef gewoonfaye het volgende:
We hebben, bier, tieten en jillz, wat wil men nog meer?
Hee man even voor de duidelijkheid, Ik wil je niet belachelijk maken, niet voor gek zetten, niet pesten, of whatever. Ik vind het interessant omdat jij een ander standpunt over dit onderwerp hebt dan (veel) andere mensen. En omdat ik af en toe geinteresseerd ben in mensen ben jij een perfect voorbeeldje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rustig blijven, rustig blijven en nogmaals rustig blijven. Met irritatie los je niets op, dus daarom blijf ik zo goed en zo kwaad als het kan rustig.
wijn of jillzquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij wordt de picknick een enorme bierproeverij en daarna met z'n allen kledderzat de Mac in
Gezellig tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij wordt de picknick een enorme bierproeverij en daarna met z'n allen kledderzat de Mac in
ben zelf ook niet zo oudquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dittem!
Watch it, de pubers komen ook picknicken
quote:
oken, dekentje, bier, check.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jezelf, iets om op te zitten en uhm.. bier?
Jij zit hier niet zo vaak, maar het wordt al zo vaak gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef quaas het volgende:
[..]
Hee man even voor de duidelijkheid, Ik wil je niet belachelijk maken, niet voor gek zetten, niet pesten, of whatever. Ik vind het interessant omdat jij een ander standpunt over dit onderwerp hebt dan (veel) andere mensen. En omdat ik af en toe geinteresseerd ben in mensen ben jij een perfect voorbeeldje.
Ja ik weetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die van die lekkere homo mannen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:02 schreef mr-green het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOlL klaarkomen op Naatje
Nou, dan weet hij wat mijn mening en kijk op dit onderwerp is. Wat anderen er van denken moeten zij weten. toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij zit hier niet zo vaak, maar het wordt al zo vaak gedaan
Dat heb ik op pinkpop ontdekt, nouja, daarvoor alquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja ik weetdamn
![]()
en jillz is
Ik neem zelf spul mee van huis want platzakquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaan we ook avondeten eigenlijk, of staat dat open?
staat open... iig meet.. en picknick en dan .. who knows....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gaan we ook avondeten eigenlijk, of staat dat open?
Arme sloebers scoren punten bij mijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik neem zelf spul mee van huis want platzak
helemaal naar de klote naar het station toe zwalken om de ochtendtrein te pakkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat open... iig meet.. en picknick en dan .. who knows....
Dat is ook weer zo. En ik ga verder niet voor Naatje pratenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:03 schreef quaas het volgende:
[..]
Nou, dan weet hij wat mijn mening en kijk op dit onderwerp is. Wat anderen er van denken moeten zij weten. toch?
Toen was ik like, 11.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:04 schreef mr-green het volgende:
Jillz schonken wij al 5 jaar geleden toen ik achter de bar werkte
nee, dan denk je aan seksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
Steeds als ik muziek luister, heb ik blijkbaar sexuele behoeftes... trillen met je been is een teken van sexuele behoefte, aldus faye
jaaaaaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
helemaal naar de klote naar het station toe zwalken om de ochtendtrein te pakken
doe dat 9 juliquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaaazo was t bij de onzinradio meet
Google maps is de oplossingquote:
Jij hebt een aparte smaakquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Arme sloebers scoren punten bij mij
mweh ik heb plannen die avondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaaazo was t bij de onzinradio meet
ik weet niet of ik daar wel heen gaquote:
neeeeeeeee jij moet wel komen hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet niet of ik daar wel heen ga
Zoeperd...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha ik ook, en gewoon weer aan de halve liters 8.6
Sorry ik luister niet momenteel, hoezo wat is er aan de hand? Ben je boos op mij? Ik wil vrinden zijn, ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
quaas, na het tweede nummer van dit uur kan je gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo? maar tis in t weekend.. dus niet gratis reizen.. en is vies ver wegquote:
jaa en dan heerlijk bijkomen in het parkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mwo, ik noem het meer uitstellen van nuchter worden. morgen us rustdagje van maken
ze is 16quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom heb ik jouw niet eerder opgemerkt![]()
Waarom zou Myr het niet goed vinden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo? maar tis in t weekend.. dus niet gratis reizen.. en is vies ver weg
miss dak een slaapplek ga regelen.. dat ik dan wel kom.. als myr het goed vindt..
Rustdagje.. dus minder alcohol drinken..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mwo, ik noem het meer uitstellen van nuchter worden. morgen us rustdagje van maken
Bij je naam houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Rustdagje.. dus minder alcohol drinken..Ik zou het aan jou naam houden..is veel gezonder
maar jah, wie ben ik...
PIEP
Jullie kunnen bij mij overnachtenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo? maar tis in t weekend.. dus niet gratis reizen.. en is vies ver weg
miss dak een slaapplek ga regelen.. dat ik dan wel kom.. als myr het goed vindt..
als ik dat kijk heb ik altijd de neiging om hem neer te knuppelen, die gastquote:
ohw... dat klinkt wel goedquote:
Hoe zo'n groot huis heb jij danquote:
Die vent is ook irritant jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als ik dat kijk heb ik altijd de neiging om hem neer te knuppelen, die gast
er kunnen denk ik max 4 mensen overnachten. Of je moet zelf luchtbed meenemen dan kijt iedereen maar zelf hoe alles pastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe zo'n groot huis heb jij dan
waar niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:12 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb Knetterkrankjorum nog niet gezien?![]()
Geen luchtbed aanwezigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
er kunnen denk ik max 4 mensen overnachten. Of je moet zelf luchtbed meenemen dan kijt iedereen maar zelf hoe alles past
Join the club kerel, join the clubquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
Ik denk dat ik een beetje verlieft op Faye ben geworden
Hee, je bent er toch...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar niet?
en jij moet ook komen morgen
Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Meh, ik moet nu echt slapen, ik zit me hier al 3 uur op te houden.
tot morgen!
ik heb sowieso 2 banken waar 2 mensen op kunnen slapen, een extra matras en een luchtbedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geen luchtbed aanwezigeen bank neem ik genoegen mee
trustequote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:14 schreef quaas het volgende:
Oke, ik ga slapen piepols. Welterusten en veel plezier morgen
Truste! Wordt vet morgen, ouwehoeren over obscure Zweedse metal met zangers die varkenspootjes hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tot morgen!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dus. Ik moet om 8 uur eruit. Welterusten iedereen!
Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:14 schreef quaas het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tot morgen!
Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dus. Ik moet om 8 uur eruit. Welterusten iedereen!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hee, je bent er toch...![]()
Morgen kan ik helaas niet,
![]()
Morele verplichtingen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:14 schreef quaas het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:14 schreef quaas het volgende:
Ya' all may get in linequote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:13 schreef _Fanta het volgende:
Ik denk dat ik een beetje verlieft op Faye ben geworden
lolwut ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:16 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn. Vriendin is om 1 uur al kwijt en wasted
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:16 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn. Vriendin is om 1 uur al kwijt en wasted
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]geen eend op t menu morgen
had speciaal sinaasappellikeur meegenomen om te marineren en alles
Als het dan toch moet, dan liefst citroenen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:17 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen ik ga lekker naar bedje toefijne nacht
Tot morgen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als het dan toch moet, dan liefst citroenen...maar dat smaakt niet zo lekker bij eend.. sinaasappel of frambozen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Of Chinezen. Pekingeendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dat smaakt niet zo lekker bij eend.. sinaasappel of frambozen wel
Ik heb geen idee, ik verwar ze met de kaiser chiefs die wel lekker bezig zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Not bad
Die kerels zijn van de aardbodem verdwenen trouwens ofwat? Hoor nooit meer wat van ze
of met ananas, of bamboe.. of ketjap of...quote:
Ik vond Kaiser Chiefs altijd maar een slap aftreksel van FF, maar ze weten wel een feestje te bouwenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik verwar ze met de kaiser chiefs die wel lekker bezig zijn
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of met ananas, of bamboe.. of ketjap of...hmmm eend is lekkerrrrr
klopt, maar ze zijn wel leukquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond Kaiser Chiefs altijd maar een slap aftreksel van FF, maar ze weten wel een feestje te bouwen
Niet als je het goed bakt/griltquote:
Klopt. Sowieso is al het vlees dat snel uitdroogt lekker als het goed bereid isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet als je het goed bakt/grilt
Trusten, en jullie veel plezier morgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga het bed van carool zoeken mensen..
naatje en faye.. veel plezier nog.. en tot morgen
de resten slaap lekker als jullie gaan slapen
tot morgen op de picknicken anders tot de volgende keer
Tot morgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga het bed van carool zoeken mensen..
naatje en faye.. veel plezier nog.. en tot morgen
de resten slaap lekker als jullie gaan slapen
tot morgen op de picknicken anders tot de volgende keer
dushquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:23 schreef humorduck28 het volgende:
Met zielig bedoel ik niet, dat jullie zielig zijn, maar het klinkt nogal middernacht-zielig...
Ik ben ook gewoon gruwelijk moequote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:23 schreef humorduck28 het volgende:
Met zielig bedoel ik niet, dat jullie zielig zijn, maar het klinkt nogal middernacht-zielig...
Maar wel godsgruwelijk fijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op een celebEn ze is nog Amerikaans ook
Oke, dat zal het zijn, het is normaal best veel opgewekter...quote:
Ze merkt er vrij weinig van iddquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar wel godsgruwelijk fijn, dan mag dat
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:25 schreef robdriessen het volgende:
Straks nieuw in Guppie: Albums van Monster Magnet, MGMT, Top 40 van deze week, Skunk Anansi, 30 secs to Mars, LMFAO en Metallica's S&M
maar qua medisch is het nog steeds hetzelfde, volgens de ministeries..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:25 schreef ValHallen het volgende:
Wiet mogelijk in categorie harddrug. ik moest in mezelf huilen toen ik dit zag
je hebt me nog niet bij een echt goed concert gezienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Wooooooooooooooooow, iemand krijgt stuiptrekkingen hier
Ja leuk, maar daar heb ik niks aan. We donderen heel snel van het meest Liberale land ter wereld naar niveautje VS, Engeland. Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van mijn stem (VVD)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
maar qua medisch is het nog steeds hetzelfde, volgens de ministeries..
VVDquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja leuk, maar daar heb ik niks aan. We donderen heel snel van het meest Liberale land ter wereld naar niveautje VS, Engeland. Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van mijn stem (VVD)
Heeft niets met VVD te maken, maar met Wildersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja leuk, maar daar heb ik niks aan. We donderen heel snel van het meest Liberale land ter wereld naar niveautje VS, Engeland. Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van mijn stem (VVD)
Daar heb je gelijk aan, VVD is echt een klotepartij. Dat durf ik hard op te zeggen, VVD heeft ooit zelf de PGB (persoons gebonden budget) uitgevonden.... nu zijn er zelfs van hun kant, stribbelingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeft alles met VVD te maken. Zij besluiten om met de PVV samen te werken en de SGP bij belangrijke zaken te betrekken. Het is dat Pechtold zo'n lulletje is..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft niets met VVD te maken, maar met Wilders
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeft alles met VVD te maken. Zij besluiten om met de PVV samen te werken en de SGP bij belangrijke zaken te betrekken. Het is dat Pechtold zo'n lulletje is..
VVD had gewoon samen met GL, PvDA en D66 moeten regeren. PvDA is het kwaad op politiek gebied maar dan had je wel een progressief kabinet gehad. En dan hadden veel mensen de bezuinigingen gepikt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk aan, VVD is echt een klotepartij. Dat durf ik hard op te zeggen, VVD heeft ooit zelf de PGB (persoons gebonden budget) uitgevonden.... nu zijn er zelfs van hun kant, stribbelingen.![]()
quote:
ook zo draaierig in je bol jah?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:37 schreef ACT-F het volgende:
Maar ik ga zo mijn nest induiken. Genoeg bier op
Welke politca, buiten Wilders om, komt dan voor zijn partij helemaal op?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik niet eens, ze gieren alleen achterlijk veel uit de bocht.
De huidige politiek is een Farce (sorry voor de moeilijke woorden om kwart voor 3quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Welke politca, buiten Wilders om, komt dan voor zijn partij helemaal op?Geen een van allen zijn met elkaar eens..
Als we het maar gezellig hebben tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hou op, zuipfeest hier in mijn plaats dus je ontkomt er niet aan
quote:Alcohol staat in de Opiumwet ook niet omschreven als een harddrug. Toch voldoet alcohol duidelijk aan de eisen om te classificeren als harddrug[bron?]. Alcohol is zowel geestelijk als lichamelijk verslavend, en bij frequent dagelijks gebruik schadelijker dan sommige andere harddrugs. [1].
Farce is dus een lachtertje... letterlijk en figuurlijk. mocht iemand dat niet begrijpen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De huidige politiek is een Farce (sorry voor de moeilijke woorden om kwart voor 3)
helemaal mee eens en daarom, stem op mijn partij (als ie daar is)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De huidige politiek is een Farce (sorry voor de moeilijke woorden om kwart voor 3)
Noem eens wat puntenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
helemaal mee eens en daarom, stem op mijn partij (als ie daar is)
Trustenquote:
De wetenschap regeert, de langste termijn is niet 4 jaar, maar langer, sociale stelsel zoveel mogelijk leggen bij NGOs, gesubsidieerd door de overheid, vrijheid van meningsuiting/godsdienst, tolerantie staat hoog op het vaandel en het draait allemaal om de kenniseconomie. A little bit D66 dus, maar die haken niet zo in op factpolitics.quote:
wat liefquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben echt zo moe, ik kan nu zelfs op naat's schouder in slaap vallen
Mocht je in slaap vallen, laat dan wel wat van je gesnurk horen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben echt zo moe, ik kan nu zelfs op naat's schouder in slaap vallen
ik zal er aan denkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:46 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mocht je in slaap vallen, laat dan wel wat van je gesnurk horen...![]()
Klinkt al veelbelovend. Heb je ook een idee mbt onderwijs en scheiding tussen kerk en staat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De wetenschap regeert, de langste termijn is niet 4 jaar, maar langer, sociale stelsel zoveel mogelijk leggen bij NGOs, gesubsidieerd door de overheid, vrijheid van meningsuiting/godsdienst, tolerantie staat hoog op het vaandel en het draait allemaal om de kenniseconomie. A little bit D66 dus, maar die haken niet zo in op factpolitics.
Ik draai me straks om in bed als dit nummer afgelopen is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:47 schreef robdriessen het volgende:
Zijn er nog mensen die na naatje perse willen draaien? Anders zet ik Gup alvast in de startblokken.
Neuh, ik gaat zometeen slapen om fit op de picknick te verschijnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:47 schreef robdriessen het volgende:
Zijn er nog mensen die na naatje perse willen draaien? Anders zet ik Gup alvast in de startblokken.
middelbare school moet toegankelijker. Universiteit moet goedkoper. Scheiding tussen kerk en staat: amen. Als jij op zondag een bedrijfje wilt hebben, waarom niet? Houdt wel rekening met de wensen van je werknemers.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klinkt al veelbelovend. Heb je ook een idee mbt onderwijs en scheiding tussen kerk en staat?
uhuquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, en dan heb ik het wel voer Gewoonfaye he...
tis wa die typfyfus ofniequote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:48 schreef ValHallen het volgende:
Ik post trouwens best veel op dit moment
Ik ben het helemaal met je 2e punt eens. Alleen pleit ik voor een meer 'elitaire' Uni, een flinke schoonmaakbeurt voor het hbo en de herinvoering van de lts. Oh en kleinere klassen, Engels verplichten vanaf de kleuterschool en dat soort kleine dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
middelbare school moet toegankelijker. Universiteit moet goedkoper. Scheiding tussen kerk en staat: amen. Als jij op zondag een bedrijfje wilt hebben, waarom niet? Houdt wel rekening met de wensen van je werknemers.
Trustenquote:
dat laatste, helemaal mee eens. Its? Elitair, ook mee eens, maar dan moeten de juiste personen er wel kunnen komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je 2e punt eens. Alleen pleit ik voor een meer 'elitaire' Uni, een flinke schoonmaakbeurt voor het hbo en de herinvoering van de lts. Oh en kleinere klassen, Engels verplichten vanaf de kleuterschool en dat soort kleine dingen.
Daar heb je gelijk aan, zelfde als iemand de vrijdag als rustdag zou kunnen zien, en dat hoeft niet altijd met religie te maken hoeven te hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
middelbare school moet toegankelijker. Universiteit moet goedkoper. Scheiding tussen kerk en staat: amen. Als jij op zondag een bedrijfje wilt hebben, waarom niet? Houdt wel rekening met de wensen van je werknemers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |