quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil zo'n shirt alleen dan met 3 nijlpaarden
[..]
[..]
quote:
Nah ik ook niet. Mag je ook niet weg van je moeder?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik kom niet op de picnick.
fok is openbaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:47 schreef ValHallen het volgende:
Echt zo zonde dat er zo'n negatief imago aan deze man kleeft
Ik kan nooit in het openbaar zeggen dat deze muziek tof is
Fantaquote:
het is gewoon een falerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:47 schreef ValHallen het volgende:
Echt zo zonde dat er zo'n negatief imago aan deze man kleeft
Ik kan nooit in het openbaar zeggen dat deze muziek tof is
Doe er wat aanquote:
Hoe twaalf ben je als je niet weg mag van je oudersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:48 schreef quaas het volgende:
[..]
Nah ik ook niet. Mag je ook niet weg van je moeder?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef quaas het volgende:
[..]
Je pakt de tetten van Faye en stopt je penis er tussen.
quote:
Je hebt nog 10 minuten om de hand aan jezelf te slaan.quote:
Dus....quote:
en naar rechts te kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nog 10 minuten om de hand aan jezelf te slaan.
Ik doe nog 10 minuten mijn bestquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
Zo, broodje pindakaas is op, fles jagermeister staat klaar, koptelefoon op, vermaak me.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
Zo, broodje pindakaas is op, fles jagermeister staat klaar, koptelefoon op, vermaak me.
ik kan in 3 minuten klaar zijn jah, maar das ook weer zo lullig voor fayequote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Alsof jij er niet minder dan 3 minuten over doet
waarom zou hij, als ik naast hem zit?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nog 10 minuten om de hand aan jezelf te slaan.
Niet minderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Alsof jij er niet minder dan 3 minuten over doet
Alsof Faye er ook niet minder dat 3 minuten over doet met haar vingersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan in 3 minuten klaar zijn jah, maar das ook weer zo lullig voor faye
Dat is toch veel minder lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:52 schreef quaas het volgende:
[..]
Alsof Faye er ook niet minder dat 3 minuten over doet met haar vingers
zit je nog steeds aan de bierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga ook ff broodje eten, mn kop is wazig jongen
GTAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef robdriessen het volgende:
Kom Sint, Guitar Hero gitaartje om. Epic battle tijd.
heb ik wel echt zin in nuquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef robdriessen het volgende:
Kom Sint, Guitar Hero gitaartje om. Epic battle tijd.
Fijne muziekjes waren het allemaalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
Het laatste nummer alweer. En wat voor 1
Dit is echt een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
Het laatste nummer alweer. En wat voor 1
omdat ze die zelf niet hebben, of anders hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
Waarom gaat het altijd over Naatje en zijn seksleven
Laat ze toch
hier is maar een reactie op mogelijk:quote:
Dat klopt helemaal!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ze die zelf niet hebben, of anders hebben
Ja, leuk, maar niet elk topic er weer over beginnen. Als ik jouw was had ik al een paar keer flink geirriteerd geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ze die zelf niet hebben, of anders hebben
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Valt niemand mijn geniale TT op
naatje heeft schijt!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar niet elk topic er weer over beginnen. Als ik jouw was had ik al een paar keer flink geirriteerd geweest.
hij doet het nog 20 keerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:57 schreef monkyyy het volgende:
hij pakt het ijsje steeds verkeerd om beet, meot ik nog verder kijken?
rustig blijven, rustig blijven en nogmaals rustig blijven. Met irritatie los je niets op, dus daarom blijf ik zo goed en zo kwaad als het kan rustig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar niet elk topic er weer over beginnen. Als ik jouw was had ik al een paar keer flink geirriteerd geweest.
Ik had er zo hard aan meegedaan als ik wist dat het niet over mij gingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloersquote:
Een keer virtueel van je afbijten wil ook nog weleens helpen anders. Maarja ik zou willen dat ik jouw geduld hadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rustig blijven, rustig blijven en nogmaals rustig blijven. Met irritatie los je niets op, dus daarom blijf ik zo goed en zo kwaad als het kan rustig.
Dittem!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KENTERKARSJORKUSN!!
moet ik nog iets speciaals meenemen morgen?
Ietsjepietsje erover. Minuutje ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef naatje_1 het volgende:
er is een tijd van komen en er is een tijd van naatje, VH, wordt het precies?
jezelf, iets om op te zitten en uhm.. bier?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KENTERKARSJORKUSN!!
moet ik nog iets speciaals meenemen morgen?
Jillz?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef gewoonfaye het volgende:
We hebben, bier, tieten en jillz, wat wil men nog meer?
Hee man even voor de duidelijkheid, Ik wil je niet belachelijk maken, niet voor gek zetten, niet pesten, of whatever. Ik vind het interessant omdat jij een ander standpunt over dit onderwerp hebt dan (veel) andere mensen. En omdat ik af en toe geinteresseerd ben in mensen ben jij een perfect voorbeeldje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rustig blijven, rustig blijven en nogmaals rustig blijven. Met irritatie los je niets op, dus daarom blijf ik zo goed en zo kwaad als het kan rustig.
wijn of jillzquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij wordt de picknick een enorme bierproeverij en daarna met z'n allen kledderzat de Mac in
Gezellig tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij wordt de picknick een enorme bierproeverij en daarna met z'n allen kledderzat de Mac in
ben zelf ook niet zo oudquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dittem!
Watch it, de pubers komen ook picknicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |