Aha! Fijn dat je in de gaten wordt gehouden!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik heb het syndroom PCOS, kort gezegd geen eisprong. En dus lastig(er) zwanger worden en nu doe ik mee aan een onderzoek vanuit het ziekenhuis naar vrouwen met PCOS die zwanger zijn, omdat toch wat meer kans op complicaties e.d. schijnt te zijn. Ik krijg een aantal echo's daarvoor en moet bv. ook 2x een suikertest doen wegens kans op suiker e.d.
Ik ben al weg! Succes, dames!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:10 schreef bitterend het volgende:
Zijn er nog zwangere dames in dit topic?![]()
dus dan mogen de niet-zwangeren ook niet meer de net-bevallende feliciteren......quote:Op zondag 26 juni 2011 13:10 schreef bitterend het volgende:
Zijn er nog zwangere dames in dit topic?![]()
en de net bevallen ook niet melden dat ze net bevallen zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
dus dan mogen de niet-zwangeren ook niet meer de net-bevallende feliciteren......
Ben je al ver met de babykamer? Hier wordt de kamer nog gebruikt als opslag (we wonen hier nog maar net). Als ik 20 weken zwanger ben wil ik toch wel echt beginnen. Afgelopen vrijdag hebben we een box en wiegje gekregen. Dan wordt het ook opeens echt.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef miss-jones25 het volgende:
haha nou ik merkte 3 dagen terug al wat maar wist niet zeker of dat nou gewoon mn buik was of een van de meiden maar deze was wel heel duidelijk.
@ soempie, ja ben wel aan het wennen er aan vooral nu ik volop kan shoppen en druk bezig ben met dingen uitzoeken voor de babykamer.
Wat is een lodger wrapper?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef Jipster het volgende:
Weet je wat het ook echt echt echt maakt vind ik? Dat je kan zeggen: ik krijg een zoontje!![]()
Wow.. hier ook al wat geshopt, een badje, boxkleden en een lodger wrapper
Maar dat was een meervouds-t. De cartoon zou alleen ouderwets doch correct kunnen zijn als er een tweeling toegesproken wordt.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:38 schreef Ssserpente het volgende:
Het is gebiedende wijs en dan kan het idd met dt. Maar tegenwoordig wordt dat steeds minder gedaan.
Het gaat hier de helft van de tijd over andere dingen dan zwangerschap of geboorte en dan vooral door zwangere vrouwenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef bitterend het volgende:
zo bedoelde ik het niet man! lol
ging gewoon over heel andere dingen dan zwangerschap en/of geboorte hier ineens
Uiteraard! Alhoewel ik niet denk dat het heul bijzonder is, we houden alles vrij neutraal namelijk, maar komt goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef Jipster het volgende:
Susie, straks wel foto's van het kamertje in het topic plaatsen hoor!
Dat dus! Sinds ik weet dat we een zoon krijgen voelt het zoveel echter! Ik kan nu nog steeds volschieten bij de gedachte dat ik gewoon een ZOON krijgquote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef Jipster het volgende:
Weet je wat het ook echt echt echt maakt vind ik? Dat je kan zeggen: ik krijg een zoontje!![]()
Wow.. hier ook al wat geshopt, een badje, boxkleden en een lodger wrapper
tja, zo ervaar ik dat niet. Ik vond dat het ineens te veel ging over spelling en wou het terug ontopic brengen...niks mis mee denk ik. Was niet aanvallend bedoeld en snap niet waarom er ineens een discussie hierover moet ontstaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Het gaat hier de helft van de tijd over andere dingen dan zwangerschap of geboorte en dan vooral door zwangere vrouwen
Ik ook! ik kan nu zeggen "ik heb een meisje in mijn buik" dat is gewoon prachtigquote:Op zondag 26 juni 2011 15:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Dat dus! Sinds ik weet dat we een zoon krijgen voelt het zoveel echter! Ik kan nu nog steeds volschieten bij de gedachte dat ik gewoon een ZOON krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |