abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98676427
*O* Leuk he! Jij wordt straks helemaal lam geschopt met twee van die beebs in je buik! Gezellig O+
pi_98676450
Dat is het zeker waard.! *O*
  zondag 26 juni 2011 @ 13:56:14 #93
30252 Soempie
Procreating
pi_98676456
*O*

Twee meisjes. O+ Ben je al aan het idee gewend?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_98676549
haha nou ik merkte 3 dagen terug al wat maar wist niet zeker of dat nou gewoon mn buik was of een van de meiden maar deze was wel heel duidelijk.

@ soempie, ja ben wel aan het wennen er aan vooral nu ik volop kan shoppen en druk bezig ben met dingen uitzoeken voor de babykamer.
pi_98676585
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef Jipster het volgende:

[..]

Ik heb het syndroom PCOS, kort gezegd geen eisprong. En dus lastig(er) zwanger worden en nu doe ik mee aan een onderzoek vanuit het ziekenhuis naar vrouwen met PCOS die zwanger zijn, omdat toch wat meer kans op complicaties e.d. schijnt te zijn. Ik krijg een aantal echo's daarvoor en moet bv. ook 2x een suikertest doen wegens kans op suiker e.d.
Aha! Fijn dat je in de gaten wordt gehouden!
Krijg je ook een medische indicatie met de bevalling?

ik heb een plaatsindicatie...ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm medicijnen en moet ook 48 dagen blijven...beeb moet dan in de gaten gehouden worden!

miss-jones wat leuk!! *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98676677
48 dagen, Bitterend?! Ik hoop dat dat een foutje is, dat is echt heeeel lang.. ;( Zijn die medicijnen gevaarlijk voor je beeb?

Ik heb inderdaad medische indicatie en zal dus ook in zkh bevallen.
pi_98676681
@TAP: Die geruststelling is wel fijn ja :Y

@Jipster: Fijn dat ze je dan extra in de gaten houden

@M-J: Wat cool! :D :C kan nog leuk worden als beide meiden lekker druk worden :P
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_98676724
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:10 schreef bitterend het volgende:
Zijn er nog zwangere dames in dit topic? :6

:D
Ik ben al weg! Succes, dames! :*
pi_98676804
48 uur!! haha sorry!! ja die medicijnen neem ik al 5 jaar...ze gaan opletten of ons meisje ontwenningsverschijnselen heeft

Ssssserpente je hoef niet weg! lekker over zwangerschap mee beppen joh *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98676832
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:10 schreef bitterend het volgende:
Zijn er nog zwangere dames in dit topic? :6

:D
dus dan mogen de niet-zwangeren ook niet meer de net-bevallende feliciteren...... ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98676887
zo bedoelde ik het niet man! lol
ging gewoon over heel andere dingen dan zwangerschap en/of geboorte hier ineens :@
  zondag 26 juni 2011 @ 14:12:21 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_98677064
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

dus dan mogen de niet-zwangeren ook niet meer de net-bevallende feliciteren...... ;)
en de net bevallen ook niet melden dat ze net bevallen zijn
:-D :o
pi_98677082
o|O o|O o|O
  zondag 26 juni 2011 @ 14:17:38 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_98677255
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:13 schreef bitterend het volgende:
o|O o|O o|O
Zit je lekker op die kast ;) ? Neemt toch gewoon een stoel mevrouw, das veel comfortabeler...
  zondag 26 juni 2011 @ 14:25:41 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_98677595
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef miss-jones25 het volgende:
haha nou ik merkte 3 dagen terug al wat maar wist niet zeker of dat nou gewoon mn buik was of een van de meiden maar deze was wel heel duidelijk.

@ soempie, ja ben wel aan het wennen er aan vooral nu ik volop kan shoppen en druk bezig ben met dingen uitzoeken voor de babykamer.
Ben je al ver met de babykamer? Hier wordt de kamer nog gebruikt als opslag (we wonen hier nog maar net). Als ik 20 weken zwanger ben wil ik toch wel echt beginnen. Afgelopen vrijdag hebben we een box en wiegje gekregen. Dan wordt het ook opeens echt. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_98677761
Soempie, getrouwde vrouw *O* ! hoe was jullie dag? en eigenlijk wel leuk toch, al die kleine kwaaltjes? Zolang ze klein blijven ;)
Miss jones , wat tof!!!! O+
Oo ik hoorde gisteren en eergisteren van vrienden dat er al n mini-babybump te zien is. Zoo leuk ook al is het vooral darmenwat je ziet :D
pi_98677857
ik ben al een tijdje klaar voor mien jonk!
  zondag 26 juni 2011 @ 14:35:34 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98677912
Weet niet of ik Soempie al welkom had geheten? Bij deze *O*

Hier is het wachten op de meubels, kamertje is geschilderd, rolgordijn en gewoon gordijn hangen al. Ik hoop, verwacht, dat de meubels binnen nu en 2 weken binnen zullen komen! Ben benieuwd!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98678247
Weet je wat het ook echt echt echt maakt vind ik? Dat je kan zeggen: ik krijg een zoontje! O+ O+ Wow.. hier ook al wat geshopt, een badje, boxkleden en een lodger wrapper O+
pi_98678260
Susie, straks wel foto's van het kamertje in het topic plaatsen hoor!
  zondag 26 juni 2011 @ 14:48:49 #111
30252 Soempie
Procreating
pi_98678356
tweeoogje, hoe is het met jou? Hoe was de echo? Ik heb het zo druk gehad, maar ik ga je weer pm-en. :)

De trouwdag was echt heel erg gaaf en mooi. En bijzonder om te trouwen met een kindje in je buik. O+

De kwaaltjes vind ik geen lol aan hoor. :D Op m'n werk val ik vanaf een uur of twee bijna in slaap. Vervolgens kom ik 's avonds doodop thuis, Sven schuift me een bord eten toe en daarna ga ik al naar bed. Ik hoop echt dat het klopt dat het met een week of 16 beter is. Verder is het natuurlijk wel erg O+ om zwanger te zijn.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:54:31 #112
30252 Soempie
Procreating
pi_98678522
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef Jipster het volgende:
Weet je wat het ook echt echt echt maakt vind ik? Dat je kan zeggen: ik krijg een zoontje! O+ O+ Wow.. hier ook al wat geshopt, een badje, boxkleden en een lodger wrapper O+
Wat is een lodger wrapper?

En dat je dat kunt zeggen, inderdaad. *O* Ik hoop dat de weken voor ons naar de 20 voorbij vliegen.
pi_98678695
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 09:38 schreef Ssserpente het volgende:
Het is gebiedende wijs en dan kan het idd met dt. Maar tegenwoordig wordt dat steeds minder gedaan.
Maar dat was een meervouds-t. De cartoon zou alleen ouderwets doch correct kunnen zijn als er een tweeling toegesproken wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 26 juni 2011 @ 15:03:04 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98678821
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef bitterend het volgende:
zo bedoelde ik het niet man! lol
ging gewoon over heel andere dingen dan zwangerschap en/of geboorte hier ineens :@
Het gaat hier de helft van de tijd over andere dingen dan zwangerschap of geboorte en dan vooral door zwangere vrouwen
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 26 juni 2011 @ 15:04:28 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98678874
hoooooi :)
ben dr ook nog hoor; net even aan paar uur op de camping geweest met dreumes (bij Pake eb Beppe) en OMG het was ineens WARM, heeel warm, en mijn enkels zijn al aan het zwellen... wordt nog leuk de komende dagen denk ik...

en mijn meisje is de laatste dagen lekker druk aanwezig... pffff...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98679662
@ soempie, ja ik woon hier ook net 2 weken maar de vloerbedekking ligt er, de muren zijn klaar. De bedjes worden hand gemaakt dus benieuwd wanneer die klaar zijn en hoelang het duurt voor ze in nederland zijn.
En verder al veel spullen besteld, ik ben altijd zo ongeduldig dat ik t gelijk wil hebben, maja geduld is een schone zaak zeggen ze he haha.
  zondag 26 juni 2011 @ 15:38:26 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98680097
quote:
Susie, straks wel foto's van het kamertje in het topic plaatsen hoor!
Uiteraard! Alhoewel ik niet denk dat het heul bijzonder is, we houden alles vrij neutraal namelijk, maar komt goed.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 26 juni 2011 @ 15:43:05 #118
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_98680270
quote:
Dat dus! Sinds ik weet dat we een zoon krijgen voelt het zoveel echter! Ik kan nu nog steeds volschieten bij de gedachte dat ik gewoon een ZOON krijg O+
Oude (on)bekende.
pi_98680312
quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:03 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Het gaat hier de helft van de tijd over andere dingen dan zwangerschap of geboorte en dan vooral door zwangere vrouwen
tja, zo ervaar ik dat niet. Ik vond dat het ineens te veel ging over spelling en wou het terug ontopic brengen...niks mis mee denk ik. Was niet aanvallend bedoeld en snap niet waarom er ineens een discussie hierover moet ontstaan.
pi_98680345
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:43 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Dat dus! Sinds ik weet dat we een zoon krijgen voelt het zoveel echter! Ik kan nu nog steeds volschieten bij de gedachte dat ik gewoon een ZOON krijg O+
Ik ook! ik kan nu zeggen "ik heb een meisje in mijn buik" dat is gewoon prachtig *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')