en de net bevallen ook niet melden dat ze net bevallen zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
dus dan mogen de niet-zwangeren ook niet meer de net-bevallende feliciteren......
Ben je al ver met de babykamer? Hier wordt de kamer nog gebruikt als opslag (we wonen hier nog maar net). Als ik 20 weken zwanger ben wil ik toch wel echt beginnen. Afgelopen vrijdag hebben we een box en wiegje gekregen. Dan wordt het ook opeens echt.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:58 schreef miss-jones25 het volgende:
haha nou ik merkte 3 dagen terug al wat maar wist niet zeker of dat nou gewoon mn buik was of een van de meiden maar deze was wel heel duidelijk.
@ soempie, ja ben wel aan het wennen er aan vooral nu ik volop kan shoppen en druk bezig ben met dingen uitzoeken voor de babykamer.
Wat is een lodger wrapper?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef Jipster het volgende:
Weet je wat het ook echt echt echt maakt vind ik? Dat je kan zeggen: ik krijg een zoontje!![]()
Wow.. hier ook al wat geshopt, een badje, boxkleden en een lodger wrapper
Maar dat was een meervouds-t. De cartoon zou alleen ouderwets doch correct kunnen zijn als er een tweeling toegesproken wordt.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:38 schreef Ssserpente het volgende:
Het is gebiedende wijs en dan kan het idd met dt. Maar tegenwoordig wordt dat steeds minder gedaan.
Het gaat hier de helft van de tijd over andere dingen dan zwangerschap of geboorte en dan vooral door zwangere vrouwenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef bitterend het volgende:
zo bedoelde ik het niet man! lol
ging gewoon over heel andere dingen dan zwangerschap en/of geboorte hier ineens
Uiteraard! Alhoewel ik niet denk dat het heul bijzonder is, we houden alles vrij neutraal namelijk, maar komt goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef Jipster het volgende:
Susie, straks wel foto's van het kamertje in het topic plaatsen hoor!
Dat dus! Sinds ik weet dat we een zoon krijgen voelt het zoveel echter! Ik kan nu nog steeds volschieten bij de gedachte dat ik gewoon een ZOON krijgquote:Op zondag 26 juni 2011 14:45 schreef Jipster het volgende:
Weet je wat het ook echt echt echt maakt vind ik? Dat je kan zeggen: ik krijg een zoontje!![]()
Wow.. hier ook al wat geshopt, een badje, boxkleden en een lodger wrapper
tja, zo ervaar ik dat niet. Ik vond dat het ineens te veel ging over spelling en wou het terug ontopic brengen...niks mis mee denk ik. Was niet aanvallend bedoeld en snap niet waarom er ineens een discussie hierover moet ontstaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Het gaat hier de helft van de tijd over andere dingen dan zwangerschap of geboorte en dan vooral door zwangere vrouwen
Ik ook! ik kan nu zeggen "ik heb een meisje in mijn buik" dat is gewoon prachtigquote:Op zondag 26 juni 2011 15:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Dat dus! Sinds ik weet dat we een zoon krijgen voelt het zoveel echter! Ik kan nu nog steeds volschieten bij de gedachte dat ik gewoon een ZOON krijg
Ja, dat dubbelslaan moet in begin toch omdat ze nog zo laag in bed liggen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:51 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie lag vanaf eind oktober onder een lakentje en een dekentje. Dat dekentje was dubbelgeslagen.
Sofie ligt nog steeds zo laag in bed.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:57 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, dat dubbelslaan moet in begin toch omdat ze nog zo laag in bed liggen.
Maar je ziet zoveel dekbedovertrekjes, maar die vind ik zo belachelijk duur
Mja, moet eerst dan maar zien of het bedje makkelijk bij ons erbij te zetten is. En anders dus op zoek naar een co-sleeper. Maar dat vind ik eigenlijk ook weer een beetje van de gekke, bedoel, ze zal toch echt een keer naar d'r eigen kamer moeten toch? Ben bang dat je anders dat weer krijgt, het niet willen slapen op eigen kamer. Misschien draaf ik te ver door hoor, heb geen ervaring uiteraard!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef bitterend het volgende:
Susie mij is uitgelegd dat je signalen beter leert herkennen wat betreft honger enzo.
Ik heb allang besloten dat ze op ons kamer komt inderdaad de eerste paar maanden..denk dat ze ook eenzaam wordt na 9 maanden in mijn buik ineens in een grote kamer helemaal alleen...
Trouwens, de kraamconsulent hier heeft voorgesteld dat mijn man helemaal geen vakantie neemt als de kleine er isquote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef Susie het volgende:
De kraamconsulent hier zei dat het ook beter is de eerste weken de beeb op de kamer bij ons te laten slapen?? Ik reageerde een beetje van "oh ok" en verder niet doorgevraagd (of onthouden, dat kan ook zo maar). Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet (zeg ik nu).... wat zijn de ervaringen hier?
Hihi.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry! Het zijn mijn hormonen!
Serieus! Ik ben echt zo mega-mega-mega ongesteld!
![]()
we nemen ook een co-sleeper hoor! ze zal inderdaad ooit naar haar eigen kamer moetenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Mja, moet eerst dan maar zien of het bedje makkelijk bij ons erbij te zetten is. En anders dus op zoek naar een co-sleeper. Maar dat vind ik eigenlijk ook weer een beetje van de gekke, bedoel, ze zal toch echt een keer naar d'r eigen kamer moeten toch? Ben bang dat je anders dat weer krijgt, het niet willen slapen op eigen kamer. Misschien draaf ik te ver door hoor, heb geen ervaring uiteraard!
Ik zou juist liever hebben dat lief thuis is wanneer de kraam weg is. Dan heb je meer iemand nodig om je heen dan wanneer er ook al een kraamverzorgster is toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:25 schreef bitterend het volgende:
[..]
Trouwens, de kraamconsulent hier heeft voorgesteld dat mijn man helemaal geen vakantie neemt als de kleine er is![]()
maar pas als de kraam weg is...dan ben ik pas alleen thuis!
Ik heb haar echt raar aangekeken...mijn man blijft wel dergelijk 2 weken na de bevalling met mij en meisje thuis! en niet pas na dat ze weg is!
Ik vroeg ook over kolven maar daar wou ze het niet over hebben omdat ik het toch niet ging doen...maar wanneer begin je pas met kolven?? geen idee dus
Jij niet??quote:Op zondag 26 juni 2011 19:26 schreef Jipster het volgende:
Bitterend, heb je nu al een kraamverzorgster over de vloer gehad?! Ik niet hoor...
Kraamconsulent is er bij mij langsgeweest voor een intake en uitleg hoe en wat.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:26 schreef Jipster het volgende:
Bitterend, heb je nu al een kraamverzorgster over de vloer gehad?! Ik niet hoor...
Daarom dat hij 2 weken neemt...maar ik wil niet hem moeten vertellen hoe alles moet na dat ze weg is...mijzelf kennende doe ik het verkeerd en ik wil dat hij mee kijkt en opschrijft wat allemaal moet! hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zou juist liever hebben dat lief thuis is wanneer de kraam weg is. Dan heb je meer iemand nodig om je heen dan wanneer er ook al een kraamverzorgster is toch?
Mja, dat is ook weer zo! hahaha!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:29 schreef bitterend het volgende:
[..]
Daarom dat hij 2 weken neemt...maar ik wil niet hem moeten vertellen hoe alles moet na dat ze weg is...mijzelf kennende doe ik het verkeerd en ik wil dat hij mee kijkt en opschrijft wat allemaal moet! haha
Ok, jij hebt wel heul erg je zin doorgedrevenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Bitterend, das anders een prachtig advies dat gegeven is maar als dat niet bij jullie past dan doe je dat toch lekker niet
Susie, het mooist is om dat te kunnen beslissen als de baby er is. Ik wilde het graag, ex niet, ex weg, baby tot dik 7 maand in bed gehad
Grappig, ik wil per se de eerste maand/ 2 maanden de baby bij ons op de kamer (m'n man is nu ook eindelijk om). Ik heb een wiegje gekregen van een vriendin en haar kindjes (en die van haar zus) hebben de eerste weken ook bij haar en haar man op de kamer gelegen in dat wiegje. De overstap naar de eigen kamer is prima verlopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef Susie het volgende:
De kraamconsulent hier zei dat het ook beter is de eerste weken de beeb op de kamer bij ons te laten slapen?? Ik reageerde een beetje van "oh ok" en verder niet doorgevraagd (of onthouden, dat kan ook zo maar). Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet (zeg ik nu).... wat zijn de ervaringen hier?
Ik vind er weinig raars aan hoor, dat voorstel.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:25 schreef bitterend het volgende:
[..]
Trouwens, de kraamconsulent hier heeft voorgesteld dat mijn man helemaal geen vakantie neemt als de kleine er is![]()
maar pas als de kraam weg is...dan ben ik pas alleen thuis!
Ik heb haar echt raar aangekeken...mijn man blijft wel dergelijk 2 weken na de bevalling met mij en meisje thuis! en niet pas na dat ze weg is!
Ik vroeg ook over kolven maar daar wou ze het niet over hebben omdat ik het toch niet ging doen...maar wanneer begin je pas met kolven?? geen idee dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |