zie het update topic!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef miss-jones25 het volgende:
jipster, leuk een jongen !!
En ik las iets over nog een tweeling, maar kan het nergens vinden
Geen buikpijn meer vandaag.. vast een beetje voorwerk denk ik. Het ventje mag voor mijn gevoel nu wel komen hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:55 schreef Aventura het volgende:
Pm-girl, beterschap. In het vorige topic las ik dat Cyntiaa buikpijn had, Cyntiaa hoe voel je je nu? Bij mij alles oke. Behalve dat ventje diep is ingedaald voel ik niets dat op een naderende bevalling kan wijzen. Volgens mij zit ik potdicht. Ben ook 'nog maar' 37wk4dagen. Donderdag weer naar de klinisch verloskundige. Afwachten maar dus. Wat ik trouwens niet eerder wist is dat je na 42 weken officieel overtijd loopt, dus niet al na 40 weken. Volgens het beleid van mijn ziekenhuis dan. Omg, dan kan ik nog wel tot 26 juli doorlopen.
Ik haalde jou en Klumsy door elkaar wb. de tweeling!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:07 schreef Kyara het volgende:
Hoop dat Klumsy zich hier ook spoedig komt melden.
Hier een eerste mijlpaal
12 weken
pssst, pmquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik haalde jou en Klumsy door elkaar wb. de tweeling!
Gefeliciteerd met je mijlpaal. Is dit ook het moment dat je het nieuws aan bepaalde mensen gaat vertellen of heb je iedereen allang gehad?
Cyntiaa, same here. Ventje mag inderdaad komen. Niks aan zo! Mijn lunchdate heeft vandaag ook al afgebeld *verveeldeverveel
Wel goede nacht gehad, het omdraaien gaat vreemd genoeg nu weer beter.
'Me' vind ik ook heel erg ja. Met stip op 2 het verkeerd vervoegen van het werkwoord 'willen'. (Hij wilt een ijsje). Ik kom het te vaak tegen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef Jose81 het volgende:
hehe... ook zo gevoelig voor spelfouten... ik kan nooit tegen 'jou/jouw' fouten en 'me auto ofzo, bbbrrrrr...
NL is niet mijn moeder taal dus ik maak wat spelfouten...ik heb er ook hekel aan trouwens en doe wel mijn best om ze niet te maken maar als jullie ze wel bij mij zien....graag corrigeren!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Jose en Aventura; ik haaaaaat ook zulke spelfouten.. ook d's en t's zo moeilijk is t kofschip toch niet??
Dat klinkt in ieder geval wel lekker ja! Ga ik (proberen tequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb deze gel van Rituals Susie. Dus insmeren en daarna afspoelen.
Het doet niets tegen de zwelling, maar het is wel lekker voor mijn oververhitte pootjes!
Dat ga ik eens proberen! Ik heb namelijk regelatig last van oververhitting. Op het moment vind ik 17 graden al lekker warm dus ik kijk niet echt uit naar de komende dagenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb deze gel van Rituals Susie. Dus insmeren en daarna afspoelen.
Het doet niets tegen de zwelling, maar het is wel lekker voor mijn oververhitte pootjes!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
NL is niet mijn moeder taal dus ik maak wat spelfouten...ik heb er ook hekel aan trouwens en doe wel mijn best om ze niet te maken maar als jullie ze wel bij mij zien....graag corrigeren!
Dat is het welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Jose en Aventura; ik haaaaaat ook zulke spelfouten.. ook d's en t's zo moeilijk is t kofschip toch niet??
zachtjes slaan welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Maar zwangere vrouwen mogen we niet slaan.
en voor het vocht in de pootjes: wichelroede?
Klopt toch gewoon, 1 T?quote:Op zondag 26 juni 2011 09:22 schreef danic het volgende:
Ik heb hetzelfde hoor Vlindur. Nederlands is prima en heb ook een hekel aan spelfouten, maar dat kofschip.....bij mij wil het er ook niet in.
Helemaal erg: ik kreeg in de eerste week van Eva een slabbetje van mijn moeder met de tekst: "nee, alsof jij vroeger alles luste".
Met 1 t !! Schandalig zeg! Ik was bijna in staat om ervoor naar die winkel te gaan. Maar dat vond ik toch wat overdreven. Als ik er weer een keer ben vraag ik wel of ze er nog meer hebben en dan zal ik ze er op wijzen. Kan echt niet hoor (geef ze dan maar gelijk gratis weg).
Dat zou zijn als het werkwoord lussen was. Het is echter lusten, dus in de verleden tijd komt die extra t erbij.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:16 schreef amaranta het volgende:
Ook met ' meld ' en 'meldt' in dit topic, het kan allebei
Ik meld me
amaranta meldt zich
Ja, maar de dames die meldt gebruiken, hebben het over zichzelf inde derde (ofzo???) persoonquote:Op zondag 26 juni 2011 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat zijn toch 2 totaal verschillende dingen? De tweede kan je vervangen door 'hij/zij', en dus +t.
Oh wacht, ik ben spuit11.
Ik had mijn lades idd ook netjes opgeruimd allemaal.
Iemand die alleen maar *meldt zegt maakt vlgs mij gewoon een fout.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar de dames die meldt gebruiken, hebben het over zichzelf inde derde (ofzo???) persoon
Dan bedoelen we dus allebei hetzelfde.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iemand die alleen maar *meldt zegt maakt vlgs mij gewoon een fout.
Het is of *meld of *meldt zich, waar bij de laatste afeleid is van de [me=Brighteyes] tag, waardoor er vroeger dan *Brighteyes meldt zich kwam te staan.
[/me]
* Brighteyesmeldt
Was maar een gebbetje.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Want? Je kan hier alleen posten als je zwanger bent?
Dat spookt hier ook wel eens door m'n hoofd. Vooral toen ik een paar maanden geleden echt legio zwangerschapsverschijnselen leek te hebben. Zelfs m'n collega's viel het op. Ik zag er ineens ook echt totaal anders uit. Raar haar, pukkels, een dikke buik, intens moe.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan bedoelen we dus allebei hetzelfde.
ook niet zwanger, al had ik gisteren ff toen ik een beetje veel afscheiding had zoiets van, ik zou maar zo'n geval zijn die zwanger is en da niet weet/merkt en ineens hier spontaan begin te baren
Op discovery travel en living loopt (liep) daar een serie over. Zelfs vrouwen die al meer dan 1 kind hadden gehad, en dus weten hoe een zwangerschap kán voelen, waren zwanger en hadden niks in de gaten. Kwamen niet veel aan, of werden gewoon ongesteld, etc.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat spookt hier ook wel eens door m'n hoofd. Vooral toen ik een paar maanden geleden echt legio zwangerschapsverschijnselen leek te hebben. Zelfs m'n collega's viel het op. Ik zag er ineens ook echt totaal anders uit. Raar haar, pukkels, een dikke buik, intens moe.
Maar volgens een test was ik toch echt onzwanger.
Ik heb best nog een tijdje getwijfeld, maar nu zie ik er weer vrij normaal uit gelukkig. Zal wel een virusje oid zijn geweest.
Welnee, ik las alleen maar dat je zei dat je je meldde..quote:Op zondag 26 juni 2011 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dat niet, maar dubbelposten, dat dan verwijderen en er 'dibbel' plaatsen is wel ergquote:Op zondag 26 juni 2011 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Als het dan toch over fouten gaat.....quote:Op zondag 26 juni 2011 10:22 schreef Aventura het volgende:
Ik kom het bijna nooit tegen, vandaar dat het op mij overkomt als zijnde fout
M'n moeder had niet in de gaten dat ze zwanger was. Ze dacht dat ze gewoon wat dikker geworden was (ze droeg zeg maar rond, ipv naar voren) en ze had ook elke maand gewoon nog bloedingen. En op een avond kreeg ze dus inderdaad buikpijn toen ze op het toilet zat. Gelukkig ben ik niet in de wc gevallen. Inderdaad een erg bizar verhaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op discovery travel en living loopt (liep) daar een serie over. Zelfs vrouwen die al meer dan 1 kind hadden gehad, en dus weten hoe een zwangerschap kán voelen, waren zwanger en hadden niks in de gaten. Kwamen niet veel aan, of werden gewoon ongesteld, etc.
Zo bizar.
En dan met buikpijn naar de 1e hulp gaan, en dat de arts dan zegt, 7 cm ontsluiting mevrouwtje...
Of dat niet eens, dat je denkt jezelf even flink te verlossen van een lading ontlasting, en dat er dan een baby uikomt en zo in de toiletpot valt (ja die aflevering was er ook)
Wat een een PCOS onderzoek??quote:Op zondag 26 juni 2011 13:16 schreef Jipster het volgende:
Hmm die hormonen ook!![]()
Ik ben benieuwd of ik ook ineens dikke pootjes ga krijgen met de 30 graden die ze komende dagen opgeven..![]()
Ik heb morgen weer een echo in kader van PCOS-onderzoek, ga gelijk van die 2 stukken placenta vragen, of het echt zo is en wat het betekent..
Ik heb het syndroom PCOS, kort gezegd geen eisprong. En dus lastig(er) zwanger worden en nu doe ik mee aan een onderzoek vanuit het ziekenhuis naar vrouwen met PCOS die zwanger zijn, omdat toch wat meer kans op complicaties e.d. schijnt te zijn. Ik krijg een aantal echo's daarvoor en moet bv. ook 2x een suikertest doen wegens kans op suiker e.d.quote:
Aha! Fijn dat je in de gaten wordt gehouden!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik heb het syndroom PCOS, kort gezegd geen eisprong. En dus lastig(er) zwanger worden en nu doe ik mee aan een onderzoek vanuit het ziekenhuis naar vrouwen met PCOS die zwanger zijn, omdat toch wat meer kans op complicaties e.d. schijnt te zijn. Ik krijg een aantal echo's daarvoor en moet bv. ook 2x een suikertest doen wegens kans op suiker e.d.
Ik ben al weg! Succes, dames!quote:Op zondag 26 juni 2011 13:10 schreef bitterend het volgende:
Zijn er nog zwangere dames in dit topic?![]()
dus dan mogen de niet-zwangeren ook niet meer de net-bevallende feliciteren......quote:Op zondag 26 juni 2011 13:10 schreef bitterend het volgende:
Zijn er nog zwangere dames in dit topic?![]()
en de net bevallen ook niet melden dat ze net bevallen zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
dus dan mogen de niet-zwangeren ook niet meer de net-bevallende feliciteren......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |