zie het update topic!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef miss-jones25 het volgende:
jipster, leuk een jongen !!
En ik las iets over nog een tweeling, maar kan het nergens vinden
Geen buikpijn meer vandaag.. vast een beetje voorwerk denk ik. Het ventje mag voor mijn gevoel nu wel komen hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:55 schreef Aventura het volgende:
Pm-girl, beterschap. In het vorige topic las ik dat Cyntiaa buikpijn had, Cyntiaa hoe voel je je nu? Bij mij alles oke. Behalve dat ventje diep is ingedaald voel ik niets dat op een naderende bevalling kan wijzen. Volgens mij zit ik potdicht. Ben ook 'nog maar' 37wk4dagen. Donderdag weer naar de klinisch verloskundige. Afwachten maar dus. Wat ik trouwens niet eerder wist is dat je na 42 weken officieel overtijd loopt, dus niet al na 40 weken. Volgens het beleid van mijn ziekenhuis dan. Omg, dan kan ik nog wel tot 26 juli doorlopen.
Ik haalde jou en Klumsy door elkaar wb. de tweeling!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:07 schreef Kyara het volgende:
Hoop dat Klumsy zich hier ook spoedig komt melden.
Hier een eerste mijlpaal
12 weken
pssst, pmquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik haalde jou en Klumsy door elkaar wb. de tweeling!
Gefeliciteerd met je mijlpaal. Is dit ook het moment dat je het nieuws aan bepaalde mensen gaat vertellen of heb je iedereen allang gehad?
Cyntiaa, same here. Ventje mag inderdaad komen. Niks aan zo! Mijn lunchdate heeft vandaag ook al afgebeld *verveeldeverveel
Wel goede nacht gehad, het omdraaien gaat vreemd genoeg nu weer beter.
'Me' vind ik ook heel erg ja. Met stip op 2 het verkeerd vervoegen van het werkwoord 'willen'. (Hij wilt een ijsje). Ik kom het te vaak tegen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef Jose81 het volgende:
hehe... ook zo gevoelig voor spelfouten... ik kan nooit tegen 'jou/jouw' fouten en 'me auto ofzo, bbbrrrrr...
NL is niet mijn moeder taal dus ik maak wat spelfouten...ik heb er ook hekel aan trouwens en doe wel mijn best om ze niet te maken maar als jullie ze wel bij mij zien....graag corrigeren!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Jose en Aventura; ik haaaaaat ook zulke spelfouten.. ook d's en t's zo moeilijk is t kofschip toch niet??
Dat klinkt in ieder geval wel lekker ja! Ga ik (proberen tequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb deze gel van Rituals Susie. Dus insmeren en daarna afspoelen.
Het doet niets tegen de zwelling, maar het is wel lekker voor mijn oververhitte pootjes!
Dat ga ik eens proberen! Ik heb namelijk regelatig last van oververhitting. Op het moment vind ik 17 graden al lekker warm dus ik kijk niet echt uit naar de komende dagenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb deze gel van Rituals Susie. Dus insmeren en daarna afspoelen.
Het doet niets tegen de zwelling, maar het is wel lekker voor mijn oververhitte pootjes!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
NL is niet mijn moeder taal dus ik maak wat spelfouten...ik heb er ook hekel aan trouwens en doe wel mijn best om ze niet te maken maar als jullie ze wel bij mij zien....graag corrigeren!
Dat is het welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Jose en Aventura; ik haaaaaat ook zulke spelfouten.. ook d's en t's zo moeilijk is t kofschip toch niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |