NL is niet mijn moeder taal dus ik maak wat spelfouten...ik heb er ook hekel aan trouwens en doe wel mijn best om ze niet te maken maar als jullie ze wel bij mij zien....graag corrigeren!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Jose en Aventura; ik haaaaaat ook zulke spelfouten.. ook d's en t's zo moeilijk is t kofschip toch niet??
Dat klinkt in ieder geval wel lekker ja! Ga ik (proberen tequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb deze gel van Rituals Susie. Dus insmeren en daarna afspoelen.
Het doet niets tegen de zwelling, maar het is wel lekker voor mijn oververhitte pootjes!
Dat ga ik eens proberen! Ik heb namelijk regelatig last van oververhitting. Op het moment vind ik 17 graden al lekker warm dus ik kijk niet echt uit naar de komende dagenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb deze gel van Rituals Susie. Dus insmeren en daarna afspoelen.
Het doet niets tegen de zwelling, maar het is wel lekker voor mijn oververhitte pootjes!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
NL is niet mijn moeder taal dus ik maak wat spelfouten...ik heb er ook hekel aan trouwens en doe wel mijn best om ze niet te maken maar als jullie ze wel bij mij zien....graag corrigeren!
Dat is het welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Jose en Aventura; ik haaaaaat ook zulke spelfouten.. ook d's en t's zo moeilijk is t kofschip toch niet??
zachtjes slaan welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Maar zwangere vrouwen mogen we niet slaan.
en voor het vocht in de pootjes: wichelroede?
Klopt toch gewoon, 1 T?quote:Op zondag 26 juni 2011 09:22 schreef danic het volgende:
Ik heb hetzelfde hoor Vlindur. Nederlands is prima en heb ook een hekel aan spelfouten, maar dat kofschip.....bij mij wil het er ook niet in.
Helemaal erg: ik kreeg in de eerste week van Eva een slabbetje van mijn moeder met de tekst: "nee, alsof jij vroeger alles luste".
Met 1 t !! Schandalig zeg! Ik was bijna in staat om ervoor naar die winkel te gaan. Maar dat vond ik toch wat overdreven. Als ik er weer een keer ben vraag ik wel of ze er nog meer hebben en dan zal ik ze er op wijzen. Kan echt niet hoor (geef ze dan maar gelijk gratis weg).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |