quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:
Komt omdat ik geopend heb, en iedereen negeert mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef Joosterd het volgende:
Jullie gaan te snel er was alweer een post..
Wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Proefwerk voor me pa nagekeken. Domme HV-leerlingen zijn er ook
mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Proefwerk voor me pa nagekeken. Domme HV-leerlingen zijn er ook
Ja was er niet bij gisteravond je weet de reden niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:39 schreef Dastan het volgende:
O, iedereen verandert ineens zijn geslacht? Hoe tegendraads.
Vertel maar dan. Ik was er nog wel bij toen het over geslachtsveranderingen ging hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja was er niet bij gisteravond je weet de reden niet.
Dat hoop ik toch echt niet voor je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Ezell is echt een jongen. Jordy is een meisje en ik stiekem ook.
Oke ik geef toe ik lieg weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:55 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch echt niet voor je.
Ik ben stiekem ook een meisjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:55 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch echt niet voor je.
Ow hey Beaun.quote:
Alles goedquote:
Ja hoor chronisch slaaptekort alleen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?
Ik heb net een CD van Eminem en Linkin Park gekocht.
Eminemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?
Een hele oude : Marshall Mathers LP, want daar staan nog allemaal paar van z'n eerste nummers op enzo die zijn echt baaas.quote:
Dat is idd wel een van zn bestenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:09 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Een hele oude : Marshall Mathers LP, want daar staan nog allemaal paar van z'n eerste nummers op enzo die zijn echt baaas.
Wacht. Gekocht?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?
Wat slecht.quote:
Gozer, last op oor.nl en hoorde van m'n vrienden dat Arctic Monkeys in Paradiso magisch fantastisch was. Alex Turner heeft zelfs (hou je vast/denk aan je hart) een glimlach gegeven naar het publiek en wat grapjes gemaaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:27 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Wat slecht.Ik koop de laatste tijd best wel veel.. Vind het wel wat hebben om de originele te hebben. + ik wil ook wel graag LP's gaan kopen enzo, maar dan moet ik eerst zo'n ding hebben.
The Strokes, altijd goed.quote:
Ik ben geen gozer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gozer, last op oor.nl en hoorde van m'n vrienden dat Arctic Monkeys in Paradiso magisch fantastisch was. Alex Turner heeft zelfs (hou je vast/denk aan je hart) een glimlach gegeven naar het publiek en wat grapjes gemaakt
[..]
The Strokes, altijd goed.
Gozerin.quote:
Eerste keer? Ik zag ze voor het eerst op Lowlands '09. We stonden vooraan met vrienden, eentje heeft zelfs traantje weggepinkt toen ze opkwamen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Hihi.Maar tof hoor, ik ga ze dit jaar zien.
Ik woon thuis en heb 2355 albumsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ken iemand die in een appartementje van 5 bij 6 woont en 7000 cd's heeft.
Ik ga ze ook 2x zien deze zomer. En ze spelen niet eens zoveel van Suck it and See. De eerste twee albums spelen ze nog best veel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Eerste keer? Ik zag ze voor het eerst op Lowlands '09. We stonden vooraan met vrienden, eentje heeft zelfs traantje weggepinkt toen ze opkwamen.![]()
![]()
Jaloerssss. Ze begonnen gister met Library Pictures, is ook gewoon een top plaat om te openen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ga ze ook 2x zien deze zomer. En ze spelen niet eens zoveel van Suck it and See. De eerste twee albums spelen ze nog best veel.Die zijn ook het meest
Ja eerste keer, lowlands dit jaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Eerste keer? Ik zag ze voor het eerst op Lowlands '09. We stonden vooraan met vrienden, eentje heeft zelfs traantje weggepinkt toen ze opkwamen.![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaloerssss. Ze begonnen gister met Library Pictures, is ook gewoon een top plaat om te openen.
Maarja. Ik ben weer eten
Muzikaal beste nummer van de nieuwe cd. Teksten worden wel steeds beter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaloerssss. Ze begonnen gister met Library Pictures, is ook gewoon een top plaat om te openen.
Maarja. Ik ben weer eten
Teksten worden steeds beter? Dit moet een grapje zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Muzikaal beste nummer van de nieuwe cd. Teksten worden wel steeds beter.
Serieus, vergeleken met Humbug blijven ze beter hangen enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teksten worden steeds beter? Dit moet een grapje zijn.
De teksten van Brick By Brick en Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chair zijn toch gewoon slecht? Dan heb je nog The Hellcat Spangled Shalalala, er zit veel meer oh oh oh en la la la in, terwijl dat op vorige albums juist niet aanwezig was. Teksten vind ik juist minder worden. Ook echt, library pictures of the quickening canoe, dat vinden mensen dan geweldig, ik vind er niet veel aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Serieus, vergeleken met Humbug blijven ze beter hangen enzo.![]()
Maar eigenlijk zijn al die albums niet met elkaar te vergelijken. Allemaal hun eigen dingen.
Het lijkt mij een rotklus om al die albums op volgorde van alfabet te zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Gideon_92 het volgende:
Mijn oom had 11.319 albums, zon 4000nogwat platen en zo'n 7000nogwat singles
Ja, daar noem je wel de slechtere nummers op idd al het om de teksten gaat. Kon haast een grapje zijn van ze.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De teksten van Brick By Brick en Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chair zijn toch gewoon slecht? Dan heb je nog The Hellcat Spangled Shalalala, er zit veel meer oh oh oh en la la la in, terwijl dat op vorige albums juist niet aanwezig was. Teksten vind ik juist minder worden. Ook echt, library pictures of the quickening canoe, dat vinden mensen dan geweldig, ik vind er niet veel aan.
Qua muziek is het ook veel minder, ik zet liever de eerste twee albums nog een keer op. En ja, eigenlijk is het niet te vergelijken, maar de laatste twee vind ik toch echt minder
t-t-t-topic killerrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, daar noem je wel de slechtere nummers op idd al het om de teksten gaat. Kon haast een grapje zijn van ze.![]()
Love is a laserquest, Suck it and see en That's where you're wrong, reckless serenade zijn de beteren.
Blijf het jammer vinden dat ze niet de lijn van Whatever People... hebben aangehouden
Inderdaad. Wat een kutuser.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
t-t-t-topic killerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ontopic in een SC? Nice.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een kutuser.![]()
maar goed laten we weer ontopic gaan.
Waar ging het topic over danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een kutuser.![]()
maar goed laten we weer ontopic gaan.
LCD geluidssystemenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DAFT PUNK IS PLAYING AT MY HOUSE
Skilletquote:
waarheden worden gesprokenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
HET IS ZOALS HET IS NIKS AAN TE DOEN DAT STAAT VAST ALS EEN DEUR DIE SLAAT.
heb je ook last.fm?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:35 schreef Mr.DD het volgende:
Patrick Watson.
Ha. Daar hebben jullie niet van terug.
Ik had je nog ondergespamd op je wall. www.last.fm/user/meneerddquote:
Oja ik zie het.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik had je nog ondergespamd op je wall. www.last.fm/user/meneerdd
Begin liet me denken aan Yndi Halda.quote:
Hey daar moet ik meer van hebben.quote:
Ik denk niet meer dat ik naar dinges toe ga hoor na dat feest. Morgenochtend werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hey daar moet ik meer van hebben.
greotjens
Best goed.quote:
Klinkt als Coldplay en Editors ineen.quote:
Klinkt als een orgasme.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Klinkt als Coldplay en Editors ineen.
Inderdaadquote:
'This video has been added to your Favorites.'quote:
Download dan meteen de volledige discography van Cinematic Orchestra en Patrick Watsonquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'This video has been added to your Favorites.'
Baas.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu even Sufjan Stevens luisteren. [ afbeelding ]
zal eens kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Download dan meteen de volledige discography van Cinematic Orchestra en Patrick Watson![]()
Nope, zat al volgeboekt die week.quote:
Nice. Als jullie nou allemaal even die muziek gaan luisteren die ik gepost heb, dan ga ik nu weer richting examenfeestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Suprise-act op Glastonbury: Radiohead.
Even erbij he, suprise-act.
Doe maar stoerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga zo ook maar eens richting een dikke party.
PARTY CRASHHEEUHquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:33 schreef Flitskikker het volgende:
Heel veel kennissen van mij gaan vandaag naar het verjaardagsfeestje van iemand, maar ik ben weer niet uitgenodigd, verrassend genoeg.![]()
Maar ik ken die persoon niet goed dus dikke vinger voor hem.
Toevoegenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:53 schreef Dastan het volgende:
Dan zit ik met allemaal techno's.
Maar oké.
dat bedoel ik, excuus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik luister vrijwel geen techno (tenzij je hardstyle en hardcore bedoelt).
Ja vage shit maar opeens lukte het.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:56 schreef Dastan het volgende:
Ik kan trouwens geen gebruikersafbeelding uploaden. Dan blijft ie steeds hangen en komt er 'er kan geen verbinding gemaakt worden met blablabla'. Hebben jullie dat ook?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu even Sufjan Stevens luisteren. [ afbeelding ]
Geen idee, Hallo Gitaarmat trouwensquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoezo is het trouwens DefQon 1. Waarom die 1?
GEFELICITEERDquote:
Etsu.quote:
Komt ook omdat ik er nog niet zoveel op heb, denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb weinig muziek op mijn pc staan
Ik ga eens Spotify gebruikenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik er nog niet zoveel op heb, denk ik.
Waarom heb je niet veel muziek op je computer staan dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga eens Spotify gebruiken![]()
Jammer van de kutreclames steeds.
Naast?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik sta naast de intercity naar Zwollywood!
Omdat ik veelal via youtube luisterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom heb je niet veel muziek op je computer staan dan?
O, zonde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik veelal via youtube luister
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik sta naast de intercity naar Zwollywood!
Ik heb de laatste maand er al 4 accounts van 20 uur doorgejaagd + eigen muziek geluisterd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga eens Spotify gebruiken![]()
Jammer van de kutreclames steeds.
Joah redelijk ben niet echt fit vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
Het is echt achterlijk irritant dat jullie van geslacht zijn gewisseld, want ik denk steeds dat Ezell of emzor of Klinker of Heroin iets plaatst.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef Dastan het volgende:
Het is echt achterlijk irritant dat jullie van geslacht zijn gewisseld, want ik denk steeds dat Ezell of emzor of Klinker of Heroin iets plaatst.
Aah! Maandag en dinsdag wordt 't goed weerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit in die naar Eindhoven, morgen werken! Maar volgende week kan ik wel langskomen.
Onderwerpt ze zich aan jou?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik help mijn (Turkse) buurmeisje om Word op haar pc te zetten, ben ik nu goed bezig?
Ik heb de laatste tijd ook erg veel op FOK! gezeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah! Maandag en dinsdag wordt 't goed weer.
Ik ben net terug van werk, eindelijk. Deze week zag er echt zo uit: slapen - werken - FOK!ken
Onder een van haar kloontjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Etsu het volgende:
Klinker kan niet iets plaatsen, omdat ban. Dus verworpen.
Brave jongenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik help mijn (Turkse) buurmeisje om Word op haar pc te zetten, ben ik nu goed bezig?
Ja volgende week mooi weer!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah! Maandag en dinsdag wordt 't goed weer.
Ik ben net terug van werk, eindelijk. Deze week zag er echt zo uit: slapen - werken - FOK!ken
Was dan ook rukweer de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook erg veel op FOK! gezeten.
Neuh, maar wat zon is ook wel wat gewenstquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja volgende week mooi weer!Maar ach, soms is dat toch ook niet erg?
Hallo meisje.quote:
Ja, het wordt weer mooi weer. Dan kan ik buiten weer lekker wandelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Was dan ook rukweer de afgelopen dagen. Maar volgende week terrasjes en strand
Beattles heeft ook een ban. Dat je het weet en als je het al wist geen probleem.quote:
Ja, wist ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Beattles heeft ook een ban. Dat je het weet en als je het als wist geen probleem.
Je hebt zelfs vrouwtjes die (supergoedkope) onderbroeken stelen bij de Wibra.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
We hadden vanavond een winkeldief. Die stal toiletpapier.![]()
Triest.
Ik heb er geen woorden voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt zelfs vrouwtjes die (supergoedkope) onderbroeken stelen bij de Wibra.
Heeft die een boete en winkelverbod gekregenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
Triest.
AH waar ik werkte, werd de halve doucherij enzo gejat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
Triest.
Welkequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu mis ik wel godverdomme die hele film
Ik
Geen idee, werd met politie afgevoerdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Heeft die een boete en winkelverbod gekregen?
Het is toch standaard dat je 160 euro boete en een winkelverbod krijgtquote:
Vorige week was er een vrouw die 20 shampooflesjes in haar kleding (mouwen/zakken) had verstoptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
AH waar ik werkte, werd de halve doucherij enzo gejat.
picsquote:
Ooh, jammer johquote:
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorige week was er een vrouw die 20 shampooflesjes in haar kleding (mouwen/zakken) had verstopt
Ik zie 't. Deze post heeft een vrouw, maar je posts van daarvoor een manquote:
F5quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zie 't. Deze post heeft een vrouw, maar je posts van daarvoor een man.
In wat voor trein zit jijquote:
Ah, leukquote:
Wowie heftugquote:
Knettersquote:
Olle zoeperdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:32 schreef strontboer het volgende:
hihi bier van vannacht is inmiddels uitgewerkt![]()
Tja je kent het wel... examenfeestje hier examenfeestje daarquote:
Ja...zolang je alles maar binnenhoudtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:33 schreef strontboer het volgende:
[..]
Tja je kent het wel... examenfeestje hier examenfeestje daar
maar ik zie geen probleem
Tot nu toe nog geluktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja...zolang je alles maar binnenhoudt!
Niet uitgegleden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Pfoh moest ik ook nog rennen voor mijn overstap.
Is dit een indicatie voor hoe dikkk je bent?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Pfoh moest ik ook nog rennen voor mijn overstap.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Is dit een indicatie voor hoe dikkk je bent?
Hoezo, ze had al gefloten en ik kwam net de andere trein uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Is dit een indicatie voor hoe dikkk je bent?
Wiebelde niet iets andersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, mijn tassen wiebelde wel alle kanten op.
Nou, omdat ik uit je post expliciet kan opmaken dat het je nogal zwaar vielquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoezo, ze had al gefloten en ik kwam net de andere trein uit.
Haha. Ik ben weer een rijke tattaquote:
Explicerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nou, omdat ik uit je post expliciet kan opmaken dat het je nogal zwaar viel
Ned, ik vind het onzin om voor treinen te rennen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nou, omdat ik uit je post expliciet kan opmaken dat het je nogal zwaar viel
Precies, laat die trein maar wachten op jou!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ned, ik vind het onzin om voor treinen te rennen, eigenlijk.
Stufiquote:
Bedoel ik!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
Precies, laat die trein maar wachten op jou!
Overstappen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
Ik mag volgend jaar, als ik word ingeloot, bijna elke ochtend rennen om mijn trein halen...
Wat zal jij een mooi lichaam krijgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
Ik mag volgend jaar, als ik word ingeloot, bijna elke ochtend rennen om mijn trein halen...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
Uitwonend aangeven terwijl je inwonend bent
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat zal jij een mooi lichaam krijgen
Groningen gaat 't worden, toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]. Nouja, dit is nog tegemoetkoming officieel. Maar ik ben sowieso uitwonend dit dat vanaf september
Ja, tweemaal. Ik kan via twee verschillende wegen naar Utrecht. Bij de ene moet ik twee keer overstappen en bij de andere een keer.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat zal jij een mooi lichaam krijgen
Jupquote:
Dat er geen een rechtstreeks gaat naar Utrechtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, tweemaal. Ik kan via twee verschillende wegen naar Utrecht. Bij de ene moet ik twee keer overstappen en bij de andere een keer.
[..]![]()
Tja... wat moet je anders zeggen hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen gaan nog een jaartje naar de middelbare.
Ik kan ook naar HBO, maar wil ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Tja... wat moet je anders zeggen he
Gereageerd, nu hopen dat ik word uitgenodigd om te hospiteren en die kamer krijgquote:
Tuurlijk wil iedereen jou als kamergenootje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Gereageerd, nu hopen dat ik word uitgenodigd om te hospiteren en die kamer krijg
Respect als je op zo'n hospiteeravondje kk dronken wordt en een chick gaat scorenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Gereageerd, nu hopen dat ik word uitgenodigd om te hospiteren en die kamer krijg
Ja en anders stuur ik jou erop afquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wil iedereen jou als kamergenootje.Sander
Ik woon aan de kust hè. Ik moet in ieder geval in Amsterdam overstappen. Na 75 minuten in de trein te hebben gezeten moet ik ook nog een stomme bus halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat er geen een rechtstreeks gaat naar Utrecht. Vanuit Zwolle hoef je haast nooit over te stappen
WATquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Respect als je op zo'n hospiteeravondje kk dronken wordt en een chick gaat scoren
Ga je niet op kamers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon aan de kust hè. Ik moet in ieder geval in Amsterdam overstappen. Na 75 minuten in de trein te hebben gezeten moet ik ook nog een stomme bus halen.
Ja oké, wel vervelend. Amsterdam kun je ook altijd lekker rustig overstappen enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon aan de kust hè. Ik moet in ieder geval in Amsterdam overstappen. Na 75 minuten in de trein te hebben gezeten moet ik ook nog een stomme bus halen.
Dan kun je zo bij die chick op de kamer johquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dan ga je die kamer geheid krijgen
En dan split je de kosten en verhuur je je eigen kamer weer duurder doorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan kun je zo bij die chick op de kamer joh
Ik wil zo snel mogelijk op kamers. Het probleem is dus dat ik pas ergens in juli pas weet of ik ben aangenomen. Intussen zullen veel beschikbare kamers al zijn verdwenen. Dan is het ook nog Utrecht... Om het nog een stukje erger te maken: ik word wagenziek. In de trein en bus kan ik geen reet doen. Dat wordt minimaal drie uur per dag niks doen. Ik haat dit.quote:
Heb je al een vavo met filosofie gevonden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil zo snel mogelijk op kamers. Het probleem is dus dat ik pas ergens in juli pas weet of ik ben aangenomen. Intussen zullen veel beschikbare kamers al zijn verdwenen. Dan is het ook nog Utrecht... Om het nog een stukje erger te maken: ik word wagenziek. In de trein en bus kan ik geen reet doen. Dat wordt minimaal drie uur per dag niks doen. Ik haat dit.
Sowiesoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
En dan split je de kosten en verhuur je je eigen kamer weer duurder door
Nee, ik heb nog niet verder gezocht. Ik denk dat ik vwo maar laat schieten. Waarschijnlijk zal mijn motivatie ongelooflijk slecht zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je al een vavo met filosofie gevonden?
Tenzij de seks tegenviel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan kun je zo bij die chick op de kamer joh
De vavo in Zwolle biedt filosofie aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niet verder gezocht. Ik denk dat ik vwo maar laat schieten. Waarschijnlijk zal mijn motivatie ongelooflijk slecht zijn.
Goed punt.quote:
Lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
De vavo in Zwolle biedt filosofie aan
Waarom dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niet verder gezocht. Ik denk dat ik vwo maar laat schieten. Waarschijnlijk zal mijn motivatie ongelooflijk slecht zijn.
Mijn zolderkamer komt vrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |