quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:
Komt omdat ik geopend heb, en iedereen negeert mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef Joosterd het volgende:
Jullie gaan te snel er was alweer een post..
Wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Proefwerk voor me pa nagekeken. Domme HV-leerlingen zijn er ook
mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Proefwerk voor me pa nagekeken. Domme HV-leerlingen zijn er ook
Ja was er niet bij gisteravond je weet de reden niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:39 schreef Dastan het volgende:
O, iedereen verandert ineens zijn geslacht? Hoe tegendraads.
Vertel maar dan. Ik was er nog wel bij toen het over geslachtsveranderingen ging hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja was er niet bij gisteravond je weet de reden niet.
Dat hoop ik toch echt niet voor je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Ezell is echt een jongen. Jordy is een meisje en ik stiekem ook.
Oke ik geef toe ik lieg weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:55 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch echt niet voor je.
Ik ben stiekem ook een meisjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:55 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch echt niet voor je.
Ow hey Beaun.quote:
Alles goedquote:
Ja hoor chronisch slaaptekort alleen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?
Ik heb net een CD van Eminem en Linkin Park gekocht.
Eminemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?
Een hele oude : Marshall Mathers LP, want daar staan nog allemaal paar van z'n eerste nummers op enzo die zijn echt baaas.quote:
Dat is idd wel een van zn bestenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:09 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Een hele oude : Marshall Mathers LP, want daar staan nog allemaal paar van z'n eerste nummers op enzo die zijn echt baaas.
Wacht. Gekocht?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?
Wat slecht.quote:
Gozer, last op oor.nl en hoorde van m'n vrienden dat Arctic Monkeys in Paradiso magisch fantastisch was. Alex Turner heeft zelfs (hou je vast/denk aan je hart) een glimlach gegeven naar het publiek en wat grapjes gemaaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:27 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Wat slecht.Ik koop de laatste tijd best wel veel.. Vind het wel wat hebben om de originele te hebben. + ik wil ook wel graag LP's gaan kopen enzo, maar dan moet ik eerst zo'n ding hebben.
The Strokes, altijd goed.quote:
Ik ben geen gozer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gozer, last op oor.nl en hoorde van m'n vrienden dat Arctic Monkeys in Paradiso magisch fantastisch was. Alex Turner heeft zelfs (hou je vast/denk aan je hart) een glimlach gegeven naar het publiek en wat grapjes gemaakt
[..]
The Strokes, altijd goed.
Gozerin.quote:
Eerste keer? Ik zag ze voor het eerst op Lowlands '09. We stonden vooraan met vrienden, eentje heeft zelfs traantje weggepinkt toen ze opkwamen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Hihi.Maar tof hoor, ik ga ze dit jaar zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |