Ned, ik vind het onzin om voor treinen te rennen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nou, omdat ik uit je post expliciet kan opmaken dat het je nogal zwaar viel
Precies, laat die trein maar wachten op jou!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ned, ik vind het onzin om voor treinen te rennen, eigenlijk.
Stufiquote:
Bedoel ik!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
Precies, laat die trein maar wachten op jou!
Overstappen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
Ik mag volgend jaar, als ik word ingeloot, bijna elke ochtend rennen om mijn trein halen...
Wat zal jij een mooi lichaam krijgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
Ik mag volgend jaar, als ik word ingeloot, bijna elke ochtend rennen om mijn trein halen...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
Uitwonend aangeven terwijl je inwonend bent
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat zal jij een mooi lichaam krijgen
Groningen gaat 't worden, toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]. Nouja, dit is nog tegemoetkoming officieel. Maar ik ben sowieso uitwonend dit dat vanaf september
Ja, tweemaal. Ik kan via twee verschillende wegen naar Utrecht. Bij de ene moet ik twee keer overstappen en bij de andere een keer.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wat zal jij een mooi lichaam krijgen
Jupquote:
Dat er geen een rechtstreeks gaat naar Utrechtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, tweemaal. Ik kan via twee verschillende wegen naar Utrecht. Bij de ene moet ik twee keer overstappen en bij de andere een keer.
[..]![]()
Tja... wat moet je anders zeggen hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen gaan nog een jaartje naar de middelbare.
Ik kan ook naar HBO, maar wil ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Tja... wat moet je anders zeggen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |