Gereageerd, nu hopen dat ik word uitgenodigd om te hospiteren en die kamer krijgquote:
Tuurlijk wil iedereen jou als kamergenootje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Gereageerd, nu hopen dat ik word uitgenodigd om te hospiteren en die kamer krijg
Respect als je op zo'n hospiteeravondje kk dronken wordt en een chick gaat scorenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Gereageerd, nu hopen dat ik word uitgenodigd om te hospiteren en die kamer krijg
Ja en anders stuur ik jou erop afquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wil iedereen jou als kamergenootje.Sander
Ik woon aan de kust hè. Ik moet in ieder geval in Amsterdam overstappen. Na 75 minuten in de trein te hebben gezeten moet ik ook nog een stomme bus halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat er geen een rechtstreeks gaat naar Utrecht. Vanuit Zwolle hoef je haast nooit over te stappen
WATquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Respect als je op zo'n hospiteeravondje kk dronken wordt en een chick gaat scoren
Ga je niet op kamers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon aan de kust hè. Ik moet in ieder geval in Amsterdam overstappen. Na 75 minuten in de trein te hebben gezeten moet ik ook nog een stomme bus halen.
Ja oké, wel vervelend. Amsterdam kun je ook altijd lekker rustig overstappen enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon aan de kust hè. Ik moet in ieder geval in Amsterdam overstappen. Na 75 minuten in de trein te hebben gezeten moet ik ook nog een stomme bus halen.
Dan kun je zo bij die chick op de kamer johquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dan ga je die kamer geheid krijgen
En dan split je de kosten en verhuur je je eigen kamer weer duurder doorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan kun je zo bij die chick op de kamer joh
Ik wil zo snel mogelijk op kamers. Het probleem is dus dat ik pas ergens in juli pas weet of ik ben aangenomen. Intussen zullen veel beschikbare kamers al zijn verdwenen. Dan is het ook nog Utrecht... Om het nog een stukje erger te maken: ik word wagenziek. In de trein en bus kan ik geen reet doen. Dat wordt minimaal drie uur per dag niks doen. Ik haat dit.quote:
Heb je al een vavo met filosofie gevonden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil zo snel mogelijk op kamers. Het probleem is dus dat ik pas ergens in juli pas weet of ik ben aangenomen. Intussen zullen veel beschikbare kamers al zijn verdwenen. Dan is het ook nog Utrecht... Om het nog een stukje erger te maken: ik word wagenziek. In de trein en bus kan ik geen reet doen. Dat wordt minimaal drie uur per dag niks doen. Ik haat dit.
Sowiesoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
En dan split je de kosten en verhuur je je eigen kamer weer duurder door
Nee, ik heb nog niet verder gezocht. Ik denk dat ik vwo maar laat schieten. Waarschijnlijk zal mijn motivatie ongelooflijk slecht zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je al een vavo met filosofie gevonden?
Tenzij de seks tegenviel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan kun je zo bij die chick op de kamer joh
De vavo in Zwolle biedt filosofie aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niet verder gezocht. Ik denk dat ik vwo maar laat schieten. Waarschijnlijk zal mijn motivatie ongelooflijk slecht zijn.
Goed punt.quote:
Lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
De vavo in Zwolle biedt filosofie aan
Waarom dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niet verder gezocht. Ik denk dat ik vwo maar laat schieten. Waarschijnlijk zal mijn motivatie ongelooflijk slecht zijn.
Mijn zolderkamer komt vrijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |