quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:
Komt omdat ik geopend heb, en iedereen negeert mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef Joosterd het volgende:
Jullie gaan te snel er was alweer een post..
Wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Proefwerk voor me pa nagekeken. Domme HV-leerlingen zijn er ook
mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Proefwerk voor me pa nagekeken. Domme HV-leerlingen zijn er ook
Ja was er niet bij gisteravond je weet de reden niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:39 schreef Dastan het volgende:
O, iedereen verandert ineens zijn geslacht? Hoe tegendraads.
Vertel maar dan. Ik was er nog wel bij toen het over geslachtsveranderingen ging hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja was er niet bij gisteravond je weet de reden niet.
Dat hoop ik toch echt niet voor je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Ezell is echt een jongen. Jordy is een meisje en ik stiekem ook.
Oke ik geef toe ik lieg weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:55 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch echt niet voor je.
Ik ben stiekem ook een meisjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:55 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch echt niet voor je.
Ow hey Beaun.quote:
Alles goedquote:
Ja hoor chronisch slaaptekort alleen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?
Ik heb net een CD van Eminem en Linkin Park gekocht.
Eminemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?
Een hele oude : Marshall Mathers LP, want daar staan nog allemaal paar van z'n eerste nummers op enzo die zijn echt baaas.quote:
Dat is idd wel een van zn bestenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:09 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Een hele oude : Marshall Mathers LP, want daar staan nog allemaal paar van z'n eerste nummers op enzo die zijn echt baaas.
Wacht. Gekocht?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?
Wat slecht.quote:
Gozer, last op oor.nl en hoorde van m'n vrienden dat Arctic Monkeys in Paradiso magisch fantastisch was. Alex Turner heeft zelfs (hou je vast/denk aan je hart) een glimlach gegeven naar het publiek en wat grapjes gemaaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:27 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Wat slecht.Ik koop de laatste tijd best wel veel.. Vind het wel wat hebben om de originele te hebben. + ik wil ook wel graag LP's gaan kopen enzo, maar dan moet ik eerst zo'n ding hebben.
The Strokes, altijd goed.quote:
Ik ben geen gozer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gozer, last op oor.nl en hoorde van m'n vrienden dat Arctic Monkeys in Paradiso magisch fantastisch was. Alex Turner heeft zelfs (hou je vast/denk aan je hart) een glimlach gegeven naar het publiek en wat grapjes gemaakt
[..]
The Strokes, altijd goed.
Gozerin.quote:
Eerste keer? Ik zag ze voor het eerst op Lowlands '09. We stonden vooraan met vrienden, eentje heeft zelfs traantje weggepinkt toen ze opkwamen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Hihi.Maar tof hoor, ik ga ze dit jaar zien.
Ik woon thuis en heb 2355 albumsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ken iemand die in een appartementje van 5 bij 6 woont en 7000 cd's heeft.
Ik ga ze ook 2x zien deze zomer. En ze spelen niet eens zoveel van Suck it and See. De eerste twee albums spelen ze nog best veel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Eerste keer? Ik zag ze voor het eerst op Lowlands '09. We stonden vooraan met vrienden, eentje heeft zelfs traantje weggepinkt toen ze opkwamen.![]()
![]()
Jaloerssss. Ze begonnen gister met Library Pictures, is ook gewoon een top plaat om te openen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ga ze ook 2x zien deze zomer. En ze spelen niet eens zoveel van Suck it and See. De eerste twee albums spelen ze nog best veel.Die zijn ook het meest
Ja eerste keer, lowlands dit jaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Eerste keer? Ik zag ze voor het eerst op Lowlands '09. We stonden vooraan met vrienden, eentje heeft zelfs traantje weggepinkt toen ze opkwamen.![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaloerssss. Ze begonnen gister met Library Pictures, is ook gewoon een top plaat om te openen.
Maarja. Ik ben weer eten
Muzikaal beste nummer van de nieuwe cd. Teksten worden wel steeds beter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaloerssss. Ze begonnen gister met Library Pictures, is ook gewoon een top plaat om te openen.
Maarja. Ik ben weer eten
Teksten worden steeds beter? Dit moet een grapje zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Muzikaal beste nummer van de nieuwe cd. Teksten worden wel steeds beter.
Serieus, vergeleken met Humbug blijven ze beter hangen enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teksten worden steeds beter? Dit moet een grapje zijn.
De teksten van Brick By Brick en Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chair zijn toch gewoon slecht? Dan heb je nog The Hellcat Spangled Shalalala, er zit veel meer oh oh oh en la la la in, terwijl dat op vorige albums juist niet aanwezig was. Teksten vind ik juist minder worden. Ook echt, library pictures of the quickening canoe, dat vinden mensen dan geweldig, ik vind er niet veel aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Serieus, vergeleken met Humbug blijven ze beter hangen enzo.![]()
Maar eigenlijk zijn al die albums niet met elkaar te vergelijken. Allemaal hun eigen dingen.
Het lijkt mij een rotklus om al die albums op volgorde van alfabet te zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Gideon_92 het volgende:
Mijn oom had 11.319 albums, zon 4000nogwat platen en zo'n 7000nogwat singles
Ja, daar noem je wel de slechtere nummers op idd al het om de teksten gaat. Kon haast een grapje zijn van ze.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De teksten van Brick By Brick en Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chair zijn toch gewoon slecht? Dan heb je nog The Hellcat Spangled Shalalala, er zit veel meer oh oh oh en la la la in, terwijl dat op vorige albums juist niet aanwezig was. Teksten vind ik juist minder worden. Ook echt, library pictures of the quickening canoe, dat vinden mensen dan geweldig, ik vind er niet veel aan.
Qua muziek is het ook veel minder, ik zet liever de eerste twee albums nog een keer op. En ja, eigenlijk is het niet te vergelijken, maar de laatste twee vind ik toch echt minder
t-t-t-topic killerrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, daar noem je wel de slechtere nummers op idd al het om de teksten gaat. Kon haast een grapje zijn van ze.![]()
Love is a laserquest, Suck it and see en That's where you're wrong, reckless serenade zijn de beteren.
Blijf het jammer vinden dat ze niet de lijn van Whatever People... hebben aangehouden
Inderdaad. Wat een kutuser.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
t-t-t-topic killerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ontopic in een SC? Nice.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een kutuser.![]()
maar goed laten we weer ontopic gaan.
Waar ging het topic over danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een kutuser.![]()
maar goed laten we weer ontopic gaan.
LCD geluidssystemenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DAFT PUNK IS PLAYING AT MY HOUSE
Skilletquote:
waarheden worden gesprokenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
HET IS ZOALS HET IS NIKS AAN TE DOEN DAT STAAT VAST ALS EEN DEUR DIE SLAAT.
heb je ook last.fm?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:35 schreef Mr.DD het volgende:
Patrick Watson.
Ha. Daar hebben jullie niet van terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |