quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef themole het volgende:
Livestream op:
http://www.bbc.co.uk/music/festivals/glastonbury/2011/
Ook vanuit NL te bekijken.Wel even onder de player op live stages klikken.(Anders luister je naar de radio.)
Ah, daar ging het foutquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef kciR het volgende:
[..]
Worden hier ook de optredens uitgezonden? (en zo ja, ook met beeld, of alleen geluid?) Ik zie namelijk alleen maar een webcam van de studio op glastonbury.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef Idioteque het volgende:
Radiohead speelt nu een 'secret' showWordt niet live uitgezonden denk ik...
Hier niet hoor:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef themole het volgende:
Livestream op:
http://www.bbc.co.uk/music/festivals/glastonbury/2011/
Ook vanuit NL te bekijken.Wel even onder de player op live stages klikken.(Anders luister je naar de radio.)
Nope...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef KneiterS het volgende:
BBC 3 en 4 zitten zeker niet in het basis pakket van ziggo??
Nee, wel in het Kennis&Nieuws pakket:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef KneiterS het volgende:
BBC 3 en 4 zitten zeker niet in het basis pakket van ziggo??
Of Digitaal Totaal pakket (welke ik heb)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, wel in het Kennis&Nieuws pakket:
https://www.ziggo.nl/#pro(...)et-kennis-en-nieuws/
quote:What's the difference between God & Bono? God won't be wandering around Glastonbury festival thinking he's Bono. #U2
pikachu?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef RedFever007 het volgende:
Iemand die oranje vlag gezien met dat getekende gezicht ding erop? Geen idee hoe die heet![]()
Volgen er zeker nog 2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
3 nummers van Achtung Baby al. Aparte keuze!
Zeker, ik hoop op een compleet andere setlist als tijdens de reguliere tour, en voorlopig zijn ze aardig op wegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
3 nummers van Achtung Baby al. Aparte keuze!
Ja, mede ja en omdat het gewoon een meesterwerk is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien vanwege (bijna) 20-jarig jubileum van de plaat?
Dank je, je was me net voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef bartajax het volgende:
Ja, mede ja en omdat het gewoon een meesterwerk is.
Welke?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:14 schreef bartajax het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het beste nummer nooit gespeeld is
5quote:
Acrobatquote:
Hoop het!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef bartajax het volgende:
U2 kan je denk ik een uur nadat het is afgelopen al HD downloaden
Dankquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:39 schreef icedtea het volgende:
Heb de OP even geupdate met alle tijden en kanalen voor morgen!
Morgen Elbow
Een vriend van mij is working on itquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef bartajax het volgende:
Ja, de 1e 2 nummers bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
Bono is wel goed bij stem trouwens, is wel eens anders geweest.
Gezien de nummers die voorbij zijn gekomen, denk ik dat die ook zeker niet zullen missenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef bartajax het volgende:
Ze doen het een soort van op album lijkt het wel. Hoop toch dat Pride en Bad dadelijk samen komen net als New Years Day en Sunday Bloody Sunday
Ja van SBS en Pride ben ik ook wel zeker alleen Bad en NYD weet ik niet zo. Wel opvallend is dat er nog niks van NLOTH is gespeeld. Beter droppen ze Boots en Crazy helemaal .quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef icedtea het volgende:
[..]
Gezien de nummers die voorbij zijn gekomen, denk ik dat die ook zeker niet zullen missen
YOu were saying?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:54 schreef bartajax het volgende:
[..]
Ja van SBS en Pride ben ik ook wel zeker alleen Bad en NYD weet ik niet zo. Wel opvallend is dat er nog niks van NLOTH is gespeeld. Beter droppen ze Boots en Crazy helemaal .
Je was iets te vroegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:54 schreef bartajax het volgende:
[..]
Ja van SBS en Pride ben ik ook wel zeker alleen Bad en NYD weet ik niet zo. Wel opvallend is dat er nog niks van NLOTH is gespeeld. Beter droppen ze Boots en Crazy helemaal .
En het komt gewoon nog uit op DVD/BR...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef bartajax het volgende:
True... maar het verneukt mijn opnamesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:05 schreef bartajax het volgende:
Ach het is toch maar Sunday Bloody Sunday.
Dat dus, erg jammer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
True... maar het verneukt mijn opnames
Ach, vriend van mij woont in Engeland... die heeft het zonder onderbrekingen op HD.... dus komt wel goedquote:
Het zou in de setlist ongeveer nu moeten zijn... We zien het vanzelf wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:04 schreef bartajax het volgende:
Gaat niet gebeuren, denk ik is normaal al een stuk eerder. Zooropa Cobl en Miss Sarajevo ga je niet zien vanavond.
Nee, komen normaal altijd voor Vertigo. Het is Miss-Zooropa-Cobl-Vertigo-Crazy-SBSquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zou in de setlist ongeveer nu moeten zijn... We zien het vanzelf wel.
Dat is waar, maar wat in Engeland wordt uitgezonden is niet 100% gelijk aan wat er in Nederland te zien is...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:07 schreef ddx het volgende:
Onzin, op BBC HD was net ook gewoon even niets te zien.
Mwa, Brian Eno is gewoon niet in de buurt om 'm hard en hoog te laten schreeuwen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/And_did_those_feet_in_ancient_time
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wat in Engeland wordt uitgezonden is niet 100% gelijk aan wat er in Nederland te zien is...
U gaat door voor de koelkastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef bartajax het volgende:
Zal toch wel WOWY zullen ze wel spelen neem ik aan
Moment of surrender en dan opbokken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:23 schreef bartajax het volgende:
Ben benieuwd wat hierna nog komt, mag hopen dat er toch nog wel 2 andere nummers komen
Dat zal wel, maar het gaat wel zo...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef bartajax het volgende:
Ze staan erop tot kwart voor dus dat zou ik wel genaaid vinden.
Ik heb 1 keer meegemaakt dat een band op de dag dat ik ze 's avonds live zou zien, besloot ermee te kappen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef Zeiksnor het volgende:
Pffff ik zou mij nu toch wel zorgen maken voor het komende concert......zelfde geintje maakte ik mee tijdens de Love Towntour in '89.........1e concert de stem van Bono naar de klote en mijn concert ging toen niet door.
Wie waren dat dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegemaakt dat een band op de dag dat ik ze 's avonds live zou zien, besloot ermee te kappen.
At the Drive-In. Ik zou ze in de Melkweg zien, de avond ervoor in Groningen speelden ze hun laatste concertquote:
Heel wat concerten gezien van U2, maar eindigen met 40 is veruit het mooiste.......en zo stoer dat Larry dan nog even blijft zittenquote:
Wist ik nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
At the Drive-In. Ik zou ze in de Melkweg zien, de avond ervoor in Groningen speelden ze hun laatste concert
Maverick Sabrequote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:49 schreef Dzjonka het volgende:
Weet iemand wie in de studio van de bbc net speelde? Die man met rare stem, die donkere vrouw en die akoestische gitarist?
Vorig jaar op Lowlands was het ook geweldig. Enorm goede sfeer!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef zeebeschuit het volgende:
Dit is wel erg vermakelijk zeg. Lijkt me erg gezellig om live te zien.
"Hello Glastonbury, fancy seeing me here!"quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:02 schreef Dzjonka het volgende:
Morriseyheld
Jammer dat het geluid bagger is
Dit is in ieder geval niet fijn voor mijn orenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:13 schreef zeebeschuit het volgende:
ZIjn dit die meisjes van 'e-mail to berlin'
Inderdaad. Nu is dit hier ook wel hard nodig om het geheel wat te compenseren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:45 schreef waxmask het volgende:
Valt me ook op dat solo acts vaak meer lui het podium op trekken dan bands van doorgaans 5 leden...
Pinkpop is dan ook gewoon een slap aftreksel... Haalt het nog bij verre niet bij Werchter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:54 schreef waxmask het volgende:
Fokkin feest maken ze daar in Glastonbury....kan Pinkpop niet in eens in de schaduw van staan...
Appels vergelijken met peren zorgt automatisch voor domme conclusies.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Pinkpop is dan ook gewoon een slap aftreksel... Haalt het nog bij verre niet bij Werchter.
ik wilde het al niet zeggen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Appels vergelijken met peren zorgt automatisch voor domme conclusies.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:00 schreef icedtea het volgende:
Iemand toevallig een reden waarom volgend geen Glastonbury is?Vanwege de Olympische Spelen?
Yep, omdat daar alle mobiele poepdozen heengaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:00 schreef icedtea het volgende:
Iemand toevallig een reden waarom volgend geen Glastonbury is?Vanwege de Olympische Spelen?
Hmm, zonde! Naja, geeft me weer een extra jaartje om te sparen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep, omdat daar alle mobiele poepdozen heengaan.
Mischien geeft de band geen toestemming.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:47 schreef Steffie het volgende:
Stom dat Pulp niet live uitgezonden wordt. In plaats daarvan wat opgenomen beelden en dom gewauwel van presentatoren. Ook nergens op red button kanaal. Afgelopen week zonden ze nog wel Pulp 1995 uit en dan dit niet; echt onbegrijpelijk.
Zou kunnen, maar las dat ze Common People even geleden wel uitzonden op BBC Radio 6.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Mischien geeft de band geen toestemming.
Ja precies, vaak eerder de band die het niet willen net als Radiohead gister.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Mischien geeft de band geen toestemming.
Nu snel naar 3 dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutmuziek tot nu toe vanavond op de BBC.
Hopen dat ze op TV komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:48 schreef Luni het volgende:
Zometeen volume een paar tandjes harder voor The Chemical Brothers, waarvan ik zo hoop dat ze op Lowlands komen!!
Kan ik niet ontvangen BBC 1 en 2 hier.quote:
Tip! The Seldom Seen Kid (Nog betere tip, kijk of je de Live at Abbey Road Studios kan krijgen!)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:10 schreef Apotheose het volgende:
Elbow is zo mooi! Moet er maar ff 'n schijfje van kopen
Ik zag ze op Pinkpop, na afloop was het alsof je een muzikale massage had gekregen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:10 schreef Apotheose het volgende:
Elbow is zo mooi! Moet er maar ff 'n schijfje van kopen
ligt dus niet aan mijn tv!!! Mic is te zacht he??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Erg nice!
Wat is die mic ongelooflijk bagger afgesteld btw.
Die worden nu gedwongen naar huis gestuurdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Geluidstechnici zijn al naar huis volgens mij.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:19 schreef icedtea het volgende:
Fuck jullie wereld, nu is Coldplay even aan het spelen
² Ligt het aan mij of is zn stem heel matig?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Karina het volgende:
Zo geweldig vind ik ze nou ook weer niet eigenlijk...
U2 moet morgen al weer ergens anders spelenquote:
Je hebt gelijkquote:
Mij niet ver genoeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:40 schreef bartajax het volgende:
[..]
U2 moet morgen al weer ergens anders spelen
Nee, Coldplay is ook goed. Alleen ik vind Chris zn stem nogal ver weg klinken.
Dat en het is allemaal een beetje van hetzelfde he?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef bartajax het volgende:
[..]
² Ligt het aan mij of is zn stem heel matig?
Morgen tussen 1 en 3 Applepips ft Appleblim & Al Tourettes maar ik denk niet dat ze die uitzenden. Dan maar Paul Simon.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef tong80 het volgende:
Maar een paar leuke andere bands zou niet verkeerd zijn Cee.
Ik besef me nu pas dat ie best wel op Lost! had mee kunnen rappen. En ben tegelijkertijd blij dat ie dat niet heeft gedaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Jay Z heeft een goede plek veroverd zie ik.
BBC3.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Karina het volgende:
Komt er nog wat anders? Nou weten we het wel...
Dat dus. Ik ben ook maar geswitched. Coldplay wordt wel opgenomen, maar dat kijken we vandeweek maar ff terug. Janelle Monae is goed bezigquote:
Ik bedacht me al dat ze beach chair wel konden doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas dat ie best wel op Lost! had mee kunnen rappen. En ben tegelijkertijd blij dat ie dat niet heeft gedaan.
Ik zap net even over en ze was over het publiek aan het klimmen, gek ding.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben ook maar geswitched. Coldplay wordt wel opgenomen, maar dat kijken we vandeweek maar ff terug. Janelle Monae is goed bezig
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap net even over en ze was over het publiek aan het klimmen, gek ding.
Ik word een beetje moe van Coldplay... Ik weet niet wie die gasten op Ned. 3 zijn, maar klinkt in ieder geval beterquote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ben alweer overgezapt, zo'n DJ-set kan me op tv weinig boeien.
Alles lijkt op elkaar...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef Dzjonka het volgende:
Ben maar Jools Holland op ned 3 aan het kijken. Coldplay is een nummer of 2 leuk daarna zakt mijn aandacht weg.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:06 schreef icedtea het volgende:
Gruwelijke lichtset bij Chemical Brothers!
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles lijkt op elkaar...
BBC 3 is leuker nu.
Ik wilde na de Chemical Brothers gaan slapen, maar dat gaat niet lukken met dat geflits ben ik bangquote:
Ze moesten gewoon de tijd even vol lullen, ze weten precies weten wanneer de toegift begint, is allemaal afgestemd was gister met U2 ook zo.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Cee het volgende:
Verdorie anders laat je de kijker nog even het toegift meepikken in plaats van te gaan wauwelen.Vind de presentatie echt verschrikkelijk ieder jaar. Dat gestaar naar de camera met lege verhalen.
Oh yes, toegift weer in beeld.
Fix you lijkt me idd wel verdomd mooi tussen al die mensen en dan dat moment dat de gitaar inzetquote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Cee het volgende:
'Fix you' zometeen. Ik ga me inhouden maar krijg nu al kippevel.
Wel fijn dat ze het melden, dat is voor mij idd niet te doen helaasquote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Karina het volgende:
This performance may contain strobe lights! Dus pas op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |