of dat mens nu wel of niet commercieel is: ik vind haar muziek gewoon totaal niet om aan te horen. Incl haar stem niet. En al helemaal niet als ze de hoogte in gaat. Dat iets commercieel is - daar zul je mij niet over horen. Ik ga voor de muziek ipv 'ik wil me graag onderscheiden van de massa en daarom roep ik dat ik iets niet meer tof vind als 't commercieel dreigt te worden'quote:Op maandag 27 juni 2011 10:38 schreef Norrage het volgende:
Mensen die Beyonce zitten af te kraken omdat het commerciele troep is, en dan met Coldplay filmpjes komen aanzetten![]()
Het was gewoon zo'n lang ongelooflijk boring, zwaar overdreven kutbetoog inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2011 11:37 schreef mouzzer het volgende:
Nog even het stukje met Zane Lowe van vanacht, hij kraakt Beyonce dus helemaal niet af hij moet alleen lachen om het minuut durende zwaar overdreven betoog van die presentatrice.
Nee, ik heb het mijn zusje laten zien en die vindt het helemaal geweldigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef Juminelle het volgende:
Ben ik de enige hier die het optreden van Beyoncé juist echt heel tof vond?
show was prima. Muziek heb ik minder mee maar goed, dat moet je dan maar even uitschakelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef Juminelle het volgende:
Ben ik de enige hier die het optreden van Beyoncé juist echt heel tof vond?
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)an-Glastonbury.dhtmlquote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef Manon- het volgende:
Laatst had ik ergens een linkje gevonden met hele mooie sfeerfoto's van Glastonbury. Je zag de tipi tenten, mensen op rotsen staan etc.
Ik kan het nu alleen nergens meer vinden, in m'n geschiedenis ook niet? Dacht misschien had ik het van fok, het stond in een bericht over dat Glastonbury natuurlijk wel een bepaald soort mensen aantrok, ook pilgrims (ofzoiets).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |