quote:
en dat weekend begon bloed en bloedheetquote:
Werkt dat ook als je niet achter een Engelse proxy zit dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef themole het volgende:
Overigens livestream:
http://www.bbc.co.uk/music/festivals/glastonbury/2011/
Momenteel hoor ik de radio nog omdat ze nog niet zijn begonnen. Om 13.00 begint het eerste optreden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werkt dat ook als je niet achter een Engelse proxy zit dan?
Radiohead gaat ook nog even een surprise actje doen, alsof het niet genoeg isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:29 schreef TWP het volgende:
Die line-up is inderdaad echt onvoorstelbaar.
Worden hier ook de optredens uitgezonden? (en zo ja, ook met beeld, of alleen geluid?) Ik zie namelijk alleen maar een webcam van de studio op glastonbury.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:20 schreef themole het volgende:
Overigens livestream:
http://www.bbc.co.uk/music/festivals/glastonbury/2011/
idd! Een biertje erbij en de dag is weer goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef conobram het volgende:
Je kan veel zeggen, maar die mensen hebben wel lol, ze lachen allemaal in de eerste foto's
Vanaf kwart voor 11, 3 kwartier U2 en dan nog van 12 tot 3 vannacht Stuk U2 en de rest van de dag.quote:
En momenteel op BBC 3 en 4, mocht je dat hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vanaf kwart voor 11, 3 kwartier U2 en dan nog van 12 tot 3 vannacht Stuk U2 en de rest van de dag.
"not available in your area" Zitten jullie daar in Engeland ofzo te kijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef kciR het volgende:
[..]
Worden hier ook de optredens uitgezonden? (en zo ja, ook met beeld, of alleen geluid?) Ik zie namelijk alleen maar een webcam van de studio op glastonbury.
Foto uit 2006?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef Junkie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lowlands heeft ook modder gehad.
Gelukkig niet zo diep als op Glasto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |