abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98678458
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:49 schreef Kingstown het volgende:

Mobieltje afpakken en nablijven is keihard aanpakken....ok.
Hebben jij en ik blijkbaar een andere definitie van het woord "keihard".
Ik dacht dat ik meer geschreven had maar kennelijk komt je dat niet zo goed uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 28-06-2011 02:05:06 ]
pi_98678644
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:52 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik meer geschreven had maar kennelijk komt je dat niet zo goed uit.

Ik dacht ik pak de keihardste er uit, maar goed....ik wil best "niet accepteren" ook nog wel toevoegen hoor. Wordt het wel heel keihard van. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door paddy op 28-06-2011 02:04:48 ]
pi_98678863
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:18 schreef Kingstown het volgende:
Ah leuk....het is weer "keihard aanpakken" geroep tijd.

Kan iemand me nou voor eens en altijd duidelijk maken wat ze onder "keihard aanpakken" verstaan?
Castreren, in de knieschijven schieten. de doodstraf? Ben toch zo benieuwd wat "keihard aanpakken" van 10 jarige kiddo's betekent?

Zeker met een fluoriscerend hesje aan het schoolplein schoonmaken met een limonadebreak halverwege. :')
Ik vraag me eigenlijk af of er uberhaupt een strafbaar feit gepleegd is. Het is niet beleefd om te doen maar is er een artikel die verbiedt uitlatingen (vrijheid van meningsuiting) te doen, bij een rouwstoet ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_98678923
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:04 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af of er uberhaupt een strafbaar feit gepleegd is. Het is niet beleefd om te doen maar is er een artikel die verbiedt uitlatingen (vrijheid van meningsuiting) te doen, bij een rouwstoet ?
Nee en als Wilders zijn zin krijgt (met Amerika als lichtend voorbeeld) met het verwijderen van het haatzaai-artikel, dan is er helemaal niets meer wat mensen tegen kan houden.

Lekker protesteren en middelvingers opsteken bij begrafenissen wordt dan de legale norm en dan zijn dit soort topics dus helemaal overbodig.
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 15:10:29 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_98679084
quote:

[..]

Nee, geen strafbaar feit.
'Het is niet beleefd om te doen'...goh.
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 15:12:05 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_98679142
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:06 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nee en als Wilders zijn zin krijgt (met Amerika als lichtend voorbeeld) met het verwijderen van het haatzaai-artikel, dan is er helemaal niets meer wat mensen tegen kan houden.

Lekker protesteren en middelvingers opsteken bij begrafenissen wordt dan de legale norm en dan zijn dit soort topics dus helemaal overbodig.
Ja, dat is idd erg lekker en leuk om te doen , protesteren tegen een begrafenis :|W
  zondag 26 juni 2011 @ 15:12:08 #247
4162 Lord Katundro
Jabba&Scully
pi_98679144
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:18 schreef Kingstown het volgende:
Ah leuk....het is weer "keihard aanpakken" geroep tijd.

Kan iemand me nou voor eens en altijd duidelijk maken wat ze onder "keihard aanpakken" verstaan?
Castreren, in de knieschijven schieten. de doodstraf? Ben toch zo benieuwd wat "keihard aanpakken" van 10 jarige kiddo's betekent?
Mwhoah, why not...
I am happy
pi_98679219
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat is idd erg lekker en leuk om te doen , protesteren tegen een begrafenis :|W
Blijkbaar is er een behoefte aan bij sommige mensen en aangezien het legaal is en we vrijheid van meningsuiting zo super belangrijk hebben gemaakt is dit het gevolg.

Bedank de vrijheid van meningsuiters voorvechters maar. :)
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 15:16:19 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_98679281
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Blijkbaar is er een behoefte aan bij sommige mensen en aangezien het legaal is en we vrijheid van meningsuiting zo super belangrijk hebben gemaakt is dit het gevolg.

Bedank de vrijheid van meningsuiters voorvechters maar. :)
Zwak argument zeg.
Weleens gehoord van respect, opvoeding en fatsoen?
pi_98679303
Zo heeft ieder geloof zijn manieren om te laten zien dat ze meeleven. Typerend om er direct wat achter te zoeen.
pi_98679424
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zwak argument zeg.
Weleens gehoord van respect, opvoeding en fatsoen?
We moeten alles altijd en overal kunnen zeggen, dan is dit het gevolg. Vrijheid van meningsuiting maakt meer kapot dan je lief is.

Respect, opvoeding en fatsoen zijn prachtige termen, maar er zijn meer mensen die dingen roepen die anderen weer vinden getuigen van respectloos, gebrek aan opvoeding en fatsoen.

Kwestie van eigen opvatting, wat ook weer allemaal mag! Prachtig land hebben we toch!
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 15:27:12 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_98679685
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

We moeten alles altijd en overal kunnen zeggen, dan is dit het gevolg. Vrijheid van meningsuiting maakt meer kapot dan je lief is.

Respect, opvoeding en fatsoen zijn prachtige termen, maar er zijn meer mensen die dingen roepen die anderen weer vinden getuigen van respectloos, gebrek aan opvoeding en fatsoen.

Kwestie van eigen opvatting, wat ook weer allemaal mag! Prachtig land hebben we toch!
Het moet mogen, maar het hóeft niet .
Kom ik weer op het gevoel van wat kan en niet kan dat bij ieder mens ingebakken zit. Tenminste dat mag ik hopen, bij deze kinderen twijfel ik daar eerlijk gezegd aan.
pi_98679948
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het moet mogen, maar het hóeft niet .
Kom ik weer op het gevoel van wat kan en niet kan dat bij ieder mens ingebakken zit. Tenminste dat mag ik hopen, bij deze kinderen twijfel ik daar eerlijk gezegd aan.
Klopt helemaal, maar als er zo'n speerpunt van vrijheid van meningsuiting wordt gemaakt, dan keert dat een keer als een boomerang terug in je eigen gezicht.

Ik twijfel daar niet alleen bij deze kinderen aan, maar bijvoorbeeld ook bij het leeuwendeel van "onze" politici en dat zijn dan volwassenen, die zouden zeker beter moeten weten.

Het leven wordt niet per definitie beter of makkelijker doordat je alles kan en mag, sterker nog het wordt vooral gecompliceerder en in die zin kan ik me bijvoorbeeld heel goed voorstellen (hoewel ik er zelf niets mee heb), dat mensen die leven volgens een strikte leer een stuk makkelijker leven. Hun leven is overzichtelijk en er is heel duidelijk omschreven wat goed en fout is en wat je wel en niet mag, moet en kan doen.

De meesten van ons vinden zo'n leven beknellend en willen vrijheid en als je maar lang genoeg door gaat met steeds meer vrijheid, dan kom je vanzelf op een punt dat het zich dus tegen je keert en daardoor de roep om meer verboden weer groter en luider wordt.
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 15:36:51 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_98680030
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar als er zo'n speerpunt van vrijheid van meningsuiting wordt gemaakt, dan keert dat een keer als een boomerang terug in je eigen gezicht.

Ik twijfel daar niet alleen bij deze kinderen aan, maar bijvoorbeeld ook bij het leeuwendeel van "onze" politici en dat zijn dan volwassenen, die zouden zeker beter moeten weten.

Het leven wordt niet per definitie beter of makkelijker doordat je alles kan en mag, sterker nog het wordt vooral gecompliceerder en in die zin kan ik me bijvoorbeeld heel goed voorstellen (hoewel ik er zelf niets mee heb), dat mensen die leven volgens een strikte leer een stuk makkelijker leven. Hun leven is overzichtelijk en er is heel duidelijk omschreven wat goed en fout is en wat je wel en niet mag, moet en kan doen.

De meesten van ons vinden zo'n leven beknellend en willen vrijheid en als je maar lang genoeg door gaat met steeds meer vrijheid, dan kom je vanzelf op een punt dat het zich dus tegen je keert en daardoor de roep om meer verboden weer groter en luider wordt.
Eens met je. Eng hoor :o
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 15:48:36 #255
249559 crew  Lavenderr
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2011 @ 16:06:30 #256
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_98681150
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ook niet onbelangrijk: de mensen die zich wel heel erg snel gekwetst voelen en alles aangrijpen om "discriminatie" te schreeuwen. Niet zozeer om de discriminatie zelf, maar om te jennen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_98681262
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk dit en :'(

Uit 2007.
Gewoon opzouten met die sensatiezoekers en camera's uit Overvecht. Of we maken het team en de camera's kapot.
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2011 @ 16:15:18 #258
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_98681452
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk dit en :'(

Uit 2007.
We zijn 4 jaar verder. Wat zijn we naast pappen en nathouden nog opgeschoten met dit probleem?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 16:24:05 #259
249559 crew  Lavenderr
pi_98681767
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

We zijn 4 jaar verder. Wat zijn we naast pappen en nathouden nog opgeschoten met dit probleem?
Niets.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:24:36 #260
168739 Red_85
'echt wel'
pi_98681792
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 02:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een handvol pathetische klootzakjes en je schreeuwt om optochten met rieken tegen de Marokkaanse gemeenschap?
Lees , dat zeg ik niet. Ik vind het alleen vreemd waarom er niet wordt opgetreden vanuit de gemeenschap. De gemeenschap die zo saamhorig is, waar iedereen elkaar als moslimbroeder beschouwd en die 'ooow zo graag' hier wil wonen.

Beetje andere woorden in mijn post willen leggen en de context anders willen maken...

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 28-06-2011 02:01:39 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_98681930
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lees dombo, dat zeg ik niet. Ik vind het alleen vreemd waarom er niet wordt opgetreden vanuit de gemeenschap. De gemeenschap die zo saamhorig is, waar iedereen elkaar als moslimbroeder beschouwd en die 'ooow zo graag' hier wil wonen.

Beetje andere woorden in mijn post willen leggen en de context anders willen maken...
Dan heb je dus nauwelijks inzicht in die 'gemeenschap' en er vooral een geromantiseerd beeld van. Erg naief om te denken dat er 'ooit' een noemenswaardige corrigerende werking zal uitgaan van die gemeenschap.

[ Bericht 0% gewijzigd door Absurditeit op 26-06-2011 16:41:02 ]
  zondag 26 juni 2011 @ 16:40:38 #262
168739 Red_85
'echt wel'
pi_98682340
quote:
15s.gif Op zondag 26 juni 2011 04:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Laat ik één ding even heel duidelijk maken. Alle Marokkanen over één kam scheren is doodeng. Ik zal nooit ieder persoon met dezelfde achtergrond lukraak verantwoordelijk gaan houden voor een aantal idioten. Wanneer je dat doet, ben je niet anders dan een fundamentalist die in elke niet-gelovige een minderwaardig mens ziet. Of een extremist die ook zo denkt over mensen die hun visie niet aanhangen.

[..]

Kijk eens in het MIS-forum. Ik ga mij als roomwitte autochtoon echt niet verantwoordelijk voelen voor dat soort autochtonen :{

En de Marokkaanse gemeenschap ? Hier is juist de Marokkaanse gemeenschap juist druk bezig met oplossingen zoeken. Doen de autochtonen echt niet OMDAT de dader een autochtoon zou zijn.
Ik racistisch en generaliserend? Racistisch niet. Generaliserend ja. Richting die families die die koters opvoeden. Richting de school die zich compleet belachelijk maakt. En richting de mensen die altijd vooraan staan met hun 'moslimbroeders' maar zich nu stil houden.

Beetje vreemd dat ik me hier moet verdedigen van een racist. Ik ken zat Marokkanen die zich hier misselijk bij voelen, maar het nare is, is dat ik er ook genoeg ken die naast die koters willen staan. Met die laatst genoemde is wat goed mis mee. En dat zijn er echt een hoop. Op hun doel ik en dat is dus niet op basis van afkomst, maar op basis van gedragingen.

Is dat racistisch? Is dat generaliserend?
1947-2016
pi_98683500
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik racistisch en generaliserend? Racistisch niet. Generaliserend ja. Richting die families die die koters opvoeden. Richting de school die zich compleet belachelijk maakt. En richting de mensen die altijd vooraan staan met hun 'moslimbroeders' maar zich nu stil houden.

Is dat racistisch? Is dat generaliserend?
De kinderen die in eerste instantie beschuldigd werden door de nabestaanden bleken dus niet "de daders" te zijn, dat waren andere kinderen. De school (lees: de directeur) heeft eerst met iedereen gesproken en zijn twijfels geuit of die kinderen idd wel schuldig waren. Daar werd hij door velen belachelijk om gemaakt, maar hij had het dus wel bij het rechte eind.

Als er ergens een probleem is, lijkt het me vrij normaal dat je als directeur eerst met alle betrokkenen gaat praten, voordat je met consequenties/straffen etc. komt ipv meteen met de vinger te wijzen (dat is meer iets voor buitenstaanders zoals wij op een forum).

Ik zie niet in waarom de school/directeur zich compleet belachelijk heeft gemaakt in dit verhaal.
Hij heeft de zaak hoog opgenomen, met iedereen gepraat en de juiste "daders" weten te achterhalen....wat had hij nog meer moeten doen?
  zondag 26 juni 2011 @ 17:19:41 #264
168739 Red_85
'echt wel'
pi_98683720
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De kinderen die in eerste instantie beschuldigd werden door de nabestaanden bleken dus niet "de daders" te zijn, dat waren andere kinderen. De school (lees: de directeur) heeft eerst met iedereen gesproken en zijn twijfels geuit of die kinderen idd wel schuldig waren. Daar werd hij door velen belachelijk om gemaakt, maar hij had het dus wel bij het rechte eind.

Als er ergens een probleem is, lijkt het me vrij normaal dat je als directeur eerst met alle betrokkenen gaat praten, voordat je met consequenties/straffen etc. komt ipv meteen met de vinger te wijzen (dat is meer iets voor buitenstaanders zoals wij op een forum).

Ik zie niet in waarom de school/directeur zich compleet belachelijk heeft gemaakt in dit verhaal.
Hij heeft de zaak hoog opgenomen, met iedereen gepraat en de juiste "daders" weten te achterhalen....wat had hij nog meer moeten doen?
Bijvoorbeeld zijn eigen personeel onder controle houden tegenover de nabestaanden? Dat is maar 1 dingetje...
1947-2016
pi_98684999
quote:

[..]

Sowieso kan je kinderen van die leeftijd wettelijk gezien niet vervolgen.
pi_98694815
quote:

[..]

Het is hetzelfde principe als op 4 mei even 2 minuten je mond houden.

Niks moet, maar als zoiets simpels al niet lukt uit respect ben je gewoon een sesamzaadje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 juni 2011 @ 04:17:23 #267
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_98707233
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 01:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet best dat er ouders bijzitten die geen fuck geven, dat sowieso.
Maar in mijn omgeving is dat meestal niet zo het geval en waarbij de ouders ze gewoon streng opvoeden en die dingen bijbrengen, maar oké.
Ooh, in jouw omgeving is alles prima in orde. Niks aan de hand dus?

quote:
En verder hoeft het niet per se aan de opvoeding te liggen, misschien hangen ze teveel op straat rond.
Op die leeftijd speelde ik verstoppertje wanneer ik 'op straat hing'. Van wie leren ze dat dan op straat? En volgens mij is 'teveel op straat rondhangen', in het geval waar dit een slechte invloed op het kind heeft, direct gerelateerd aan de opvoeding.

quote:
In een andere post van me maakte ik duidelijk dat ik niet zeg dat christelijke vrouwen het slechter hebben.
Aan de andere kant weet ik ook dat niet alle moslimvrouwen klagen dus het is belachelijk dat mensen gelijk aannemen dat alle islamitische vrouwen het slechter hebben
In de post waar ik op reageerde stonden vier bijbelcitaten waarin stond hoe je geacht werd om vrouwen te behandelen (op duidelijk matige wijze). In dezelfde post stonden vier korancitaten waarin de houding t.o.v. vrouwen in vergelijking met de bijbel een stuk respectvoller is.
Wat je nou dus probeert te zeggen begrijp ik niet.
Wel weer opmerkelijk vind ik het feit dat je zegt dat het belachelijk is om aan te nemen dat islamitische vrouwen het slechter hebben. Volgens mij zijn er (meer dan) genoeg vrouwen die het liefst hun hoofddoek verbranden en er zijn er ook genoeg die daar openlijk voor uitkomen. Maar zij hebben natuurlijk de Koran verkeerd geïnterpreteerd.....

quote:
Klopt. Als alle moslims volgens de regels van de Koran zouden leven was het een stuk beter.
Dat zou best kunnen. Alle 'moslims' die wel racistisch zijn etc. lezen dus niet goed en vervuilen de naam van het geloof. Ten minste als ik je posts lees krijg ik het idee dat je er zo over denkt.
Ik ben dus niet gelovig maar ik kan me voorstellen dat een Islamiet die wel 'correct' leeft om het zo maar te zeggen, en daarbij sturing krijgt van de Koran, dit beeld er op na houdt.
Maar wanneer je zegt dat ik me eerst in de cultuur/Koran moet verdiepen alvorens een oordeel te vellen geef je dus aan dat jij de rouwstoet-verstoorders wel als moslim ziet.
Dus we moeten eerst de Koran lezen om in te zien dat het geen haatdragend boek is. En vervolgens kunnen we een beter oordeel over die jongens vellen?
Maar wat heeft dit gedrag dan met de Koran te maken?

quote:
Waarom niet? Als mensen gelijk komen met ja ditdat staat in de Koran en islam is een geloof dat haat predikt terwijl het toch daadwerkelijk anders is.
Als er moslims zijn die het niet zo doen 'volgens het boekje' ja jammer voor hen dan.
Goed, alle haatdragende moslims hebben het dus mis. Misschien is het een beter idee als we in het vervolg over 'wannabe-moslims die de Koran niet snappen' praten. Zodat de 'echte moslims' die het wel goed doen zich niet aangesproken hoeven te voelen?

quote:
Snap ook wel dat jij dat anders ziet omdat de christenen allang afwijken van de bijbel en ze de regels uit de bijbel bij lange na niet naleven zoals de moslims dat doen volgens de Koran.
Hier volg ik je niet.

quote:
Jaja hun moeten idd goed aangepakt worden, dus weet niet waar je het vandaan haalt dat ik die kutkoters zelf verdedig.
Ik had het over die kutventjes of hun ouders. Dat haal ik hier vandaan. "Ik weet het niet, leren ze vast op straat of zo."
Ze hebben het vast niet van hun Nederlandse vriendjes op straat geleerd, wel? Ik vind het maar een rare aanname en volgens mij is het duidelijk dat je er zelf ook niet echt zeker van bent.
Zoals eerder aangegeven denk ik dat het wel met een gebrekkige opvoeding, en dus hun ouders te maken heeft. Zeggen dat ze zoiets 'op straat' leren zie ik dus als het foutief verdedigen van de ouders, maar bovenal slaat het gewoon nergens op.

Niks racistisch wederom maar volgens mij probeer je vooral de naam van je eigen cultuur te zuiveren, zonder daarbij rationeel na te denken of een greintje zelfreflectie (tegenover je eigen cultuur that is) te tonen.
It's okay to be white
  maandag 27 juni 2011 @ 04:26:29 #268
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_98707258
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, met de opvoeding is iets anders dan met de afkomst of niet?

Dus je kan gewoon zeggen dat een groep slecht opgevoede jongeren op een religieuze basisschool een rouwstoet heeft onderbroken, bedreigd of whatever en dat ze aangepakt worden met x-uren taakstraf of een boete.

Ipv:

Een groep Marokkaans tuig van de Islamitische basisschool...

Dat klinkt toch anders he? Bij het eerste ben je gewoon objectief en eerlijk, zonder een bepaalde groep te benadelen.

Weet je, ik snap heus wel dat vaak Marokkanen zijn en dat ontken ik ook niet. Ik denk echter dat het consequent aanhalen van het feit dat het Marokkanen zijn, dat het tuig is, dat er geen oplossingen voor deze jongeren zijn ze alleen maar verwijderd raken van de samenleving.

Ja, beter praten we er niet te veel over. Voelen al die arme relschoppertjes zich nog verder gedistantiëerd van de samenleving. Dan glijden ze helemaal af.
Waar zit je verstand?

quote:
En de werkelijke oplossing voor het probleem is toch niet dat deze jongeren nog meer ontsporen?
Wat is de oplossing dan? Lekker makkelijk om andere mensen op hun fouten te wijzen en te zeggen dat het anders moet, en daarbij niet vertellen wat de oplossing dan wel is.
Ik neem aan dat je trollt.
It's okay to be white
pi_98707333
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het is hetzelfde principe als op 4 mei even 2 minuten je mond houden.

Niks moet, maar als zoiets simpels al niet lukt uit respect ben je gewoon een sesamzaadje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals eerder in dit topic aangehaald. Alles moet maar gezegd mogen worden, we gaan er met zijn allen maanden voor in de rechtbank zitten, en komt er juichend vrijgesproken uit. Gedurende deze processen hebben de termen fatsoen en respect geen enkel rol gespeeld.

Moet je ook niet gek opkijken dat dit als een boemerang tegen je gaat keren.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_98710067
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 04:46 schreef LangeTabbetje het volgende:

Zoals eerder in dit topic aangehaald. Alles moet maar gezegd mogen worden, we gaan er met zijn allen maanden voor in de rechtbank zitten, en komt er juichend vrijgesproken uit. Gedurende deze processen hebben de termen fatsoen en respect geen enkel rol gespeeld.

Moet je ook niet gek opkijken dat dit als een boemerang tegen je gaat keren.
Maar jarenlang niets (durven) zeggen heeft ook niet gewerkt toch?
Integendeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')