Commentaar van Olaf Mol is ook geweldig.quote:
Het is ook de keerzijde van DRS en de bandenkarakteristiek, waar ze op de grid staan is niet meer zo belangrijk. Alleen pole is echt belangrijk omdat je dan eigen race kunt indelen als je bij de start de kop houdt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:10 schreef Tarado het volgende:
Beetje late reactie maar die saaie quali voorspelt weinig goeds voor de race
Ik werd net nog ingehaald door Chandok (quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:38 schreef Fir3fly het volgende:
Overigens is inhalen best mogelijk hier, kijk maar naar Giedo in de GP2.
Dit is ook geen slechtequote:zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef roelofjan het volgende:
Offtopic, beste crash at Road America vandaag:
Pirellli heeft al een voorstel gedaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:18 schreef M.Melandri het volgende:
Heb de kwalificatie niet gezien, maar weer 2 rijders die bewust geen tijd neerzetten om banden te sparen. FIA moet toch met een oplossing komen in de toekomst om de kwalificatie leuker te maken, door bijv met 3 sets kwalificatiebanden per race te gaan werken.
Voor mij hoeft dit format ook niet. Het is niet zo dat ik nu op het puntje van mijn stoel zit om te kijken of Kovalainen doorgaat naar Q2. En als ik dat wel belangrijk zou vinden dan zitten er nog genoeg dooie momenten tussen om er iets te lezen bij te moeten hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef Fir3fly het volgende:
Of gewoon dat hele knockout gebeuren afschaffen. Het levert helemaal niets op aan spanning of wat dan ook. Wat is er mis met gewoon een uurtje kwalificeren? Zeg dan desnoods dat iedereen in de eerste 10 minuten sowieso een run moet doen ofzo.
Dat vind ik wel een leukequote:Op zondag 26 juni 2011 09:40 schreef kepler het volgende:
Of gewoon de gemiddelde tijd nemen van alledrie de sessies? Je hebt dan wel kans dat je ziet wie op pole gaat staan
Mja, met de regelgeving van toen wel inderdaad. Desondanks kwam daar de actie ook pas in de laatste 20 minuten op gang.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:14 schreef Schunckelstar het volgende:
iedereen een uur en 12 rondjes was perfect
Dat vind ik ook, ik zat echt op het puntje van mijn stoel het laatste stuk van de kwali's te kijken toen. Dat heb ik de jaren daarop volgend niet echt meer gehad, zeker niet met die one-lap qualifying, dat was echt een deceptie.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:25 schreef Schunckelstar het volgende:
die laatste 20 minuten hectiek maakten de saaie(re) eerste 40 meer dan goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |