Een kick ass bos krullenquote:
Toen ging het idd wel erg snel... maar met XFA was het wel weer prima te volgenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rochelle![]()
Nou die livechats waren niet te volgen meer, ik vond het echt niet meer leuk toen met TVOH.
Er staan er weer 5 op de plankenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was ook wel een beetje talenjachtmoe hoor
Stro Piscesquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kick ass bos krullenEn een sexy outfit
Ook in de verkeerde categoriequote:
Nou hequote:
5?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef i?Benny het volgende:
[..]
Toen ging het idd wel erg snel... maar met XFA was het wel weer prima te volgen
[..]
Er staan er weer 5 op de planken
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we het weer voor elkaar
In TAL gaat het niet over talentenjachten en ik kom ff hier en het gaat er vrijwel direct over
wie begon er overquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we het weer voor elkaar
In TAL gaat het niet over talentenjachten en ik kom ff hier en het gaat er vrijwel direct over
Ik geloof het nog nietquote:
Ik? Of er morgen iets te doen isquote:
Naar mijn hand?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
Maar Erik, echt hoor. Ik wilde nog naar je vragen
Ik geloof het ook niet als ik 30 minuten voor de spiegel moet staan,iedere ochtendquote:
Ohquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet als ik 30 minuten voor de spiegel moet staan,iedere ochtend
Heb je nog lekker gegeten vanavond?quote:
Ja, was heerlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog lekker gegeten vanavond?En nijntje
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, was heerlijk![]()
Tomatensoep homemade, mixed grill en ijs
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
With Russian lady op de achtergrond
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
With Russian lady op de achtergrond
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Daar vind ik je toch nog iets te jong voor pgrretje
quote:
Totaal kudt, maar ach, we overleven het wel.quote:
Why?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totaal kudt, maar ach, we overleven het wel.
Voorbij de helft, ik ga vanavond weer lezenquote:
*bumperclash*quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voorbij de helft, ik ga vanavond weer lezen
Rock the Kasbah!quote:
Story of my life.quote:
Nee, alleen maar de E3 in L.A., er was niets te doen! (kidding). En F.E.A.R. 3 hier in de buurt. Nachtje in het huis van Johan Vlemmix slapenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog leuke gametripjes gehad?
Of vette games getest?
LA wist ik jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, alleen maar de E3 in L.A., er was niets te doen! (kidding). En F.E.A.R. 3 hier in de buurt. Nachtje in het huis van Johan Vlemmix slapenNou ja, slapen
Ouwehoeren.
Nu is het hopelijk weer even rustig, tot Keulen that is.
In April bij Namco gespeeld. Met stuurtje is het zeker leuk, maar ik heb thuis geen stuurtjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
LA wist ik jaTof
Johan Vlemmix![]()
![]()
Zou Dirt 3 trouwens nog wel willen kopen.
Schijnt weer vest goed te zijn.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
In April bij Namco gespeeld. Met stuurtje is het zeker leuk, maar ik heb thuis geen stuurtje
Die man is zo aardigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Bij Vlemmix in dat spookhuis?
Dat wil ik ook![]()
Ja nou, lijkt me onwijs lachen, ik zou het echt zo doenquote:
Pics posten hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Qutje![]()
Mn H&M pakket wat ik in april of zo bestelde ligt beneden![]()
Dat wordt echt een leuke verrassing, ik heb werkelijk geen enkel idee wat daar nog in kan zitten
Groot tochtig huis, dat wel. Ik was blij met de acht xbox die er stonden te loeien, die kamer was nog aardig warmquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, lijkt me onwijs lachen, ik zou het echt zo doen
Ja ik zag het laatst bij Van der Vorst ziet sterren of zo, hij zegt toch dat het daar spookt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Groot tochtig huis, dat wel. Ik was blij met de acht xbox die er stonden te loeien, die kamer was nog aardig warm
Oh H&M, dat is altijd lekker snel met bestellen bezorgen jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Qutje![]()
Mn H&M pakket wat ik in april of zo bestelde ligt beneden![]()
Dat wordt echt een leuke verrassing, ik heb werkelijk geen enkel idee wat daar nog in kan zitten
Heb je daar die kaart en magneet van?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Als het goed is komt dr ook nog Vistaprint vandaag !
Yes, I love vistaprintquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je daar die kaart en magneet van?![]()
De enige echte. Als ik me na het daar teruglezen ermee ga bemoeien loop ik ws. een ban op, en daar heb ik geen zin in.quote:
Je wenst alle dieren een knuppel toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
De enige echte. Als ik me na het daar teruglezen ermee ga bemoeien loop ik ws. een ban op, en daar heb ik geen zin in.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:05 schreef Pagan het volgende:
Mogge Middag. Ik ben gevlucht uit F&F, is hier nog een plekje voor mij.
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens nieuwe notes johquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
De enige echte. Als ik me na het daar teruglezen ermee ga bemoeien loop ik ws. een ban op, en daar heb ik geen zin in.
Nou, kom maar lekker hierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
In principe zijn we uitgeconcert, bella gaat nog naar red hot chili peppers en vandaag is de voorverkoop van The Kooks in november. Dus als ik thuis kom en er zijn nog kaartjes dan ga ik, en volgens mij wilde bella ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Bikkeltje Zwab![]()
Zijn jullie nu uitgeconcert of staat er nog wat op stapel?
Je bent niet de eerste die hier komt in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey zwabber, ik ben vorige week naar Devin Townsend geweest, helemaal te gek! Als je de kans nog hebt zeker doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In principe zijn we uitgeconcert, bella gaat nog naar red hot chili peppers en vandaag is de voorverkoop van The Kooks in november. Dus als ik thuis kom en er zijn nog kaartjes dan ga ik, en volgens mij wilde bella ook.
Ik ken hem niet, is hij van de ruige muziek? (komt hij uit een of andere band?)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey zwabber, ik ben vorige week naar Devin Townsend geweest, helemaal te gek! Als je de kans nog hebt zeker doen.
Devin Garrett Townsend (Vancouver, 5 mei 1972) is een Canadese zanger/gitarist. Zijn muziek omvat verschillende stijlen, en gaat van snelle thrashmetal tot progressive metal en melodische rock, met invloeden uit jazz, blues, progressieve rock, industrial en symfonische rock.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, is hij van de ruige muziek? (komt hij uit een of andere band?)
Ja, vroeger zat hij in Strapping Young Lad, maar sinds hij daar mee gestopt is, is zijn muziek veel progressiever geworden. Hij is erg goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Devin Garrett Townsend (Vancouver, 5 mei 1972) is een Canadese zanger/gitarist. Zijn muziek omvat verschillende stijlen, en gaat van snelle thrashmetal tot progressive metal en melodische rock, met invloeden uit jazz, blues, progressieve rock, industrial en symfonische rock.
Eigenlijk wel iets voor mij dus..
Ja, zijn naam is mij niet onbekend hoor. Maar ik kende nog geen nummers van hem. Nu even wat luisteren dus..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, vroeger zat hij in Strapping Young Lad, maar sinds hij daar mee gestopt is, is zijn muziek veel progressiever geworden. Hij is erg goed.
Dit is echt een held.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef Bellatrix het volgende:
Deze man verdient 500 piek met naar diamanten en goud zoeken in NY.
Woar is hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Bella, wilde jij die zwart met gouden headphones?
Hier in de uitverkoop voor 38.50 nu
Ik wil ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een foto gemaakt, ik zal straks ff uppen![]()
Eerst even broodjes met daslookkaas en bloedsinaasappelsap
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zijn naam is mij niet onbekend hoor. Maar ik kende nog geen nummers van hem. Nu even wat luisteren dus..
Echt.. Je had me daar nog wel een week op kunnen sluiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook benieuwd Lut! Ik snap je fanatisme, alles ziet er dan echt uit als goud.
Ze is ook wel lief hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, je hebt eigenlijk wel een lieve moeder merk ik. Ze heeft moeite met het Lutje dat groot wordt.
Met het buikje gaat het goed! Ik kan weer meer eten en smul nu van mijn 4e boterham van de dag. Ik probeer het rustig op te bouwen. Mijn creativiteit komt ook weer bovendrijven, heb alweer wat kunnen werken.
38quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef Lutte het volgende:
Hoihoi!!
Ik was niet meer naar de mediatheek geweest om boeken te zoeken, de voorlichting liep uit tot kwart voor twee en ik had honger. En toen zei mama dus: als je wilt rijden we even terug, met de auto, kan er iets meer mee.
Wij terug, mama mee naar binnen (helemaal blij dat ze mee mocht) en dat werden nog twee tassen dus.
Achtendertig boeken in totaal, heb een foto gemaakt, zal hem plaatsen als ie op de computer staat.
Wou het net zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zie nu pas dat die witte die dr naast staat wel die is die jij wil maar dan wit
Ja, dat ook weer wel ja. Maar ik las ook dat er andere dingen wel vaker voorkomen zoals iets in de darmen en de bloeddruk (al wordt deze laatste al gecontroleerd vanwege medicatie en bloeddonorschap.) Dus toch maar even bellen of er misschien een Internist een keer kan kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja better safe than sorry toch Bos?
Als je een verhoogd risico hebt op een hersentumor kunnen ze het maar beter in de gaten houden toch?
Bella:
[ afbeelding ]
Zo'n koplampvorm heeft ook wel wat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Hmmm.. wit is ook wel leuk. Soort van kampsjiek zeg maar.
Ga ik maandag voor je doenquote:
Uhu, enorm.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaaf Lutte, al die boekenWat zul je blij zijn
Uhu.quote:
Ja hè? Echt nog de oude drukken, en dan licht vergeeld.. Dat heeft iets.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
Dat is veeet.Vooral oude boeken vind ik altijd magisch, die geur, die gehavende bladzijden, een boek dat geleefd heeft.
Ieeeeeeeeeequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè? Echt nog de oude drukken, en dan licht vergeeld.. Dat heeft iets.
Stiekem hoop ik nog dat er ergens een vergeten briefje in zit.
Jaa, lekker HP, het nummer van het kluisje van hoge nood ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeezo'n liefdesbriefje.
Of een briefje met instructies naar geheime corridors in de school.
!!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, lekker HP, het nummer van het kluisje van hoge nood ofzo.
quote:
13.quote:
Welk incident?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
13.
Ik had dr altijd drie maar na een niet nader te noemen incident had ik dr ineens 13
Je hebt 36 notes gekregen van onze moderators.quote:
Ik had van de week een KSC-topic geopend met kers in de TT (Marijke is de kers op de slagroom)quote:
Dammit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt 36 notes gekregen van onze moderators.
Jaaaaaaaa jeweetwel, waarna ik een poosje afwezig was destijdsquote:
Voor betaald of gratisch?quote:
ooh, die!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa jeweetwel, waarna ik een poosje afwezig was destijds
Dat heb ik dr niet voor overquote:
Oeh, alvast veel plezierquote:
Ja ik ben een beste braafneus hoorquote:
Faalneusquote:
Bam stamp bam bam rag stamp stamp stamp bam.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, alvast veel plezier![]()
Bam rag bam?
Je hebt 2 negatieve, kan ik niet geloven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar bijna allemaal leuke.
Ik heb er vier waarvan twee lieve notes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee je bent vergeten waar jouw bam rag bam tóen over gingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bam stamp bam bam rag stamp stamp stamp bam.
quote:
bonkkrakauw!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bam stamp bam bam rag stamp stamp stamp bam.
Egwel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt 2 negatieve, kan ik niet geloven.
neuken cq pijpenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee je bent vergeten waar jouw bam rag bam tóen over ging
Ja die ene is gewoon dom, eigen schuld en een van de redenen dat ik op sommige plaatsen van het forum me niet meer laat zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar bijna allemaal leuke.
Ik heb er vier waarvan twee lieve notes.
Moet je voor betalen. Maar als je op abonnementen klikt kun je zien hoeveel je er hebt.quote:
Bij abonnementen kun je het zien, hoeveel je er hebt, naast de zoekfunctiequote:
Dat smsje van je kreeg ik net binnen, die negert.quote:
Je kunt via abbonementen zien hoeveel je er hebt. Ik ben mod geweest, dus heb ze ooit in kunnen zien.quote:
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat smsje van je kreeg ik net binnen, die negert.
Had je die foto die ik gisteren voor je postte gezien?quote:
ja eigenlijk wel, maar de lessen zijn voorbijquote:
van wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je die foto die ik gisteren voor je postte gezien?
told yaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar de lessen zijn voorbij
nog twee weken lang dingen af maken en inleveren
Die stoelquote:
Hoooooooo, ik doe echt iets niet goedquote:
Heb je er zo weer 1 bijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb 1 note, omdat ik triomfantelijk in de sc riep dat ik geen notes had
Met al dat gebagger zou ik nog meer notes moeten hebbenquote:
Ik hedde geen abo, ik heb dus geen flauw ideequote:
quote:
Dan kun je nog wel zien hoeveel je dr hebt, alleen niet welke.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hedde geen abo, ik heb dus geen flauw idee
Ik sta al te koken, zo ff kiekenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel zien hoeveel je dr hebt, alleen niet welke.
Weet ik ook niet hoor.
/care
Oke, mag ik dan morgen in je pocket mee?quote:
quote:
Nee, wel in mijn anus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, mag ik dan morgen in je pocket mee?
Is daar plek of moet ze dan tussen de abcessen door kruipen?quote:
Beetje dringen kan geen kwaad. Goed voor de zweer (quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is daar plek of moet ze dan tussen de abcessen door kruipen?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is daar plek of moet ze dan tussen de abcessen door kruipen?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net van een collega allemaal van die fijne tassen van van die hele dure winkels.
Niet eens van die papieren tassen maar echt stoffen tassen. Ik vind die altijd zo fijn, wat een pauper ben ik ook he
Ja, een zit zelfs een rits in, ik hou echt van die tassenquote:
Bah.. Misschien dat er al een klein gaatje inzat, waardoor dat proces sneller in werking is gezet..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik net een beetje tevreden over de Aldi, zit ik een paar lepels van m'n aardbeienyoghurt te eten en denk nog 'hmm smaakt vreemd'... ben ik 4 happen verder zie ik dikke lagen blauwe schimmel.De yoghurt moet nog 8 dagen houdbaar zijn
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik net een beetje tevreden over de Aldi, zit ik een paar lepels van m'n aardbeienyoghurt te eten en denk nog 'hmm smaakt vreemd'... ben ik 4 happen verder zie ik dikke lagen blauwe schimmel.De yoghurt moet nog 8 dagen houdbaar zijn
Oehjee. Dat zijn van die momenten dat een hogedrukreiniger in combinatie met een klysma erg aantrekkelijk worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
Sterkte!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:09 schreef omearos het volgende:
wat een gedoe over notesvziw heb ik er geen
mond doet pijn, verstandskies is eruitnu maar vloeibaar eten en hopelijk morgen weer normaal
Aaaah, dat doet zeer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:09 schreef omearos het volgende:
mond doet pijn, verstandskies is eruitnu maar vloeibaar eten en hopelijk morgen weer normaal
heb er meestal alleen op de dag zelf last van, volgende dag weer gewoon normaalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte!Behoorlijk vervelend een verstandskies laten trekken.
ik heb Arla kwarkyoghurt ananas kokosquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaah, dat doet zeer.Als je honger hebt heeft Pisc nog wel wat yoghurt.
Ah, dat is echt irritant. Ik ken de ellende. Zorg dat je niet teveel loopt, voorkom klappen op de zere plek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:09 schreef omearos het volgende:
Ik had beide kiezen aan een kant tegelijk laten trekken, flink verdoofd, maar ik kreeg er flinke jeuk. Dus begon hevig te krassen, pas toen de verdoving was uitgewerkt merkte ik dat er een paar schrammetjes op mijn wang verschenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte!Behoorlijk vervelend een verstandskies laten trekken.
En niet tongzoenen dus..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, dat is echt irritant. Ik ken de ellende. Zorg dat je niet teveel loopt, voorkom klappen op de zere plek.
ik ken het ook, is al tand #8 die onvrijwillig mijn mond moet verlatenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, dat is echt irritant. Ik ken de ellende. Zorg dat je niet teveel loopt, voorkom klappen op de zere plek.
OH ben je weer single dan..:@quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:28 schreef omearos het volgende:
[..]ik was net van plan om vanavond een lekkere vent te versieren
Acht? De dramatiek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:28 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ken het ook, is al tand #8 die onvrijwillig mijn mond moet verlaten
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OH ben je weer single dan..:@
Totaal gemist..
valt gelukkig wel meequote:
quote:
Okee..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:32 schreef omearos het volgende:
[..]
moest 2 hoektanden laten trekken omdat ik er 4 in mijn bovekaak had
2 kiezen om ruimte te maken in mijn kaak om met een beugel mijn overbeet weg te halen
4 verstandskiezen zijn allemaal weg
Valt wel mee dus
Ik voel me zo schuldig pgr.. Er komt echt nog een kaartje jouw kant op, dan maar een week te laat.quote:
bij mij was dit in ruim 15 jaar tijd ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee..
Ik heb 3 verstandskiezen moeten trekken in totaal. De laatste is nu ongeveer een jaar geleden. De vorige was in iets van 2004 ofzo. Toen 2 tegelijk.
Je kan best wel ergens een kaartje kopen met verjaardag vergetenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik voel me zo schuldig pgr.. Er komt echt nog een kaartje jouw kant op, dan maar een week te laat.
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik voel me zo schuldig pgr.. Er komt echt nog een kaartje jouw kant op, dan maar een week te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |