quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:05 schreef Bos81 het volgende:
Ingrediėnten
1 el plantaardige olie
1 rode ui in dunne ringen
1 teen knoflook
1 tl gember (uit potje)
½-1 tl Spaanse peper (uit potje)
200 g tomatenblokjes (uit blik)
250 g Kipfilet in stukken
2 tl Guajarati masala of garam masala
3 el Magere yoghurt
Handje koriander, grof gehakt of in stukken gescheurd
Knoflook- en koriandernaanbrood om er bij te serveren
Verhit de olie in een pan en bak de uiringen tot ze kleuren. Pers de knoflook uit boven de pan en bak de gember en peper even mee. Giet de tomaten en een kwart blikje water erbij. Breng aan de kook.
Voeg na 2 minuten sudderen de kip en masala toe. Doe de deksel op de pan en kook 5-6 minuten
Draai het vuur laag en roer eetlepel voor eetlepel de yoghurt door de curry. Strooi de koriander erover. Serveer met warm knoflook – en koriandernaanbrood.
Is er al feestvreugde @ work?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, ik had ook wel een verjaardagstopic kunnen maken
En geen foto gemaakt natuurlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een man in een elektrisch karretje met een chihuahua, brullen dat het beestje deedVoorpoten helemaal omhoog, het leek wel een brullend leeuwtje
Ik zat op de fietsquote:
Faaaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat op de fietsEn alles is afgesloten hier in de stad, dus je mag blij zijn als je niet met je neus tussen bulldozers rijdt die met de weg bezig zijn
Oh wat leuk Lutte! Ik zou ook kilo's inslaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef Lutte het volgende:
Hoihoi!
Onze school gaat verhuizen en er mag niks mee, resultaat: je mag alles meenemen, als zij er maar vanaf zijn.
De boeken deden ze vandaag in de verkoop, euro per kilo, ik had zeven kilo voor drie euro.Als ze er maar vanaf waren.
Allemaal kinderboeken uit de onderbouwmediatheek, ondersteunende lesboeken omdat handig en nog wat literatuur Nederlands/Engels/Duits. Zo heerlijk.
Echt heel leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk Lutte! Ik zou ook kilo's inslaan
Morgen misschien rugzak meenemen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt heel leuk.Morgen weer kijken, dan komt er een nieuwe lading uit de kelder.
Op de fiets ja pgr, helft in mijn tas en een tasje aan het stuur.
Ah wat leuk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
En net even 2 fotoclips gekocht. Meteen de hondenkaart van Oh-OH er op gezet.
Wat een gewichtquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt heel leuk.Morgen weer kijken, dan komt er een nieuwe lading uit de kelder.
Op de fiets ja pgr, helft in mijn tas en een tasje aan het stuur.
Okeequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn schooltas is een rugzak, een hele grote onhippe, dus daar kon al veel in ja.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
En net even 2 fotoclips gekocht. Meteen de hondenkaart van Oh-OH er op gezet.
Was het ook niet, hoef gelukkig maar vijf ą tien minuutjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat een gewicht![]()
Niet fijn fietsen
Wat is het leukste boek dat je hebt gekocht?
Oeh, die wil ik zien, foto?quote:
Ik vind het zo knap dat iedereen haar spaartquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht nog aan Zwabber gisteren, kijk wat we zagen staan tijdens de wandeling!
[ afbeelding ]
Vooral dat mn ma vroeg of ik depressief ben, nou, joh, zou het?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat iedereen haar spaart
Een baby van een maand slaapt niet door boehoe
"Mijn neefje is veel groter dan mijn baby", godskolerequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral dat mn ma vroeg of ik depressief ben, nou, joh, zou het?
Later vandaag. Verwacht ieder moment bezoek..quote:
Ja nee echt, toen ik zei dat ie groter was zei ze neeeeee valt wel meeeee hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Mijn neefje is veel groter dan mijn baby", godskolereJaloers op alles en iedereen? Hoe kóm je er bij?
![]()
En daar gaan we weer, de eetstoornis
Wat tofquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Lutte het volgende:
Saartje Tadema, een van mijn lievelingsboeken, het eerste wat Ron zei was ook: hehe, eindelijk je eigen Saartje Tadema.
*Poef*quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaargh, somebody just shoot me , please, ik zit Tim Knol mee te fluiten
Nee niet gezien, maar jaloers zijn op een neefje is echt om te kotsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, toen ik zei dat ie groter was zei ze neeeeee valt wel meeeee hoor![]()
Kweetnieofjediefotogezienhebt?
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.. Maar Tim knol luisteren niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken nog steeds niks van die Knol, maar houden zo zeker?
Ja al zeker 1.5 uur oud!quote:
Dat ja!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.. Maar Tim knol luisteren niet.
Op mijn mobiel lijkt het baby sjonquote:
Hijs ook nog steeds een babyquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op mijn mobiel lijkt het baby sjon
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je dan met een koptelefoon te luisteren op de pot?
Ik hoef geen foto van hem, ik zie hem elke dagquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Das wel jammer oh-oh dat je zo'n foto niet kunt 'unclashen' van die nieuwe functie.
Of je maakt gewoon een nieuwe?
Een veertiger?quote:
hahahahaha ja kan!quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:08 schreef pgrferrari het volgende:
Meh, het lukt niet![]()
Word er een beetje gestoord van
Nou dit is wel iets heel anders dan ik dachtquote:
Gaaf!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga hierheen zondag![]()
http://www.circuit-zandvo(...)a_2011-pre/index.xml
Ja, kloptquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
De TT is ook dit weekend. Veel gerace dus.
Oh leuk , zaterdag ff kieke!quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh thanks voor de popcorn![]()
En idd die kaart had ik nog niet, dies mooi
Mwa viel me ietwat tegen. Leest wel goed weg hoor. Maar de film is beter/mooier/leuker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Had ik al lang gezien ja!
Die van der Heijden, is die leuk?
Ow okquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa viel me ietwat tegen. Leest wel goed weg hoor. Maar de film is beter/mooier/leuker.
Okee, het is wel gewoon een roman hoor, naar mijn idee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat lees ik nooit, ik lees echt alleen literatuur
![]()
Pgr: * paracetamolclash *
Dankquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
* rotschopclash *
Yo , mss heb je wel leuke post thuis puppy!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook ingekakt , en ik ga niet eens lekker uit eten zometeen!
Neeeeheee, ik ga eerst helemaal naar huis wandelen voor de derde dag op rij ( 6 km) en daarna boodschappen doen
Oh, jij kookt voor mij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou helemaal niet van uit eten gaan eigenlijk
Je negeert mijn vraagquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik hoop dat het hier droogt blijft, geen zin om met de bus naar huis te gaan
Die hele mooie van de fotograaf, die met de donkere achtergrondquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet nu al niet meer welke dr bij zat
Oh die Hoi kaartquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hele mooie van de fotograaf, die met de donkere achtergrond
Ja!quote:
Ja das op die van Chico met Muis na mn favoquote:
quote:
Ah ja, ik zou het sowieso maken met een flinke berg rijstquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:30 schreef Bos81 het volgende:
Maar dan wel met meer vlees of extra groentes. Of toch het brood erbij. Maar dat vind ik niet praktisch als je het voor 2 dagen maakt en het op de volgende dag in de magnetron stopt. Nu denk ik dat ik morgen er wat noodles of rijst bij ga koken.
Okee, ja dat weet ik nu voor de volgende keer. Nu had ik overigens wel rempeyek bij. Maar morgen toch nog iets anders er bij doen dus..quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ja, ik zou het sowieso maken met een flinke berg rijst
Ik leef weerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
Miauwtje!! Je leeft nog!!
Hoe is ie? Er werd laatst nog naar je gevraagd in TAL.
Dat moet wel lukken toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik leef weer![]()
TAL, ik ga even kijken, als ik nog weet hoe ik er kom haha![]()
Hoe is het met jou?
Nee, studie stond ff op een laag pitjequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken toch?
En hoe is het met de studie? (Daar was je toch druk mee?)
Gaat goed hoor.Bijna vakantie.
Aah, okay. Dat wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, studie stond ff op een laag pitje![]()
Nou het ziet er erg anders uit :p
Ga je nog op vakantie?
Oh, wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, okay. Dat wel.
We gaan niet op vakantie.Maar ga het druk zat hebben denk ik.
![]()
Ja, jij ook hallo Vaduzna!quote:
Heb het erg druk gehad met school dus geen tijd gehad voor hobby's, er liggen hier nog stapels knutselpakketen, troep, boeken en alles wat om mijn aandacht vraagt!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, wat ga je doen dan?
[..]
Ja, jij ook hallo Vaduzna!
Ik sta perplex, dit is de meest verrassende comeback ooit!quote:
Oh wat erg, ik kijk alleen maar naar de plaatjes en ik dacht dat je iBenny wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb het erg druk gehad met school dus geen tijd gehad voor hobby's, er liggen hier nog stapels knutselpakketen, troep, boeken en alles wat om mijn aandacht vraagt!!Plus nog een kindervakantieweek.
En hee pgr, hoe was het?
Ik was maar tijdelijk weg, dat was toch bekendquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik sta perplex, dit is de meest verrassende comeback ooit!
En m'n weekendalias zit in de verkleeddoos.
Omearosquote:
Tijdelijk is zo'n ruim begrip. Kon ook op m'n 84e zijn!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik was maar tijdelijk weg, dat was toch bekend
Whehe, dat had ik stiekem al door omdat je het in TAL over 'ook' had maar ik vond het te dolletjes om je uit je droom te halen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik kijk alleen maar naar de plaatjes en ik dacht dat je iBenny was![]()
![]()
![]()
Halloooooo Lutte!![]()
![]()
Ik dacht al, sinds wanneer is Benny van het knutselen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tijdelijk is zo'n ruim begrip. Kon ook op m'n 84e zijn!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehe, dat had ik stiekem al door omdat je het in TAL over 'ook' had maar ik vond het te dolletjes om je uit je droom te halen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was maar tijdelijk weg, dat was toch bekend
[..]
OmearosHoe gaat het
Ja die heb ik niet nodig hequote:
He pgrquote:
Idem!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet nodig he![]()
Maar leuk je weer te zien hoor
Goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet nodig he![]()
Maar leuk je weer te zien hoor
[..]
He pgr![]()
hoe is het?
Die hebben het druk met die mand waar ze doorgevallen zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef pgrferrari het volgende:
Waar zijn pisces en oh-oh eigenlijk?
Ik ben even weg en er is weer een mandquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die hebben het druk met die mand waar ze doorgevallen zijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is mijn schaapje, koest jij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Voor ik het vergeet en de dag om is....
pgr gefeliciteerd met je 20ste verjaardag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woot?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is wat gaande gebeurt in de FenF sc lees ik nu. Wat precies doet er denk ik niet toe. Maar oh-oh (en Pisces) hebben zich daar niet echt geliefd gemaakt.quote:
Piscesquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is wat gaande gebeurt in de FenF sc lees ik nu. Wat precies doet er denk ik niet toe. Maar oh-oh (en Pisces) hebben zich daar niet echt geliefd gemaakt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is wat gaande gebeurt in de FenF sc lees ik nu. Wat precies doet er denk ik niet toe. Maar oh-oh (en Pisces) hebben zich daar niet echt geliefd gemaakt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ja zolang het hier maar gezellig blijft....
Ja dat zeker. Ik ga ze echt niet veroordelen daarvoor. Natuurlijk is het niet leuk, maar ik weet gewoon niet wat er allemaal speelt in Flora en Fauna enzo. Dus tja..quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ja zolang het hier maar gezellig blijft....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door pgrferrari op 23-06-2011 21:57:10 ]
Nou ja, ik weet er ook het fijne niet van....quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Ik ga ze echt niet veroordelen daarvoor. Natuurlijk is het niet leuk, maar ik weet gewoon niet wat er allemaal speelt in Flora en Fauna enzo. Dus tja..
pffff
Namen verzinnen hoop ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari gaat in een hoekje zitten.
ach het gaat z'n gangetje he, hoogte en dieptepuntenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was even offline![]()
Hoe gaat het met je?
Oh waar gaan jullie heen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het gaat z'n gangetje he, hoogte en dieptepunten
Volgende week op vakantie
Ik weet er eigenlijk al 1, maar mijn pa vind het niet zon toffe naamquote:
Nou en, het is toch jouw konijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet er eigenlijk al 1, maar mijn pa vind het niet zon toffe naam
Wat dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet er eigenlijk al 1, maar mijn pa vind het niet zon toffe naam
Maarja ik geef hem gwn die naam![]()
Je pa woont toch op Curacao he. Ben jij daar ook geboren, of zeg je daar liever niets overquote:
een dikke 3 weken in totaalquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Dat is cool! Wat leuk! Hoelang gaan jullie?
Wauw, klinkt echt goed Koen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een dikke 3 weken in totaal
Eerst een week Orlando, parken bezoeken, en willicht de space shuttle zien opstijgen
daarna naar de westkust van Florida
daarna via de Everglades naar Miami
vanuit Miami naar Curacao, 9 dagen, en dan weer terug
pa komt van Curacao, ma uit NL. Na 4 jaar uit elkaar en pa daar weer hertrouwd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je pa woont toch op Curacao he. Ben jij daar ook geboren, of zeg je daar liever niets over?
ik ben alleen thuis vanavond (kids slapen, vrouw op feest KLM)quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff, ik ben gaar zeg. Ik ga ook maar eens vroeg naar bed
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja gaat weer stukken beter hoorThanks!
Haha dan zou ik ook nog maar even opblijven ja!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben alleen thuis vanavond (kids slapen, vrouw op feest KLM)
jouw vrouw ook al?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben alleen thuis vanavond (kids slapen, vrouw op feest KLM)
Okee,quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pa komt van Curacao, ma uit NL. Na 4 jaar uit elkaar en pa daar weer hertrouwd.
Hele leven in NL gewoond dus, dit is pas 3e x dat ik daar heen ga
trouw liever met een manquote:
geheid hetzelfde feest danquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef omearos het volgende:
[..]
trouw liever met een manvriend van me vertelde net dat hij alleen thuis zit omdat zijn vrouw naar een feest van KLM is
Die zit nu,als het goed is, in Engeland. Voor een jaartje (in ieder geval)quote:
iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geheid hetzelfde feest dan
in Huizen is het of ergens in de omgeving
In Engeland?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die zit nu,als het goed is, in Engeland. Voor een jaartje (in ieder geval)![]()
Dat is echt een moedertje geworden![]()
Wel echt een heel erg mooie dochteren heel lief ook!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die zit nu,als het goed is, in Engeland. Voor een jaartje (in ieder geval)![]()
Dat is echt een moedertje geworden![]()
Wel echt een heel erg mooie dochteren heel lief ook!
quote:
Haringquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Ze zitten hier haring te eten.
Maar bedtijd dus!!![]()
Fijne verjaardag nog pgr!
Nou, ik moest er wel aan wennen hoor. Ze is wel een héél stuk rustiger geworden, iets minder fel ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik heb 1x contact met d'r gehad en toen zei ze al dat die plannen er waren
het kan snel gaan van een jonge meid naar moedertje
Haringquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Ze zitten hier haring te eten.
Maar bedtijd dus!!![]()
Fijne verjaardag nog pgr!
Oke. Dus die heeft dr leven flink omgegooid zo te horenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja. Haar vriend werkt daar nu (tijdelijk). En zijn moeder woont daar en die is al een tijdje ziek dus de keuze was snel gemaakt.
ik zag zoietsquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
F&F, eeuwig wespennest. Al zeg ik dat zonder me verdiept te hebben in de situatie. Heerlijk is dat.
Ja, dat moet wel als je een kind krijgtquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke. Dus die heeft dr leven flink omgegooid zo te horen
zo laat aan kinderen beginnen als ik deed is misschien ook weer te laatquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel als je een kind krijgtMaar ze was altijd al een beetje voor op haar leeftijd dus eigenlijk verbaast het me ook niet echt. Haar zussen hebben wel haast ineens
Haha dat zeg je alleen omdat je weet dat het op z'n tijd voor iedere sc geldtquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
F&F, eeuwig wespennest. Al zeg ik dat zonder me verdiept te hebben in de situatie. Heerlijk is dat.
Ja, ik heb nog steeds contact met haar oudste zus en die heeft nu ook zoiets van 'shit' ik moet nu ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo laat aan kinderen beginnen als ik deed is misschien ook weer te laat
Nou, als het om dierenliefhebbers onder elkaar gaat is het al snel een tandje erger.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dat zeg je alleen omdat je weet dat het op z'n tijd voor iedere sc geldt
Hier zit een theorie achter....quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, als het om dierenliefhebbers onder elkaar gaat is het al snel een tandje erger.
Niet heel aardig echterquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
In het kort; er werd hier geroddeld over een FF-er die het moeilijk heeft terwijl in FF zelf hypocriet aardig gedaan werd...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kun je snel vertellen wat er is gebeurd?
Dat is het ook wel jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In het kort; er werd hier geroddeld over een FF-er die het moeilijk heeft terwijl in FF zelf hypocriet aardig gedaan werd...
En dat vind ik stom
Dit terwijl het al tijden stil is en er niets gebeurt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
Ahh home sweet home. Het is alsof ik nooit ben weggeweest
Het ligt aan mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit terwijl het al tijden stil is en er niets gebeurt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar je blijft, toch.![]()
Die neveneffecten nemen we voor lief.
Heul nietquote:
Ik ben geslaagd en zit nu al een paar weken thuis, bezig met mn eigen project(en).quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Hoe is het jou Benny. Ben je nu over met je opleiding, of is die nu afgerond?
![]()
Okee. Tof feli enzo..quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd en zit nu al een paar weken thuis, bezig met mn eigen project(en).
Volgend jaar wil ik Interactieve media gaan doen.
Klopt. Deed ik al, maar nu wil ik een (totaal) andere kant opquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Tof feli enzo..
Dat is HBO of..?
Ja, omdat jij langskwam, voor jou geregeldquote:
Okee. tofquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Deed ik al, maar nu wil ik een (totaal) andere kant op
Wat lief! Ik voelde me meteen weer thuisquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, omdat jij langskwam, voor jou geregeld![]()
Hmmm, apart is het welquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat lief! Ik voelde me meteen weer thuis
Ik zeg niet dat het door jou komt... Integendeel. Het zou juist een reden zijn dat het niet door jou komtquote:
Jajajaquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje!
[..]
Ik zeg niet dat het door jou komt... Integendeel. Het zou juist een reden zijn dat het niet door jou komt.
Nee, de 26e!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Prince, tof , ga je de 24e?
Ik ga twee keer op NSJ
Nou dan horen daar op z'n minst C_A, Kally en PatriQue bijquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef Koen66 het volgende:
qua bezetting lijkt het hier nu wel TAL van een jaar geleden
En ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan horen daar op z'n minst C_A, Kally en PatriQue bij
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies!quote:
Bennyquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje!
[..]
Ik zeg niet dat het door jou komt... Integendeel. Het zou juist een reden zijn dat het niet door jou komt.
Erikquote:
Nope. En morgen is er al he-le-maal niks leuks op tvquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BennyMorgen al een oplossing voor de avond?
Ga je met een leuke outfit?quote:
en Erik, en Rauzerquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ow ja de 26e is dat idd.quote:
Het is wel een beetje leeg zo'n avond jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. En morgen is er al he-le-maal niks leuks op tv
Ik mis het serieus best wel erg op de vrijdagavond
Was het weer zo'n feest de afgelopen X-Factor? Ik heb niet echt veel gekeken eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. En morgen is er al he-le-maal niks leuks op tv
Ik mis het serieus best wel erg op de vrijdagavond
Maar we hebben dan ook best lang achter elkaar elke vrijdag watquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje leeg zo'n avond ja
Het was een beetje saai, ook in de livechat. Maar wel een terechte winnaresquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het weer zo'n feest de afgelopen X-Factor? Ik heb niet echt veel gekeken eigenlijk.
na, was allemaal een beetje vlakjes, net nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was het weer zo'n feest de afgelopen X-Factor? Ik heb niet echt veel gekeken eigenlijk.
4 avonden vooraan, dan gaat hij je herkennenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja de 26e is dat idd.
Het werd me wat te gortig, drie zulke dure concerten in 1 maand, en ik kan geen vrij krijgen, liefst was ik naar alle 4 gegaan hoor
Nou ik vind 1 keer wel genoegquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja de 26e is dat idd.
Het werd me wat te gortig, drie zulke dure concerten in 1 maand, en ik kan geen vrij krijgen, liefst was ik naar alle 4 gegaan hoor
Rochellequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een beetje saai, ook in de livechat. Maar wel een terechte winnares
Ja, zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Erik![]()
Ik wilde een aparte post maken voor jou! Speciaal voor jou
Ik was ook wel een beetje talenjachtmoe hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na, was allemaal een beetje vlakjes, net niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |