quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:05 schreef Bos81 het volgende:
Ingrediėnten
1 el plantaardige olie
1 rode ui in dunne ringen
1 teen knoflook
1 tl gember (uit potje)
½-1 tl Spaanse peper (uit potje)
200 g tomatenblokjes (uit blik)
250 g Kipfilet in stukken
2 tl Guajarati masala of garam masala
3 el Magere yoghurt
Handje koriander, grof gehakt of in stukken gescheurd
Knoflook- en koriandernaanbrood om er bij te serveren
Verhit de olie in een pan en bak de uiringen tot ze kleuren. Pers de knoflook uit boven de pan en bak de gember en peper even mee. Giet de tomaten en een kwart blikje water erbij. Breng aan de kook.
Voeg na 2 minuten sudderen de kip en masala toe. Doe de deksel op de pan en kook 5-6 minuten
Draai het vuur laag en roer eetlepel voor eetlepel de yoghurt door de curry. Strooi de koriander erover. Serveer met warm knoflook – en koriandernaanbrood.
Is er al feestvreugde @ work?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, ik had ook wel een verjaardagstopic kunnen maken
En geen foto gemaakt natuurlijk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een man in een elektrisch karretje met een chihuahua, brullen dat het beestje deedVoorpoten helemaal omhoog, het leek wel een brullend leeuwtje
Ik zat op de fietsquote:
Faaaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat op de fietsEn alles is afgesloten hier in de stad, dus je mag blij zijn als je niet met je neus tussen bulldozers rijdt die met de weg bezig zijn
Oh wat leuk Lutte! Ik zou ook kilo's inslaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:58 schreef Lutte het volgende:
Hoihoi!
Onze school gaat verhuizen en er mag niks mee, resultaat: je mag alles meenemen, als zij er maar vanaf zijn.
De boeken deden ze vandaag in de verkoop, euro per kilo, ik had zeven kilo voor drie euro.Als ze er maar vanaf waren.
Allemaal kinderboeken uit de onderbouwmediatheek, ondersteunende lesboeken omdat handig en nog wat literatuur Nederlands/Engels/Duits. Zo heerlijk.
Echt heel leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk Lutte! Ik zou ook kilo's inslaan
Morgen misschien rugzak meenemen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt heel leuk.Morgen weer kijken, dan komt er een nieuwe lading uit de kelder.
Op de fiets ja pgr, helft in mijn tas en een tasje aan het stuur.
Ah wat leuk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
En net even 2 fotoclips gekocht. Meteen de hondenkaart van Oh-OH er op gezet.
Wat een gewichtquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt heel leuk.Morgen weer kijken, dan komt er een nieuwe lading uit de kelder.
Op de fiets ja pgr, helft in mijn tas en een tasje aan het stuur.
Okeequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn schooltas is een rugzak, een hele grote onhippe, dus daar kon al veel in ja.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
En net even 2 fotoclips gekocht. Meteen de hondenkaart van Oh-OH er op gezet.
Was het ook niet, hoef gelukkig maar vijf ą tien minuutjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat een gewicht![]()
Niet fijn fietsen
Wat is het leukste boek dat je hebt gekocht?
Oeh, die wil ik zien, foto?quote:
Ik vind het zo knap dat iedereen haar spaartquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht nog aan Zwabber gisteren, kijk wat we zagen staan tijdens de wandeling!
[ afbeelding ]
Vooral dat mn ma vroeg of ik depressief ben, nou, joh, zou het?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat iedereen haar spaart
Een baby van een maand slaapt niet door boehoe
"Mijn neefje is veel groter dan mijn baby", godskolerequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral dat mn ma vroeg of ik depressief ben, nou, joh, zou het?
Later vandaag. Verwacht ieder moment bezoek..quote:
Ja nee echt, toen ik zei dat ie groter was zei ze neeeeee valt wel meeeee hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Mijn neefje is veel groter dan mijn baby", godskolereJaloers op alles en iedereen? Hoe kóm je er bij?
![]()
En daar gaan we weer, de eetstoornis
Wat tofquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:14 schreef Lutte het volgende:
Saartje Tadema, een van mijn lievelingsboeken, het eerste wat Ron zei was ook: hehe, eindelijk je eigen Saartje Tadema.
*Poef*quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaargh, somebody just shoot me , please, ik zit Tim Knol mee te fluiten
Nee niet gezien, maar jaloers zijn op een neefje is echt om te kotsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee echt, toen ik zei dat ie groter was zei ze neeeeee valt wel meeeee hoor![]()
Kweetnieofjediefotogezienhebt?
Je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.. Maar Tim knol luisteren niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken nog steeds niks van die Knol, maar houden zo zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |