quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Eens met bovenstaande.
Just As Easy staat dus hoger dan Killzone?![]()
[ afbeelding ]
BANG BANG!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef T-Force het volgende:
Kan niet slapenSay whaaaaaaaaaaaaat....maar even naar die overheerlijke Top500 luistern dan
Gelukkig heb ik UPC. Dankzij hen kan ik vannacht gaan slapen want ze hebben toevallig straks onderhoud ingepland.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef T-Force het volgende:
Kan niet slapenSay whaaaaaaaaaaaaat....maar even naar die overheerlijke Top500 luistern dan
Dan ben je niet helemaal snugger!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef benniesnugger het volgende:
Sow, kom ik terug gewoon 3 topics gemist
Eigenlijk is die Brennan Heart gewoon een keiharde troll.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Eens met bovenstaande.
Just As Easy staat dus hoger dan Killzone?![]()
[ afbeelding ]
Ik had exact hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:32 schreef Sc0tTy het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaahgvd wrom ist al half 12 , kenk me speakers en WOOFER niet meer aan knallen
ik hou em open staan voor morgenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde probleem.![]()
(dat van de woofer én dat ik dat filmpje postte, terwijl hij al gepost was)
http://radio.q-dance.nlquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik hou em open staan voor morgen![]()
iemand een linkje van die t500 ?
Hij gaat lekkah! Is er al ergens een TL die na te lezen is ?quote:
Hier iets meer dan de helft...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hij gaat lekkah! Is er al ergens een TL die na te lezen is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag het eruit alsof...?!?!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Yeah!!
Hebben jullie nou echt allemaal geen leven?
Zal ik jou een geheimpje verklappen??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef StM het volgende:
Deepack, we throw the fame,
One hundred percent, we pull up the game!
Deepack, one hundred percent!
![]()
En dat wat jij een leven noemt, heeft er voor gezorgd dat ik heel veel goede tracks gemist heb
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Wuuuuhuuuuuuuuhuuuuuu uuuhuuuuhuuuu tetetet BAMBAMBAM
Hier een strandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Eigenlijk moeten we nu met z'n allen een illegale party aan het houden zijn in een bos zonder dj maar alleen deze stream aan!
Bij mij is een bos, wie komt er ook?
Waarom niet Mind.Illusion kidnappen en hem ter plekke de Fok! Top 100 laten mixen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Eigenlijk moeten we nu met z'n allen een illegale party aan het houden zijn in een bos zonder dj maar alleen deze stream aan!
Bij mij is een bos, wie komt er ook?
Stuiteren in bed hier! Whoohooo!! Maar sta jij nou daar te mixeren of is dit eerder opgenomen en blijf jij gewoon de hele mix wakkerquote:
YUUUUUAAAAAHHHH Ik weet waar ie woont!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:56 schreef StM het volgende:
[..]
Waarom niet Mind.Illusion kidnappen en hem ter plekke de Fok! Top 100 laten mixen?
Die is al geweest... 347!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
YUUUUUAAAAAHHHH Ik weet waar ie woont!!
M.I. We are gonna get you!! You can run... But you CANNOT HIDE!! Moehahaaa
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:10 schreef Krulliewullie het volgende:
Bale.. Maar zegt ie nu nou I can shoot that bubblegum?? Dat versta ik altijd!!!
Hahaha WTF Nou ik vind mijn vocal wel beter 0:-)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bring that shit back one more time
Jij bent ook goed gek he!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:03 schreef Krulliewullie het volgende:
Heeeeeeeeeres JOHNNY!!! Whooohooooo
quote:You look busted, your face is busted
Your sagging ass is busted
And your silicon implants for your hips
Have slipped down to your ankles mama
You're just busted
I'm a tell you like it is mama
Anyway... Listen to me mama
Dat is goeie om mee te beginnen!! Hier is iedereen in het huis al wakker/werken dus de subwoofer mag open!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:30 schreef InGebruik het volgende:
You've got a space in your mind! Een van mijn allereerste hardstyle platen.
Hier hetzelfde, moeders riep al wel: "Je bent je bent amper uit en het begint al weer."quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:36 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is goeie om mee te beginnen!! Hier is iedereen in het huis al wakker/werken dus de subwoofer mag open!!
mijn levensliedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:06 schreef de_huig het volgende:
godskolerenochantoe
je dag beginnen, stream van de top500 aan en jawel..
FUCK THE SYSTEM!
nee, wordt een toppertje deze dag, ik voel het
op dit moment is dat geheel terechtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:09 schreef robuust89 het volgende:
Op het werk word de Q-Dance stream geblokkeerd
mijn binnenkomerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Yeah!!
Na alles te hebben teruggelezen heb ik enkele mededelingen:
Abjectplaatje gedraaid _0_
The Cube als ik het me goed herinner ..quote:Welk nummer ws volgens TForce nou 1 van mijn favorieten??
same herequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:06 schreef de_huig het volgende:
godskolerenochantoe
je dag beginnen, stream van de top500 aan en jawel..
FUCK THE SYSTEM!
nee, wordt een toppertje deze dag, ik voel het
Ik ken inderdaad een beter half uurtje aan tracks om je ontbijt mee weg te werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:27 schreef de_huig het volgende:
net was het bluf dat ik van de brug ging springen..
nu meen ik het wel
en dan zeg ik:
1...2....springeeeeeee
Heb je wat te doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
jongens, wat doet die top 500 met jullie? 3 topics vol sinds ik gisteren voor het laatst keek![]()
quote:
meet is toch altijd en overal linksvoor Sethje?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:17 schreef Sethje het volgende:
Hoe laat vertrekt iedereen morgen? Wij al om 8 uur, om het verkeers infarct voor te zijn
Gaan we nog meeten?
blijft toch een dikke track vind ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:24 schreef Da_Ripper het volgende:
met Revival X ... and you end up going nowhere
Heldentrack van Alphaverb wederom, maar DA vind ik het niet echtquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Hee mensen, kijk eens even wat daar online is gekomen.
Een soort van DA-style plaat van Alphaverb. Toch wel redelijk bazig.
Kende ik niet eens (tot nu dus)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:24 schreef Da_Ripper het volgende:
The Cube als ik het me goed herinner ..
[
In mijn begintijd van de hardstyle misschien wel de beste plaat voor mij!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:00 schreef Krulliewullie het volgende:
End of my existance!! De vocal hoeft van mij niet, maar die melodie/break![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nu alleen de titel nog bedenkenMescal - Speedwave natuurlijk :
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:00 schreef Krulliewullie het volgende:
End of my existance!! De vocal hoeft van mij niet, maar die melodie/break![]()
![]()
![]()
![]()
Speedwave, End Of My Existence, Our Power; juweeltjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef Krulliewullie het volgende:
You are being taken under our power to your destination!!![]()
Kijk dát is nou nog eens een goeie tekst!! (Uit Star Trek geloof ik?) Én een ontzettend dikke kick en bas
Ze zeggen steeds op facebook, maar ik kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
Speedwave, End Of My Existence, Our Power; juweeltjes![]()
iemand enig idee waar ik de lijst van gedraaide platen tot nu toe kan zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |