mijn levensliedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:06 schreef de_huig het volgende:
godskolerenochantoe
je dag beginnen, stream van de top500 aan en jawel..
FUCK THE SYSTEM!
nee, wordt een toppertje deze dag, ik voel het
op dit moment is dat geheel terechtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:09 schreef robuust89 het volgende:
Op het werk word de Q-Dance stream geblokkeerd
mijn binnenkomerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Yeah!!
Na alles te hebben teruggelezen heb ik enkele mededelingen:
Abjectplaatje gedraaid _0_
The Cube als ik het me goed herinner ..quote:Welk nummer ws volgens TForce nou 1 van mijn favorieten??
same herequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:06 schreef de_huig het volgende:
godskolerenochantoe
je dag beginnen, stream van de top500 aan en jawel..
FUCK THE SYSTEM!
nee, wordt een toppertje deze dag, ik voel het
Ik ken inderdaad een beter half uurtje aan tracks om je ontbijt mee weg te werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:27 schreef de_huig het volgende:
net was het bluf dat ik van de brug ging springen..
nu meen ik het wel
en dan zeg ik:
1...2....springeeeeeee
Heb je wat te doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
jongens, wat doet die top 500 met jullie? 3 topics vol sinds ik gisteren voor het laatst keek![]()
quote:
meet is toch altijd en overal linksvoor Sethje?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:17 schreef Sethje het volgende:
Hoe laat vertrekt iedereen morgen? Wij al om 8 uur, om het verkeers infarct voor te zijn
Gaan we nog meeten?
blijft toch een dikke track vind ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:24 schreef Da_Ripper het volgende:
met Revival X ... and you end up going nowhere
Heldentrack van Alphaverb wederom, maar DA vind ik het niet echtquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Hee mensen, kijk eens even wat daar online is gekomen.
Een soort van DA-style plaat van Alphaverb. Toch wel redelijk bazig.
Kende ik niet eens (tot nu dus)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:24 schreef Da_Ripper het volgende:
The Cube als ik het me goed herinner ..
[
In mijn begintijd van de hardstyle misschien wel de beste plaat voor mij!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:00 schreef Krulliewullie het volgende:
End of my existance!! De vocal hoeft van mij niet, maar die melodie/break![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nu alleen de titel nog bedenkenMescal - Speedwave natuurlijk :
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:00 schreef Krulliewullie het volgende:
End of my existance!! De vocal hoeft van mij niet, maar die melodie/break![]()
![]()
![]()
![]()
Speedwave, End Of My Existence, Our Power; juweeltjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef Krulliewullie het volgende:
You are being taken under our power to your destination!!![]()
Kijk dát is nou nog eens een goeie tekst!! (Uit Star Trek geloof ik?) Én een ontzettend dikke kick en bas
Ze zeggen steeds op facebook, maar ik kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
Speedwave, End Of My Existence, Our Power; juweeltjes![]()
iemand enig idee waar ik de lijst van gedraaide platen tot nu toe kan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |