Zag het eruit alsof...?!?!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:44 schreef Krulliewullie het volgende:
Yeah!!
Hebben jullie nou echt allemaal geen leven?
Zal ik jou een geheimpje verklappen??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef StM het volgende:
Deepack, we throw the fame,
One hundred percent, we pull up the game!
Deepack, one hundred percent!
![]()
En dat wat jij een leven noemt, heeft er voor gezorgd dat ik heel veel goede tracks gemist heb
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Wuuuuhuuuuuuuuhuuuuuu uuuhuuuuhuuuu tetetet BAMBAMBAM
Hier een strandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Eigenlijk moeten we nu met z'n allen een illegale party aan het houden zijn in een bos zonder dj maar alleen deze stream aan!
Bij mij is een bos, wie komt er ook?
Waarom niet Mind.Illusion kidnappen en hem ter plekke de Fok! Top 100 laten mixen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:53 schreef Krulliewullie het volgende:
Eigenlijk moeten we nu met z'n allen een illegale party aan het houden zijn in een bos zonder dj maar alleen deze stream aan!
Bij mij is een bos, wie komt er ook?
Stuiteren in bed hier! Whoohooo!! Maar sta jij nou daar te mixeren of is dit eerder opgenomen en blijf jij gewoon de hele mix wakkerquote:
YUUUUUAAAAAHHHH Ik weet waar ie woont!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:56 schreef StM het volgende:
[..]
Waarom niet Mind.Illusion kidnappen en hem ter plekke de Fok! Top 100 laten mixen?
Die is al geweest... 347!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
YUUUUUAAAAAHHHH Ik weet waar ie woont!!
M.I. We are gonna get you!! You can run... But you CANNOT HIDE!! Moehahaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |