abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98574579
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

[ Bericht 1% gewijzigd door DancingPhoebe op 23-06-2011 22:27:39 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98574622
Nu snap ik waarom er zo lang niet gepost werd }:{
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_98574710
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eetlijst:

O: 2 boterhammen, yoghurt, appel
T: yoghurt, appel
L: 2 pistoletjes met vet beleg
T: yoghurt appel
T: voorbelegd wasading bleek 160 caloos te zijn :')
D: gepaneerde witvis, worteltjes, klein aardappeltje, glaasje wijn
Nog even mijn eetlijst.

En dus 700 caloos weggesport.

An sich niet ontevreden, maar ver van echt goed natuurlijk. Misschien neem ik zo nog wat grapefruit(s).
pi_98574730
Ik ben niet lui! Ik eet en drink alleen veel :{w
pi_98574816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu snap ik waarom er zo lang niet gepost werd }:{
Ik fok vanafe mobiel, dus ik kan geen nieuwe topics openen.
pi_98574861
Ik was het topic even kwijt. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:01:22 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98576923
Ik was hem niet kwijt, ik was gewoon druk met andere dingen...

Vriendjelief heeft een nieuwe baan, dus dat hebben we gevierd met taart :(

Mijn eetlijstje voor vandaag:

Ontbijt: 3 volkoren boterhammen, 1 met aardbeien, 1 met kip grillworst en 1 met walnotenkaas.
Tussendoor: Niks
Lunch: Bakje vanilleyoghurt met aardbeien en chocoladecruesli.
Tussendoor: Een stuk rijstevlaai met slagroom.
Diner: Taco's met een vulling van kruiden, boontjes, kidneyboontjes, heel veel mais, rundergehakt, paprika en een beetje rode saus. Kaas erover. Wel veel gegeten...
Toetje: Zo'n heel klein chocomousse-bakje van 30 cent.
Tussendoor: Een klein glaasje spa en fruit lemon-cactus.

Dat was hem voor vandaag. Ben er niet trots op, heb veel diner gehad en een toetje en taart...

Truste dames en heren!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:22:45 #8
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98578744
Taco's :9
Misschien maak ik die morgen wel, als ik dat lijn-technisch in kan passen met een lekkere bak sla erbij.

Mag ik in de openingspost?
http://swlf.lilyslim.com/bqrIp2.png

Gefeliciteerd voor je vriendje met z'n nieuwe baan !
De Maat is nu wel erg Vol
pi_98579161
Staat er in spek!
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:29:06 #10
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98579259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Roze_spekkie het volgende:
Gefeliciteerd voor je vriendje met z'n nieuwe baan !
Dankjewel! :D
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:57:43 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98581337
Ik kon niet kiezen, dus 2 miles gedaan, plus een uur Callanetics. :') :D
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:01:00 #12
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98581535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Staat er in spek!
Dankje! Ik ben een beetje aan het bladeren in de voorgaande topics, en nu wil ik ook aan de Miles!

Doen jullie dit vanaf youtube? Ik vind dat soort van bewegen erg leuk!
pi_98581918
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Dankje! Ik ben een beetje aan het bladeren in de voorgaande topics, en nu wil ik ook aan de Miles!

Doen jullie dit vanaf youtube? Ik vind dat soort van bewegen erg leuk!
Als je wilt lachen moet je topic 319 eens doornemen })
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:12:48 #14
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98582253
Ga ik morgen doen!
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:20:37 #15
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98582715
Kon het niet laten, heb het net al gedaan! :)

Leslie Sansone is *O* heeft er iemand linkjes voor me van de leukste video's?
Ik zie door de bomen het bos niet op youtube, dan beloof ik er morgenochtend meteen 2 te gaan doen :)
pi_98582870
Ik ben nu mijn reservecomputer (goedkoop ding voor als alles instort van de Kringloop) aan het testen (sinds twee dagen) en kom er nu achter dat de Miles op mijn andere computer staan :') ....eens kijken of ik zo slim ben geweest ze nog even op een externe harde schijf te zetten....gaat wel zoeken worden met 4 exemplaren. :P
Optimist tot in de kist
pi_98593547
goeiemorgen!

Shake koffie en multivietje bruistablet gehad en nu met frisse tegenzin naar de sportschool

Ik ben met een test bezig of een luisterboek op mp3 lekker is om bij te fietsen, lopen en tot nu toe is dat best grappig.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_98593700
Goeiemorgen!
2 bruine bolletjes gehad en man wat heb ik een dorst.

Vandaag een drukke dag, dus eten zal wel goed gaan. Alleen hopen dat ik nog fut heb vanavond om te koken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_98593755
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!
2 bruine bolletjes gehad en man wat heb ik een dorst.

Vandaag een drukke dag, dus eten zal wel goed gaan. Alleen hopen dat ik nog fut heb vanavond om te koken.
Tussen de drukte door wel blijven drinken he ;)
pi_98594315
Zo iets minder dan 4 miles gedaan, nu aan de meusli met melk en koffie c_/
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:24:05 #21
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98594357
ennn,..de vochtkilo is weg en er is een extra halve kilo weg :D
dus ik ben tevreden :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:52:31 #22
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98595078
Gister 8 ons afgevallen, vocht. Vandaag weer 4 ons erbij. En we jojoën lekker verder ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:34:59 #23
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98598305
ja :P ik tel alleen die omlaag mee, die omhoog probeer ik niet te registreren want die zijn toch zo weer naar beneden
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:41:57 #24
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98598587
Na de "dramatische" vorige meetsessie is er weer wat vanaf. 0,5 kg in de min. Ik ben benieuwd of morgen (Limburgs Mooiste) daar nog invloed op gaat hebben :P
Live life to the Ender :D
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 juni 2011 @ 11:42:43 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98598616
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef Ender_W het volgende:
Na de "dramatische" vorige meetsessie is er weer wat vanaf. 0,5 kg in de min. Ik ben benieuwd of morgen (Limburgs Mooiste) daar nog invloed op gaat hebben :P
Waar kan ik je aanmoedigen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:09:59 #26
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98599646
Ik citeer:
quote:
Zoals elk jaar verrast de organisatie de deelnemers met fraaie verkeersarme wegen en hellingen.
Ook dit jaar is Limburgs Mooiste daar ongetwijfeld in geslaagd.
In totaal zullen de deelnemers in het glooiende landschap van de Gele Lus 16 serieuze heuvels tegenkomen. De meeste onbekend, maar ook enkele gerenommeerde kuitenbijters zoals de klim naar naar het hoogste punt van Nederland: de Vaalserberg.
Meteen na de start koerst de Gele Lus naar Duitsland waar twee stevige, vrijwel onbekende "bergen" op het programma staan. Vooral de Rohrberg met een aanloop over kasseien mag er zijn. Vervolgens wordt de Vaalserberg via de Duitse zijde beklommen. Een mooi en verrassend alternatief voor het bekende obstakel vanuit Vaals.
Bij het Drielandenpunt op 322 meter hoog, steken wij over naar België . De Pas van Wolfhaag brengt ons terug in Nederland. Daar wacht in Vaals de eerste pleisterplaats.
De route loopt verder door “Klein Zwitserland”, het mooiste deel van Zuid-Limburg.
Kleine gehuchtjes, pittige kuitenbijters en prachtige landschappen wisselen elkaar af. Met de bekoorlijke vakwerkboerderijen en de talloze gastvrije terrasjes.
Voorbij Slenaken staat de Schilberg op het programma. Iets verderop na servicepunt Noorbeek wachten de Grensheuvel en de Heerkuil.
Het servicepunt Gulpen wordt via een alternatieve route bereikt, omdat wegwerkzaamheden de passage van Inger onmogelijk maken. Nu dalen wij via Reijmerstok naar de oergezellige pleister[plaats waar de terrassen vol zitten. Er is levende muziek en wordt op vele fronten service geboden.

De laatste 25 kilometer lopen over de plateaus van Berghof, Etenaken, Eyserheide en de Kruisberg. Elk plateau met een eigen klim, waarbij Eyserheide niet via de Eyserbosweg, maar via de Dikke Buikweg wordt bereikt. De Zwarte Brugweg (de Kruisberg vanuit Eys) is de laatste serieuze beproeving van de dag. Dit is tevens een van de drie videopunten waar de Gele Lus voorbij komt. Een paar kilometer verder wachten de rondemissen aan de finish met een heerlijk gratis biertje.
Ik ben dat gezellige dikkerdje op een racefiets :P welke een magere panlat van 2,05 m naast zicht heeft fietsen...waarschijnlijk ervoor :P
pi_98599895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef RandomMoron het volgende:
ja :P ik tel alleen die omlaag mee, die omhoog probeer ik niet te registreren want die zijn toch zo weer naar beneden
Ik maak me daar ook schuldig aan _O-
pi_98600637
Hier wat vochtvasthouden, waarom weet ik niet. maar zal morgen wel weer weg zijn.
Beweging genoeg in elk geval heb vandaag een keer of weet ik veel de trappen op mijn werk op en af gerend vandaag ! Hadden gezellige jeugd die regels maar dom vind... ach wel goed voor mijn conditie
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_98601338
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik maak me daar ook schuldig aan _O-
*boks*
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:19:13 #30
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98602380
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:09 schreef Ender_W het volgende:
Ik citeer:

[..]

Ik ben dat gezellige dikkerdje op een racefiets :P welke een magere panlat van 2,05 m naast zicht heeft fietsen...waarschijnlijk ervoor :P
Ik dacht dat je in een doorzichtig shirt op een podiumwagen ging staan :)
Maar dit is een haske sportieve prestatie, go girl!

Mijn lijstje:

Ontbijt:
2 grof volkoren boterhammen, één met sandwichspread en één met fruithagel.

tussendoor: niets

lunch:
1 bruin pistoletje, met gerookte forel (lidl!) en een bakje ijsbergsla met een half tomaatje, en wat bleekselderij.
Daarna nog een bruin pistoletje (die eigenlijk voor m'n jongste dochter was) met een minibakje tonijnsalade ( wat eigenlijk voor vanavond op een toastje was)
Stom dat ik ben. 1 pistoletje was ook wel genoeg geweest.

tussendoor:
Niets! ~O>

Avondeten: Beetje bami, bloemkool met een beetje seroendeng.

Later: appel, optimel.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:21:56 #31
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98602478
Ik krijg net m'n weightcaps binnen, vanavond voor het eten maar eens proberen.
via Groupon kon je ze goedkoop (nouja, nog 20 euro al met al) kopen.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:23:19 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98602537
Waarom geen tussendoortjes?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:28:09 #33
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98602755
Als ik om een uur of 10, 11 iets eet, krjig ik een tijdje daarna een suikerdip en soms vaak een vreetbui waarna ik alleen nog maar een dutje wil doen op de bank.
Terwijl als ik goed ontbijt ik het gewoon prima kan volhouden.
En op m'n werk lunchen we al om 12.00 dus dat gaat dan ook prima zonder koekje, ik zou een gezond tussendoortje mee kunnen nemen, is wel een goed idee of niet?

Vanmiddag mag ik van mezelf geen tussendoortje omdat ik te veel gelunched heb.
Het is niet dat ik iets tegen tussendoortjes heb :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:33:16 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98602993
GEzonde tussendoortjes zijn juist goed.

O
T
L
T
D
T

Deze twee miles doe ik.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:49:13 #35
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98603720
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
GEzonde tussendoortjes zijn juist goed.[quote]14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
GEzonde tussendoortjes zijn juist goed.

Misschien krijg ik van een gezond tussendoortje geen suikerdip. In elk geval wel van één enkel koekje, en een appel valt ook niet goed.

Miles zijn leuk!!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:58:30 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98604157
Heb je iets of zo dan? Anders moet je lichaam misschien nog gewoon aan de overgang wennen. Je gaat ook niet dood zonder tussendoortje, dus je kan dat best eerst laten zitten I guess.

Als je tomaten eet kan je misschien van die kleine tomaatjes als tussendoortje proberen. Komkommer, noten. Al neem je maar drie kleine stukjes. Ik heb zelf ook wel moeite met tussendoortjes, maar ik doe mijn best.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:01:38 #37
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98604332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je in een doorzichtig shirt op een podiumwagen ging staan :)
Maar dit is een haske sportieve prestatie, go girl!
What the FUCK heb ik gemist??????????? :+ -O-

Ik ben een keicoole dude B-) *O*
Al zeg ik het zelf.... en ben ik vaak de enige :P

Of was je heel erg sarcastisch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ender_W op 24-06-2011 14:25:21 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:15:18 #38
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98604990
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je iets of zo dan?
Niet dat ik weet.
Ik merk gewoon dat het zo werkt bij mij, iets eten doet me meer eten in de ochtend of dus een heel flauw gevoel krijgen. En dat is heel demotiverend als je af wilt vallen omdat ik het dan in de ochtend al verpest voor de rest van de dag. Tenminste dat voelt dan zo.
Een dietiste raadde me aan om het zo te doen, en dat werkt dus wel voor mij.

Tomaten vind ik trouwens eigenlijk helemaal niet lekker, alleen in een salade gaat het wel of in de ketchup ;)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:16:09 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98605026
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Ik merk gewoon dat het zo werkt bij mij, iets eten doet me meer eten in de ochtend of dus een heel flauw gevoel krijgen. En dat is heel demotiverend als je af wilt vallen omdat ik het dan in de ochtend al verpest voor de rest van de dag. Tenminste dat voelt dan zo.
Een dietiste raadde me aan om het zo te doen, en dat werkt dus wel voor mij.

Tomaten vind ik trouwens eigenlijk helemaal niet lekker, alleen in een salade gaat het wel of in de ketchup ;)
Nou ja, als dit voor jou werkt dan lekker zo laten.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:32:31 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98609323
Pfft, wat een dag!

Vanmorgen eerst naar de tandarts, toen vanilleyoghurt met aardbeien en chocoladecruesli.

Lunch was een stuk rijstevlaai (wel veel gedronken tussendoor) en sindsdien heb ik niks meer gegeten :s

Op de een of andere manier is logica en regelmaat ver te zoeken vandaag...

Xx
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:30:32 #41
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98612210
Soms heb je van die gekke dagen.
Maar je kan natuurlijk gewoon een gezonde avondmaaltijd nemen en de draad weer oppakken ;)

Heb je nog plannen voor de rest van de dag?
pi_98613271
Ik had/heb zin om me enorm te laten gaan, vanmorgen werd ik wederom geconfronteerd met het feit dat ik even in een dip zit.
We zijn weer een prik rijker in mijn heup en die deed zo zeer, dat ik daarna de supermarkt inging en rechtstreeks naar de snoepafdeling liep.....
Uiteindelijk ging ik naar buiten met 2 pakken koffie een pak rijst, brood en magere yoghurt.... *O*
Thuis heb ik op een chupa chup lollie gesabbeld en verder de rest van de dag mij netjes gehouden :@
Tevens een verwijsbrief naar een sportfysio waar ik maandag voor kan bellen.
Nu ben ik 2 kilo kwijt en verder staat het stil omdat ik niet beweeg. Hopelijk kan de fysio wat voor me betekenen... :@
pi_98613487
Ik heb wel zo'n zin in een grote puntzak met vlaamse frieten waar je halverwege én bovenop saus hebt :9~ |:(
pi_98614673
Netjes van je LovelyLady, erg netjes dat jij je zo hebt kunnen inhouden _O_
pi_98615255
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:22 schreef MalaCocinera het volgende:
Netjes van je LovelyLady, erg netjes dat jij je zo hebt kunnen inhouden _O_
Dank je wel Malo O+ :@

Vorig jaar had ik mij kennende zoo laten gaan, en had ik al lang een pak roze koeken gekocht of weet ik veel iets om weg te kanen....
Blijkbaar sta ik toch sterker in mijn schoenen dan ik dacht :s)

Mijn lijstje is van vandaag dan ook:

O: 3 crackers met kaas en 2 beschuitjes met hagelslagmix (puur-vanille)
T: 2 bakken koffie
L: 2 volkoren boterhammen met kaas en een cup a soup groenten en een beker optimel
T: een appel
D: rijst met zelfgemaakte kippenragout (veel groente :9)
T: waarschijnlijk een schaaltje yoghurt met een scheutje honing

Qua vocht ontbreekt het er dan wel weer aan -O- 2 mokken thee en een glas rozenbottel appel peer sap (ofzow)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 17:36:53 ]
pi_98615513
Zou ik mogen weten wat de sportfysio tegen je zegt? Of ben ik dan te nieuwsgierig :@
pi_98615568
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef MalaCocinera het volgende:
Zou ik mogen weten wat de sportfysio tegen je zegt? Of ben ik dan te nieuwsgierig :@
Tuurlijk, ik kan maandag alleen pas bellen voor een afspraak.
Ik zal mijn ervaring/mening/vorderingen wel plaatsen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 17:43:54 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:10:54 #48
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98616525
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

D: rijst met zelfgemaakte kippenragout (veel groente :9)
Klinkt lekker, heb je een speciaal eigen recept?
pi_98616685
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:10 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Klinkt lekker, heb je een speciaal eigen recept?
Je bedoelt of het dieet-verantwoordelijk is ? Of dat het gewoon lekker is? :D
Want het eerste is nee en het 2e is ja ;)
Maar het recept kan je hier vinden

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 18:15:30 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:44:08 #50
244933 trovey
Nachtoele
pi_98619953
Ik heb net een stuk slagroomgebak op :P ....tja wat moet je anders als je buurman, als dank voor het het housesitting tijdens zijn vakantie, je een taart zit aan te bieden. :P Gelukkig heb ik een medeeter die extra grote stukken prima kan verwerken. :+ De rest gaat de diepvries in...ik kan nog weken taart eten. :')
Optimist tot in de kist
pi_98620064
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:44 schreef trovey het volgende:
Ik heb net een stuk slagroomgebak op :P ....tja wat moet je anders als je buurman, als dank voor het het housesitting tijdens zijn vakantie, je een taart zit aan te bieden. :P Gelukkig heb ik een medeeter die extra grote stukken prima kan verwerken. :+ De rest gaat de diepvries in...ik kan nog weken taart eten. :')
Wanneer was die meet bij jou thuis ook alweer *)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:48:44 #52
244933 trovey
Nachtoele
pi_98620148
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wanneer was die meet bij jou thuis ook alweer *)
:') ...jij kunt vast wel de 80% op die nu nog over is. :P
Optimist tot in de kist
pi_98620249
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:48 schreef trovey het volgende:

[..]

:') ...jij kunt vast wel de 80% op die nu nog over is. :P
Helaas ben ik niet zo een taartvreter, na een ordinair grote punt met een sloot koffie heb ik het wel gehad. Als je nou chips, chorizo, olijven, bitterballen en alcohol had :9
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:56:47 #54
244933 trovey
Nachtoele
pi_98620433
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Helaas ben ik niet zo een taartvreter, na een ordinair grote punt met een sloot koffie heb ik het wel gehad. Als je nou chips, chorizo, olijven, bitterballen en alcohol had :9
Alcohol wel :') ...dat staat hier te verstoffen. :P
Optimist tot in de kist
pi_98620437
zo hier een druk dagje achter de boeg, 45 min gefietst totaal aan domme boodschap fietstochtjes, vervolgens het huis van boven tot onder gesopt en geboend (moet zo nog stofzuigen en dweilen) eten gekookt voor mijn mannen , weer naar de winkel voor een verjaardagskadootje en nu even zitten en dan als manlief naar een verjaardag is ga ik stofzuigen en dweilen.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:58:57 #56
244933 trovey
Nachtoele
pi_98620504
Hier de wekelijkse boodschappen doen...na vruchteloos een uur bezig geweest om mijn TomTom kaarten (gratis :P )te updaten. :') Later. :W
Optimist tot in de kist
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:00:52 #57
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98620590
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:44 schreef trovey het volgende:
medeeter
Want meeëter klonk ook weer zo raar he :)

Taart, lekker :9
pi_98623633
Sporten weer netjes, eten weer matig.

O: 2 boterhammen, yoghurt, appel
T: yoghurt, appel
L: 2 boterhammen, yoghurt, appel
T: appel
T: voorbelegd wasading bleek 160 caloos te zijn
D: volkoren pita (:') why bother) met kebab, 2 wijntjes

Veel water, 1 koffie, 1 thee.

360 calorieën (half uur cardio), buikspierkwartier, 8 apparaten krachttraining.

Geen perse heeeeeeeeel slechte dag, wellicht val ik zelfs wat af, maar niets om trots op te zijn :N
pi_98623774
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Tussen de drukte door wel blijven drinken he ;)
Heb m'n best gedaan. Anderhalve liter heb ik wel op. Hoewel dat geen water was. ;(

Gedurende de dag 3 bruine bolletjes (1 om 10 uur, 1 om 12 uur, 1 om half 2) en zonet toch maar frikandellen gehaald...

Zo even wat aardbeitjes en dan naar bed.
pi_98623858
Trouwens, hier wel calorieën verbrand. 1200 kg vlees in de handen gehad, hele dag gelopen, gesjouwd, nog ruim een uur met de hondjes gelopen, en net een uur rondgelopen op het boekenfestijn.
pi_98637832
Zo. Nieuw weekend, nieuwe kansen. Ik ben (in de aanloop naar) vorig weekend van het (eet)pad afgeraakt en het kost me dan echt altijd moeite om weer in het gareel te komen. Terwijl als ik daar weer in zit het ook wel weer prima is. (Met een uitschietertje hier en daar.) Ik moet daar echt nog eens iets voor verzinnen/aanleren.

Het is niet reëel te denken dat je 365 dagen per jaar keurig binnen de lijntjes kunt eten. Tenminste, voor mij iig niet. Er zijn altijd wel gelegenheden waarbij je WIL mee snacken. Ik moet echt leren om het dan ook binnen die gelegenheid te houden en niet dan gelijk weer een volle week door te klappen en alles in mn gezicht te stoppen wat mijn pad kruist. Wat niet helpt is dat ik op de 1 of andere manier ook van die geclusterde gelegenheden heb. Dan heb ik weken niets, maar dan bijvoorbeeld woensdag iets waarover ik besluit, daar ga ik lekker mee snoepen en zondag ook. Dan lukt het me nooit om enkel die woensdag en zondag niet streng op mijn eten te letten. Dan is het gelijk van woensdag tot en met zondag en dan nog een paar dagen daarna ook wel :r.

Ben wel blij dat ik lekker ben blijven sporten tussen het schranzen door *O*

* DancingPhoebe kust spierbal
pi_98638033
YEAh *O* -30.4 vanmorgen *O* De verjaardag van mijn zoon kon niet beter beginnen !
pi_98638185
Ooooh Muks!! Wat fijn *O*!!! Van harte!! Ook met je zoon natuurlijk!
pi_98638306
Fiebs oud koekiemonster van me O+ *O* c_/
pi_98638324
Fokje! Lover! Koffie nomnom!! Zonder koekje :(
pi_98638808
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:48 schreef Muks het volgende:
YEAh *O* -30.4 vanmorgen *O* De verjaardag van mijn zoon kon niet beter beginnen !
Muks gefeliciteerd *O*

Afgelopen week was mijn kcal inname gemiddeld 2450 per dag :') . Ik had examens en daar krijg ik honger van. Nou ja, nieuwe week nieuwe kansen. Net 2 miles gedaan en nu aan de meusli en koffie c_/
pi_98638852
Oeeeh Mala, deze week samen knallen!
pi_98638920
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oeeeh Mala, deze week samen knallen!
LET'S GO FOR IT *O*
pi_98638933
Ok we beginnen nu!

Ik heb deze week pas:

4 koffie
2 boterhammen

op!

:D
pi_98638978
Ik 83 ml volle melk, 52 gram dorset meusli. En nu aan de koffie c_/
pi_98638985
We gaan goeeehoeeeeehoeeed!! :D
pi_98639001
We gaan hard! We gaan lekker :9~
pi_98639732
Phoebe, ik heb afgelopen week iets soortgelijks gehad, gewoon met verstand op 0 door blijven eten en er vooral niet te veel over nadenken. Dan is er zo weer een week voorbij. En ik had vorige week zaterdag zulke goede voornemens over het sporten en dat is ook gelijk weer de laatste keer geweest dat er iets op dat gebied gebeurd is. :{

Het is ook zo'n rare week geweest, ik ben bijna iedere dag bij mijn oma geweest. Ze is 92, dementerend en woont (nog!) op zichzelf. Mijn ouders zijn 6 weken op vakantie en mijn tante vond het nodig om tegelijkertijd op vakantie te gaan dus alle zorg komt nu op mij neer. Ze heeft gewoon elke dag aandacht nodig, ook om de zaken in goede banen te lijden. Voor je het weet is ze elke dag haar krulspelden opnieuw aan het zetten omdat ze vergeten is dat ik het gisteren heb gedaan enzo (moet eens in de week). Dat is een hels karwei voor haar. Ze besteld vreemde dingen bij de bezorgsupermarkt (tabletten voor een vaatwasser die ze niet heeft), ze wil lopen naar de apotheek voor incontinentiemateriaal (kan ik amper tillen, apotheek is ver ook), ze weigert haar vuilnis weg te gooien want stel dat iemand je ziet lopen met zo'n naar urine meurende zak vuil, etc. Het wordt steeds meer war ze mee geholpen moet worden. Ik heb dat nooit zo op deze manier gemerkt, ze was van de week een paar keer bijna aan het huilen in mijn armen omdat ze zo in de war was, echt heel zielig. Oma was altijd mijn held... Het wordt ineens zo snel erger nu.
Je moet gewoon alles in de gaten houden, ze snapt dingen echt niet meer. Dat er niets aan het schimmelen is in de koelkast/broodtrommel/voorraadkast zodat ze niet weer ziek wordt, dat je een deel van haar post weggooit (bedelbrieven van 'goede doelen'), dat ze geen afspraken vergeet, dat ze nergens telefonisch ingeluisd wordt, etc etc.

Elke keer als ik daar kom lijkt het wel erger te worden, dat is vooral zwaar hieraan. En ineens besefte ik van de week dat ik straks ook in mijn eentje voor mijn ouders, schoonouders en tante kan gaan zorgen. Je weet altijd wel dat dat waarschijnlijk gaat moeten gebeuren maar het kwam ineens wel heel hard aan ofzo. En mijn hormonen zijn op dit moment ook ontzettend in de war dus ik heb wat afgejankt deze week, werd er zelfs 's nachts wakker van.

Nou ja, de moraal van het verhaal is gewoon dat ik een kutweek had, dat oma me elke dag volstopte met koeken enzo en dat ik ook altijd vanalles mee naar huis kreeg. Gelukkig komt iedereen deze week terug van vakantie dus dan kunnen we de 'last' weer delen. Zo, dat was mijn opstel. En ik heb migraine. En de badkamerkraan is kapot dus de douche is koud. Maar ik ga wel een heel verstandige boodschappenlijst maken. Zo.
Spoilers!
pi_98639890
Jij doet gewoon met Mala en mij deze week LS!! *O*

Sterkte met alles :< Dat gevoel van "oeh mijn ouders. En ik alleen." Dat knaagt hier soms ook. Dat moet ik dan weer snel in een diep donker hoekje terugstoppen anders wordt het te confronterend :*
pi_98639977
Precies, we gaan deze week gewoon kontschoppen! Op scriptiegebied, op eetgebied en op milesgebied!

In middels zit dat gevoel inderdaad weer in zijn donkere hoekje (voor 't grootste deel). Ik heb het altijd als een pluspunt gezien dat ik enig kind, kleinkind en nichtje ben maar ik geloof dat de zaken aan het veranderen zijn ;)
Spoilers!
pi_98640012
Ieder voordeel he... ;)
pi_98640235
Sterkte Lucky :*
pi_98641116
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:48 schreef Muks het volgende:
Supergoed muks *O* En gefeliciteerd met je zoon *O*
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:32:51 #79
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98641794
Muks, gefeliciteerd met je 30.4 én met je zoon! Hoe oud is hij geworden?

Lucky_Strike, wat lief dat je zo voor je omaatje zorgt, het lijkt me wel heftig hoor.
En zet me aan het denken, ik ben ook enig kind.

Ik heb vanmiddag een verjaardag. Ik zal wel een klein stukje taart nemen, en proberen niet in de chips of nootjes te gaan graaien, want als ik daarmee begin....... :{

Heb net weer een bruin pistoletje genomen (eentje dit keer) met omelet met tomaat en gourgette, dat was echt :9
Zal vanavond m'n lijstje posten dat beloof ik bij deze, misschien is dat een stok achter de deur voor de verjaardag om niet te veel te vreten :)

Als ik geen lijstje post mogen jullie schelden en ben ik een onbetrouwbaar loeder >:)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juni 2011 @ 12:38:54 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98641978
Waarom uberhaupt taart nemen? Das toch alleen jezelf pesten.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:52:48 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98642341
Ik heb een beetje een probleem waar ik steeds tegen aan hik.

Begin dit jaar ben ik gaan dieeten en toen viel ik daadwerkelijk af (merkte het zelf niet maar het werd zo vaak tegen me gezegd). Nu heb ik het weer opgepakt plus sporten nou ja veel lopen en soms ook hardlopen. Maar ik kan nu maar niet normaal eten lijkt het. Dus nu eet ik weer als vroeger beweeg ik alleen een stuk meer dus het resultaat volgens mij nihil.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98642345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mij is de stelregel AH-taart, multivlaaitaart oid, no-go.

Zelfgemaakte taart (die ik dus ook echt lekker zal vinden) klein stukje. Gelukkig zijn het op mijn werk allemaal van die lamme takken die te belabberd zijn zelf iets te bakken :D
pi_98642427
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij mij is de stelregel AH-taart, multivlaaitaart oid, no-go.

Zelfgemaakte taart (die ik dus ook echt lekker zal vinden) klein stukje. Gelukkig zijn het op mijn werk allemaal van die lamme takken die te belabberd zijn zelf iets te bakken :D
Ik vul die stelregel aan met, goede bakker = aanvallen :9
pi_98642447
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Die valt bij mij onder "per situatie beoordelen" :D
pi_98645262
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Dit, en waar nodig zetten we 2 keer de aanval in :9
pi_98645323
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:34 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dit, en waar nodig zetten we 2 keer de aanval in :9
Ja nee da's tegen de regels. Je moet het speciaal houden dan geniet je er dubbel van *O*
pi_98645795
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ja nee da's tegen de regels. Je moet het speciaal houden dan geniet je er dubbel van *O*
Nietes! s'Ochtends het saucijzenbroodje bij de koffie en s'middag bij de thee de chocolade taart van Dudok, of hazelnootgebak van maison kelder of lekker spul van koekela :9

Jongens de eerste voldoende is binnen, een 7 _O_
pi_98646091
Goed zo Mala! Wat studeer je eigenlijk?
Spoilers!
pi_98646439
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed zo Mala! Wat studeer je eigenlijk?
Ik heb een registerberoep, en helaas ben ik uitgeschreven :'( Dus om mijn aantekening te halen zodat ik weer in mijn vakgebied mag werken moet ik een aantal punten halen.
Ingeschreven in het register word ik weer na een x aantal jaar, in die jaren moet ik wel gewerkt hebben in mijn vakgebied en een hoop punten gehaald hebben. Meer iig dan om ingeschreven te blijven staan, studiedagen bezoeken en lid zijn van vakbladen volstaat niet meer :N Ik moet echt examens doen en opdrachten maken. Gelukkig is het slagingspercentage van dit soort dingen gemiddeld 58% :')
pi_98646938
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Want meeëter klonk ook weer zo raar he :)

Taart, lekker :9
Dat klinkt alsof ik een opkomende puist aan het voeden ben. :') Gebak gaat trouwens vandaag richting de medeeter :P de diepvries in zodat ik er alleen maar iets van kan krijgen als ik daar ben. ;) Vavavond echter ga ik uit eten met dezelfde persoon.....ik zal me keurig gedragen 8-), ik ben niet zo van de spareribs en meer van dat soort en heb dan liever een klein biefstukje dus daarmee zit ik dan al goed.....als je maar de juiste dingen erbij gaat kiezen. Het wel wel lopend buffet maar gelukkig is het bij mij wel snel vol is vol dus overeten doe ik alzo niet. :P
Optimist tot in de kist
pi_98647024
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Phoebe, ik heb afgelopen week iets soortgelijks gehad, gewoon met verstand op 0 door blijven eten en er vooral niet te veel over nadenken. Dan is er zo weer een week voorbij. En ik had vorige week zaterdag zulke goede voornemens over het sporten en dat is ook gelijk weer de laatste keer geweest dat er iets op dat gebied gebeurd is. :{

Het is ook zo'n rare week geweest, ik ben bijna iedere dag bij mijn oma geweest. Ze is 92, dementerend en woont (nog!) op zichzelf. Mijn ouders zijn 6 weken op vakantie en mijn tante vond het nodig om tegelijkertijd op vakantie te gaan dus alle zorg komt nu op mij neer. Ze heeft gewoon elke dag aandacht nodig, ook om de zaken in goede banen te lijden. Voor je het weet is ze elke dag haar krulspelden opnieuw aan het zetten omdat ze vergeten is dat ik het gisteren heb gedaan enzo (moet eens in de week). Dat is een hels karwei voor haar. Ze besteld vreemde dingen bij de bezorgsupermarkt (tabletten voor een vaatwasser die ze niet heeft), ze wil lopen naar de apotheek voor incontinentiemateriaal (kan ik amper tillen, apotheek is ver ook), ze weigert haar vuilnis weg te gooien want stel dat iemand je ziet lopen met zo'n naar urine meurende zak vuil, etc. Het wordt steeds meer war ze mee geholpen moet worden. Ik heb dat nooit zo op deze manier gemerkt, ze was van de week een paar keer bijna aan het huilen in mijn armen omdat ze zo in de war was, echt heel zielig. Oma was altijd mijn held... Het wordt ineens zo snel erger nu.
Je moet gewoon alles in de gaten houden, ze snapt dingen echt niet meer. Dat er niets aan het schimmelen is in de koelkast/broodtrommel/voorraadkast zodat ze niet weer ziek wordt, dat je een deel van haar post weggooit (bedelbrieven van 'goede doelen'), dat ze geen afspraken vergeet, dat ze nergens telefonisch ingeluisd wordt, etc etc.

Elke keer als ik daar kom lijkt het wel erger te worden, dat is vooral zwaar hieraan. En ineens besefte ik van de week dat ik straks ook in mijn eentje voor mijn ouders, schoonouders en tante kan gaan zorgen. Je weet altijd wel dat dat waarschijnlijk gaat moeten gebeuren maar het kwam ineens wel heel hard aan ofzo. En mijn hormonen zijn op dit moment ook ontzettend in de war dus ik heb wat afgejankt deze week, werd er zelfs 's nachts wakker van.

Nou ja, de moraal van het verhaal is gewoon dat ik een kutweek had, dat oma me elke dag volstopte met koeken enzo en dat ik ook altijd vanalles mee naar huis kreeg. Gelukkig komt iedereen deze week terug van vakantie dus dan kunnen we de 'last' weer delen. Zo, dat was mijn opstel. En ik heb migraine. En de badkamerkraan is kapot dus de douche is koud. Maar ik ga wel een heel verstandige boodschappenlijst maken. Zo.
Oma's en kleinkinderen vetmesten...dan maakt het niet uit of ze dement zijn of niet....ze kunnen het niet laten. ;)
Optimist tot in de kist
pi_98647043
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof ik een opkomende puist aan het voeden ben. :') Gebak gaat trouwens vandaag richting de medeeter :P de diepvries in zodat ik er alleen maar iets van kan krijgen als ik daar ben. ;) Vavavond echter ga ik uit eten met dezelfde persoon.....ik zal me keurig gedragen 8-), ik ben niet zo van de spareribs en meer van dat soort en heb dan liever een klein biefstukje dus daarmee zit ik dan al goed.....als je maar de juiste dingen erbij gaat kiezen. Het wel wel lopend buffet maar gelukkig is het bij mij wel snel vol is vol dus overeten doe ik alzo niet. :P
Trovey heeft een date *O* trovey heeft een dahate *O*

Trovey and date sitting in a tree *KISSING*
pi_98647099
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Trovey heeft een date *O* trovey heeft een dahate *O*

Trovey and date sitting in a tree *KISSING*
Die date is mijn broer die wat te vieren had. :')
Optimist tot in de kist
pi_98647139
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Die date is mijn broer die wat te vieren had. :')
Oow, normaal gesproken benoem jij broer gewoon. Dus daarom _O-
pi_98647209
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:33 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Oow, normaal gesproken benoem jij broer gewoon. Dus daarom _O-
Ik wilde jou even op het verkeerde been zetten. >:)

Wanneer was mijn laatste date :? .........weet ik niet eens meer. :')
Optimist tot in de kist
pi_98647405
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik wilde jou even op het verkeerde been zetten. >:)

Nou, ik gunde je het anders van harte hoor -O-
pi_98647903
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik heb een registerberoep, en helaas ben ik uitgeschreven :'( Dus om mijn aantekening te halen zodat ik weer in mijn vakgebied mag werken moet ik een aantal punten halen.
Ingeschreven in het register word ik weer na een x aantal jaar, in die jaren moet ik wel gewerkt hebben in mijn vakgebied en een hoop punten gehaald hebben. Meer iig dan om ingeschreven te blijven staan, studiedagen bezoeken en lid zijn van vakbladen volstaat niet meer :N Ik moet echt examens doen en opdrachten maken. Gelukkig is het slagingspercentage van dit soort dingen gemiddeld 58% :')
Wow, klinkt heftig. Maar met een redelijk laag slagingspercentage is het juist extra geweldig dat je een 7 hebt! Zo was ik ook veel blijer met mijn 7 voor statistiek 3 dan met mijn 9 voor sociologie 2.
Spoilers!
pi_98649127
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wow, klinkt heftig. Maar met een redelijk laag slagingspercentage is het juist extra geweldig dat je een 7 hebt! Zo was ik ook veel blijer met mijn 7 voor statistiek 3 dan met mijn 9 voor sociologie 2.
Heftig is het zeker, ik mag mijn titel pas weer gaan voeren als ik heringeschreven ben in het register. En dat gaat dus een x aantal jaar duren :'(

Een 7 voor statisiek?!! Netjes heur :7
pi_98649174
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nietes! s'Ochtends het saucijzenbroodje bij de koffie en s'middag bij de thee de chocolade taart van Dudok, of hazelnootgebak van maison kelder of lekker spul van koekela :9

Ik hou nie van hazelnootgebak maar vind die van maison idd super.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:14:18 #100
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_98650320
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik hou nie van hazelnootgebak maar vind die van maison idd super.
Kwijl!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_98650934
Zo,

Ik moet meer drinken, heb hoofdpijn. Zit nu aan een glas vers geperst sinaasappelsap.

Vandaag 2 witte afbakbroodjes gehad, mijn vader kwam eten.

Straks een stukkie rundvlees, aardappels en peultjes.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:40:08 #102
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98651160
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:50 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

De chocoladetruffel taart van Dudok, op de Meent :9~
Of de double chocolate brownies van Mockamora op de Hoogstraat O+
De hazelnootschuimgebak taartjes van 'Van Beek&Specker' uit het Alexandrium, oef..

*Gaat terug haar mand in*
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:43:48 #103
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98651290
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:39 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Heftig is het zeker, ik mag mijn titel pas weer gaan voeren als ik heringeschreven ben in het register. En dat gaat dus een x aantal jaar duren :'(

Een 7 voor statisiek?!! Netjes heur :7
Volgens mij had ik die 7 nooit gehaald als ik niet compleet van de wereld was geweest van de pijnstillers voor mijn wortelkanaalbehandeling _O- Ik was helemaal high, een klasgenoot heeft me op de trein moeten zetten. Ik snap nog steeds niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om dat tentamen te halen, weet er weinig meer van.
Spoilers!
pi_98651395
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef Purdey het volgende:

[..]

De chocoladetruffel taart van Dudok, op de Meent :9~
Of de double chocolate brownies van Mockamora op de Hoogstraat O+
De hazelnootschuimgebak taartjes van 'Van Beek&Specker' uit het Alexandrium, oef..

*Gaat terug haar mand in*
Beek & Specker die ken ik nog niet is dat een keten of een losstaande lekkernijen winkel?

@LS door die drugs begreep je eindelijk de abstracte materie *)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:48:50 #105
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98651475
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Beek & Specker die ken ik nog niet is dat een keten of een losstaande lekkernijen winkel?

@LS door die drugs begreep je eindelijk de abstracte materie :*)
Een Rotterdamse banketbakkers organisatie :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:49:32 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98651500
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef Purdey het volgende:
Met goddelijke taartjes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98651597
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef Purdey het volgende:

[..]

*noteert :9
pi_98651844
Bedankt allemaal !
Roze spekkie : hij wordt maandag 10.

Ik zag veel nare verhalen langs komen, sterkte dit soort zaken zijn zo -O-
pi_98653037
Zo de pilates oefeningen zijn gedaan, de tandjes zijn gepoetst. Mijn totaal kcal inname voor vandaag is 1925 *O*
pi_98653248
Vraagje he:

Wat is nou de beste yoghurt? Halfvol? Mager? Griekse yoghurt? Turkse yoghurt? of zelfs geitenyoghurt?

Ik zie door de yoghurt m'n bakje niet meer ;(
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:10:07 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98653612
Ik eet altijd halfvolle milde yoghurt van AH voor het ontbijt. Het liefst zou ik de magere nemen maar die krijg ik zo vroeg nog niet weg. Ik moet vrij snel nadat ik opsta al eten ivm medicijnen. Ik ben al lang blij dat ik dit wegkrijg met Special K. Ik was tot ik wat aan mijn schildklier kreeg geen ontbijter.
De Griekse yoghurt van Total met 0% vet (zonder vet dus ;) ) heeft 57 kcal per 100 ml. Toevallig net gekeken in AH.

Ik heb heel braaf boodschappen gedaan net. Veel fruit (wilde perziken, eindelijk!) en groente, helemaal niets om te snoepen. Behalve smintjes dan maar die mogen best. En gorgonzola voor op de bagels, vooruit. Ik heb besloten dat de lunch gewoon mijn snoepmomentje wordt, ik ga er iedere dag een taartje van maken. Morgen: scrambled eggs met tomaat en peterselie, maandag gorgonzola met geroosterde paprika, basilicum en zongedroogde tomaat :Y) .
Ik moet wel toegeven dat er nog best iets te snoepen is hier in huis. Chocola voor het vriendje en zoute sticks, colakogels en dropkogels voor mij. Met die kogels (van die Napoleon dingen) doe ik een tijdje, dus dan lijkt het net of ik een hele berg snoep terwijl het dan maar een zo'n ding is.
Spoilers!
pi_98654029
Ik vind de magere yoghurt van campina erg lekker, niet zo zuur
pi_98654642
Correctie ik op eerder genoemde, ik word getrakteerd op wijn. Een kennis van mij heeft had voor betreffende vak een vier en wilt mij feliciteren en uithuilen over de zwaar verscherpte regels. Wie ben ik dan om nee te zeggen :+
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:15:00 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98655841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
^O^
Als ik 1 dingetje neem ben ik reddeloos verloren, daarom werkt het lowcarben voor mij ook zo goed. Ik ben een echte koolhydraat-junk.
Had even wat moeite weer in het gareel te komen, maar nu kan ik alles weer moeiteloos laten staan. :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:36:46 #115
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98656750
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

^O^
Als ik 1 dingetje neem ben ik reddeloos verloren, daarom werkt het lowcarben voor mij ook zo goed. Ik ben een echte koolhydraat-junk.
Had even wat moeite weer in het gareel te komen, maar nu kan ik alles weer moeiteloos laten staan. :)
En dat bleek bij mij vandaag ook weer het geval, na de taart was ik van god los.

O: 2 volkoren boterhammen, 1 met jam en eentje met fruithagel (dun belegd)
T: niets
L: omelet met tomaat en courgette op een bruin pistoletje
T: Mon Chou taart, toastjes met kipkerrie salade en satésalade, minstens 2 handjesvol chips.
D: champigonnesoep, brood, ijsje.

Heb er heerlijk van genoten, met m'n kinderen Miles nr 2 gedaan en morgen met frisse moed weer verder!

Staat Miles nummer 3 ook nog ergens?

3000 kc vandaag

[ Bericht 0% gewijzigd door Roze_spekkie op 25-06-2011 20:44:44 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juni 2011 @ 20:51:00 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98657310
Zaterdag, dus een paar handjes pinda's. Nog onder de 1400Kcal gebleven...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:54:40 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98657441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:36 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

En dat bleek bij mij vandaag ook weer het geval, na de taart was ik van god los.

O: 2 volkoren boterhammen, 1 met jam en eentje met fruithagel (dun belegd)
T: niets
L: omelet met tomaat en courgette op een bruin pistoletje
T: Mon Chou taart, toastjes met kipkerrie salade en satésalade, minstens 2 handjesvol chips.
D: champigonnesoep, brood, ijsje.

Heb er heerlijk van genoten, met m'n kinderen Miles nr 2 gedaan en morgen met frisse moed weer verder!

Staat Miles nummer 3 ook nog ergens?

3000 kc vandaag
Als ik jouw posts lees ben jij ook echt gebaat bij een low carb dieet denk ik. Dat vermindert je trek in foute dingen zo enorm. :Y
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:24:20 #118
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98660495
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als ik jouw posts lees ben jij ook echt gebaat bij een low carb dieet denk ik. Dat vermindert je trek in foute dingen zo enorm. :Y
Dat klopt denk ik hoor :)
Ben ook een tijdje min of meer aan het Heller'en geweest. Ik hou dat apart koken voor mezelf niet vol, daar ging het mis.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:54:02 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98661479
Wow, we hebben vanavond de meest goddelijke witte druiven gekocht. De bak is al bijna leeg!
Spoilers!
pi_98661532
Ik had vanmiddag ook een verjaardag maar heb me niet laten gaan, een stukje taart en daar bleef het dan ook bij...
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:55:01 #121
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98663621
ik heb een ijzertekortje te pakken, dus ik moet daar aan werken.
Ik eet bijna nooit vlees, partner is vegetarisch..maar ik had opeens echt trek in biefstuk, en hoe rauwer hoe beter...
en na echt dagen alleen maar rauw vlees te willen eten kreeg ik opeens de heldere ingeving dat het wel weer eens dramatisch gesteld zou zijn met mijn ijzer-gehalteweetikwat.

Ik was ook al zo snel moe
  zondag 26 juni 2011 @ 00:18:56 #122
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98664574
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had vanmiddag ook een verjaardag maar heb me niet laten gaan, een stukje taart en daar bleef het dan ook bij...
Kijk, zo moet dat dus! ^O^

Had ik dat ook maar gedaan, ik heb spijt |:(

Random, dat is wel fijn als je zo van je moeheid bent verlost. Je hebt het al eerder gehad, begrijp ik?
pi_98666101
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:18 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Kijk, zo moet dat dus! ^O^

Had ik dat ook maar gedaan, ik heb spijt |:(

Random, dat is wel fijn als je zo van je moeheid bent verlost. Je hebt het al eerder gehad, begrijp ik?
Geen spijt hebben. Gewoon niet meer doen!
pi_98666113
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb een ijzertekortje te pakken, dus ik moet daar aan werken.
Ik eet bijna nooit vlees, partner is vegetarisch..maar ik had opeens echt trek in biefstuk, en hoe rauwer hoe beter...
en na echt dagen alleen maar rauw vlees te willen eten kreeg ik opeens de heldere ingeving dat het wel weer eens dramatisch gesteld zou zijn met mijn ijzer-gehalteweetikwat.

Ik was ook al zo snel moe
Tomaatjes hebben veel ijzer.
  zondag 26 juni 2011 @ 02:57:56 #125
244933 trovey
Nachtoele
pi_98668890
Ik faal in het uit eten gaan }:| ...keurig aan magere produkten gehouden en ook niet niet teveel....ga ik toch over m'n nek aan het einde...ja die :r ja en maar liefst 4x (gelukkig buiten in de bosjes want ik voelde het al aankomen)....een ijsje als toetje is voor mij in combinatie met daarvoor een warme maaltijd blijkbaar geen goede combi...tweede keer dat die combi voor dat resultaat zorgt. :') Nee, het was geen drank...na een half glas witte wijn behoor je dat niet als resultaat te hebben (en de vorige keer had ik zelfs geen druppel alcohol op ook al keek iedereen een beetje :') toen ik dat zei) Nee, ik ben ook niet begonnen met een cursus anorexia kweken. :Y) Ik faal gewoon in het ijsje eten als dessert. :(

Voordeel: dat ijsje zit nu niet op mijn heupen :+ ...nadeel het is niet lekker om bananenijs nogmaals te proeven op de weg naar boven. ;(

Oh ja, buiten dit heb ik me prima vermaakt en lekker gegeten. :P
Optimist tot in de kist
pi_98668970
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 02:57 schreef trovey het volgende:
Ik faal in het uit eten gaan }:| ...keurig aan magere produkten gehouden en ook niet niet teveel....ga ik toch over m'n nek aan het einde...ja die :r ja en maar liefst 4x (gelukkig buiten in de bosjes want ik voelde het al aankomen)....een ijsje als toetje is voor mij in combinatie met daarvoor een warme maaltijd blijkbaar geen goede combi...tweede keer dat die combi voor dat resultaat zorgt. :') Nee, het was geen drank...na een half glas witte wijn behoor je dat niet als resultaat te hebben (en de vorige keer had ik zelfs geen druppel alcohol op ook al keek iedereen een beetje :') toen ik dat zei) Nee, ik ben ook niet begonnen met een cursus anorexia kweken. :Y) Ik faal gewoon in het ijsje eten als dessert. :(

Voordeel: dat ijsje zit nu niet op mijn heupen :+ ...nadeel het is niet lekker om bananenijs nogmaals te proeven op de weg naar boven. ;(
goed om af te vallen. *O*
  zondag 26 juni 2011 @ 03:04:50 #127
244933 trovey
Nachtoele
pi_98669015
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

goed om af te vallen. *O*
Ik doe dat liever door er minder te eten dan dat het er na afloop er weer uit te gooien :') ...buiten het feit dat je je ook beroerd gaat voelen van te voren. ;(
Optimist tot in de kist
pi_98669077
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:04 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik doe dat liever door er minder te eten dan dat het er na afloop er weer uit te gooien :') ...buiten het feit dat je je ook beroerd gaat voelen van te voren. ;(
Betere restaurants opzoeken dan. Helpt ook.
  zondag 26 juni 2011 @ 03:18:59 #129
244933 trovey
Nachtoele
pi_98669242
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Betere restaurants opzoeken dan. Helpt ook.
Was een goed restaurant :') ...ik moet voortaan gewoon als dessert ijs mijden....vreemd genoeg gaat de combi warme maaltijd met daarna koud ijs niet lekker samen bij mij...ook niet als ik langzaam eet, met tussenpozen of tussen de twee koude hartige gerechten eet zodat koud en warm niet direct bij elkaar komen...nee hoor, krampen, beroerd worden en hoppa :r maar :'(

Notitie voor mezelf: laat het ijs als dessert voortaan maar staan als je weer niet :r op de parkeerplaats wilt staan. :+

Ik ga mijn geestelijke pijn hierover nu wegslapen. :'( :Y)
Optimist tot in de kist
pi_98669260
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Was een goed restaurant :') ...ik moet voortaan gewoon als dessert ijs mijden....vreemd genoeg gaat de combi warme maaltijd met daarna koud ijs niet lekker samen bij mij...ook niet als ik langzaam eet, met tussenpozen of tussen de twee koude hartige gerechten eet zodat koud en warm niet direct bij elkaar komen...nee hoor, krampen, beroerd worden en hoppa :r maar :'(

Notitie voor mezelf: laat het ijs als dessert voortaan maar staan wil je weer niet :r op de parkeerplaats wilt staan. :+
of je bent zwanger. krijg je dit ook :+
  zondag 26 juni 2011 @ 03:22:36 #131
244933 trovey
Nachtoele
pi_98669290
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

of je bent zwanger. krijg je dit ook :+
Dan heb ik even de verwekking gemist :+ of heb een verrekte lange zwangerschap. :')
Optimist tot in de kist
pi_98669583
Goed. Morgen beginnen we. :')
pi_98670405
Heeft iemand van jullie ervaring met stretchen? De kortheid van (met name) mijn (been)spieren is me steeds meer een doorn in het oog. Als ik mijn sporterij doortrek en ik *fingers crossed* nog meer vet verlies en nog meer spieren opbouw vind ik eigenlijk ook dat ik moet kunnen benden als een pretzel ( O+ Sandra Bullock O+).

Hoe doe ik dat? Atm kom ik niet verder dan op mijn bed liggen met mijn benen tegen de muur. Wat dus serieus al een hele hoop meer stretch is dan ik zonder muur voor elkaar weet te krijgen.
pi_98670521
Trovey, ik kan ok geen ijs eten na warm eten, ik sluit daarom altijd af met een bak thee. ijs zorgt hier voor een dikke keel en voor buikpijn dus ik doe dat maar niet meer. Hebben ze nou ergens warme kersen, dan is het een geheel ander verhaal.
Ach voorlopig hoef ik er zo wie zo niet over na te denken :D
  zondag 26 juni 2011 @ 09:17:13 #135
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98670687
Hmm, in 1 dag 1,5 kilo afgevallen. M'n weegschalen zijn echt eng af en toe }:| . Komt vast door zenuwen voor sollicitatiegesprek zometeen. Krijg geen hap weg, gister ook al niet. Moet ik maar vaker regelen :9
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 26 juni 2011 @ 09:18:17 #136
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98670694
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met stretchen? De kortheid van (met name) mijn (been)spieren is me steeds meer een doorn in het oog. Als ik mijn sporterij doortrek en ik *fingers crossed* nog meer vet verlies en nog meer spieren opbouw vind ik eigenlijk ook dat ik moet kunnen benden als een pretzel ( O+ Sandra Bullock O+).

Hoe doe ik dat? Atm kom ik niet verder dan op mijn bed liggen met mijn benen tegen de muur. Wat dus serieus al een hele hoop meer stretch is dan ik zonder muur voor elkaar weet te krijgen.
In Roffa centre zijn er genoeg plekken waar je kunt doen aan yoga, pilates, feldenkrais ^O^
pi_98670734
O. Sorry dat had ik er bij moeten zeggen ja. In mn eigen huis tegen geen kosten :D
  zondag 26 juni 2011 @ 09:26:47 #138
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98670748
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
O. Sorry dat had ik er bij moeten zeggen ja. In mn eigen huis tegen geen kosten :D
Google anders ff op Bob Anderson ''the stretching method'' ik ben niet echt een fan dat mensen onbegeleid dit soort dingen thuis doen. Maar dit boek is echt _O_
pi_98670895
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Dat klopt denk ik hoor :)
Ben ook een tijdje min of meer aan het Heller'en geweest. Ik hou dat apart koken voor mezelf niet vol, daar ging het mis.
Eeen zooi lowcarb pannekoekjes maken en in de vriezer gooien. die vervangen dan op dagen dat je geen zin hebt om wat extra's te doen, jouw aardappelen, pasta enz.
  zondag 26 juni 2011 @ 09:51:13 #140
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98670965
Spekkie ik vind dat je hard voor jezelf bent, volgens mij ligt het onderhoud voor iemand die 110 kilo weegt vele malen hoger dan 3000 kcal :Y . Ik hoop dat die miles die je gisteravond gedaan hebt niet ter compensatie waren maar dat je die sowieso van plan was.

Afvallen is een vaardigheid, die je net als alle andere vaardigheden leert met vallen en opstaan. Bovendien ben je net een week bezig!

Gewoon vandaag weer tussen de 1500 en 2000 kcal zitten, bewegen, en niet extra streng zijn okay :*
pi_98671091
Mala O+
  zondag 26 juni 2011 @ 10:08:28 #142
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98671145
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mala O+
Het is alleen zo jammer dat ik gister een totaal had van 4100 kcal _O-

Maar goed we gaan weer vol goede moed verder :')
pi_98671170
Jij hebt jouw manier gekozen en die werkt. Blijkbaar horen in jouw manier ook dit soort dagen, dus fuck it.
  zondag 26 juni 2011 @ 10:33:45 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98671492
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, we hebben vanavond de meest goddelijke witte druiven gekocht. De bak is al bijna leeg!
In een bak druiven zitten behoorlijk wat calorieën... volgens mijn diëtiste is een handje meer dan voldoende :( daar baal ik echt zo hard van af en toe :p

Verder: Vanmorgen 3 bruine boterhammen, 1 met aardbeien en een ietsiepietsie suiker, 1 met pindakaas en 1 met kip grillworst. Ik moest werken van 9 tot 10 en het is zondag... aangezien we al geen afbakbroodjes hebben, mocht ik pindakaas én grillworst :D

Zometeen even de stad in, het cadeautje van vriendjelief en hele oncharmante onderbroeken halen en dan weer die-hard aan de studie :( En dan proberen in de stad niet naar Mugs & Muffins te gaan!

Xx.. en sterkte allemaal, wat een heftige verhalen. Wij zijn met 5 kinderen, dat is in sommige situaties toch wel een heerlijk veilig gevoel...
  zondag 26 juni 2011 @ 10:36:06 #145
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98671517
Gister niet eens zo goed gegeten, alsin handjes gemengde noten (ongezouten), 2 chocolade caramel koekjes, 3 kleine wraps met kip en groenten, speculaasjes.. En toch 7 ons afgevallen *O*

Gisteravond een uur in de tandartsstoel gelegen om een afgebroken vulling te laten repareren en een ander gaatje te laten fixen. En daar voel ik me nu nog zo beroerd van dat ik helemaal geen zin heb in eten ook ;(
  zondag 26 juni 2011 @ 11:12:50 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98672201
Snack-a-jack's :D
  zondag 26 juni 2011 @ 11:15:10 #147
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98672238
Zo mensen net op mijn tandvlees de 2 miles gedaan :') Ik had er helemaal geen zin maar ik wilde douchen. En dat ga ik nu ook lekker doen en de rest van de dag ga ik de hele dag de lamme tak uithangen *)
  zondag 26 juni 2011 @ 11:16:45 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98672272
DancingPhoebe, Callanetics is ook heel erg bezig met stretchen, op een hele subtiele ( maar wel pijnlijke) manier, en ze noemt ook ergens dat ze de benen niet bulky, maar juist mooi lang en slank en lenig wil maken.
pi_98672388
Hier zo even naar de winkels voor schoenen...voor onder mijn gala jurk is dat dringend noodzaak geworden. Verder staat er nog een stuk lopen op het programma en veel water en thee
En het is klam vochtig buiten, niks lekker
de stoeptegels drogen niet eens op zo nat
  zondag 26 juni 2011 @ 11:36:22 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98672684
Muks, schoenen voor onder je galajurk shoppen is wel echt fijn :) ik word er jaloers van...

Verder valt hier het weer *vooralsnog* wel mee, dus ik ga vriendjelief zo ook even mee de stad in slepen :)

Xx
pi_98673003
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:36 schreef Tink89 het volgende:
Muks, schoenen voor onder je galajurk shoppen is wel echt fijn :) ik word er jaloers van...

Verder valt hier het weer *vooralsnog* wel mee, dus ik ga vriendjelief zo ook even mee de stad in slepen :)

Xx
arm vrindje :D
  zondag 26 juni 2011 @ 12:15:43 #152
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98673641
Mijn printer is kapot! Dat wordt dus een handgeschreven briefje op roze papier met hartjes, lekker professioneel B-)
pi_98675121
Bam 700 caloos :D
En 4 apparaten kracht, 3x15

Netjes, al zeg ik het zelf :D
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2011 @ 13:16:42 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98675181
Zo... 2000Kcal verbrand. Nu eten.
pi_98676315
Hoi,

Ik lees mee . :)

Ben in de loop van de tijd weer flink wat aangekomen
Reden:
werk waar ik nauwelijks beweging krijg en door ook het werk veel van huis ben en dus t sporten eigenlijk niet meer gedaan heb.
Komt bij dat alles zooooo lekker is en m'n vriend lang en slank is en blijft dus lekker meekookt en eet... (niet eerlijk)

Ik hoop hier wat interessante tips te lezen en wie weet helpt het mij om 10 kg af te vallen want dat is het doel
nu 80kg met een BMI van 28

Vandaag ruim 20min op de MTB gezeten en 270cal verbrand.
O=magere yoghurt met chococreusli (enige wat ik s ochtends weg krijg dus beter dan niets lijkt me)
T= kiwi
L= 2 volkorenboterhammen met gekookt eitje en plakje Milnerkaas en drupje ketchup voor de smaak

Verder een glas of 4 water en 3 mokken muntthee tot nu toe.

Over 2 weken begin ik bij m'n nieuwe werkgever en ben dan iedere dag rond 14.15 thuis dus lekker de tijd om weer flink te sporten.
Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today!!
pi_98676579
Nooooooooooh Swetsenegger! Hoe doe jij 2000? :o! Vertel, dat wil ik ook!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2011 @ 14:16:15 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98677200
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooh Swetsenegger! Hoe doe jij 2000? :o! Vertel, dat wil ik ook!
46KM fietsen in 2 uurtjes: hhttp://www.endomondo.com/workouts/tvM3jYqtex8
  zondag 26 juni 2011 @ 14:16:38 #158
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98677215
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:52 schreef Chickie1506 het volgende:
Hoi,

Ik lees mee . :)

Ben in de loop van de tijd weer flink wat aangekomen
Reden:
werk waar ik nauwelijks beweging krijg en door ook het werk veel van huis ben en dus t sporten eigenlijk niet meer gedaan heb.
Komt bij dat alles zooooo lekker is en m'n vriend lang en slank is en blijft dus lekker meekookt en eet... (niet eerlijk)

Ik hoop hier wat interessante tips te lezen en wie weet helpt het mij om 10 kg af te vallen want dat is het doel
nu 80kg met een BMI van 28

Vandaag ruim 20min op de MTB gezeten en 270cal verbrand.
O=magere yoghurt met chococreusli (enige wat ik s ochtends weg krijg dus beter dan niets lijkt me)
T= kiwi
L= 2 volkorenboterhammen met gekookt eitje en plakje Milnerkaas en drupje ketchup voor de smaak

Verder een glas of 4 water en 3 mokken muntthee tot nu toe.

Over 2 weken begin ik bij m'n nieuwe werkgever en ben dan iedere dag rond 14.15 thuis dus lekker de tijd om weer flink te sporten.
Welkom ^O^
Als jij een bmi van 28 hebt bij 80 kilo dan ben jij behoorlijk lang. (Ik heb namelijk een bmi van 28 bij 72 kilo). Dat betekent dat je wat meer mag eten dan wat je tot nu toe gepost hebt, maar goed ik weet niet hoe de rest van je dag eruit ziet.
pi_98677260
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

46KM fietsen in 2 uurtjes
:{ als in... -O- buiten -O- bedoel je...? Zeh horror!
pi_98677282
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is goed voor je fiebol O+
pi_98677338
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Is goed voor je fiebol O+
O maar ik kom wel eens buiten :Y

Als ik naar mijn auto loop of een taxi zoek :Y
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2011 @ 14:20:20 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98677388
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja met tegenwind enzo. Kwam nog een heeeeeeleboel dikke vrouwen tegen. Die waren blijkbaar bezig aan de 'leontien ladies ride' :')
pi_98677418
Heb je op ze gespuugd en dingen geroepen als terugrollen in de zee?
pi_98677446
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
een beetje goeie hater heeft voor dit soort momenten natuurlijk altijd een harpoen bij zich.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:23:35 #165
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98677508
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja met tegenwind enzo. Kwam nog een heeeeeeleboel dikke vrouwen tegen. Die waren blijkbaar bezig aan de 'leontien ladies ride' :')
Toch niet die leontien waarvan ik de zwart met roze sportsokken nu aanheb? Gekocht bij de Kruidvat in de aabieding :@
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2011 @ 14:24:24 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98677550
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk niet dat ze dat konden hebben, want dit waren types met een bloemenslinger rond het stuur :{
Ze reden wel 3 dik op een dijkje van een meter en ik heb er vele verschrikt "huuuuuuuuuuuuu!" horen roepen als ze mij als tegenligger zagen, maar sturen ho maar }:|
pi_98677581
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Denk niet dat ze dat konden hebben, want dit waren types met een bloemenslinger rond het stuur :{
Ze reden wel 3 dik op een dijkje van een meter en ik heb er vele verschrikt "huuuuuuuuuuuuu!" horen roepen als ze mij als tegenligger zagen, maar sturen ho maar }:|
als zo'n gewicht eenmaal rolt is bijsturen gevaarlijk natuurlijk.
pi_98677587
Misschien waren het wel zoetwaterwalvisjes en waren ze er bij gebaat van de dijk af te rollen...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2011 @ 14:26:37 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98677619
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien waren het wel zoetwaterwalvisjes en waren ze er bij gebaat van de dijk af te rollen...
Ja, dan moeten ze wél sturen }:| Nou reed ik bijna van de dijk af. En ik rol niet meer zo makkelijk.
pi_98677635
Tihiihih. Ok. Genoeg nestbevuiling weer :')
pi_98677812
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:16 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Welkom ^O^
Als jij een bmi van 28 hebt bij 80 kilo dan ben jij behoorlijk lang. (Ik heb namelijk een bmi van 28 bij 72 kilo). Dat betekent dat je wat meer mag eten dan wat je tot nu toe gepost hebt, maar goed ik weet niet hoe de rest van je dag eruit ziet.
Dank je :)

Zo lang ben ik toch niet eigenlijk
169cm
Ik heb zo'n Lilyslim aangemaakt en die geeft bij die lengte een BMI van 28.

De rest van vandaag word niet veel doen eigenlijk, genieten van et mooie weer.
Qua eten: vanavond gaat de BBQ aan met een hele kip.
Die moet ik nog vullen met iets van paprika, ui , knoflook en verse kruiden.
en tussendoor komt er nog een muffin, 1 banaan en een kiwi bij.

Ik weet niet beter dan een max van 2000 cal. is voor mij voldoende.

Veel meer zal het niet zijn verwacht ik.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:35:07 #173
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98677888
Dat is dan een mooi maximum :Y
pi_98677906
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

46KM fietsen in 2 uurtjes: hhttp://www.endomondo.com/workouts/tvM3jYqtex8
Heee , jij gebruikt ook Endomondo :)
Ik heb hem ook als app. op m'n telefoon en vanochtend met MTBen gebruikt, vind het tot nu toe ideaal!
pi_98678053
Hier een uur door de stad gelopen, telt dat ook ?
maar wel schoenen met sleehak :D daar kan ik op lopen zonder te zwikken !!
nu ff inlopen, anders heb ik weer een blaar ;)
  zondag 26 juni 2011 @ 15:23:09 #176
244933 trovey
Nachtoele
pi_98679539
Welkom chickie. :D
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 15:45:02 #177
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98680343
Ik wil eten, niet omdat ik honger heb maar omdat ik aan het niksen ben (lees filmpies kijken) :(
pi_98680599
quote:
18s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:45 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik wil eten, niet omdat ik honger heb maar omdat ik aan het niksen ben (lees filmpies kijken) :(
Eet zoveel wortels je wilt. Kom je niet veel van aan. :P
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2011 @ 15:55:09 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98680704
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:35 schreef Chickie1506 het volgende:

[..]

Heee , jij gebruikt ook Endomondo :)
Ik heb hem ook als app. op m'n telefoon en vanochtend met MTBen gebruikt, vind het tot nu toe ideaal!
Alleen jammer dat hij met hardlopen minuten per KM aan geeft ipv KM/u

Zojuist nóg 8.5KM gefietst... Nu alleen iets langzamer
pi_98680725
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:23 schreef trovey het volgende:
Welkom chickie. :D
Dank je :)
pi_98680757
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Werkt inderdaad goed.
Ik neem ook vaak een stuk komkommer dan, lekker langzaam knabbelen.
En een flink glas water helpt mij ook meestal wel.
pi_98680798
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Alleen jammer dat hij met hardlopen minuten per KM aan geeft ipv KM/u

Zojuist nóg 8.5KM gefietst... Nu alleen iets langzamer
[ afbeelding ]
Kun je dat niet anders instellen dan?
(k heb geen ervaring met hardlopen.. )

Voor het fietsen kun je n.l. wel kiezen tussen Miles of KMs .
  zondag 26 juni 2011 @ 15:58:44 #183
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98680844
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Heb ik aan gedacht, maar ik wil mezelf dit afleren (eten omdat ik me ''verveel''). Andere tips zijn welkom.
Het is niet dat ik niets te doen heb, huishouden moet nog gebeuren, zat games om te spelen en ik heb stapels studiemateriaal en studieopdrachten liggen :')
Kom op zeg ik moet toch lekker een dagje lamlendig kunnen zijn, zonder ''dan maar te gaan eten'' :')
pi_98680910
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:58 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Heb ik aan gedacht, maar ik wil mezelf dit afleren (eten omdat ik me ''verveel''). Andere tips zijn welkom.
Het is niet dat ik niets te doen heb, huishouden moet nog gebeuren, zat games om te spelen en ik heb stapels studiemateriaal en studieopdrachten liggen :')
Kom op zeg ik moet toch lekker een dagje lamlendig kunnen zijn, zonder ''dan maar te gaan eten'' :')
Die wortels zijn zeg maar een veiligheidsbuffer. Beter dan chips iig.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:01:18 #185
244933 trovey
Nachtoele
pi_98680948
Dat eten van gisteravond blijft lang "hangen"...nog steeds geen honger. :')
Optimist tot in de kist
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2011 @ 16:02:26 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98680976
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:57 schreef Chickie1506 het volgende:

[..]

Kun je dat niet anders instellen dan?
(k heb geen ervaring met hardlopen.. )

Voor het fietsen kun je n.l. wel kiezen tussen Miles of KMs .
Nee helaas niet. Dus voor hardlopen heb ik nu runtastic ernaast.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:02:26 #187
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98680977
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Die wortels zijn zeg maar een veiligheidsbuffer. Beter dan chips iig.
Dat snap ik, ik wil dit gewoon afleren. Ik wil niet gedachteloos zitten kanen.
pi_98680992
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:01 schreef trovey het volgende:
Dat eten van gisteravond blijft lang "hangen"...nog steeds geen honger. :')
Misschien ff het restaurant en je menu posten. Hebben anderen er ook nog wt aan O~)
pi_98682554
Hier gaat de BBQ zo aan..
Zodadelijk maar eens beginnen met de hele kip te vullen.
Vind het voordeel van BBQ.. er komt geen olie of boter bij kijken en als je het rustig verwarmd (dus niet vol boven het vuur en zwart verbrand vlees overhouden) kun je echt heerlijke en best magere gerechten klaar maken. :9

Als je maar geduld heb.. :Y)
  zondag 26 juni 2011 @ 16:47:56 #190
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98682581
Ik ben mezelf vrijwel aan het uithongeren omdat ik vanavond Chinees wil eten :')
En ik was nét zo lekker aan het dalen in gewicht, dus ook ik zit voor de TV met níks ;)

Net jurkjes van vorig jaar gepast, en op zoek naar nieuwe. Zag een hele leuke bij Miss Etam van de week en terwijl ik normaal maat 46 heb voor jurken, moest ik nu een 42. Waarop de verkoopster zei: 'Ja klopt, maar deze valt wel zó groot!' Weg euforie, stom kleedkamer vrouwtje.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:50:55 #191
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98682687
Nog 10 minuten en dan mag ik avondeten :9 En dan ga ik me maar nuttig maken.
  zondag 26 juni 2011 @ 16:58:11 #192
244933 trovey
Nachtoele
pi_98682985
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Misschien ff het restaurant en je menu posten. Hebben anderen er ook nog wt aan O~)
Menu gaat niet hè....ze hebben geen vast menu. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 16:59:27 #193
244933 trovey
Nachtoele
pi_98683035
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:47 schreef Purdey het volgende:
Ik ben mezelf vrijwel aan het uithongeren omdat ik vanavond Chinees wil eten :')
En ik was nét zo lekker aan het dalen in gewicht, dus ook ik zit voor de TV met níks ;)

Net jurkjes van vorig jaar gepast, en op zoek naar nieuwe. Zag een hele leuke bij Miss Etam van de week en terwijl ik normaal maat 46 heb voor jurken, moest ik nu een 42. Waarop de verkoopster zei: 'Ja klopt, maar deze valt wel zó groot!' Weg euforie, stom kleedkamer vrouwtje.
En toen heb je haar gemept. }:|
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 17:00:15 #194
244933 trovey
Nachtoele
pi_98683071
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:46 schreef Chickie1506 het volgende:
Hier gaat de BBQ zo aan..
Zodadelijk maar eens beginnen met de hele kip te vullen.
Vind het voordeel van BBQ.. er komt geen olie of boter bij kijken en als je het rustig verwarmd (dus niet vol boven het vuur en zwart verbrand vlees overhouden) kun je echt heerlijke en best magere gerechten klaar maken. :9

Als je maar geduld heb.. :Y)
Maar dat hebben de meeste mensen niet dus die zitten zich dan vol te eten aan het brood met de kruidenboter. :+
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 17:02:18 #195
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98683138
Gisteren een klein stukje gefietst en fucking 4800 kcal verbruikt..... vanmorgen zomaar extra keertje de weegschaal checken.......resultaat 0,0, niks, nada, noppes. :( echt frustrerend... -O- :'(
  zondag 26 juni 2011 @ 17:03:55 #196
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98683193
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:00 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar dat hebben de meeste mensen niet dus die zitten zich dan vol te eten aan het brood met de kruidenboter. :+
Heb je het over mij?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2011 @ 17:04:24 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_98683209
quote:
9s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:02 schreef Ender_W het volgende:
Gisteren een klein stukje gefietst en fucking 4800 kcal verbruikt..... vanmorgen zomaar extra keertje de weegschaal checken.......resultaat 0,0, niks, nada, noppes. :( echt frustrerend... -O- :'(
4800?? Waar ben je heen gefietst? Kopenhagen?
  zondag 26 juni 2011 @ 17:06:12 #198
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98683266
Gisteren Limburgs Mooiste gedaan.... 100 km heuvel/bergen op en af... (Het viel nog onder de categorie "zwaar", maar vond het nog wel meevallen...)
  zondag 26 juni 2011 @ 17:11:34 #199
244933 trovey
Nachtoele
pi_98683439
quote:
8s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:03 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Heb je het over mij?
Als jij je aangesproken voelt. :+
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 17:15:34 #200
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98683573
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waar kan ik je aanmoedigen?
Nog langs het parcours gestaan :P
pi_98683663
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:00 schreef trovey het volgende:

[..]

Hahaha, ja ik weet het , daarom zit ik de hele middag al met m'n laptop op schoot een beetje te gamen.
Dan heb ik geen tijd om aan eten te denken.
En heb tussendoor 2 potten thee en 4 glazen water op , dus extra beweging doordat ik 5x naar t toilet moest. :')
  zondag 26 juni 2011 @ 17:19:40 #202
244933 trovey
Nachtoele
pi_98683719
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:18 schreef Chickie1506 het volgende:

[..]

Hahaha, ja ik weet het , daarom zit ik de hele middag al met m'n laptop op schoot een beetje te gamen.
Dan heb ik geen tijd om aan eten te denken.
En heb tussendoor 2 potten thee en 4 glazen water op , dus extra beweging doordat ik 5x naar t toilet moest. :')
Vijf keer maar. :o ...ik zou een tent hebben moeten opzetten in de wc met zulke hoeveelheden vocht. :')
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 17:20:10 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98683743
Nou, mijn huis is schoon hoor, beide verdiepingen. Mijn god wat een rotweer, ik zweet me kapot!
Spoilers!
  zondag 26 juni 2011 @ 17:33:37 #204
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98684239
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 09:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Spekkie ik vind dat je hard voor jezelf bent, volgens mij ligt het onderhoud voor iemand die 110 kilo weegt vele malen hoger dan 3000 kcal :Y . Ik hoop dat die miles die je gisteravond gedaan hebt niet ter compensatie waren maar dat je die sowieso van plan was.

Afvallen is een vaardigheid, die je net als alle andere vaardigheden leert met vallen en opstaan. Bovendien ben je net een week bezig!

Gewoon vandaag weer tussen de 1500 en 2000 kcal zitten, bewegen, en niet extra streng zijn okay :*
Ik mag inderdaad wel iets meer, ik weet alleen niet precies hoeveel meer. Dank voor je wijze woorden, ik moet het ook zo zien. Leren afvallen en accepteren dat het wel eens mis gaat.

Vanmorgen op de weegschaal wist ik niet wat ik zag, 106,9! Maar dat kan eigenlijk helemaal niet, dat moet ook veel vocht zijn wat ik ben kwijgeraakt . Toch was het wel even lekker om te zien, dat wel ;)

Die miles waren wel voor "straf" eigenlijk, maar ik vind het ook leuk om te doen.

Lijstje van vandaag:

O 1 krentenbol, 1 grof volkoren met jam
L 1 kop champignonnesoep, 1 grote bak ijsbergsla met tonijn in water/bleekselderij/augurk/dressing
T 3 handjes chips/ 4 biskwietjes
L nasi, groente
T optimel en ik mag nog wel een appel, niet vergeten dit keer.

Drinken: thee/koffie/water

Swets, wat een einden fiets jij, petje af!!

Chickie, welkom!
  zondag 26 juni 2011 @ 17:35:00 #205
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98684292
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:06 schreef Ender_W het volgende:
Gisteren Limburgs Mooiste gedaan.... 100 km heuvel/bergen op en af... (Het viel nog onder de categorie "zwaar", maar vond het nog wel meevallen...)
_O_ Ik vind heuvel op fietsen zo zwaar!
  zondag 26 juni 2011 @ 17:40:55 #206
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98684497
Spekkie ik ben 1 cm kleiner dan jij en ik zit op een onderhoud van iemand die 57 kilo weegt (alsof ik dat gewicht ooit ga halen :') ) en die af en toe licht beweegt. Het aantal kcal dat hiervoor staat is 1825 :)
  zondag 26 juni 2011 @ 17:49:09 #207
244933 trovey
Nachtoele
pi_98684707
Maaltijdsalade op en ik kan er de rest van de avond weer tegen. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 18:15:40 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98685604
Zo, ik heb lekker gedoucht met onze vandaag geplaatste douchekraan en de vers gewassen rubbermat, badmat, douchegordijn en hoofdsteun in mijn uitgeschrobde bad. Ik ben vast een paar kilo kwijt door het schoonmaken en klussen en ik heb er ook nog minstens 2 kilo afgeschoren en afgescrubd :+ .
Alleen lag er net beneden een plas water op de vloer, de lekkage in de badkamer is dus weer terug :( . Heel erg :( .

Nou ja, morgen weer een dag. Ik kan in ieder geval met een prachtig huidje in mijn capribroek door Amsterdam banjeren morgen.
Spoilers!
  zondag 26 juni 2011 @ 18:19:28 #209
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98685737
Zo mijn toetje is op (sinaasappel), totaal van de kcal is vandaag 1575. Ik ga me maar nuttig maken, zodat de behoefte om gedachteloos te kanen verdwijnt }:|
  zondag 26 juni 2011 @ 18:52:16 #210
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98686846
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:59 schreef trovey het volgende:

[..]

En toen heb je haar gemept. }:|
Absoluut :Y Trut ;(
pi_98686863
Kippetje van de BBQ was lekker.
Wel een klein bolletje rundersalade erbij gedaan en snoeptomaatjes :9
En een glas witte wijn.

Nu
1346 Kcal - 276 Kcal (sporten)

=1070Kcal tot nu toe.
pi_98686947
Wederom perfecte dag qua sporten, slechte dag qua eten. Misschien moet ik ophouden met sporten zodat ik beter ga eten?

O: twee boterhammetjes mager beleg
L: 2 appels met biogarde
D: Friet met kaassouffle, mayo, pindasaus. Nom.

S: 700 caloos, 4 krachtapparaten 3x15 en een beetje mietig verhuizen.

Veel water, veel koffie, glas of 3 cola zero.
pi_98687160
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wederom perfecte dag qua sporten, slechte dag qua eten. Misschien moet ik ophouden met sporten zodat ik beter ga eten?

Lekkere dingen kopen. Verse sardines, boontjes en een aardappeltje is lekkah en gezond :9

Patat :9~
  zondag 26 juni 2011 @ 19:02:11 #214
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98687186
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

Zou je wel willen he stoppen met sporten >:) Ik denk dat je eens wat meer moet eten, biogarde met appel is nou niet echt een vullende lunch zoveel sport. Je had er met gemak 3 bruine boterhammen bij kunnen hebben :Y
pi_98687272
Fokje! Kom jij mn sardientjes schoonmaken en grillen? O+

Malaaaaaaaaaah. Ik WEET het :'( Weekenden zijn sowieso kut omdat het altijd zo versnipperd raakt qua eten en 's middags was het ook gewoon warrem.

Ik denk wel dat ik voor de lekker nog een bak biogarde met fruit neem. Nom.
  zondag 26 juni 2011 @ 19:07:36 #216
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98687382
Ooh, dus je wilde gewoon horen, ''het is goed wijffie stop maar met sporten :* ''. Over mijn lijk ~O>
pi_98687541
Neenee, maar ik weet dat ik meer moet eten en dat dit slecht was, dus dat was gewoon stating the obvious :p

Ik heb trouwens nog wel voor het sporten een handje walnoten op.

En ik stop echt niet met sporten, begin het eindelijk leuk te vinden!
  zondag 26 juni 2011 @ 19:13:24 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98687602
Dit weekend wilt het updaten en bijhouden niet lukken en dat merk ik... gisteravond frietjes gehad, met twee snacks en zonder groente :-( *was niet thuis, was eten wat de pot schafte* en vandaag homemade hamburgers met veel sla, komkommer en ananas, maar ook met chilisaus en cheddarkaas.

Weet niet wat ik ervan moet denken :s ik wil heus wel afvallen enzo, maar als het zo warm is en ik het zo ontzettend druk heb, wilt het echt niet lukken...

Xx
  zondag 26 juni 2011 @ 19:17:56 #219
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98687769
Goed om te lezen dat ik niet de enige was die fout was dit weekend. Wat een saamhorigheid weer _O-
  zondag 26 juni 2011 @ 19:18:57 #220
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98687805
Tis hier ook iedere week hetzelfde liedje he :D.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98687880
Ach ik focus nu echt op mijn sportregime. Ik baal er wel van dat eten niet lukt, maar ik ben evengoed heel blij met het sporten.
  zondag 26 juni 2011 @ 19:23:59 #222
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98687964
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:18 schreef Blistering het volgende:
Tis hier ook iedere week hetzelfde liedje he :D.
Sharp, very sharp :D!
  zondag 26 juni 2011 @ 19:31:19 #223
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98688239
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach ik focus nu echt op mijn sportregime. Ik baal er wel van dat eten niet lukt, maar ik ben evengoed heel blij met het sporten.
Volgens mij lukt het eten uitstekend? ;) Goed eten daarentegen...

* Blistering fluit
  zondag 26 juni 2011 @ 19:35:26 #224
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98688393
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Volgens mij lukt het eten uitstekend? ;) Goed eten daarentegen...

* Blistering fluit
*gniffelt
  zondag 26 juni 2011 @ 19:35:53 #225
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98688403
Ik ben idd niet de enige :) jammer voor jullie, maar fijner voor mij...

Morgenavond ga ik mijn hometrainer ophalen en my-oh-my, dan ga ik elke dag minstens 35 minuten m'n ding doen op een goede hartslag en dan :W kilootjes!

De motivatie is gewoon even ver te zoeken, maar voor ~:) weer arriveert, moeten er toch eigenlijk nog wel 11 kilo af...

Xx
pi_98688411
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fokje! Kom jij mn sardientjes schoonmaken en grillen? O+

Malaaaaaaaaaah. Ik WEET het :'( Weekenden zijn sowieso kut omdat het altijd zo versnipperd raakt qua eten en 's middags was het ook gewoon warrem.

Ik denk wel dat ik voor de lekker nog een bak biogarde met fruit neem. Nom.
Kom maar hierheen joggen. Eten, uitbuiken en terugjoggen *O*
  zondag 26 juni 2011 @ 20:13:29 #227
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98689973
Ben ik braaf aan de studie, gaan er mensen aan de bbq. Ik kwijl ervan zo lekker dat het ruikt!
  zondag 26 juni 2011 @ 20:16:13 #228
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98690108
45 minuten gefietst op de hometrainer, en 375 kcal verbrand. I feel proud!
Ondertussen keek ik naar 'I used to be fat' op MTV. Nooit geweten dat het zó motiverend werkte om te sporten, terwijl je iemand op de TV ziet sporten :')
  zondag 26 juni 2011 @ 20:18:40 #229
244933 trovey
Nachtoele
pi_98690226
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:16 schreef Purdey het volgende:
45 minuten gefietst op de hometrainer, en 375 kcal verbrand. I feel proud!
Ondertussen keek ik naar 'I used to be fat' op MTV. Nooit geweten dat het zó motiverend werkte om te sporten, terwijl je iemand op de TV ziet sporten :')
45 minuten :o oh ja wacht, ik haal 100 meter op een gewone fiets al niet...nee niets gezegd...ga zo door ^O^
Optimist tot in de kist
pi_98690444
quote:
9s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Ben ik braaf aan de studie, gaan er mensen aan de bbq. Ik kwijl ervan zo lekker dat het ruikt!
Niets lekkerder dan stokbrood, kruideboter en bbq vlees met knoflooksaus :9~ O-)
  zondag 26 juni 2011 @ 20:24:13 #231
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98690509
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef trovey het volgende:

[..]

45 minuten :o oh ja wacht, ik haal 100 meter op een gewone fiets al niet...nee niets gezegd...ga zo door ^O^
Dit is ook m'n absolute record geweest hoor :{
Normaal begint het me na een kwartier al te irriteren, maar nu doorgezet :) Zal van de week met dat warme weer toch niet zo enorm intensief gaan fietsen. Misschien wat Miles doen, die heb ik nog steeds niet gedaan :)
  zondag 26 juni 2011 @ 20:24:51 #232
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98690529
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Niets lekkerder dan stokbrood, kruideboter en bbq vlees met knoflooksaus :9~ O-)
Mot je klappuh hebbe, ofso?
pi_98690602
quote:
8s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:24 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Liever ravigottesaus :{w
pi_98690677
Ja het is heel simpel, wanneer er niets met je lichaam aan de hand is zul je je over sommige dingen heen moeten zetten wil je afvallen.

Ik had nooit kunnen denken dat ik zou doen wat ik nu doe in de sportschool. Ik had niet jaren helemaal niets gedaan, maar in het begin was een kwartier per apparaat echt een uitdaging voor me. Nu sta ik rustig een uur op hetzelfde apparaat en vind het dan niet de volle 60 minuten leuk, maar mn benen draaien wel de volle 60 minuten.

Mijn mantra was in het begin ook echt je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen-je-hoeft-het-niet-leuk-te-vinden-je-moet-het-alleen-maar-doen.

En ineens was het leuk.
  zondag 26 juni 2011 @ 20:28:55 #235
244933 trovey
Nachtoele
pi_98690742
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:24 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dit is ook m'n absolute record geweest hoor :{
Normaal begint het me na een kwartier al te irriteren, maar nu doorgezet :) Zal van de week met dat warme weer toch niet zo enorm intensief gaan fietsen. Misschien wat Miles doen, die heb ik nog steeds niet gedaan :)
Morgen en dinsdag roep ik uit tot "een te warme dag om te gaan sporten" dag voor iedereen. *O* Ik ga het in ieder geval niet doen, neem het risico maar even niet, volgens mij is mijn huisarts niet zo blij met mij als ik op zulke dagen intensief ga bewegen. :')
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 20:30:30 #236
244933 trovey
Nachtoele
pi_98690844
quote:
8s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:24 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Het blijft moeilijk met hartige dingen hè? :') Een stukje gebak dan maar? :+
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 20:31:06 #237
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98690876
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Morgen en dinsdag roep ik uit tot "een te warme dag om te gaan sporten" dag voor iedereen. *O* Ik ga het in ieder geval niet doen, neem het risico maar even niet, volgens mij is mijn huisarts niet zo blij met mij als ik op zulke dagen intensief ga bewegen. :')
Jij als topic oudste geeft ons toestemming om aan het bier te gaan :9?
  zondag 26 juni 2011 @ 20:32:04 #238
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98690928
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Het blijft moeilijk met hartige dingen hè? :') Een stukje gebak dan maar? :+
Daar is het te warm en te laat voor :{w
pi_98690952
Gewoon de wekker zetten en 's ochtends vroeg gaan sporten. :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 26 juni 2011 @ 20:32:36 #240
244933 trovey
Nachtoele
pi_98690960
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij als topic oudste geeft ons toestemming om aan het bier te gaan :9?
Ik zei niet sporten...ik heb niets over bier gezegd. o|O :+
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 20:34:02 #241
244933 trovey
Nachtoele
pi_98691027
quote:
12s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef DarkElf het volgende:
Gewoon de wekker zetten en 's ochtends vroeg gaan sporten. :+
Sure :') , heb jij wel eens goed onder mijn naam linksboven gekeken? :+ En 's nachts sporten is geen optie met buren links/rechts en beneden. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 20:35:15 #242
244933 trovey
Nachtoele
pi_98691079
quote:
8s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Daar is het te warm en te laat voor :{w
Het is hier, eerlijk gezegd, niet erg warm in huis :{ ....maar dat kan ook komen omdat de machanische ventilatie hier op maximum staat. :')
Optimist tot in de kist
pi_98691082
Ik zit via mijn telefoon op fok dus zie niets bij je naam ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 26 juni 2011 @ 20:36:29 #244
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98691141
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik zei niet sporten...ik heb niets over bier gezegd. o|O :+
Ooow.
  zondag 26 juni 2011 @ 20:36:32 #245
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98691145
Geen bier dus? ;( Ook geen Rosé 0% bier? Ahwww toe Trovey :*

Net even naar de Miles filmpjes uit de OP zitten kijken, die ik ga morgenvroeg doen :Y
Nooit gedacht dat ik sporten nog leuk zou vinden, maar wat je zegt DP, als je iets wilt bereiken, zul je uit je stoel moeten komen. Ik wil voor het einde van dit jaar 2 cijfertjes op mijn weegschaal hebben, dus sporten zal ik!
  zondag 26 juni 2011 @ 20:37:11 #246
244933 trovey
Nachtoele
pi_98691179
Woensdag ga ik gewoon weer keurig aan het bewegen....ik moet nog een hele tijd naar die dietiste toe (met mijn tempo van afvallen :') ) dus die twee dagen maken dan ook niet zoveel uit....gewoon het gewone bewegen aanhouden....wandelend en fietsend boodschappen doen en zo en trappen lopen i.p.v. de lift is ook bewegen en oh ja, het huishouden houdt je ook wel in beweging. 8-)
Optimist tot in de kist
pi_98691224
Het was dus ook een grapje hence the posticoon. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 26 juni 2011 @ 20:38:23 #248
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98691238
That's the spirit Purdey!

GO PURDEY *O* GO PURDEY *O*
  zondag 26 juni 2011 @ 20:39:45 #249
244933 trovey
Nachtoele
pi_98691306
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:36 schreef Purdey het volgende:
Geen bier dus? ;( Ook geen Rosé 0% bier? Ahwww toe Trovey :*

Net even naar de Miles filmpjes uit de OP zitten kijken, die ik ga morgenvroeg doen :Y
Nooit gedacht dat ik sporten nog leuk zou vinden, maar wat je zegt DP, als je iets wilt bereiken, zul je uit je stoel moeten komen. Ik wil voor het einde van dit jaar 2 cijfertjes op mijn weegschaal hebben, dus sporten zal ik!
Geen bier, ook niet speciale soorten. :{w Luister naar moeders. :+ en die twee cijfers aan het einde van het jaar zal wel lukken hoor....daar vertrouw ik op. 8-)
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 20:41:53 #250
244933 trovey
Nachtoele
pi_98691404
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Het was dus ook een grapje hence the posticoon. :)
Als ik de hele nacht wakkerblijf is het vanzelf ochtendsvroeg :+ ...maar laat ik dat toch maar niet doen...zeker morgen niet want dan moet ik om 9.15 uur bij de dierenarts zijn en gapend daar staan staat zo slordig. :Y)
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 20:42:17 #251
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98691430
Geen biertjes dus, zal 't niet doen mammie O+

Het gaat ons allemaal zo ontzettend lukken, we're gonna kick that scale's ass! w/
pi_98691478
Voor wie een iPhone oid heeft, Nike heeft een app ontwikkeld speciaal voor vrouwen met allerlei workouts erop, misschien heeft iemand er iets aan?

Hij is nog gratis, Nike training club heet hij.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98691521
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:41 schreef trovey het volgende:
Als ik de hele nacht wakkerblijf is het vanzelf ochtendsvroeg :+ ...maar laat ik dat toch maar niet doen...zeker morgen niet want dan moet ik om 9.15 uur bij de dierenarts zijn en gapend daar staan staat zo slordig. :Y)

Mja das waar :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 26 juni 2011 @ 20:44:42 #254
244933 trovey
Nachtoele
pi_98691557
Ben ik echt de oudste hier :P ...heeft de rest van mijn generatiegenoten het opgegeven (ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die na zijn/haar veertigste te zwaar is geworden :') ) en denken zij: Ik ben voorzien, dus lekker doorhobbelen/doorrollen tot aan de kist *O* :Y)
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 20:45:32 #255
244933 trovey
Nachtoele
pi_98691594
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:42 schreef Purdey het volgende:
Geen biertjes dus, zal 't niet doen mammie O+

Het gaat ons allemaal zo ontzettend lukken, we're gonna kick that scale's ass! w/
Braaf. :*
Optimist tot in de kist
  zondag 26 juni 2011 @ 20:59:15 #256
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98692323
Even een domme vraag van een niet fruit eter, kan het zijn dat fruit met dit weer eerder beschimmeld? Zou de eerste keer zijn dat het me opvalt zeg maar :@
pi_98692597
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef MalaCocinera het volgende:
Even een domme vraag van een niet fruit eter, kan het zijn dat fruit met dit weer eerder beschimmeld? Zou de eerste keer zijn dat het me opvalt zeg maar :@
Ja want warmte en bacteriën :Y
  zondag 26 juni 2011 @ 21:05:50 #258
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98692659
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja want warmte en bacteriën :Y
Ook fruit dat op vrijdag gekocht is, kan dan vandaag rond etenstijd rot zijn :o
pi_98692961
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ook fruit dat op vrijdag gekocht is, kan dan vandaag rond etenstijd rot zijn :o
Frambozen zijn speciaal. Die kunnen het in een uur :(
pi_98693154
Mala dahling, wij weten toch niet hoe lang dat fruit al in de schappen lag.
pi_98693690
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mala dahling, wij weten toch niet hoe lang dat fruit al in de schappen lag.
Ken je dat fiebs. Heb je een netje met hele mooie sinaasappeltjes, en om de 1 of andere vage reden schimmelt er precies 1 helemaal weg. De rest verdroogt hooguit. Ik vind dat zo evil :(
  zondag 26 juni 2011 @ 21:33:22 #262
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98694003
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:44 schreef trovey het volgende:
Ben ik echt de oudste hier :P ...heeft de rest van mijn generatiegenoten het opgegeven (ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die na zijn/haar veertigste te zwaar is geworden :') ) en denken zij: Ik ben voorzien, dus lekker doorhobbelen/doorrollen tot aan de kist *O* :Y)
Geen idee of jij de oudste bent ;) Ik ben 23 :) Hoe waren jullie vroeger? Altijd zwaar geweest? Als kind, of begon het in je tienerjaren?
  zondag 26 juni 2011 @ 21:33:39 #263
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98694021
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ken je dat fiebs. Heb je een netje met hele mooie sinaasappeltjes, en om de 1 of andere vage reden schimmelt er precies 1 helemaal weg. De rest verdroogt hooguit. Ik vind dat zo evil :(
Dat had ik dus net! Ze waren gewoon voor de helft voorzien van dat mintgroene schimmelkleurtje en ze lekte vieze vloeistof :(
pi_98694386
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Altijd de middelste :')
pi_98694432
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:33 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat had ik dus net! Ze waren gewoon voor de helft voorzien van dat mintgroene schimmelkleurtje en ze lekte vieze vloeistof :(
Zo herkenbaar :( Laatst nog he, bij de AH, zo het netje goed bekeken. Thuis in de mand gelegd. Volgende dag gewoon 1 tje aan de onderkant al heul groen. De rest heeft het volgehouden tot ze op waren. :( Het is een complot.
pi_98695155
Net wat Pilates gedaan, maar het deed echt pijn dus ik ben er mee gestopt. Geen spierpijn, maar het zitten in het algemeen was al pijnlijk (zelfs op zo'n matje). Denk dat mijn vetjes iets te dik zijn om dit nu al te kunnen doen ofzo. :(.

Iemand anders die dik was die dit ook heeft gehad en is dat gevoel uiteindelijk weggetrokken? Let wel het is echt geen spierpijn, maar alsof je vel ergens tussen zit dat gevoel. Die rol oefening was de dooddoender, het deed echt veel te veel pijn en dat kan niet goed zijn lijkt me.

Zal maar een mile doen zodat ik iets meer heb dan 4 Pilates oefeningen...
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_98695465
Die roloefening doe ik ook niet, het voelt gewoon niet ok dus die sla ik over.

Misschien is je matje iets te dun? Je kan proberen een dikke strandhanddoek eronder te leggen, misschien helpt dat.

Maar als t zeer doet zeker niets forceren idd hoor! :) pilates is heerlijk maar sommige oefeningen kunnen je misschien te veel belasten, dan kan je een andere doen bijvoorbeeld in de plaats :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 26 juni 2011 @ 22:01:28 #268
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98695546
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:44 schreef trovey het volgende:
Ben ik echt de oudste hier :P ...heeft de rest van mijn generatiegenoten het opgegeven
41 jarige milf O-) :X meldt zich!

Dat is toch de gedragscode, bloemen aan je fiets en eentje aan je oor en jezelf uitroepen tot milf.
Ohja en van Fok! mag je een geen pittig kort kapsel.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:06:03 #269
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98695807
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:55 schreef joyvke het volgende:
Net wat Pilates gedaan, maar het deed echt pijn dus ik ben er mee gestopt. Geen spierpijn, maar het zitten in het algemeen was al pijnlijk (zelfs op zo'n matje). Denk dat mijn vetjes iets te dik zijn om dit nu al te kunnen doen ofzo. :(.

Iemand anders die dik was die dit ook heeft gehad en is dat gevoel uiteindelijk weggetrokken? Let wel het is echt geen spierpijn, maar alsof je vel ergens tussen zit dat gevoel. Die rol oefening was de dooddoender, het deed echt veel te veel pijn en dat kan niet goed zijn lijkt me.

Zal maar een mile doen zodat ik iets meer heb dan 4 Pilates oefeningen...
Definieer dik, op mijn zwaarst 83 kilo bij een lengte van 1.58, deed ik gewoon pilates oefeninen op hoog nivo. Ik was wel het dikzakje van de klas (ben ik nog steeds :+ ) en ik heb een ballet achtergrond.

Thuis doe ik pilates oefeningen, ver beneden mijn nivo, op een pilatesmat. Deze matten zijn 1,5 cm dik en o.a. te koop bij PerrySport van het merk INQ en kost rond de 25 euro.
pi_98695863
Waarom dan beneden je niveau Mala?
pi_98695915
De dikke matjes zijn idd t prettigst, ooit mijn eerste les op een dun matje gedaan maar amai dat was niet fijn. Keer erna op t dikke matje, dat scheelde aanzienlijk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98696011
Morbide obesitas dik :p, wel met proporties, dat scheelt I guess. (112.2 bij 1.63CM)

Die mile ging wel sneller dan ik dacht, dalijk maar eens wat water pakken, ik zweet me een ongeluk hehe!

Ik denk echt dat ik te dik voor Pilates ben. Ik ga het morgen weer proberen in ieder geval, elke dag 1 oefening meer, misschien zorgt dat ervoor dat ik er aan zal wennen.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:12:29 #273
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98696183
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom dan beneden je niveau Mala?
Omdat ik luie ransaap ben, die zweep moet erover ~O> Plus deze oefeningen kan ik altijd doen hoe gaar ik ook ben of weinig zin ik heb. Als ik dat zou doen met oefeningen die uitdagend zijn, dan is de kans groot dat ik de boel zou forceren of overbelasten.
En verder ben ik op de ballet academy zo afgericht dat, uitdagende bewegingen alleen moet doen onder begeleiding van een goed opgeleide professional.
En met professional bedoel ik niet een juffie van Les Mills, maar iemand die dans gestudeerd heeft of op de sport academy heeft gezeten. Bij voorkeur in het buitenland, daar zijn de eisen namelijk vele male hoger dan hier :P
  zondag 26 juni 2011 @ 22:16:14 #274
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98696373
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef joyvke het volgende:
Morbide obesitas dik :p, wel met proporties, dat scheelt I guess. (112.2 bij 1.63CM)

Die mile ging wel sneller dan ik dacht, dalijk maar eens wat water pakken, ik zweet me een ongeluk hehe!

Ik denk echt dat ik te dik voor Pilates ben. Ik ga het morgen weer proberen in ieder geval, elke dag 1 oefening meer, misschien zorgt dat ervoor dat ik er aan zal wennen.
Als Pilates te zwaar is wil ik je Feldenkrais aanraden. Naast dat het ook een trainingsmethode voor dansers is, wordt het veel gedaan door mensen voor wie pilates te zwaar is. Hou er wel rekening mee dat je tussen de fossielen zit, ik heb nooit iemand onder 55 uit een reguliere feldenkrais klas zien komen :+
Vaak van die ouwetjes die van de dokter te horen hebben gekregen dat als ze nu niet gaan bewegen, zij binnen no time aan de rollator moeten.
  zondag 26 juni 2011 @ 22:21:22 #275
217702 Lonaa
Honger!
pi_98696669
Ik had aardbeien gekocht, zaterdag op de markt, vandaag alles weggegooid. ;(
Overal schimmel. En t barst nu van de fruitvliegjes. :(

En ik ben geloof ik 1 van de jongste met m'n 20 jaren. Sinds m'n 14e een eetstoornis ontwikkeld, daarmee eerst 30 kg aangekomen, daarna weer 30 kg afgevallen in mijn 'anorexia'periode. En daarna weer 20 aangegeten, maar meer positief eten dan negatief eten zeg maar. Dus dat is dan een soort van pluspunt.

Vriendlief heeft me geholpen en gestimuleerd te eten, maar toen ging ik er dusdanig van genieten dat ik dus weer 20 kg aangekomen ben. Dat mag er nu wel weer af.
pi_98697327
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Als Pilates te zwaar is wil ik je Feldenkrais aanraden. Naast dat het ook een trainingsmethode voor dansers is, wordt het veel gedaan door mensen voor wie pilates te zwaar is. Hou er wel rekening mee dat je tussen de fossielen zit, ik heb nooit iemand onder 55 uit een reguliere feldenkrais klas zien komen :+
Vaak van die ouwetjes die van de dokter te horen hebben gekregen dat als ze nu niet gaan bewegen, zij binnen no time aan de rollator moeten.
Zal eerst eens kijken of een dik matje misschien wat wonderen kan doen, die ik nu heb ik wel redelijk dun, een halve centimeter. Dus ik lig eigenlijk gewoon op de grond. Bedankt voor de tip in ieder geval :).
  zondag 26 juni 2011 @ 22:40:59 #277
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_98697643
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef joyvke het volgende:

[..]

Zal eerst eens kijken of een dik matje misschien wat wonderen kan doen, die ik nu heb ik wel redelijk dun, een halve centimeter. Dus ik lig eigenlijk gewoon op de grond. Bedankt voor de tip in ieder geval :).
Op zo een dun matje ''rolling like a ball'' of ''the seal'' doen :X Ik snap helemaal dat het pijn doet!
  zondag 26 juni 2011 @ 22:52:41 #278
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98698168
Oeh oeh, doen we leeftijden?

* Blistering 19 jaar jong reporting in.

Niet allemaal tegelijk nu
  zondag 26 juni 2011 @ 23:12:15 #279
217702 Lonaa
Honger!
pi_98699169
quote:
16s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef Blistering het volgende:
Oeh oeh, doen we leeftijden?

* Blistering 19 jaar jong reporting in.

Niet allemaal tegelijk nu
Aah, tss, dan verlies ik. ;(
  zondag 26 juni 2011 @ 23:53:25 #280
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98701248
Ik ben alweer 30. En een half volgende week! Altijd een redelijk stevige bouw gehad maar ik ben lang dus het viel nooit zo op. Laatste jaren werden mijn vrouwelijke rondingen wel wat duidelijker zichtbaar door totaal gebrek aan lichaamsbeweging en bourgondische levensstijl. Ik woog de laatste jaren tussen 75 en 80 bij 1.76.
In oktober kreeg ik iets aan mijn schildklier en ben ik in 3 maanden dik 15 kilo aangekomen. Ik ben er nog steeds aan aan het wennen dat ik dit gewicht mee moet zeulen, herken mezelf soms niet voor de spiegel. Al moet ik zeggen dat het beter gaat met de acceptatie de laatste weken. Godzijdank zit ik nog net onder de 100 kilo.
Spoilers!
  maandag 27 juni 2011 @ 00:01:03 #281
244933 trovey
Nachtoele
pi_98701635
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:33 schreef Purdey het volgende:

[..]

Geen idee of jij de oudste bent ;) Ik ben 23 :) Hoe waren jullie vroeger? Altijd zwaar geweest? Als kind, of begon het in je tienerjaren?
Vanaf mijn tienertijd (die bij mij behoorlijk vroeg begon, in ieder geval al op de lagere school) ging het mis. }:|
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Dat is toch de gedragscode, bloemen aan je fiets en eentje aan je oor en jezelf uitroepen tot milf.

Toch nog jonger dan ik....ik ben eind vorig jaar definitief aan de verkeerd kant van de 40 gekomen :P ....maar dan wel weer aan de goede kant van de 50. :+

In ieder geval toch een paar 40+ hier O+ .....voel ik me niet zo alleen bij dat rondhoppende jonge grut. :+ :+
Optimist tot in de kist
pi_98707630
Hier nog geen 40 plus, maar wel dicht bij ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 07:17:08 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98707810
Auw, als je normaal om 9.45 je bed uitkomt is 7.15 wel heel vroeg. Helemaal als je 's avonds niet kunt slapen en om 6.00 wakker wordt van een auto die in de straat staat te toeteren en daarna niet meer kunt slapen. Ik voel me bestolen van mijn slaap... Als ik straks bij de dokter ben geweest ga ik mooi nog een uurtje terug, anders hou ik Amsterdam vanmiddag en vanavond nooit vol.
Spoilers!
  maandag 27 juni 2011 @ 07:24:34 #284
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98707842
Goeiemorgen!

Maandag, nieuwe ronde nieuwe kansen *O*
pi_98707929
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 07:24 schreef Roze_spekkie het volgende:
Goeiemorgen!

Maandag, nieuwe ronde nieuwe kansen *O*
Inderdaad, ik ga nu aan de 2 miles :7
  maandag 27 juni 2011 @ 07:49:38 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98707996
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:01 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Ik ben stiekem wel echt heel benieuwd wie je bent! :o :D

En on-topic, qua eten gaat het eig. best heel goed, al een week of 2. Ik moet alleen meer tijd voor sport zien te maken.
Vorig jaar liep ik 3 keer in de week hard, toen ging het als een tierelier, maar ik lijk er geen tijd meer voor te kunnen vinden nu... -O-
  maandag 27 juni 2011 @ 08:00:08 #287
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98708086
31-er meldt zich ook
pi_98708167
27, dik geworden na de galblaas operatie die ik op mijn 16e heb gehad. Daarvoor was ik nog mooi slank met de vrouwelijke curves, hoop daar ooit weer te komen 8-). Diverse diëtistes versleten die het allemaal wel wisten: ik loog over mijn eten, geen vertrouwen in diëtistes dus ;).

Modifast werkt gelukkig, ben deze week stabiel gebleven met normaal eten, en vandaag weer begonnen en hopelijk vliegt het er deze ronde weer af.
pi_98708262
Hier altijd al wat dikkig geweest, boel gelijkmatig verdeeld, dus het viel eik wel mee qua looks (met kleren aan :')). Gaan samenwonen, tweeverdienersgeluk afgewisseld met depressieve gevoelens zorgden voor een regelmatige gewichtstoename, waardoor ik ongemerkt van "gewoon dik" naar echt te dik groeide.

En o ja, je relatie verbreken bleek voor mij de beste remedie om in no time flink wat kilo's kwijt te raken, dus wellicht is dat een tip waar jullie iets aan hebben :')
pi_98708429
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier altijd al wat dikkig geweest, boel gelijkmatig verdeeld, dus het viel eik wel mee qua looks (met kleren aan :')). Gaan samenwonen, tweeverdienersgeluk afgewisseld met depressieve gevoelens zorgden voor een regelmatige gewichtstoename, waardoor ik ongemerkt van "gewoon dik" naar echt te dik groeide.

En o ja, je relatie verbreken bleek voor mij de beste remedie om in no time flink wat kilo's kwijt te raken, dus wellicht is dat een tip waar jullie iets aan hebben :')
*schopt onmiddellijk haar vriend de deur uit* })

Hi allen! :W Beetje druk momenteel dus niet veel aanwezig..
pi_98708460
Dus je leeft nog!
pi_98708469
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:36 schreef MalaCocinera het volgende:
Dus je leeft nog!
*checkt*

Ja! :o
pi_98708502
Ik begon me zorgen te maken dat ik de dierenpolitie achter me aan zou krijgen. Na die post over die kooi enzo :P
  maandag 27 juni 2011 @ 09:17:02 #294
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98709069
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:10 schreef joyvke het volgende:
27, dik geworden na de galblaas operatie die ik op mijn 16e heb gehad. Daarvoor was ik nog mooi slank met de vrouwelijke curves, hoop daar ooit weer te komen 8-). Diverse diëtistes versleten die het allemaal wel wisten: ik loog over mijn eten, geen vertrouwen in diëtistes dus ;).

Modifast werkt gelukkig, ben deze week stabiel gebleven met normaal eten, en vandaag weer begonnen en hopelijk vliegt het er deze ronde weer af.
Hier ook galblaas operatie 2 jaar geleden. Was sinds m'n galstenen 9 kilo afgevallen, maar na die operatie was het HIEP HOI VRETEN MAAR mode zeg maar. Maar goed, vanmorgen maakte de weegschaal mij blij met 82,5 kilo (een week geleden nog 85 :X ) en dat terwijl ik al een week geen sport meer heb gedaan! Die 80 ga ik wel halen.
  maandag 27 juni 2011 @ 09:54:40 #295
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98709852
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik niet te dik was. Vanaf jongs af aan al. Altijd een molletje als kind, als puber en nu dus ook al 23 jarige. Ik heb dus geen idee hoe het is om slank te zijn :{

Dagen als deze zijn een ware beproeving. Ik voel me niet prettig zonder jasje, of vestje buiten. Maar met 30 graden is dat gewoon écht te warm. 2 jaar geleden was ik nog op vol gewicht, en toen heb ik de hele zomer met een zomerjasje aan gelopen. Iedereen vroeg of ik het niet ontzettend warm had.

Weegschaal was na mij Chinese eet-orgie niet aardig. 1,4 kilo erbij. Vandaag streng, vanmiddag miles, vanavond fietsen :)
  maandag 27 juni 2011 @ 10:06:37 #296
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98710178
26..ik ben altijd wel gepest omdat ze me in de klas te dik vonden, alhoewel als ik nu terugkijk naar die foto's ik harstikke normaal was.

ik kreeg op mijn 11e ofzo prednisolon, dus ik was binnen no time een bolletje

maar dankzij die leuke klasgenoten heb ik altijd wel een verstoorde relatie met mijn lichaam gehad, en nu is het op het hoogtepunt van rond en dik zijn. nouja, dat was het iig 5 kilo geleden..
pi_98710332
41. Altijd een beetje stevig geweest, Tjdens de zwangerschap( + 41kg. erbij in 9 maanden ;( ) gelukkig wel 20 kilo heel snel na de bevaling eraf. Daarna blijven klooien. Mooi afgevallen 2 jaar terug, die er ook door medicatie weer mooi zijn bijgekomen...
pi_98711372
Ik heb zojuist mijneerste gekochte briek in 42 (bij kopen net te strak) zonder em open te doen van mijn kont gewurmd :D
  maandag 27 juni 2011 @ 10:50:31 #299
244933 trovey
Nachtoele
pi_98711513
Was un briek? :+
Optimist tot in de kist
  maandag 27 juni 2011 @ 10:51:08 #300
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98711538
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb zojuist mijneerste gekochte briek in 42 (bij kopen net te strak) zonder em open te doen van mijn kont gewurmd :D
Wat een euforie moment! Congratz! *O*
pi_98712843
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Super joh! Gefeliciteerd :)!

En hier ook goed nieuws, niet dieet gerelateerd, maar heb al mijn tentamens behaald \o/, met een 7 nog wel, had ik echt nooit verwacht! Dus voor volgend jaar maar 2 tentamens om te herkansen :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')