abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98574579
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

[ Bericht 1% gewijzigd door DancingPhoebe op 23-06-2011 22:27:39 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98574622
Nu snap ik waarom er zo lang niet gepost werd }:{
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_98574710
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eetlijst:

O: 2 boterhammen, yoghurt, appel
T: yoghurt, appel
L: 2 pistoletjes met vet beleg
T: yoghurt appel
T: voorbelegd wasading bleek 160 caloos te zijn :')
D: gepaneerde witvis, worteltjes, klein aardappeltje, glaasje wijn
Nog even mijn eetlijst.

En dus 700 caloos weggesport.

An sich niet ontevreden, maar ver van echt goed natuurlijk. Misschien neem ik zo nog wat grapefruit(s).
pi_98574730
Ik ben niet lui! Ik eet en drink alleen veel :{w
pi_98574816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu snap ik waarom er zo lang niet gepost werd }:{
Ik fok vanafe mobiel, dus ik kan geen nieuwe topics openen.
pi_98574861
Ik was het topic even kwijt. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:01:22 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98576923
Ik was hem niet kwijt, ik was gewoon druk met andere dingen...

Vriendjelief heeft een nieuwe baan, dus dat hebben we gevierd met taart :(

Mijn eetlijstje voor vandaag:

Ontbijt: 3 volkoren boterhammen, 1 met aardbeien, 1 met kip grillworst en 1 met walnotenkaas.
Tussendoor: Niks
Lunch: Bakje vanilleyoghurt met aardbeien en chocoladecruesli.
Tussendoor: Een stuk rijstevlaai met slagroom.
Diner: Taco's met een vulling van kruiden, boontjes, kidneyboontjes, heel veel mais, rundergehakt, paprika en een beetje rode saus. Kaas erover. Wel veel gegeten...
Toetje: Zo'n heel klein chocomousse-bakje van 30 cent.
Tussendoor: Een klein glaasje spa en fruit lemon-cactus.

Dat was hem voor vandaag. Ben er niet trots op, heb veel diner gehad en een toetje en taart...

Truste dames en heren!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:22:45 #8
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98578744
Taco's :9
Misschien maak ik die morgen wel, als ik dat lijn-technisch in kan passen met een lekkere bak sla erbij.

Mag ik in de openingspost?
http://swlf.lilyslim.com/bqrIp2.png

Gefeliciteerd voor je vriendje met z'n nieuwe baan !
De Maat is nu wel erg Vol
pi_98579161
Staat er in spek!
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:29:06 #10
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98579259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Roze_spekkie het volgende:
Gefeliciteerd voor je vriendje met z'n nieuwe baan !
Dankjewel! :D
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:57:43 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98581337
Ik kon niet kiezen, dus 2 miles gedaan, plus een uur Callanetics. :') :D
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:01:00 #12
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98581535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Staat er in spek!
Dankje! Ik ben een beetje aan het bladeren in de voorgaande topics, en nu wil ik ook aan de Miles!

Doen jullie dit vanaf youtube? Ik vind dat soort van bewegen erg leuk!
pi_98581918
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Dankje! Ik ben een beetje aan het bladeren in de voorgaande topics, en nu wil ik ook aan de Miles!

Doen jullie dit vanaf youtube? Ik vind dat soort van bewegen erg leuk!
Als je wilt lachen moet je topic 319 eens doornemen })
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:12:48 #14
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98582253
Ga ik morgen doen!
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:20:37 #15
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98582715
Kon het niet laten, heb het net al gedaan! :)

Leslie Sansone is *O* heeft er iemand linkjes voor me van de leukste video's?
Ik zie door de bomen het bos niet op youtube, dan beloof ik er morgenochtend meteen 2 te gaan doen :)
pi_98582870
Ik ben nu mijn reservecomputer (goedkoop ding voor als alles instort van de Kringloop) aan het testen (sinds twee dagen) en kom er nu achter dat de Miles op mijn andere computer staan :') ....eens kijken of ik zo slim ben geweest ze nog even op een externe harde schijf te zetten....gaat wel zoeken worden met 4 exemplaren. :P
Optimist tot in de kist
pi_98593547
goeiemorgen!

Shake koffie en multivietje bruistablet gehad en nu met frisse tegenzin naar de sportschool

Ik ben met een test bezig of een luisterboek op mp3 lekker is om bij te fietsen, lopen en tot nu toe is dat best grappig.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_98593700
Goeiemorgen!
2 bruine bolletjes gehad en man wat heb ik een dorst.

Vandaag een drukke dag, dus eten zal wel goed gaan. Alleen hopen dat ik nog fut heb vanavond om te koken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_98593755
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!
2 bruine bolletjes gehad en man wat heb ik een dorst.

Vandaag een drukke dag, dus eten zal wel goed gaan. Alleen hopen dat ik nog fut heb vanavond om te koken.
Tussen de drukte door wel blijven drinken he ;)
pi_98594315
Zo iets minder dan 4 miles gedaan, nu aan de meusli met melk en koffie c_/
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:24:05 #21
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98594357
ennn,..de vochtkilo is weg en er is een extra halve kilo weg :D
dus ik ben tevreden :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:52:31 #22
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98595078
Gister 8 ons afgevallen, vocht. Vandaag weer 4 ons erbij. En we jojoën lekker verder ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:34:59 #23
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98598305
ja :P ik tel alleen die omlaag mee, die omhoog probeer ik niet te registreren want die zijn toch zo weer naar beneden
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:41:57 #24
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98598587
Na de "dramatische" vorige meetsessie is er weer wat vanaf. 0,5 kg in de min. Ik ben benieuwd of morgen (Limburgs Mooiste) daar nog invloed op gaat hebben :P
Live life to the Ender :D
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 juni 2011 @ 11:42:43 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98598616
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef Ender_W het volgende:
Na de "dramatische" vorige meetsessie is er weer wat vanaf. 0,5 kg in de min. Ik ben benieuwd of morgen (Limburgs Mooiste) daar nog invloed op gaat hebben :P
Waar kan ik je aanmoedigen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:09:59 #26
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98599646
Ik citeer:
quote:
Zoals elk jaar verrast de organisatie de deelnemers met fraaie verkeersarme wegen en hellingen.
Ook dit jaar is Limburgs Mooiste daar ongetwijfeld in geslaagd.
In totaal zullen de deelnemers in het glooiende landschap van de Gele Lus 16 serieuze heuvels tegenkomen. De meeste onbekend, maar ook enkele gerenommeerde kuitenbijters zoals de klim naar naar het hoogste punt van Nederland: de Vaalserberg.
Meteen na de start koerst de Gele Lus naar Duitsland waar twee stevige, vrijwel onbekende "bergen" op het programma staan. Vooral de Rohrberg met een aanloop over kasseien mag er zijn. Vervolgens wordt de Vaalserberg via de Duitse zijde beklommen. Een mooi en verrassend alternatief voor het bekende obstakel vanuit Vaals.
Bij het Drielandenpunt op 322 meter hoog, steken wij over naar België . De Pas van Wolfhaag brengt ons terug in Nederland. Daar wacht in Vaals de eerste pleisterplaats.
De route loopt verder door “Klein Zwitserland”, het mooiste deel van Zuid-Limburg.
Kleine gehuchtjes, pittige kuitenbijters en prachtige landschappen wisselen elkaar af. Met de bekoorlijke vakwerkboerderijen en de talloze gastvrije terrasjes.
Voorbij Slenaken staat de Schilberg op het programma. Iets verderop na servicepunt Noorbeek wachten de Grensheuvel en de Heerkuil.
Het servicepunt Gulpen wordt via een alternatieve route bereikt, omdat wegwerkzaamheden de passage van Inger onmogelijk maken. Nu dalen wij via Reijmerstok naar de oergezellige pleister[plaats waar de terrassen vol zitten. Er is levende muziek en wordt op vele fronten service geboden.

De laatste 25 kilometer lopen over de plateaus van Berghof, Etenaken, Eyserheide en de Kruisberg. Elk plateau met een eigen klim, waarbij Eyserheide niet via de Eyserbosweg, maar via de Dikke Buikweg wordt bereikt. De Zwarte Brugweg (de Kruisberg vanuit Eys) is de laatste serieuze beproeving van de dag. Dit is tevens een van de drie videopunten waar de Gele Lus voorbij komt. Een paar kilometer verder wachten de rondemissen aan de finish met een heerlijk gratis biertje.
Ik ben dat gezellige dikkerdje op een racefiets :P welke een magere panlat van 2,05 m naast zicht heeft fietsen...waarschijnlijk ervoor :P
pi_98599895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef RandomMoron het volgende:
ja :P ik tel alleen die omlaag mee, die omhoog probeer ik niet te registreren want die zijn toch zo weer naar beneden
Ik maak me daar ook schuldig aan _O-
pi_98600637
Hier wat vochtvasthouden, waarom weet ik niet. maar zal morgen wel weer weg zijn.
Beweging genoeg in elk geval heb vandaag een keer of weet ik veel de trappen op mijn werk op en af gerend vandaag ! Hadden gezellige jeugd die regels maar dom vind... ach wel goed voor mijn conditie
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_98601338
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik maak me daar ook schuldig aan _O-
*boks*
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:19:13 #30
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98602380
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:09 schreef Ender_W het volgende:
Ik citeer:

[..]

Ik ben dat gezellige dikkerdje op een racefiets :P welke een magere panlat van 2,05 m naast zicht heeft fietsen...waarschijnlijk ervoor :P
Ik dacht dat je in een doorzichtig shirt op een podiumwagen ging staan :)
Maar dit is een haske sportieve prestatie, go girl!

Mijn lijstje:

Ontbijt:
2 grof volkoren boterhammen, één met sandwichspread en één met fruithagel.

tussendoor: niets

lunch:
1 bruin pistoletje, met gerookte forel (lidl!) en een bakje ijsbergsla met een half tomaatje, en wat bleekselderij.
Daarna nog een bruin pistoletje (die eigenlijk voor m'n jongste dochter was) met een minibakje tonijnsalade ( wat eigenlijk voor vanavond op een toastje was)
Stom dat ik ben. 1 pistoletje was ook wel genoeg geweest.

tussendoor:
Niets! ~O>

Avondeten: Beetje bami, bloemkool met een beetje seroendeng.

Later: appel, optimel.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:21:56 #31
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98602478
Ik krijg net m'n weightcaps binnen, vanavond voor het eten maar eens proberen.
via Groupon kon je ze goedkoop (nouja, nog 20 euro al met al) kopen.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:23:19 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98602537
Waarom geen tussendoortjes?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:28:09 #33
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98602755
Als ik om een uur of 10, 11 iets eet, krjig ik een tijdje daarna een suikerdip en soms vaak een vreetbui waarna ik alleen nog maar een dutje wil doen op de bank.
Terwijl als ik goed ontbijt ik het gewoon prima kan volhouden.
En op m'n werk lunchen we al om 12.00 dus dat gaat dan ook prima zonder koekje, ik zou een gezond tussendoortje mee kunnen nemen, is wel een goed idee of niet?

Vanmiddag mag ik van mezelf geen tussendoortje omdat ik te veel gelunched heb.
Het is niet dat ik iets tegen tussendoortjes heb :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:33:16 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98602993
GEzonde tussendoortjes zijn juist goed.

O
T
L
T
D
T

Deze twee miles doe ik.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:49:13 #35
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98603720
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
GEzonde tussendoortjes zijn juist goed.[quote]14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
GEzonde tussendoortjes zijn juist goed.

Misschien krijg ik van een gezond tussendoortje geen suikerdip. In elk geval wel van één enkel koekje, en een appel valt ook niet goed.

Miles zijn leuk!!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:58:30 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98604157
Heb je iets of zo dan? Anders moet je lichaam misschien nog gewoon aan de overgang wennen. Je gaat ook niet dood zonder tussendoortje, dus je kan dat best eerst laten zitten I guess.

Als je tomaten eet kan je misschien van die kleine tomaatjes als tussendoortje proberen. Komkommer, noten. Al neem je maar drie kleine stukjes. Ik heb zelf ook wel moeite met tussendoortjes, maar ik doe mijn best.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:01:38 #37
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98604332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je in een doorzichtig shirt op een podiumwagen ging staan :)
Maar dit is een haske sportieve prestatie, go girl!
What the FUCK heb ik gemist??????????? :+ -O-

Ik ben een keicoole dude B-) *O*
Al zeg ik het zelf.... en ben ik vaak de enige :P

Of was je heel erg sarcastisch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ender_W op 24-06-2011 14:25:21 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:15:18 #38
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98604990
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je iets of zo dan?
Niet dat ik weet.
Ik merk gewoon dat het zo werkt bij mij, iets eten doet me meer eten in de ochtend of dus een heel flauw gevoel krijgen. En dat is heel demotiverend als je af wilt vallen omdat ik het dan in de ochtend al verpest voor de rest van de dag. Tenminste dat voelt dan zo.
Een dietiste raadde me aan om het zo te doen, en dat werkt dus wel voor mij.

Tomaten vind ik trouwens eigenlijk helemaal niet lekker, alleen in een salade gaat het wel of in de ketchup ;)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:16:09 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98605026
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Ik merk gewoon dat het zo werkt bij mij, iets eten doet me meer eten in de ochtend of dus een heel flauw gevoel krijgen. En dat is heel demotiverend als je af wilt vallen omdat ik het dan in de ochtend al verpest voor de rest van de dag. Tenminste dat voelt dan zo.
Een dietiste raadde me aan om het zo te doen, en dat werkt dus wel voor mij.

Tomaten vind ik trouwens eigenlijk helemaal niet lekker, alleen in een salade gaat het wel of in de ketchup ;)
Nou ja, als dit voor jou werkt dan lekker zo laten.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:32:31 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98609323
Pfft, wat een dag!

Vanmorgen eerst naar de tandarts, toen vanilleyoghurt met aardbeien en chocoladecruesli.

Lunch was een stuk rijstevlaai (wel veel gedronken tussendoor) en sindsdien heb ik niks meer gegeten :s

Op de een of andere manier is logica en regelmaat ver te zoeken vandaag...

Xx
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:30:32 #41
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98612210
Soms heb je van die gekke dagen.
Maar je kan natuurlijk gewoon een gezonde avondmaaltijd nemen en de draad weer oppakken ;)

Heb je nog plannen voor de rest van de dag?
pi_98613271
Ik had/heb zin om me enorm te laten gaan, vanmorgen werd ik wederom geconfronteerd met het feit dat ik even in een dip zit.
We zijn weer een prik rijker in mijn heup en die deed zo zeer, dat ik daarna de supermarkt inging en rechtstreeks naar de snoepafdeling liep.....
Uiteindelijk ging ik naar buiten met 2 pakken koffie een pak rijst, brood en magere yoghurt.... *O*
Thuis heb ik op een chupa chup lollie gesabbeld en verder de rest van de dag mij netjes gehouden :@
Tevens een verwijsbrief naar een sportfysio waar ik maandag voor kan bellen.
Nu ben ik 2 kilo kwijt en verder staat het stil omdat ik niet beweeg. Hopelijk kan de fysio wat voor me betekenen... :@
pi_98613487
Ik heb wel zo'n zin in een grote puntzak met vlaamse frieten waar je halverwege én bovenop saus hebt :9~ |:(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_98614673
Netjes van je LovelyLady, erg netjes dat jij je zo hebt kunnen inhouden _O_
pi_98615255
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:22 schreef MalaCocinera het volgende:
Netjes van je LovelyLady, erg netjes dat jij je zo hebt kunnen inhouden _O_
Dank je wel Malo O+ :@

Vorig jaar had ik mij kennende zoo laten gaan, en had ik al lang een pak roze koeken gekocht of weet ik veel iets om weg te kanen....
Blijkbaar sta ik toch sterker in mijn schoenen dan ik dacht :s)

Mijn lijstje is van vandaag dan ook:

O: 3 crackers met kaas en 2 beschuitjes met hagelslagmix (puur-vanille)
T: 2 bakken koffie
L: 2 volkoren boterhammen met kaas en een cup a soup groenten en een beker optimel
T: een appel
D: rijst met zelfgemaakte kippenragout (veel groente :9)
T: waarschijnlijk een schaaltje yoghurt met een scheutje honing

Qua vocht ontbreekt het er dan wel weer aan -O- 2 mokken thee en een glas rozenbottel appel peer sap (ofzow)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 17:36:53 ]
pi_98615513
Zou ik mogen weten wat de sportfysio tegen je zegt? Of ben ik dan te nieuwsgierig :@
pi_98615568
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef MalaCocinera het volgende:
Zou ik mogen weten wat de sportfysio tegen je zegt? Of ben ik dan te nieuwsgierig :@
Tuurlijk, ik kan maandag alleen pas bellen voor een afspraak.
Ik zal mijn ervaring/mening/vorderingen wel plaatsen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 17:43:54 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:10:54 #48
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_98616525
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

D: rijst met zelfgemaakte kippenragout (veel groente :9)
Klinkt lekker, heb je een speciaal eigen recept?
pi_98616685
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:10 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Klinkt lekker, heb je een speciaal eigen recept?
Je bedoelt of het dieet-verantwoordelijk is ? Of dat het gewoon lekker is? :D
Want het eerste is nee en het 2e is ja ;)
Maar het recept kan je hier vinden

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2011 18:15:30 ]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:44:08 #50
244933 trovey
Nachtoele
pi_98619953
Ik heb net een stuk slagroomgebak op :P ....tja wat moet je anders als je buurman, als dank voor het het housesitting tijdens zijn vakantie, je een taart zit aan te bieden. :P Gelukkig heb ik een medeeter die extra grote stukken prima kan verwerken. :+ De rest gaat de diepvries in...ik kan nog weken taart eten. :')
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')