Nog even mijn eetlijst.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eetlijst:
O: 2 boterhammen, yoghurt, appel
T: yoghurt, appel
L: 2 pistoletjes met vet beleg
T: yoghurt appel
T: voorbelegd wasading bleek 160 caloos te zijn
D: gepaneerde witvis, worteltjes, klein aardappeltje, glaasje wijn
Ik fok vanafe mobiel, dus ik kan geen nieuwe topics openen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu snap ik waarom er zo lang niet gepost werd }:{
Dankjewel!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Roze_spekkie het volgende:
Gefeliciteerd voor je vriendje met z'n nieuwe baan !
Dankje! Ik ben een beetje aan het bladeren in de voorgaande topics, en nu wil ik ook aan de Miles!quote:
Als je wilt lachen moet je topic 319 eens doornemenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben een beetje aan het bladeren in de voorgaande topics, en nu wil ik ook aan de Miles!
Doen jullie dit vanaf youtube? Ik vind dat soort van bewegen erg leuk!
Tussen de drukte door wel blijven drinken hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!
2 bruine bolletjes gehad en man wat heb ik een dorst.
Vandaag een drukke dag, dus eten zal wel goed gaan. Alleen hopen dat ik nog fut heb vanavond om te koken.
Waar kan ik je aanmoedigen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef Ender_W het volgende:
Na de "dramatische" vorige meetsessie is er weer wat vanaf. 0,5 kg in de min. Ik ben benieuwd of morgen (Limburgs Mooiste) daar nog invloed op gaat hebben
Ik ben dat gezellige dikkerdje op een racefietsquote:Zoals elk jaar verrast de organisatie de deelnemers met fraaie verkeersarme wegen en hellingen.
Ook dit jaar is Limburgs Mooiste daar ongetwijfeld in geslaagd.
In totaal zullen de deelnemers in het glooiende landschap van de Gele Lus 16 serieuze heuvels tegenkomen. De meeste onbekend, maar ook enkele gerenommeerde kuitenbijters zoals de klim naar naar het hoogste punt van Nederland: de Vaalserberg.
Meteen na de start koerst de Gele Lus naar Duitsland waar twee stevige, vrijwel onbekende "bergen" op het programma staan. Vooral de Rohrberg met een aanloop over kasseien mag er zijn. Vervolgens wordt de Vaalserberg via de Duitse zijde beklommen. Een mooi en verrassend alternatief voor het bekende obstakel vanuit Vaals.
Bij het Drielandenpunt op 322 meter hoog, steken wij over naar België . De Pas van Wolfhaag brengt ons terug in Nederland. Daar wacht in Vaals de eerste pleisterplaats.
De route loopt verder door “Klein Zwitserland”, het mooiste deel van Zuid-Limburg.
Kleine gehuchtjes, pittige kuitenbijters en prachtige landschappen wisselen elkaar af. Met de bekoorlijke vakwerkboerderijen en de talloze gastvrije terrasjes.
Voorbij Slenaken staat de Schilberg op het programma. Iets verderop na servicepunt Noorbeek wachten de Grensheuvel en de Heerkuil.
Het servicepunt Gulpen wordt via een alternatieve route bereikt, omdat wegwerkzaamheden de passage van Inger onmogelijk maken. Nu dalen wij via Reijmerstok naar de oergezellige pleister[plaats waar de terrassen vol zitten. Er is levende muziek en wordt op vele fronten service geboden.
De laatste 25 kilometer lopen over de plateaus van Berghof, Etenaken, Eyserheide en de Kruisberg. Elk plateau met een eigen klim, waarbij Eyserheide niet via de Eyserbosweg, maar via de Dikke Buikweg wordt bereikt. De Zwarte Brugweg (de Kruisberg vanuit Eys) is de laatste serieuze beproeving van de dag. Dit is tevens een van de drie videopunten waar de Gele Lus voorbij komt. Een paar kilometer verder wachten de rondemissen aan de finish met een heerlijk gratis biertje.
Ik maak me daar ook schuldig aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef RandomMoron het volgende:
jaik tel alleen die omlaag mee, die omhoog probeer ik niet te registreren want die zijn toch zo weer naar beneden
*boks*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik maak me daar ook schuldig aan
Ik dacht dat je in een doorzichtig shirt op een podiumwagen ging staanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:09 schreef Ender_W het volgende:
Ik citeer:
[..]
Ik ben dat gezellige dikkerdje op een racefietswelke een magere panlat van 2,05 m naast zicht heeft fietsen...waarschijnlijk ervoor
Misschien krijg ik van een gezond tussendoortje geen suikerdip. In elk geval wel van één enkel koekje, en een appel valt ook niet goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
GEzonde tussendoortjes zijn juist goed.[quote]Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
GEzonde tussendoortjes zijn juist goed.
What the FUCK heb ik gemist???????????quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in een doorzichtig shirt op een podiumwagen ging staan
Maar dit is een haske sportieve prestatie, go girl!
Niet dat ik weet.quote:
Nou ja, als dit voor jou werkt dan lekker zo laten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Ik merk gewoon dat het zo werkt bij mij, iets eten doet me meer eten in de ochtend of dus een heel flauw gevoel krijgen. En dat is heel demotiverend als je af wilt vallen omdat ik het dan in de ochtend al verpest voor de rest van de dag. Tenminste dat voelt dan zo.
Een dietiste raadde me aan om het zo te doen, en dat werkt dus wel voor mij.
Tomaten vind ik trouwens eigenlijk helemaal niet lekker, alleen in een salade gaat het wel of in de ketchup
Dank je wel Maloquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:22 schreef MalaCocinera het volgende:
Netjes van je LovelyLady, erg netjes dat jij je zo hebt kunnen inhouden
Tuurlijk, ik kan maandag alleen pas bellen voor een afspraak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef MalaCocinera het volgende:
Zou ik mogen weten wat de sportfysio tegen je zegt? Of ben ik dan te nieuwsgierig
Klinkt lekker, heb je een speciaal eigen recept?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
D: rijst met zelfgemaakte kippenragout (veel groente)
Je bedoelt of het dieet-verantwoordelijk is ? Of dat het gewoon lekker is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:10 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Klinkt lekker, heb je een speciaal eigen recept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |