SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit, oh en Sander, ik was vandaag is Zwolle![]()
Kut in een TT, het zou verboden moeten worden inderdaad.quote:
Waarom was je in Zwollequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je zit al in de trein?quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vader moest naar paradontoloog,
Ik en mijn moeder shoppen
Wat is dezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:20 schreef Dastan het volgende:
De mods op EXA staan dag en nacht paraat om mij te plezieren.
Waarom heb je 'm niet even opgezocht?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Had geen adres.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm niet even opgezocht?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Deel van mijn ode aan de moderatie in EXA.
Is Maraca ook je bitch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinkt niet leuk, voor je vader danquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vader moest naar paradontoloog,
Ik en mijn moeder shoppen
Ja, merk je niks van als je in winkels staatquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt niet leuk, voor je vader dan.
Het regende vanochtend wel flink trouwens, donders hé
Jouw standaard 1ste post.quote:
Verkapte 'geef-mij-aub-een-positieve-note' postquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja, zeg.
Absurd dat jij zo respectloos over deze lieve vrijwilligers spreekt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
zie je die smatje, emzor? zij is me bitch.
Ik stond toen een huis te bouwen FUUUUUUU.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt niet leuk, voor je vader dan.
Het regende vanochtend wel flink trouwens, donders hé
Alsof ze daar naar kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef Etsu het volgende:
Overigens heb ik een brief gekregen van Iddink, dat m'n boeken terug moet blabla, ongeschreven.laat ik nou in zowat alle boeken wat in heb geschreven.
Ik ook niet, want ik zat in de autoquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, merk je niks van als je in winkels staat
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de brief staat dat ze heel zorgvuldig gaan nakijken of het onbeschadigd en ongeschreven is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof ze daar naar kijken.
Checken ze toch niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef Etsu het volgende:
Overigens heb ik een brief gekregen van Iddink, dat m'n boeken terug moet blabla, ongeschreven.laat ik nou in zowat alle boeken wat in heb geschreven.
Natuurlijk staat dat in de brief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de brief staat dat ze heel zorgvuldig gaan nakijken of het onbeschadigd en ongeschreven is.
Plaatjes in de TTquote:
Dat staat er misschien wel, maar dat doen ze toch niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de brief staat dat ze heel zorgvuldig gaan nakijken of het onbeschadigd en ongeschreven is.
Mensen die dat gelovenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die dat gelovenquote:
Nee, Like A Rolling Stone dit datquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Rollende rots, is dat een indianennaam?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mensen die dat geloven
Mensen die dat
Mensen
Men
Bij mij kijken ze alleen óf je ze hebt, 0 euro boetequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb vandaag mijn boeken ingeleverd.
Die mensen moeten hun ogen eens laten meten, 3 boeken vielen gewoon uit elkaar
Meet topic? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
HALLO GOOI EVEN HET MEET TOPIC IND E OP JA AUB DANKJEWEL IK BEN TOCH IEDERE KEER TE SLOOM
Er `komt` een tweede meet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meet topic? Heb ik iets gemist?
Meet animo topicquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had er gewoon een heel ander boek tussen geflikkerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij mij kijken ze alleen óf je ze hebt, 0 euro boete.
Met meer dan 2 personen.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had er gewoon een heel ander boek tussen geflikkerd.
0 euro boete.
Thanks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef Etsu het volgende:
Joosterd.Man van wijze woorden en wijze uitspraken. Ik mag hem wel.
Bij mij ook niet hoor, maar eentje viel gewoon voor haar ogen uit elkaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Zes jaar lang, nooit een boete gehadquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik denk het.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hm.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O, oke, het zou zo een indianennaam kunnen zijn, vind ik.
Robert Allen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hm.
Vind ik een minder mooie associatie danZimmerman
Agnietencollege is in feite één grote quanquerschoolquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit. Zes jaar lang, nooit een boete gehad
hey ik quote je maar even anders wordt het ook zo zielig voor jequote:
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hey ik quote je maar even anders wordt het ook zo zielig voor je
Dankje, ik had al bijna een touw en een krukje gekocht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hey ik quote je maar even anders wordt het ook zo zielig voor je
Doe dan de trein. Hebben andere mensen er tenminste nog last van.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Dankje, ik had al bijna een touw en een krukje gekocht.
Mwah, valt nog best mee als ik sommige verhalen hoor. Maarja, heb me d'r wel vermaakt qua mensenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Agnietencollege is in feite één grote quanquerschool.
Trein koppenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe dan de trein. Hebben andere mensen er tenminste nog last van.
Nee man, webcam broadcast en alles, radio bellen enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe dan de trein. Hebben andere mensen er tenminste nog last van.
Narcisme is volledig geaccepteerd anno 2011.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
Is het narcistisch om die in mijn fobo te plempen?
Ja, he.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Narcisme is volledig geaccepteerd anno 2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, ik vind het persoonlijk alleen niet echt cool.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Narcisme is volledig geaccepteerd anno 2011.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Je zou zo maar 2 uurtjes en een kwartier moeten gaan werken.
Waarom zo kort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Je zou zo maar 2 uurtjes en een kwartier moeten gaan werken.
Wat voor werk doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Grote kans dat ik daar boodschappen ga doen zodra ik in Groningen woonquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jumbo
[..]
Waarschijnlijk geld besparen enzo.
Ik was altijd al lui, maar het is eigenlijk alleen maar erger geworden door de vakantie inderdaad.quote:
Grote kans dat ik er dan al weg benquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Grote kans dat ik daar boodschappen ga doen zodra ik in Groningen woon
Is de Jumbo eigenlijk goedkoper dan AH, C 1000 enzo, of wel wat duurder dan Aldi enzo? ik kom er namelijk nooit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jumbo
[..]
Waarschijnlijk geld besparen enzo.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Grote kans dat ik er dan al weg ben
Qua A-merken goedkoper ja, maar niet goedkoper dan de Aldi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is de Jumbo eigenlijk goedkoper dan AH, C 1000 enzo, of wel wat duurder dan Aldi enzo? ik kom er namelijk nooit.
Ze hebben een vrij groot assortiment is mijn ervaring. Prijs is iets lager dan Albert Heijn. Zeker hoger dan de Aldi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is de Jumbo eigenlijk goedkoper dan AH, C 1000 enzo, of wel wat duurder dan Aldi enzo? ik kom er namelijk nooit.
Ok.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Qua A-merken goedkoper ja, maar niet goedkoper dan de Aldi.
Ja die hebben we hier ook, alleen zijn het vaak ook nog oude mensen die dat doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef yosander het volgende:
[..].
In tussenuren altijd naar de Jumbo, beetje gratis koffie drinken, croissantjes, stokbrood of frikandelbroodjes eten
Volgens mij hebben ze daar niet eens vakkenvullers want alles staat nog in dozen in de winkel.quote:
Joahquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:40 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja die hebben we hier ook, alleen zijn het vaak ook nog oude mensen die dat doen.
En de ham-kaascroissantjes van de Jumbo![]()
Ze moeten ergens op besparen om zo goedkoop te kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar niet eens vakkenvullers want alles staat nog in dozen in de winkel.
Nee gelukkig niet, die hebben we wel hier bij de AH.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:41 schreef yosander het volgende:
[..]
JoahHaha, hebben jullie ook zo'n gare bewakers? Tijdens pauzes enzo moeten scholieren in de rij staan en wachten
___!!!!
Sommige bewakers kon je nog mee lachen, maar 9/10 keer waren het de grootste downies ooit.
Nou, weet niet. Als ik boodschappen moet doen ga ik naar Albert Heijn. Maar dat komt doordat die het dichtstbij is.quote:
Ok, logisch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, weet niet. Als ik boodschappen moet doen ga ik naar Albert Heijn. Maar dat komt doordat die het dichtstbij is.
Het stinkt er meestal wel ja, maar goed, viel gister wel mee.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze moeten ergens op besparen om zo goedkoop te kunnen zijn.
Ach, staat er gelukkig meestal alleen maar in de pauzes en dan gaan die onderbouwers. Voordeel is wel dat die downies van een andere school uit de buurt tegenhoudtquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:42 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, die hebben we wel hier bij de AH.Mag je alleen maar bij 1 kassa afrekenen + 2 tallen naar binnen. Flikker toch op man.
Plus heeft ook irritante reclames..quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef Dastan het volgende:
Jumbo is heel ver weg. Aldi en Lidl zou ik niet weten. Dirk van de Broek is nog wel in de buurt, maar die vind ik niet beter dan Albert Heijn of zo.
O ja, en Plus.Tyfusduur.
Websites met een achtergrondgeluid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.nettorama.nl/
wat een kutaudio
Loading 1/100...quote:
Ja, ik had er toen ook wel wat van gezegd en ging gewoon in een andere rij staan. En toen bablalal, maar alsnog wel afgerekend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ach, staat er gelukkig meestal alleen maar in de pauzes en dan gaan die onderbouwers. Voordeel is wel dat die downies van een andere school uit de buurt tegenhoudt.
Maar in feite slaat het nergens op, gigantische supermarkt met altijd genoeg kassa's open.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Of websites met animerende afbeeldingen.
Smakelijk en werkzequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:46 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, ik had er toen ook wel wat van gezegd en ging gewoon in een andere rij staan. En toen bablalal, maar alsnog wel afgerekend.Maargoed ik toch altijd naar de C1000/Jumbo.
Ik ga eten trouwens
Ja maar ze doen altijd voetbal plaatjes als AH dat ook doet enzo..quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Komen niet eens in de buurt van Harry.
Harry Piekema
Nee, want niet in Zwolle.quote:
Soortgelijk? Kom op zeg, irritante kutlui.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja maar ze doen altijd voetbal plaatjes als AH dat ook doet enzo..
En proberen soortgelijke typetjes te maken.
Plus met hun zeekoe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Soortgelijk? Kom op zeg, irritante kutlui.
Plus geeft meer. Hoofdpijn.
Harry Piekema doet tenminste nog alsof hij er plezier in heeft.
Jijquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plus met hun zeekoe.
Die wil ik echt persoonlijk terug in de Noordzee duwen.
En Groningenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, Zwolle is de rest van Nederland.
Haha ja he, en hun neger, willen ze geëmancipeerd lijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plus met hun zeekoe.
Die wil ik echt persoonlijk terug in de Noordzee duwen.
Noord-Holland heeft ook geen EMTÉ.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, Zwolle is de rest van Nederland.
Plus is inderdaad wel een topic waard. Binnenkort eens op mijn toetsenbord stampen.quote:
Ja, maar daar hebben ze wel een EM-TÉ. Toch?quote:
C1000 ook. Maak een combo. Die vervelende woonwagenbewoonstersquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plus is inderdaad wel een topic waard. Binnenkort eens op mijn toetsenbord stampen.
Boos achter je computer een KLB-topic tikken met ferme slagen op de toetsen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plus is inderdaad wel een topic waard. Binnenkort eens op mijn toetsenbord stampen.
Ja, Gelderland ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze wel een EM-TÉ. Toch?
Overijssel ook, zag ik zonet. EM-TÉ begint het noorden te veroverenquote:
Lijm.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:54 schreef Ezell het volgende:
Hoe kan ik makkelijk en goedkoop spiegels aan mijn kast vastmaken?
?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:54 schreef Ezell het volgende:
Spijkertje en haakje? Of Pritt Buddy ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:54 schreef Ezell het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Spijkertje en haakje? Of Pritt Buddy ofzo.
Het zijn geen mini-spiegeltjes die je in je agenda plakt of zo.quote:
Een parachuteplug!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Het zijn geen mini-spiegeltjes die je in je agenda plakt of zo.
Luister naar Dastanquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Het zijn geen mini-spiegeltjes die je in je agenda plakt of zo.
Wijf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ook een spiegel op mijn kamer.
Nee, dit vind ik mooier. Mijn kamer is al zo klein.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom op je kast? Gewoon eentje apart op de muur
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Die spiegels moeten aan de zijkant van mijn boekenkast komen. Dat gaat toch niet lukken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is een plug.
Heb ik een lijst mee opgehangen op mijn kamer.
Oke. Ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef jordyqwerty het volgende:
neequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die spiegels moeten aan de zijkant van mijn boekenkast komen. Dat gaat toch niet lukken.
Waarom probeer je het dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die spiegels moeten aan de zijkant van mijn boekenkast komen. Dat gaat toch niet lukken.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Ich bin Schnappi, das kleiner Krokodil.
REAGEER NOU EVEN OP MIJquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik probeer dat toch nu niet met zo'n plug.
Gewicht weet ik niet. Het zijn vier spiegels van 20x20cm.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
Anders plaats je de maten en het gewicht even.
Ooooo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewicht weet ik niet. Het zijn vier spiegels van 20x20cm.
Ja, oké. Ik ben echt slecht in zulke dingen. Nou ja, ik heb laatst wel een tafeltje in elkaar gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hangt ze toch onafhankelijk op? Dan is het gewicht niet te groot.
Van de IKEA.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik ben echt slecht in zulke dingen. Nou ja, ik heb laatst wel een tafeltje in elkaar gezet.
Nee joh. Wat moet ik met zo'n grote spiegel. Ik ben klein.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat we het over een 2 meter lange spiegel hadden ofzo.
Voor als je ooit een 2 meter lange vriend krijgt die erin wil kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh. Wat moet ik met zo'n grote spiegel. Ik ben klein.
Zo zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik ben echt slecht in zulke dingen. Nou ja, ik heb laatst wel een tafeltje in elkaar gezet.
Dan loopt hij maar een stuk naar achteren zodat hij zichzelf kan zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Voor als je ooit een 2 meter lange vriend krijgt die erin wil kijken
Grote kamer? Veel ruimte om achteruit te lopen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan loopt hij maar een stuk naar achteren zodat hij zichzelf kan zien.
In de spiegel kijken terwijl je aan het seksen bent.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Bij de IKEA hebben ze lekkere appelflappen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb een kast van de IKEA in elkaar gezet ja.
Turn off.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de spiegel kijken terwijl je aan het seksen bent.
Dan moet je hem op zijn kant ophangenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de spiegel kijken terwijl je aan het seksen bent.
Geen idee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij de IKEA hebben ze lekkere appelflappen.
Twee meter of zo. De deur kan ook nog open.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Grote kamer? Veel ruimte om achteruit te lopen?
Ok.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twee meter of zo. De deur kan ook nog open.![]()
Meldt zich.!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Waar ging het eigenlijk over?quote:
Over de spiegel van Ezell die te klein zal zijn voor haar toekomstige 2 meter lange vriend om in te kijken.quote:
14.50 bij de Hema.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Wordt het Groningen? Of Maastricht? Of allebei? Met NS Zomertoer maakt het niet uit! Voor maar ¤ 45 reist u samen een hele dag waarheen u wilt. Comfortabel in de 1e klas. Kijk voor tips, aanbiedingen en inspiratie op eropuit.nl
Wat nou, maar ¤45
NS
NS in de winter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso NSquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Wordt het Groningen? Of Maastricht? Of allebei? Met NS Zomertoer maakt het niet uit! Voor maar ¤ 45 reist u samen een hele dag waarheen u wilt. Comfortabel in de 1e klas. Kijk voor tips, aanbiedingen en inspiratie op eropuit.nl
Wat nou, maar ¤45
NS
NS in de winter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
ey smatje ik zeg je nu gedag dan gaan ik even eton.
Ik dacht over 2 meter lange vriend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jezelf in de spiegel bekijken tijdens de seks.
Ja daarvoor wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht over 2 meter lange vriend.
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht over 2 meter lange vriend.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Over de spiegel van Ezell die te klein zal zijn voor haar toekomstige 2 meter lange vriend om in te kijken.
Thanks voor de infoquote:
Kleinquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ongeveer 1.63cm. Ik ben een mini ezel..
2.00m en 1.63m is nou ook niet superquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies twee meter?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef Joosterd het volgende:
Hey Pstt Ezelll Psssst hey ik ben 2meter.
Helaas wel ja.quote:
Zegt mij niets. Ik ben niet goed in het verbeelden van lengtes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je van plan bentquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2.00m en 1.63m is nou ook niet super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |