Alsof ze daar naar kijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef Etsu het volgende:
Overigens heb ik een brief gekregen van Iddink, dat m'n boeken terug moet blabla, ongeschreven.laat ik nou in zowat alle boeken wat in heb geschreven.
Ik ook niet, want ik zat in de autoquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, merk je niks van als je in winkels staat
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Deel van mijn ode aan de moderatie in EXA.
In de brief staat dat ze heel zorgvuldig gaan nakijken of het onbeschadigd en ongeschreven is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof ze daar naar kijken.
Checken ze toch niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:22 schreef Etsu het volgende:
Overigens heb ik een brief gekregen van Iddink, dat m'n boeken terug moet blabla, ongeschreven.laat ik nou in zowat alle boeken wat in heb geschreven.
Natuurlijk staat dat in de brief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de brief staat dat ze heel zorgvuldig gaan nakijken of het onbeschadigd en ongeschreven is.
Plaatjes in de TTquote:
Dat staat er misschien wel, maar dat doen ze toch niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de brief staat dat ze heel zorgvuldig gaan nakijken of het onbeschadigd en ongeschreven is.
Mensen die dat gelovenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die dat gelovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |