Grote kans dat ik daar boodschappen ga doen zodra ik in Groningen woonquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jumbo
[..]
Waarschijnlijk geld besparen enzo.
Ik was altijd al lui, maar het is eigenlijk alleen maar erger geworden door de vakantie inderdaad.quote:
Grote kans dat ik er dan al weg benquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Grote kans dat ik daar boodschappen ga doen zodra ik in Groningen woon
Is de Jumbo eigenlijk goedkoper dan AH, C 1000 enzo, of wel wat duurder dan Aldi enzo? ik kom er namelijk nooit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jumbo
[..]
Waarschijnlijk geld besparen enzo.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Grote kans dat ik er dan al weg ben
Qua A-merken goedkoper ja, maar niet goedkoper dan de Aldi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is de Jumbo eigenlijk goedkoper dan AH, C 1000 enzo, of wel wat duurder dan Aldi enzo? ik kom er namelijk nooit.
Ze hebben een vrij groot assortiment is mijn ervaring. Prijs is iets lager dan Albert Heijn. Zeker hoger dan de Aldi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is de Jumbo eigenlijk goedkoper dan AH, C 1000 enzo, of wel wat duurder dan Aldi enzo? ik kom er namelijk nooit.
Ok.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Qua A-merken goedkoper ja, maar niet goedkoper dan de Aldi.
Ja die hebben we hier ook, alleen zijn het vaak ook nog oude mensen die dat doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef yosander het volgende:
[..].
In tussenuren altijd naar de Jumbo, beetje gratis koffie drinken, croissantjes, stokbrood of frikandelbroodjes eten
Volgens mij hebben ze daar niet eens vakkenvullers want alles staat nog in dozen in de winkel.quote:
Joahquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:40 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja die hebben we hier ook, alleen zijn het vaak ook nog oude mensen die dat doen.
En de ham-kaascroissantjes van de Jumbo![]()
Ze moeten ergens op besparen om zo goedkoop te kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar niet eens vakkenvullers want alles staat nog in dozen in de winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |