Agnietencollege is in feite één grote quanquerschoolquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit. Zes jaar lang, nooit een boete gehad
hey ik quote je maar even anders wordt het ook zo zielig voor jequote:
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hey ik quote je maar even anders wordt het ook zo zielig voor je
Dankje, ik had al bijna een touw en een krukje gekocht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hey ik quote je maar even anders wordt het ook zo zielig voor je
Doe dan de trein. Hebben andere mensen er tenminste nog last van.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Dankje, ik had al bijna een touw en een krukje gekocht.
Mwah, valt nog best mee als ik sommige verhalen hoor. Maarja, heb me d'r wel vermaakt qua mensenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Agnietencollege is in feite één grote quanquerschool.
Trein koppenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe dan de trein. Hebben andere mensen er tenminste nog last van.
Nee man, webcam broadcast en alles, radio bellen enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe dan de trein. Hebben andere mensen er tenminste nog last van.
Narcisme is volledig geaccepteerd anno 2011.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
Is het narcistisch om die in mijn fobo te plempen?
Ja, he.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Narcisme is volledig geaccepteerd anno 2011.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, ik vind het persoonlijk alleen niet echt cool.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Narcisme is volledig geaccepteerd anno 2011.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Je zou zo maar 2 uurtjes en een kwartier moeten gaan werken.
Waarom zo kort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Je zou zo maar 2 uurtjes en een kwartier moeten gaan werken.
Wat voor werk doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |