Nee gelukkig niet, die hebben we wel hier bij de AH.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:41 schreef yosander het volgende:
[..]
JoahHaha, hebben jullie ook zo'n gare bewakers? Tijdens pauzes enzo moeten scholieren in de rij staan en wachten
___!!!!
Sommige bewakers kon je nog mee lachen, maar 9/10 keer waren het de grootste downies ooit.
Nou, weet niet. Als ik boodschappen moet doen ga ik naar Albert Heijn. Maar dat komt doordat die het dichtstbij is.quote:
Ok, logisch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, weet niet. Als ik boodschappen moet doen ga ik naar Albert Heijn. Maar dat komt doordat die het dichtstbij is.
Het stinkt er meestal wel ja, maar goed, viel gister wel mee.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze moeten ergens op besparen om zo goedkoop te kunnen zijn.
Ach, staat er gelukkig meestal alleen maar in de pauzes en dan gaan die onderbouwers. Voordeel is wel dat die downies van een andere school uit de buurt tegenhoudtquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:42 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, die hebben we wel hier bij de AH.Mag je alleen maar bij 1 kassa afrekenen + 2 tallen naar binnen. Flikker toch op man.
Plus heeft ook irritante reclames..quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef Dastan het volgende:
Jumbo is heel ver weg. Aldi en Lidl zou ik niet weten. Dirk van de Broek is nog wel in de buurt, maar die vind ik niet beter dan Albert Heijn of zo.
O ja, en Plus.Tyfusduur.
Websites met een achtergrondgeluid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.nettorama.nl/
wat een kutaudio
Loading 1/100...quote:
Ja, ik had er toen ook wel wat van gezegd en ging gewoon in een andere rij staan. En toen bablalal, maar alsnog wel afgerekend.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ach, staat er gelukkig meestal alleen maar in de pauzes en dan gaan die onderbouwers. Voordeel is wel dat die downies van een andere school uit de buurt tegenhoudt.
Maar in feite slaat het nergens op, gigantische supermarkt met altijd genoeg kassa's open.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Of websites met animerende afbeeldingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |