Smakelijk en werkzequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:46 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, ik had er toen ook wel wat van gezegd en ging gewoon in een andere rij staan. En toen bablalal, maar alsnog wel afgerekend.Maargoed ik toch altijd naar de C1000/Jumbo.
Ik ga eten trouwens
Ja maar ze doen altijd voetbal plaatjes als AH dat ook doet enzo..quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Komen niet eens in de buurt van Harry.
Harry Piekema
Nee, want niet in Zwolle.quote:
Soortgelijk? Kom op zeg, irritante kutlui.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja maar ze doen altijd voetbal plaatjes als AH dat ook doet enzo..
En proberen soortgelijke typetjes te maken.
Plus met hun zeekoe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Soortgelijk? Kom op zeg, irritante kutlui.
Plus geeft meer. Hoofdpijn.
Harry Piekema doet tenminste nog alsof hij er plezier in heeft.
Jijquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plus met hun zeekoe.
Die wil ik echt persoonlijk terug in de Noordzee duwen.
En Groningenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, Zwolle is de rest van Nederland.
Haha ja he, en hun neger, willen ze geëmancipeerd lijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plus met hun zeekoe.
Die wil ik echt persoonlijk terug in de Noordzee duwen.
Noord-Holland heeft ook geen EMTÉ.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, Zwolle is de rest van Nederland.
Plus is inderdaad wel een topic waard. Binnenkort eens op mijn toetsenbord stampen.quote:
Ja, maar daar hebben ze wel een EM-TÉ. Toch?quote:
C1000 ook. Maak een combo. Die vervelende woonwagenbewoonstersquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plus is inderdaad wel een topic waard. Binnenkort eens op mijn toetsenbord stampen.
Boos achter je computer een KLB-topic tikken met ferme slagen op de toetsen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Plus is inderdaad wel een topic waard. Binnenkort eens op mijn toetsenbord stampen.
Ja, Gelderland ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze wel een EM-TÉ. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |