Yeah, stond 3 pagina's terug ook :pquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef Sosha het volgende:
Ik heb nog steeds een superlange (hij komt bijna tot de grond en ik ben 1.90) nachtjapon van Primark van één euro. Okee, de gaten beginnen erin te vallen, maar wat is ie fijn
Sowieso! Ik lees je post en ik dacht, haa dat heb ik eerder gelezen vandaagquote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef Sosha het volgende:
Oh jeetje, je hebt gelijk, sorry, hihi![]()
Kun je nagaan hoe blij ik met dat ding ben
Over dat laatste verschillen we dan van mening.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:42 schreef wc-eendjuh het volgende:
Primark in Bremen vind ik persoonlijk heel fijn! Lekker ruim opgesteld en geen aso volk!
Ben benieuwd wat je vd Primark in Rdam vindt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk naar Rotterdam!!!
We gaan naar Den Haag maar maken even een pitstop in Rotterdam
Jaa was er al eens geweest haha dus was voorbereid!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:33 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je vd Primark in Rdam vindt.
Het is altijd een gekkenhuis namelijk
Haha gelukkig was je voorbereid!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa was er al eens geweest haha dus was voorbereid!
Maar de kleren waren echt heeel lelijk allemaal, wel een paar mooie tassen en een hele gave clutch gekocht! Het enige wat ik jammer vond is dat ze geen toffe heels meer in mijn maat hadden.
Hahaha nee ons geld was om na het winkelcentrum op Rotterdam Alexanderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha gelukkig was je voorbereid!
Ik vind idd de kleding ook zwaar tegen vallen. Accessoires zijn wel altijd leuk.
Heb je Rdam centrum nu ook al een keer gezien? Komen steeds leukere winkels
Haha dat probleem had ik vandaag ook. Zag leuke dingen hangen in Rdam, maar moet echt even rustig aan doen. New Look valt qua hakken een beetje tegen de laatste tijd, maar wel Steve Maddenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha nee ons geld was om na het winkelcentrum op Rotterdam Alexander
Maar we gingen daarna ook meteen door naar Scheveningen, dus heb de new look nog steeds niet bezocht. Maar denk dat ik 15 juni ga want dan ga ik naar Den Haag en kan ik mooi een pitstop maken in Rotterdam!
je kunt toch ook naar Hoofddorp?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:10 schreef saaw het volgende:
Is die in Zaandam een beetje leuk? Ben nog nooit bij de Primark geweest en woon in Amsterdam dus die is het dichtstbij.
Ja hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je kunt toch ook naar Hoofddorp?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef rapelsen het volgende:
Er komt er een in Eindhoven:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)manus-Boexstraat.ece
Ik denk dat de BCC dan misschien ook weg gaat daar? Maar ik ben nooit bij de American Today binnen geweest. Wel lekker in het centrumquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens nooit gemerkt dat dat pand van America Today zo groot is! 5 bouwlagen en een kelder![]()
Ahh, dat zou heel goed kunnen ja! Wow, kannie wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat de BCC dan misschien ook weg gaat daar? Maar ik ben nooit bij de American Today binnen geweest. Wel lekker in het centrum
En hoewel Luik qua afstand voor mij veel dichter in de buurt is, zal ik veel sneller naar Eindhoven gaan omdat daar vrienden wonen en dan is dat voor mij logischerIk ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |