Hahaha nee ons geld was om na het winkelcentrum op Rotterdam Alexanderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha gelukkig was je voorbereid!
Ik vind idd de kleding ook zwaar tegen vallen. Accessoires zijn wel altijd leuk.
Heb je Rdam centrum nu ook al een keer gezien? Komen steeds leukere winkels
Haha dat probleem had ik vandaag ook. Zag leuke dingen hangen in Rdam, maar moet echt even rustig aan doen. New Look valt qua hakken een beetje tegen de laatste tijd, maar wel Steve Maddenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha nee ons geld was om na het winkelcentrum op Rotterdam Alexander
Maar we gingen daarna ook meteen door naar Scheveningen, dus heb de new look nog steeds niet bezocht. Maar denk dat ik 15 juni ga want dan ga ik naar Den Haag en kan ik mooi een pitstop maken in Rotterdam!
je kunt toch ook naar Hoofddorp?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:10 schreef saaw het volgende:
Is die in Zaandam een beetje leuk? Ben nog nooit bij de Primark geweest en woon in Amsterdam dus die is het dichtstbij.
Ja hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je kunt toch ook naar Hoofddorp?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef rapelsen het volgende:
Er komt er een in Eindhoven:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)manus-Boexstraat.ece
Ik denk dat de BCC dan misschien ook weg gaat daar? Maar ik ben nooit bij de American Today binnen geweest. Wel lekker in het centrumquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens nooit gemerkt dat dat pand van America Today zo groot is! 5 bouwlagen en een kelder![]()
Ahh, dat zou heel goed kunnen ja! Wow, kannie wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat de BCC dan misschien ook weg gaat daar? Maar ik ben nooit bij de American Today binnen geweest. Wel lekker in het centrum
En hoewel Luik qua afstand voor mij veel dichter in de buurt is, zal ik veel sneller naar Eindhoven gaan omdat daar vrienden wonen en dan is dat voor mij logischerIk ben benieuwd
Ik was er gisteren ook en ik wilde die zwarte schoenen in het blauw, maar ze hadden niet mn maat en die Dr Martens ook niet!! Maar wel supermooie rode enkellaarsjes gescoordquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef Myraela het volgende:
Primark.Ze hadden een paar zwarte heels met schattig bandje, maar niet meer in mijn maat. En onwijs toffe bloemetjes schoenen, soort Dr Martens model.
Maar ook niet meer in mijn maat.
Story of my life.
Tegenover de Primark Zaandam zit een grote parkeergarage, dus dat lijkt me sterk...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef Sokkepok het volgende:
Ik denk dat je in Hoofddorp je auto beter kwijt kunt.
Ook vind ik die Primark leuker dan ZaandamMaar wel drukker over het algemeen.
Die Martens waren tof he? Ik was echt instant verliefd, zeker voor 20 euro. Want ik wil eigenlijk echte kopen, maar daar vind ik ze toch iets te duur voor. Voornamelijk omdat het toch niet iets is wat in mijn dagelijkse stijl past.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:34 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Ik was er gisteren ook en ik wilde die zwarte schoenen in het blauw, maar ze hadden niet mn maat en die Dr Martens ook niet!! Maar wel supermooie rode enkellaarsjes gescoord
Ben er vorige week geweest. Ik zal heel eerlijk zijn: het viel vies tegen! Inderdaad een aantal etages, al waren het er volgens mij geen 6. Maar qua aanbod... mwah.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
Maandag de Primark in Essen maar eens gaan bezoeken. Ben benieuwd. Hoorde iets over 6 etages?
Ja same here! Ik wilde ze echt hebben en in het zwart vond ik ze niet mooi en die rood-achtige zou ik denk ik niet vaak aan doen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die Martens waren tof he? Ik was echt instant verliefd, zeker voor 20 euro. Want ik wil eigenlijk echte kopen, maar daar vind ik ze toch iets te duur voor. Voornamelijk omdat het toch niet iets is wat in mijn dagelijkse stijl past.
Die blauwe vond ik ook een mooi kleurtje.Maar ik heb al hele toffe heels in die kleur en zwarte kan ik nog wel gebruiken.
![]()
Ik zit serieus te twijfelen om gewoon alle primarks langs te gaan om te kijken of ze nog ergens die schoenen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |