Die valt reuze meequote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:08 schreef Sjaam het volgende:
Weet iemand hoe het is met de drukte bij primark zaandam op een zondag?
Oke top dankje! 1x in rotterdam was het zo bezeten druk dat je echt niet kon lopen, dat was eens en nooit meer! Maar dat ga ik morgen dus niet tegen komen, gelukkigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die valt reuze mee
Was er 2 weken terug met iemand en het viel mij echt mee, op een doordeweekse dag in de vakantie is het drukker
Zaandam is een stuk kleiner dan Rotterdam hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:40 schreef Sjaam het volgende:
[..]
Oke top dankje! 1x in rotterdam was het zo bezeten druk dat je echt niet kon lopen, dat was eens en nooit meer! Maar dat ga ik morgen dus niet tegen komen, gelukkig
Echt he! Als ik na een bezoek aan de Primark naar de H&M ga, vind ik de H&M opeens duurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Risje010 het volgende:
Why in godsnaam is die winkel ZO goedkoop
Wat denk je?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:34 schreef Risje010 het volgende:
Why in godsnaam is die winkel ZO goedkoop
Ik word zelfs zo gierig dat ik blousjes voor 15 euro laat hangen bij de Primarkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:18 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Echt he! Als ik na een bezoek aan de Primark naar de H&M ga, vind ik de H&M opeens duur
Yeah, stond 3 pagina's terug ook :pquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef Sosha het volgende:
Ik heb nog steeds een superlange (hij komt bijna tot de grond en ik ben 1.90) nachtjapon van Primark van één euro. Okee, de gaten beginnen erin te vallen, maar wat is ie fijn
Sowieso! Ik lees je post en ik dacht, haa dat heb ik eerder gelezen vandaagquote:Op zondag 3 juni 2012 00:25 schreef Sosha het volgende:
Oh jeetje, je hebt gelijk, sorry, hihi![]()
Kun je nagaan hoe blij ik met dat ding ben
Over dat laatste verschillen we dan van mening.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:42 schreef wc-eendjuh het volgende:
Primark in Bremen vind ik persoonlijk heel fijn! Lekker ruim opgesteld en geen aso volk!
Ben benieuwd wat je vd Primark in Rdam vindt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk naar Rotterdam!!!
We gaan naar Den Haag maar maken even een pitstop in Rotterdam
Jaa was er al eens geweest haha dus was voorbereid!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:33 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je vd Primark in Rdam vindt.
Het is altijd een gekkenhuis namelijk
Haha gelukkig was je voorbereid!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa was er al eens geweest haha dus was voorbereid!
Maar de kleren waren echt heeel lelijk allemaal, wel een paar mooie tassen en een hele gave clutch gekocht! Het enige wat ik jammer vond is dat ze geen toffe heels meer in mijn maat hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |