Woon jij lang een kinderdagverblijf ?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef _GdR_ het volgende:
ER-WOONT-EEN-PEDO-OP-NR-[huisnummer buurman]
is Smaadquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef _GdR_ het volgende:
quote:
ooit van KION gehoord?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
boeiend. niemand weet van wie de wifi is
Als die al uitrukken om de naam die in het topic stond is het iig een vrij kansloze organisatie.quote:
Your now connected to Buttplug.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef Aether het volgende:
http://www.holytaco.com/25-hilarious-wifi-network-names/
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha die ga ik ook doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef _GdR_ het volgende:
Hoezo misleidende titel. Foknieuwsquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ophef om 'Stijve Lul' in peuterspeelzaal
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:35 schreef HQ-Design het volgende:
NIET
als je dan bent verbonden, dan staat er NIET VERBONDEN
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef _GdR_ het volgende:
NIET
NIET
NIET
Of doe 1312!!1!1!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:57 schreef jeroen25 het volgende:
Ik woon tegenover de politie dus het heet ACAB.
quote:
KPN dus :pquote:
Wat voor router heb je dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef Vluchtdeur het volgende:
Vroeger had ik: "ab3f"
Wij hebben nu nieuwe router waarbij je meerdere SSID's kan uitzenden nu heb ik:
"Koos Kansloos"
"Koos Draadloos"
"Koos Hackloos"
Dat had ik vroeger... en wss een linksys ofzo. Ik kan er ook 2 broadcasten, 1 over 2.4ghz en 1 over 5ghzquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef Vluchtdeur het volgende:
Vroeger had ik: "ab3f"
Wij hebben nu nieuwe router waarbij je meerdere SSID's kan uitzenden nu heb ik:
"Koos Kansloos"
"Koos Draadloos"
"Koos Hackloos"
NIET
Ik woon dichtbij een basisschool.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:07 schreef RVP67 het volgende:
Wifi zorgt voor onrust op peuterspeelzaal
NIJMEGEN - Een draadloos netwerk met een seksueel getinte naam heeft voor onrust gezorgd bij peuterspeelzaal De Mallemolen in Nijmegen. Medewerkers en ouders met een smartphone pikten het 'vreemde' signaal op in de kinderopvang.
De moeder van een van de kinderen waarschuwde kinderdagverblijforganisatie KION over het draadloze netwerk. "Heel gek: telkens als ik binnen in de peuterspeelzaal met mijn i-phone verbinding maakte om mijn mail te checken - ik heb een eigen bedrijf - floepte er een draadloos netwerk met de naam Stijve Lul op mijn scherm. Terwijl dat netwerk niet verschijnt als ik vanuit de parkeerplaatsen naar de peuterspeelzaal loop", zegt ze tegen De Gelderlander.
Uit een meting van KION bleek dat het signaal afkomstig was vanuit een woonhuis dat op vijftig meter van de opvang staat. KION wilde het voorval bij de politie melden, maar de bezorgde moeder was ze gisteren voor. De politie bracht een bezoek aan het huis waar het signaal vandaan kwam. "Die mensen zijn zich rot geschrokken", aldus de moeder. "Ze hadden hun draadloze netwerk voor de grap zo genoemd, zeiden ze. Ze laten het nu aanpassen."
Of 'Stichting Martijn, afdeling [plaatsnaam]'quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij een basisschool.
Ik denk dat ik mijn netwerk Robert M. Ga noemen
Of gewoon hofnarretje pedo loginquote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik woon dichtbij een basisschool.
Ik denk dat ik mijn netwerk Robert M. Ga noemen
ok, verrekte tiefus autist/ kutuser.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
zonder die pijl was het ook wel duidelijk, klapmongool
Uhu.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
en dan beveiligd met een wachtwoord zker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |