Sector Productiewerk en omg Zuid Holland/Dordrecht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het ligt misschien ook aan de sector en aan het uitzendbureau. Want ik heb bijvoorbeeld ook een heel leuk gesprek gehad met 1 van de intercedenten toen ik me ging inschrijven.
Maar ik vind dat sommige bedrijven wel erg hoge eisen stellen aan bepaalde functies. Neem bijvoorbeeld een receptioniste.
Naast het bedienen van een telefooncentrale en het ontvangen van bezoekers en alle andere voorkomende werkzaamheden, vragen ze tegenwoordig of je een computer uit elkaar kan schroeven en alle onderdelen door elkaar kan husselen om ze vervolgens met 1 oog dicht weer op de juiste plaats te zetten en alles weer in elkaar te schroeven. Bij wijze van spreken dan.
En als je niet aan dat totale eisenpakket voldoet, dan heb je pech en moet je vooral de website in de gaten blijven houden!
Wat ik heb doorgestreept heb ik dus weggehaald. Wat ik het onderstreept heb ik toegevoegd.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:09 schreef Janena het volgende:
Wie wil meedenken?
De brief loopt nog niet zo vlot vind ik, tips zijn welkom! (wel vandaag, brief moet morgen weg).
In de advertentie vallen de steekwoorden flexibel, nauwkeurig, representatief, inzet, humor, creativiteit, enthousiasme....
Specifieke werkzaamheden worden niet echt genoemd. (ga daar morgen nog even over bellen).
de brief:
NAAM BEDRIJF
t.a.v. mevr. ....
Postbus ...
POSTCODE en PLAATS
Betreft: vacature Medewerker Financiele Administratie
Bijlage: Curriculum Vitae
Plaats, 08 juli 2011
Geachte mevrouw ....,
Middels Via deze brief wil ik mijn interesse tonen in de vacature die door NAAM BEDRIJF is uitgezet.
Deze interesse is gewekt door mijn wens om werkzaam te zijn te werken voor een organisatie die staat voor iets waar ik belang aan hecht. Werken bij uw stichting betekent voor mij werken voor een goede leeromgeving voor kinderen. Uw motto ‘goed onderwijs voor ieder kind’ spreekt mij dan ook erg aan.
Na het behalen van mijn MEAO-BA diploma ben heb ik verschillende jaren gewerkt werkzaam geweest als financieel administratief medewerker. Hierdoor ben ik een ervaren en breed inzetbare medewerker. Graag verwijs ik u voor eEen volledig overzicht van mijn opgedane werkervaring kunt u vinden in de bijgevoegde curriculum vitae.
Ik zou wil graag mijn steentje bij willen dragen aan de verdere ontwikkeling van NAAM BEDRIJF door mijn talent op financieel administratief gebied voor uw stichting in te zetten.
Graag verwijs ik u voor een volledig overzicht van mijn opgedane werkervaring naar mijn curriculum vitae. Ik ben een creatieve en sociale vrouw die georganiseerd en nauwkeurig te werk gaat. Graag zoek ik dingen tot op de bodem uit. In mijn laatste vorige banen beleefde ik veel plezier aan het verwerken van gegevens en het uitzoeken en oplossen van (boekhoudkundige) problemen. Een motiverende werkomgeving en een goede omgang met collega's is voor mij van groot belang.
Ik denk dan ook dat de functie is mij op het lijf is geschreven en dat ik veel kan bijdragen aan het DOEL ORGANISATIE. Ik ben dan ook enthousiast over deze vacature en hoor ontvang dan ook graag uw reactie van u of zodat ik mijn sollicitatie mondeling kan komen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Naam
quote:
Ik ben op zoek naar een volledige baan en heb de voorkeur om via email te solliciteren. Dan blijft de opmaak van mijn brief en cv zoals ik dat wil. Een bijbaan waarbijj een cv/opleiding van minder belang is dan kan je via de website solliciteren. Persoonlijk zou ik ze bellen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:26 schreef JohnSpek het volgende:
Bij bijvoorbeeld studentenwerk.nl is er een optie om een mail toe te voegen aan je sollicitatie (of je kan gewoon klikken op sollicitatieknop en klaar). Voegen mensen vaak een mail toe aan hun sollicitatie? Zo ja, uitgebreid of kort?
Ik heb heel wat weg gestreept en toegevoegd zoals je ziet. Hopelijk kan je er iets mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:39 schreef Janena het volgende:
Heb die hele zin aangepast, zo ziet de tekst er nu uit:
Door middel van deze brief Via deze weg wil ik mijn interesse tonen in solliciteren naar de vacature functie van *functienaam* die door NAAM BEDRIJF is uitgezet. Deze vacature spreekt mij erg aan omdat interesse is gewekt door mijnwens om te werken voor een organisatie die staat voor iets waar ik belang aan hecht de visie van uw stichting aansluit op mijn persoonlijkheid en op mijn visie betreft het onderwijs. Werken bij uw stichting betekent voor mij werken voor een goede leeromgeving voor kinderen. Uw motto ‘goed onderwijs voor ieder kind’ spreekt mij dan ook erg aan.
Na het behalen van mijn MEAO-BA diploma heb ik verschillende jaren gewerkt als financieel administratief medewerker. Hierdoor ben ik een ervaren en breed inzetbare medewerker heb ik veel ervaring opgedaan in de diverse werkzaamheden die bij deze functie horen. Een volledig overzicht van mijn opgedane werkervaring kunt u vinden in de bijgevoegde curriculum vitae.
Ik wil graag mijn steentje bijdragen ben van mening dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan de verdere ontwikkeling van NAAM BEDRIJF door mijn talent ervaring op financieel administratief gebied en door mijn persoonlijkheid.voor uw stichting in te zetten.
Ik ben een creatief en sociaal vrouw persoon die georganiseerd en nauwkeurig te werk gaat. Graag zoek ik dingen tot op de bodem uit. In mijn vorige banen beleefde ik veel plezier aan het verwerken van gegevens en het uitzoeken en oplossen van (boekhoudkundige) problemen. Een motiverende werkomgeving en een goede omgang met collega's is voor mij van groot belang. Ik denk dan ook dat de functie mij op het lijf is geschreven en dat ik veel kan bijdragen aan het doel van uw organisatie. Ik hoor graag van u of ik mijn sollicitatie mondeling kan komen toelichten.
Ik zou graag een uitnodiging willen ontvangen om mijn sollicitatie en mijn CV in een persoonlijk gesprek aan u toe te lichten.
(dat doel ga ik nog even anders verwoorden...ze hebben verschillende doelen).
Als je geen motivatie kan geven in het antwoordformulier dan voeg ik hem toe als bijlage. Maar als je alles op een formulier kan invullen doe ik dat.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:26 schreef JohnSpek het volgende:
Bij bijvoorbeeld studentenwerk.nl is er een optie om een mail toe te voegen aan je sollicitatie (of je kan gewoon klikken op sollicitatieknop en klaar). Voegen mensen vaak een mail toe aan hun sollicitatie? Zo ja, uitgebreid of kort?
Lekker hopen dat het wat wordt!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Flew het volgende:
Zo, ik heb net vier sollicitatiebrieven de deur uit gewerkt!
Ja, mijn duimen draaien al op volle toeren!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef sachin1988 het volgende:
[..]
Lekker hopen dat het wat wordt!
Al een lange tijd op zoek naar werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |