Wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:22 schreef Basson het volgende:
Ik heb het contract getekend en dat betekent dat ik over 10 dagen in dienst ben van een Duitse firma. Het ligt in de buurt van Frankfurt, dus ik moet emigreren want 8 uur reistijd per dag trek ik niet. Veel te regelen in een bijzonder korte tijd. Druk bezig met het vinden van woonruimte. Ik heb vooralsnog 1 optie wat betaalbaar is, smakeloos Duits ingericht maar betaalbaar, dus daar probeer ik werk van te maken. Intussen veel gelezen in KAA en werk gemaakt van mijn achterstallig Duits.
Denk je: laat ik dat bedrijf eens proberen. En ineens zit alles in de hoogste versnelling... lol
Dank je, maar het geeft niet. Ondertussen ben ik wel gewend aan het ontvangen van afwijzingenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef Dupje het volgende:
[..]
Bedankt!
Beetje raar om vanuit deze positie te zeggen, maar wel vervelend voor je dat je afgewezen bent...
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:22 schreef Basson het volgende:
Ik heb het contract getekend en dat betekent dat ik over 10 dagen in dienst ben van een Duitse firma. Het ligt in de buurt van Frankfurt, dus ik moet emigreren want 8 uur reistijd per dag trek ik niet. Veel te regelen in een bijzonder korte tijd. Druk bezig met het vinden van woonruimte. Ik heb vooralsnog 1 optie wat betaalbaar is, smakeloos Duits ingericht maar betaalbaar, dus daar probeer ik werk van te maken. Intussen veel gelezen in KAA en werk gemaakt van mijn achterstallig Duits.
Denk je: laat ik dat bedrijf eens proberen. En ineens zit alles in de hoogste versnelling... lol
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:58 schreef Dupje het volgende:
Ik ben aangenomen! Eindelijk! Heb nu een baan als projectmedewerker van het Nationaal Jeugddebat bij de NJR. Ik ben blij!
Dankje!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat deze positieve vibe nog even blijft hangen voor degene die nog hard op zoek zijn!
Dankje!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:45 schreef Flew het volgende:
Gemaskerde & Samael..
Congrats!![]()
Helemaal super!
Dankje!quote:
Dit is by far het slechtste Duits dat ik óóit gelezen heb.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:41 schreef Gemaskerde het volgende:
Gefeliciteerd!
Ich bin serh neugierig was du davon geht vertragen!
Oder konnen sie diese Sinn noch niet erkennen?
(waarschijnlijk klopt die zin niet helemaal)
Utrechtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:00 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dank je, maar het geeft niet. Ondertussen ben ik wel gewend aan het ontvangen van afwijzingenBovendien was deze functie in Den Haag (als ik het me juist herinner?) en dat is bij mij toch een beetje uit de buurt. Ik ben wel benieuwd wat je er van gaat vinden!
Dan ken je Bram ook welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
UtrechtEn ik ken het project goed, ben er sinds 2006 vrijwilliger. Had dus ook wel een voordeel.
Herzlichen dank! Ich hoffe auch das der Firma mich ein wenig helfen wirt. Kleine afstand grote verschillenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
En wat spannend dat je nu moet emigreren en alles moet regelen. Wellicht kan het bedrijf je ook een beetje helpen? Veel succes iig!
Danke! Heerlijk steenkolen Duitsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ich bin serh neugierig was du davon geht vertragen!
Oder konnen sie diese Sinn noch niet erkennen?
(waarschijnlijk klopt die zin niet helemaal)
Merci beaucoup!quote:
Die ken ik zeker, haha. Niet alleen daarvanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan ken je Bram ook wel( is hier op FOK! hoofdredacteur fotografie). NJR is een leuke jonge club, maargoed, dat weet je
. Zit Volmar er nogsteeds en moest je bij hem op gesprek? Of bij Franke?
Heb zelf bij div. projecten als vrijwilliger geholpen
April, mei, juni zijn de perioden om te zoeken naar vakantiewerk. Nu is de vakantie al begonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:38 schreef TippieTop het volgende:
Hoe kan er geen vakantiewerk zijn in deze tijd
Verdomme!
Ja ik zou er wel op solliciteren! Als je wordt aangenomen doe je werkervaring op in de periode die je daar werkt. En misschien blijk je onmisbaar te zijn na die tijdelijke periode en bieden ze je een contract aan voor langere tijd. Of misschien hebben ze nog meerdere vestigingen waar je uiteindelijk terecht kan. Kortom, doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Flew het volgende:
Ik zie ook twee vacatures die me leuk lijken, en aansluiten op mijn wensen, maar die banen zijn tijdelijk. Ze zoeken een vervangende secretaresse omdat de eigenlijke secretaresse op zwangerschapsverlof is..
En een andere is op oproepbasis.
Wat zouden jullie doen, solliciteren of niet?
Een vacature betekent niet altijd, of eigenlijk bijna nooit, dat ze iemand ECHT nodig hebben. Ik herken je verhaal. Soms willen ze gewoon een soort van database opbouwen van sollicitanten en als iemand echt goed is, pas iemand aannemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:23 schreef Cyan het volgende: Ik vind dat ze ook erg laks met sollicitanten omgaan. Ik heb al 3 keer meegemaakt dat ze het intern hadden opgelost waarvan 1 keer gelogen was omdat de vacature een week later (en nu nog steeds) op internet stond. Een kennis van mij solliciteerde op dezelfde functie en werd ook afgewezen omdat ze het intern hadden opgelost.
![]()
Ook dat ervaar ik. Het is godsgruwelijk onmogelijk door de barriere van HR / P&O te breken. Even een telefoontje vooraf met wat ze precies bedoelen met de functie is gewoon onmogelijk. Inhoudelijk weten ze dan niks.quote:Ik solliciteerde op een functie via het uzb. Maar ik hoorde maar niets. Heb 5 keer gemaild en gebeld maar ik kreeg de juiste persoon maar niet te pakken.
Succes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:34 schreef Janena het volgende:
Om half 12 op gesprek voor een functie als datatypiste....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |