abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:16:49 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99453124
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef Cyan het volgende:

[..]

Het feit dat ze je alsnog benaderen na 2 en een halve maand om te vragen of je nog interesse hebt duidt er denk ik op dat ze je uitnodigen voor een gesprek om te bekijken wat jullie voor elkaar kunnen betekenen. :) Spannend hoor!
Woensdag gesprek idd met recruiter en collega vd afdeling. Heb nu geen idee hoe ik het moet voorbereiden, want zo'n soort gesprek heb ik nog nooit gevoerd :'). Ook ff gevraagd of er nog andere kandidaten zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_99453785
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Woensdag gesprek idd met recruiter en collega vd afdeling. Heb nu geen idee hoe ik het moet voorbereiden, want zo'n soort gesprek heb ik nog nooit gevoerd :'). Ook ff gevraagd of er nog andere kandidaten zijn.
Spannend! Print je cv nog een keer uit en neem die sowieso mee en bedenk nog eens goed waarom jij die baan wilt en waarom ze jou moeten aannemen. Ik weet niet om welke functie en om welke branche het gaat maar als het mogelijk is zou je nog een portfolio kunnen samenstellen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 14 juli 2011 @ 13:38:47 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99454033
Op dit moment ben ik de enige kandidaat, maar ze stellen volgende wk de vaca weer open. Geen idee of ze dat laten afhangen van hoe het met mij gaat, lijkt me wel logisch, maar we zullen zien ;). En ik bereid het gewoon net zo voor als vorige keer. Zou niet weten wat ze nu anders zouden kunnen vragen.
Niet meer actief op Fok!
pi_99454370
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
Op dit moment ben ik de enige kandidaat, maar ze stellen volgende wk de vaca weer open. Geen idee of ze dat laten afhangen van hoe het met mij gaat, lijkt me wel logisch, maar we zullen zien ;). En ik bereid het gewoon net zo voor als vorige keer. Zou niet weten wat ze nu anders zouden kunnen vragen.
Gezien het feit dat het een 3e? gesprek is, ook even bedenken wat je wil qua salaris/pensioen/vakantiedagen/reiskosten enz.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:25:55 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99456073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gezien het feit dat het een 3e? gesprek is, ook even bedenken wat je wil qua salaris/pensioen/vakantiedagen/reiskosten enz.
Yep dat zal ook wel aan de orde komen aangezien ik de gebruikelijke sollicitatiepraat met beide gesprekspartners al gehad heb dus idd ff over nadenken/uitzoeken wat redelijk is.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:41:38 #246
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_99456794
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
*O* Dat ze jou bellen voordat ze de vacature plaatsen zegt genoeg, dan heb je een goede indruk daar achter gelaten. :Y
Veel succes. ^O^
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:36:00 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99459677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:41 schreef Rucky het volgende:

[..]

*O* Dat ze jou bellen voordat ze de vacature plaatsen zegt genoeg, dan heb je een goede indruk daar achter gelaten. :Y
Veel succes. ^O^
Yep, maar dat wist ik al ;). Ze zeiden de vorige keer al dat ze een positieve indruk van me hadden en dat ze contact zouden opnemen zodra er weer een vaca was, maar dat had ik zo snel niet verwacht.

Woensdagmiddag is het gesprek, neem woensdag de hele dag vrij en dan kan ik vanaf dinsdagavond eens gaan voorbereiden. Heb nog van alles op mijn laptop staan, dus dat komt goed uit :+. Maar moet even uitzoeken hoe het zit met vakantiedagen, pensioen etc, wat redelijk is om te vragen en hoe ik moet onderhandelen :+.

Heb na al die sollicitatieteleurstellingen nu zéker geen kat in het bakkie-gevoel. Eerst het gesprek achter de rug hebben en eerst horen dat ze voor mij gaan!
Niet meer actief op Fok!
pi_99467093
Mijn sollicitatie ging vorige week wel grappig voor een vakantie baan.
Administratieve functie, ik heb nul ervaring.

Maandag ochtend werd ik opgebeld door het uitzendbureau, letterlijk een uur later was ik op gesprek bij het bedrijf.
Eerst met de baas van de afdeling een gesprek, toen kwam HR en een manager erbij zitten.
10 minuten later:
Hij: "We vinden je geschikt om bij ons te komen werken, wat vind jij?"
Ik: "Prima"
Hij: "Morgen kan je beginnen".
Ik: "Ok"
pi_99467175
Yes ben aangenomen! Per september kan ik beginnen, nu lekker vakantie vieren.

Iedereen succes en blijven doorzetten! Het komt allemaal goed :)
pi_99468027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef sachin1988 het volgende:
Yes ben aangenomen! Per september kan ik beginnen, nu lekker vakantie vieren.

Iedereen succes en blijven doorzetten! Het komt allemaal goed :)
Gefeliciteerd! Geniet van je vakantie waar nu tenminste in september een einde aan komt. Dat is toch een fijner idee dan niet weten wanneer je weer aan het werk moet. ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:20:31 #251
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_99470675
@sachin1988: gefeliciteerd joh! *O*

@Viking84: tof dat ze aan je hebben gedacht. Altijd lastig om te beoordelen of ze dat zeggen ('we nemen contact met je op als er weer vacature is') gewoon uit beleefdheid of dat ze het ook daadwerkelijk doen! Succes met je gesprek in ieder geval.

@Flew: beetje late reactie van mijn kant, maar ik vind het echt een ongelooflijk onbeschofte manier van doen. Je eerst lekker maken met een gesprek, wat vervolgens nauwelijks een gesprek te noemen valt. Maar kop op hoor, voor dat soort lui moet je inderdaad niet willen werken!
klerkje
pi_99486601
Mijn eerste post en misschien ook wel meteen weer mijn laatste.

Ik heb 9 maanden thuis gezeten, maar mag augustus weer beginnen met werken *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_99492278
En, meldt...

Gisteren te horen gekregen dat mijn jaarcontract niet verlengd wordt...
pi_99492349
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn eerste post en misschien ook wel meteen weer mijn laatste.

Ik heb 9 maanden thuis gezeten, maar mag augustus weer beginnen met werken *O*
Wat zoek je? Wat heb je gedaan? Wat ga je (hopelijk) doen? :s)
pi_99501067
Ik ben aangenomen! Half augustus begint de training dus ik heb nu nog een maand vakantie! En zo zie ik het nu ook, als vakantie! :)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:22:25 #256
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99503973
Gaat goed hier, gefeliciteerd allemaal!

Vandaag wezen schoonmaken. Tja, mijn ding is het niet echt maar ja, de rekeningen worden ermee betaald en zo slecht betaalt het nog niet (ruim 10 euro per uur) voor ongeschoold werk.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:25:21 #257
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_99504102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:22 schreef Janena het volgende:
Gaat goed hier, gefeliciteerd allemaal!

Vandaag wezen schoonmaken. Tja, mijn ding is het niet echt maar ja, de rekeningen worden ermee betaald en zo slecht betaalt het nog niet (ruim 10 euro per uur) voor ongeschoold werk.
Ik heb een tijdje terug ook gezocht naar schoonmaakwerk in Almere maar kon echt vrijwel niks vinden.
Mooi dat je in ieder geval iets tijdelijks hebt gevonden :)
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:09:52 #258
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_99538008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:19 schreef cofi het volgende:
En, meldt...

Gisteren te horen gekregen dat mijn jaarcontract niet verlengd wordt...
Hmm balen! Had je het zien aankomen of was het echt een verrassing?

@Cyan: gefeliciteerd! Is het een tijdelijke baan of heb je uitzicht op een vaste aanstelling? (Is toch via een uitzendbureau?)

Ik heb volgende keer een gesprek voor een andere sollicitatie die ik heb lopen. Na een telefonisch gesprek vorige week en een korte telefonische afspraak deze week ben ik daar extra enthousiast over geworden. De functie is in een andere sector (maar wel aanverwant) dan waar ik nu in werkzaam ben, maar dat lijkt me juist wel weer heel erg leuk. Wel een valkuil natuurlijk als ik het niet wordt. Nou ja, we gaan het zien.

Daarnaast afgelopen week nog een kennismaking gehad naar aanleiding van een open sollicitatie in mijn eigen werkgebied. Er zijn momenteel geen vacatures, maar men is bezig met om naar de toekomst te kijken. Jammer dat het niet direct voor een baan was, want het was een leuk gesprek met motiverende mensen.

Ik vind het wel frappant dat ik nu ineens zoveel heb (nou ja, in korte tijd dan) terwijl ik in een eerder sollicitatieperiode (meer dan een jaar geleden) er niet echt tussen kwam. Heeft misschien ook wel met de crisis te maken, of mijn brief/motivatie :P .
klerkje
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:30:34 #259
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_99538648
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef Spiegelei het volgende:

Ik vind het wel frappant dat ik nu ineens zoveel heb (nou ja, in korte tijd dan) terwijl ik in een eerder sollicitatieperiode (meer dan een jaar geleden) er niet echt tussen kwam. Heeft misschien ook wel met de crisis te maken, of mijn brief/motivatie :P .
Ik ervaar precies het tegenovergestelde. Vorig jaar mocht ik op zoek en had ik in no-time zes gesprekken. Helaas heeft de partij die het toen is geworden nu last van de recessie, waardoor ik opnieuw mag gaan zoeken. De spoeling qua vacatures is nu véél dunner, heb ik het idee. Gelukkig kan ik wel per direct aan de slag bij het koeriersbedrijf waar ik als student ook heb gewerkt, zodat de UWV-ellende me in ieder geval bespaard blijft.
pi_99539151
Thnx Spiegelei! Het is een jaar via het uitzendbureau en na dat jaar heeft de opdrachtgever de intentie om je over te nemen mits je natuurlijk goed functioneert.
pi_99571497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Hmm balen! Had je het zien aankomen of was het echt een verrassing?

@Cyan: gefeliciteerd! Is het een tijdelijke baan of heb je uitzicht op een vaste aanstelling? (Is toch via een uitzendbureau?)

Ik heb volgende keer een gesprek voor een andere sollicitatie die ik heb lopen. Na een telefonisch gesprek vorige week en een korte telefonische afspraak deze week ben ik daar extra enthousiast over geworden. De functie is in een andere sector (maar wel aanverwant) dan waar ik nu in werkzaam ben, maar dat lijkt me juist wel weer heel erg leuk. Wel een valkuil natuurlijk als ik het niet wordt. Nou ja, we gaan het zien.

Daarnaast afgelopen week nog een kennismaking gehad naar aanleiding van een open sollicitatie in mijn eigen werkgebied. Er zijn momenteel geen vacatures, maar men is bezig met om naar de toekomst te kijken. Jammer dat het niet direct voor een baan was, want het was een leuk gesprek met motiverende mensen.

Zag het al wel aankomen. Was ook niet helemaal "mijn baan", maar had liever zelf het besluit genomen.

Hoop alleen dat de arbeidsmarkt beter is dan vorig jaar. Ben toen 10 maanden aan het zoeken geweest naar een geschoolde baan :{
pi_99644011
Ik hoor morgen of ik door ben naar de tweede ronde. Ik heb vrijdag mijn sollicitatiegesprek gehad en ze zouden me uiterlijk dinsdag iets laten horen. Is het een goed iets of een slecht iets dat ze me laten wachten tot het einde? Iemand hier ervaring mee? Ik ben wel echt op van de zenuwen.
pi_99646768
Geweldig!

Ik woon dus sinds 3 weken in Engeland en ben aan het zoeken naar werk.
Kwam vandaag op het briljante idee om bij Marks&Spencer te gaan solliciteren.
Dus daarnet naar de site gegaan, sollicitatieaccount aangemaakt en allemaal vraagjes beantwoord, quiz, weetikveelwatallemaal.

Krijg ik aan het einde ervan te horen "ja, je bent door ons eerste selectieproces heen, selecteer hieronder een datum en tijd waarop je beschikbaar bent voor een sollicitatiegesprek!"

Dus vrijdag om 17.00uur heb ik een in-store assessment _O_ 8-)
Ja doei.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 00:37:44 #264
33350 Janena
pi_99647526
Spannend MissDior....geen idee of het een goed of slecht teken is....het is maar net hoe ze te werk gaan.

Succes motorbloempje, klinkt veelbelovend!

Hier mijn 2e werkweek ingegaan.
Ik doe nu dus schoonmaakwerk voor 2 werkgevers (beide ong. 5 uur per week).

De ene bevalt prima, leuke vaste collega en een net kantoorpand en goed schoonmaakmateriaal.
Werk is goed te doen.

De andere baan laat ik denk ik vallen (helemaal omdat ik bij die eerste werkgever ook wel meer uren kan draaien als ik dat zou willen en het werk daar beter betaald), echt, wat een humorloze zeurkousen werken daar zeg. Elke poging om onder het werken collegiaal en gezellig te zijn (beetje kletsen terwijl je werkt kan prima in de schoonmaak) word genegeerd dor bijna iedereen. De vaste medewerkers zijn van het soort 'oude taart' en ....blablabla, gewoon een slechte sfeer en stom werk.
Ik sta deze en volgende week nog ingeroosterd en dat ga ik netjes gewoon doen maar ik ga ze deze week wel mailen dat ik erna niet meer ingeroosterd hoef te worden.

Verder ben ik heel hard aan het hopen dat ik op gesprek mag komen bij die onderwijsinstelling. Sollicitaties moesten afgelopen woensdag binnen zijn en woensdag de 20e zijn de sollicitatiegesprekken dus ik ben de hoop wat aan het verliezen, ik moet dan morgen (of eigenlijk vandaag, gezien het tijdstip na middernacht) bericht krijgen....
Het is wel een baan waar veel reacties op binnenkomen, pfff....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99647850
Schoonmaakwerk, daar heb ik ook nog een mail voor gestuurd en ga nog 's kijken of er meer bedrijfjes in de buurt zijn.

Groot gelijk dat je voor de ene kiest: het moet ook leuk en gezellig blijven. Als het werk al niet is wat je zoekt en je het alleen doet voor het geld en om maar aan het werk te zijn dan scheelt het al een hoop als je het in ieder geval naar je zin hebt!

Ben wel wat zenuwachtig voor dat assessment nu, want ja, Engels :+

Ik studeer Engels en mijn Engels is, durf ik toch wel te zeggen, goed.
Mijn cijfers dit jaar waren een 8,5 voor Fluency en 7,5 voor uitspraak en sinds we hier wonen krijg ik alleen maar te horen 'uit wel deel van Engeland kom je? Ik kan je accent niet helemaal plaatsen, maar Brits is 't toch wel???' :')

Maar toch, heb nog nooit in 't Engels 'gewerkt' :P
Ja doei.
pi_99652825
Zooo vreselijk zenuwachtig!!!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 08:48:25 #267
33350 Janena
pi_99652904
Ik hoop dat ze je niet te lang in onzekerheid laten MissDior! Dat is inderdaad zenuwslopend. Ik zal voor je duimen!
pi_99654739
Morgen een afspraak voor een National Insurance Number.
Als het wordt goedgekeurd, de aanvraag, kan het dus 28 werkdagen duren voordat het is verwerkt, leuk, en ik heb vrijdag al dat gesprek.

Wel de M&S gebeld en uitgelegd, en als ik morgen enige vorm van goedkeuring mee kan krijgen dan is dat ook voldoende _O_ .
Ja doei.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 10:47:29 #269
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_99655304
motorbloempje wat leuk! Stomme vraag misschien, maar 'moet' je wel werken naast je studie i.v.m. geld/inkomen of is dat heel mooi meegenomen en doe je het meer voor het idee om echt deel te nemen in de maatschappij daar? Ik kan me zo voorstellen dat dat laatste ook wel een hele goede reden is om juist zoveel mogelijk van het 'gewone' leven mee te krijgen en mensen te ontmoeten enzo.
Zou je (in de toekomst) bijvoorbeeld een langer verblijf in Engeland niet uitsluiten (of probeer je daar zo ook achter te komen)?

MissDior: zoek afleiding, ga wat leuks doen. Wat komt dat komt.

Janena: wat motorbloempje al zei is helemaal waar. Als het al niet de baan is waar je het voor doet, dan moet minimaal de sfeer en het contact wel goed te doen zijn.

Cofi: heel veel succes met het vinden van een (vooral) bij jou passende baan.
klerkje
pi_99655632
In theorie zou mijn man ons kunnen onderhouden, maar ik heb altijd al gewerkt, sinds mijn 13e (begonnen bij folders en krantenwijken enzo) en ik vind het te leuk om niet te doen. Elke ervaring is er weer een (er zijn weinig banen die ik pertinent weiger te doen, zoals outbound callcenter en deur aan deur verkopen enzo :P) en inderdaad, juist in een ander land zou ik het ook wel eens willen ervaren, hoe de werkcultuur hier is!

Daarnaast wil ik gewoon niet afhankelijk zijn van mijn man :P Ik betaal mijn eigen motoronderhoud, ondanks 'gemeenschap van goederen' en dat soort zaken, dus een baan is voor mij vanalles: onderdeel van m'n leven, ervaring, zelfstandigheid.
Ja doei.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:02:23 #271
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99655697
Zojuist weer een sollicitatie de deur uit gedaan als Junior .NEt developer.
Echter geen bevestiging gekregen op hun site dus even een mailtje erachteraan gestuurd na een uurtje om te vragen of die is aangekomen :')
pi_99657788
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
In theorie zou mijn man ons kunnen onderhouden, maar ik heb altijd al gewerkt, sinds mijn 13e (begonnen bij folders en krantenwijken enzo) en ik vind het te leuk om niet te doen. Elke ervaring is er weer een (er zijn weinig banen die ik pertinent weiger te doen, zoals outbound callcenter en deur aan deur verkopen enzo :P) en inderdaad, juist in een ander land zou ik het ook wel eens willen ervaren, hoe de werkcultuur hier is!

Daarnaast wil ik gewoon niet afhankelijk zijn van mijn man :P Ik betaal mijn eigen motoronderhoud, ondanks 'gemeenschap van goederen' en dat soort zaken, dus een baan is voor mij vanalles: onderdeel van m'n leven, ervaring, zelfstandigheid.
En elke euro is weer één euro meer die je kan uitgeven in de kroeg natuurlijk!
pi_99657798
geen euro's maar ponden :+
Ja doei.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:33:12 #274
33350 Janena
pi_99662899
Afwijzing binnen voor de administratieve baan bij de onderwijsinstelling, 170 reacties hebben ze gehad :') ...(en dit betrof een vacature die niet eens verscheen op de grote vacaturesites).
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:01:20 #275
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_99664047
Pfff 170 reacties! Dat is ook wel veel hoor. Maar wel erg jammer voor je.
klerkje
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:07:06 #276
33350 Janena
pi_99664309
Ja, erg veel...

Het is zo meer een loterij...

Maar goed, ik heb liever zo'n afwijzing dan een afwijzing op een vacature met 10 reacties natuurlijk :p.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:51:14 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99666253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:33 schreef Janena het volgende:
Afwijzing binnen voor de administratieve baan bij de onderwijsinstelling, 170 reacties hebben ze gehad :') ...(en dit betrof een vacature die niet eens verscheen op de grote vacaturesites).
Wow! Waar was dat dan als ik vragen mag? (DM/PM?). Ik heb morgen ook een gesprek bij een onderwijsinstelling.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:20:47 #278
33350 Janena
pi_99667464
Regio Overijssel...
pi_99673476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:07 schreef Janena het volgende:
Ja, erg veel...

Het is zo meer een loterij...

Maar goed, ik heb liever zo'n afwijzing dan een afwijzing op een vacature met 10 reacties natuurlijk :p.
inderdaad, 't haalt je iig niet zo onderuit, kans was dan sowieso klein ;)

net 2 afwijzingen terug gehad --> snel weer gezocht naar een nieuwe vacatures, 1 sollicitatie de deur uit gedaan
Gelukkig staat er al een gesprek voor een andere op 28 juli

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2011 19:04:04 ]
pi_99674963
Ik heb resultaat. Na een moeizame procedure en ondanks een stroef eindgesprek gaan ze een aanbod opsturen!
pi_99679824
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:43 schreef skrn het volgende:
Ik heb resultaat. Na een moeizame procedure en ondanks een stroef eindgesprek gaan ze een aanbod opsturen!
congratz! :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:48:19 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99710765
Gesprek ging wel aardig. Hoor deze week nog of ze een aanbod doen en hoef de hele procedure niet opnieuw te doorlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_99712130
"Wel aardig" klinkt niet heel positief :o Nou ja, het beste ervan hopen dan maar! Ze nodigen je niet voor niets weer uit.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:19:59 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99712473
Haha ja ik ben wat voorzichtig tegenwoordig ;) hoop dat ik ze heb kunnen overtuigen. We zullen zien :)
Niet meer actief op Fok!
pi_99738020
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef brtausi het volgende:

[..]

congratz! :)
Dank. Ik wil best meer details uit de boeken doen maar het wereldje is niet zo heel groot. Ik ben engineer, blijf engineer, maar dus bij een ander bedrijf en hopelijk met meer carriere-mogelijkheden en net iets anders werk. Meer info volgt als ik echt rond ben.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:09:21 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99787386
Net mail gehad nav het sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag bij het bedrijf waar ik eerder tweede was geworden: ik ben aangenomen en kan per 1 augustus starten!!! *O*. Spannend hoor! Eindelijk een baan die bij m'n studieachtergrond past (Nederlands) en die heeeeel goed is voor m'n cv!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:19:32 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99787669
Ga alleen wel zelf moeten bijleggen wb reiskosten, want die worden niet volledig vergoed. Is dat normaal?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:26:34 #288
154407 Rucky
pi_99787863
*O* Viking84 *O*

Ik ga een vast bedrag per kilometer krijgen ongeacht hoe ik reis. Als ik met het ov reis dan moet ik misschien ook bijleggen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:27:56 #289
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_99787909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Ga alleen wel zelf moeten bijleggen wb reiskosten, want die worden niet volledig vergoed. Is dat normaal?
Dat kan, hoe ver woon je van het bedrijf af? Bij ons wordt bijvoorbeeld maximaal 50 km vergoed a ¤0,15 per km.
Wat krijg jij?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_99787970
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Net mail gehad nav het sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag bij het bedrijf waar ik eerder tweede was geworden: ik ben aangenomen en kan per 1 augustus starten!!! *O*. Spannend hoor! Eindelijk een baan die bij m'n studieachtergrond past (Nederlands) en die heeeeel goed is voor m'n cv!
Gefeliciteerd! *O*

Wat betreft de reiskosten: dat kan idd. Sommige bedrijven vergoeden pas vanaf een bepaald aantal km en tot een maximum van een bepaald aantal. Je zou als je met het OV gaat eventueel een trajectkaart of maandkaart voor de bus kunnen proberen los te peuteren.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:36:35 #291
33350 Janena
pi_99788199
Gefeliciteerd!!!

Da's inderdaad wel normaal.
Ik werkte in Assen, 55 km vanaf mijn woonplaats.
Ik kreeg tot 30 km vergoed en legde op een dag zelf zo'n 3 euro bij op de REISkosten.

Editje: was net bezig met het afhandelen van een koop op marktplaats.

[ Bericht 13% gewijzigd door Janena op 22-07-2011 12:20:03 ]
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:39:42 #292
154407 Rucky
pi_99788293
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef Janena het volgende:
Gefeliciteerd!!!

Ik kreeg tot 30 km vergoed en legde op een dag zelf zo'n 3 euro bij op de verzendkosten.
verzendkosten :D ging je per post?
pi_99788300
15cent? Ik kreeg altijd 19cent O+ maximum aantal km's weet ik niet zo.

Denk dat ik straks ga schrikken van het salaris bij Marks&Spencer, maargoed ik zoek dan ook echt een bijbaantje waar ik gewoon naar toe kan en kan gaan werken en geen kantoorbaan meer voor >24 uur per week. Al vind ik dat stiekem wel jammer.

Heb wel nog een solli de deur uit gedaan voor een tijdelijke klus van 6 weken, administratief, voor een salaris van maximaal 9GBP, maar da's dan wel fulltime.

Ben wel een beetje zenuwachtig, maar ga lekker op de motor, wellicht met een omweg om even m'n hoofd leeg te maken. :o
Ja doei.
pi_99788305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:39 schreef Rucky het volgende:

[..]

:D!
Ja doei.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:54:15 #295
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_99788750
quote:

[..]

_O-
All she wants and needs is just a little taste..
pi_99788834
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Niet iedereen krijgt sowieso reiskosten vergoed, dus opzich al netjes dat je baas het sowieso voor een deel aanbied.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:19:00 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99789516
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef Janena het volgende:
Gefeliciteerd!!!

Ik kreeg tot 30 km vergoed en legde op een dag zelf zo'n 3 euro bij op de verzendkosten.
Hahahaha, verzendkosten _O-.

Ik moet een uur reizen met de trein en krijg tot 150 per maand vergoed. Ben dus zelf nog wel 100 euro per maand kwijt (dat moet ik nog even uitrekenen, denk dat het met losse kaartjes goedkoper is, aangezien ik ook een voordeelurenabbo heb waarmee ik in de middagspits kan reizen en twee dagen per maand vrij ben). Maar goed, ik ben heel lang werkzoekende geweest (1,5 jaar in totaal, met tussendoor een baan voor 3 maanden) en dit is een gouden kans, dus die laat ik niet lopen vanwege de reiskosten.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:19:10 #298
33350 Janena
pi_99789519
quote:

[..]

Ja, als pakketje ;).
pi_99790027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
15cent? Ik kreeg altijd 19cent O+ maximum aantal km's weet ik niet zo.

Denk dat ik straks ga schrikken van het salaris bij Marks&Spencer, maargoed ik zoek dan ook echt een bijbaantje waar ik gewoon naar toe kan en kan gaan werken en geen kantoorbaan meer voor >24 uur per week. Al vind ik dat stiekem wel jammer.

Heb wel nog een solli de deur uit gedaan voor een tijdelijke klus van 6 weken, administratief, voor een salaris van maximaal 9GBP, maar da's dan wel fulltime.

Ben wel een beetje zenuwachtig, maar ga lekker op de motor, wellicht met een omweg om even m'n hoofd leeg te maken. :o
Waar in de UK zit je?
pi_99790059
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Waar in de UK zit je?
Hull
Ja doei.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:40:36 #301
154407 Rucky
pi_99790136
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Janena het volgende:

[..]

Ja, als pakketje ;).
De binnenkant van een brievenbus is dat een beetje spannend?

Volgend deel:
Werkzoekend # 30
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')