Het is wel wat donker maar met een zaklampje heb je onderweg genoeg te lezenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
De binnenkant van een brievenbus is dat een beetje spannend?
En de brieven van mede sollicitanten branden goed zeker als je het koud hebt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef Janena het volgende:
[..]
Het is wel wat donker maar met een zaklampje heb je onderweg genoeg te lezen.
Vooral sollicitatiebrieven zijn erg leuk.
Zijn de vooruitzichten in jouw vakgebied dan zo goed dat je dit risico durft te nemen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga me ook weer eens oriënteren naar mogelijkheden elders. Mijn contract loopt af en hoewel ik in aanmerking kom voor verlening wil ik toch ook graag weten wat er nog meer mogelijk is. Ben nu voor het grootste deel tevreden, maar zie toch nog enkele verbeterpunten zoals wat betere verdiensten en secundaire voorwaarden.
NUON, Essent... energiebedrijven maar ook spoorwegen, zelfs Schiphol afdeling environment, met jouw opleidingen ben je onmisbaar deze dagen gastquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik doe ook mee in dit topic, per vorige week ben ik weer werkzoekende. M'n vorige werkgever hangt op het randje van faillissement, en loopt nog 2,5 maanden achter met salaris.
Voor de statistieken: ik ben afgestudeerd Milieuwetenschapper (Bachelor) gevolgd door Duurzame Energie (Master)
Grote energiebedrijven doen voornamelijk PR qua milieu/duurzaam, meer niet. Weet ik helaas uit ervaring... Maar uiteraard gaan ze een nieuwe sollicitatiebrief van me ontvangenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef ElleboogVanMij het volgende:
[..]
NUON, Essent... energiebedrijven maar ook spoorwegen, zelfs Schiphol afdeling environment, met jouw opleidingen ben je onmisbaar deze dagen gast
Op dit moment is er geen dreigend risico.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zijn de vooruitzichten in jouw vakgebied dan zo goed dat je dit risico durft te nemen?
Tja. Maar ook als engineer moet je solliciteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef ElleboogVanMij het volgende:
[..]
NUON, Essent... energiebedrijven maar ook spoorwegen, zelfs Schiphol afdeling environment, met jouw opleidingen ben je onmisbaar deze dagen gast
Het verdient ws wel beter dan bij de McD, maar goed, als zij daar goed zitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bijna m'n zusje naar voren schoppenmaar die heeft al een baantje
bij de McD...
Vandaag hoor ik of ze een baan voor me hebben, spanning ende sensatie.. ga nu uiteraard twijfelen of ze wel m'n juiste telefoonnummer hebben
Dat lijkt mij ook het meest logisch maar duidelijkheid daarover kan ik niet vinden.quote:
En je vorige bericht was juist zo hoopvol.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hier helaas geen goed nieuws... ze hebben nu niets voor me
Dus, doorzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |