Vakantie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef Nautilus. het volgende:
Erik, al vakantie of nog tentamens voor de boeg?
Al een trip geboekt naar de Costa's, Turkije, de camping in de Jura of Kreta?quote:
Ik ook. Wat heb je neergezet dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer van die pipo's met zon kruisje in hun naam.
Nooit op die manier gedacht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef fokthesystem het volgende:
Bekeken sommigen het hier al eens zo?
In India heb je het kastenstelsel voortkomend uit het Hindoeisme.
Een geloof dus.
Mag je daar (onderling, niet qua rechten en wilders vrijspraak e.d.) kritiek op hebben en er voor pleiten dat dit geloof verboden wordt, daar het onze samenleving "gebaseerd op basis van gelijkheid van het individu!" discrimineert?
Of moet je dat toestaan daar het een geloof is en elke kritiek dus uit den boze?
Of '3 iets anders en wel dit...' . . . ?
Nou en, dat is mij ook gelukt en ik kan letterlijk niks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
Hoppa, meteen aangenomen met de eerste twee sollicitaties, nu kijken welke beter verdient.
Werkloosheid is een keuze
Een flauwe grap.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ook. Wat heb je neergezet dan?
Nee, enkel u heeft een kaleidoscoopvisie op de wereld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef fokthesystem het volgende:
Ik moet u teleurstellen; ik heb nimmer een paddotrip gehad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef fokthesystem het volgende:
Oei, jullie zijn al facebook-buddys, ik loop achterquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
Ah heb stiekem snel je FB gechecked en mijn spuisel gespuid.
Ik ken je achternaam niet, dus dat wordt lastig zoeken hé.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, jullie zijn al facebook-buddys, ik loop achter
Sinds wanneer is kunde een vereiste?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nou en, dat is mij ook gelukt en ik kan letterlijk niks.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken je achternaam niet, dus dat wordt lastig zoeken hé.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken je achternaam niet, dus dat wordt lastig zoeken hé.
quote:Zoeken op 'Erik sd':
Did you mean:erik sid, erik sed, erik sad
Ja, lach maar. Ik voel mij bedreigd.quote:
Ik weet mquote:
Ik ga wel even bij VS in de lijst neuzenquote:
Ik heb VS ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga wel even bij VS in de lijst neuzen
Tsjonge. Je weet niet wat je mist.quote:
Eclectische sekspartijen, goodiebags, gratis CD's, citytrips.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:10 schreef GSbrder het volgende:
Oei, nachtelijke escapades worden zo op de status-update gegooid?
Say whuuutquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eclectische sekspartijen, goodiebags, gratis CD's, citytrips.
Niet meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, jullie zijn al facebook-buddys, ik loop achter
Had ik het voor mij moeten houden?quote:
Heldquote:
Nee hoor, je naam komt iedere keer op m'n iPhone door je WhatsApp berichtjes.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, je naam komt iedere keer op m'n iPhone door je WhatsApp berichtjes.
quote:
Nou als je een fatsoenlijk mobiel had kon je in onze WhatsApp groep, koop een iPhone.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef eriksd het volgende:
Tjsonge, nu voel ik mij weer buitengesloten.
iPhone.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou als je een fatsoenlijk mobiel had kon je in onze WhatsApp groep, koop een iPhone.
Uit onderzoeken blijkt dat iPhone bezitters voornamelijk schooiers met schulden zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou als je een fatsoenlijk mobiel had kon je in onze WhatsApp groep, koop een iPhone.
Je kan de tyfus krijgen met je iphonequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schooier ben ik wel, dus het klopt voor 50%quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uit onderzoeken blijkt dat iPhone bezitters voornamelijk schooiers met schulden zijn.
Ja maar homo-erotische plaatjes kan ik niet sms'en natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan de tyfus krijgen met je iphone
Ik was nog niet klaar:quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schooier ben ik wel, dus het klopt voor 50%
ze rijden ook BMW en dragen Birckenstocks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uit onderzoeken blijkt dat iPhone bezitters voornamelijk schooiers met schulden zijn.
Ik heb een nokia huppelepupquote:
Een HTC Touch Diamond was 4 jaar geleden best hipquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei, trager dan dat kan bijna niet
Dan nog niet, als een iPhone al uit de klauwen laten lopen is dan ben je imago onwaardig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar:
... en het voornamelijk uit de klauwen laten lopen om hun imago in stand te houden.
Ik heb gewoon een ouderwetse draaischijf telefoon met 500km draad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |